Γ. Δημόπουλος: Κανένα έργο δεν έκανε ο Κασιμάτης τα 5 χρόνια
Κύριε Δημόπουλε, ποιο είναι το σημαντικότερο διακύβευμα για τον Κορυδαλλό, στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου;
Όλοι οι προκάτοχοι του σημερινού δημάρχου, είχαν συμβάλλει με τα έργα και τις δράσεις τους, ο Κορυδαλλός να έχει αίγλη, να ξεχωρίζει από τους γύρω δήμους. Οι κάτοικοι των οποίων θεωρούσαν όνειρο και κοινωνική άνοδο, να έρθουν να κατοικήσουν στην πόλη μας. Δυστυχώς αυτό τα τελευταία χρόνια έχει αναστραφεί. Με ανυπολόγιστες συνέπειες. Δεν προσελκύει πλέον ο Κορυδαλλός νέα ζευγάρια και δυναμικά και οικονομικά εύρωστα κοινωνικά στρώματα. Οι λόγοι είναι πολλοί. Όμως όποιοι κι αν είναι, οφείλουμε να δράσουμε όσο πιο γρήγορα είναι δυνατόν. Όσο μπορούμε ακόμη να αναστρέψουμε τη φθίνουσα αυτή πορεία. Δεν μπορεί, με τίποτα, να επιτρέψουμε να συνεχιστεί αυτή η τόσο καταστροφική απραγία και αδιαφορία, όπως συμβαίνει χρόνια τώρα από τον τωρινό δήμαρχο και τη διοίκηση του.
Και αυτό πως μπορεί να συμβεί;
Βασική προϋπόθεση είναι να απαλλαγεί ο Κορυδαλλός από αυτή την τραγική σε όλα για την πόλη μας τωρινή διοίκηση. Χωρίς την Ανατροπή της, δεν μπορεί ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ο Κορυδαλλός. Το έδειξε και το επιβεβαίωσε άλλωστε η ίδια η ζωή, με τις πράξεις τους, την ανικανότητα τους και την αδιαφορία τους. Ο Κορυδαλλός ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ άλλα 4 χρόνια έναν τέτοιο δήμαρχο. Αυτά τα 13 χρόνια που είναι δήμαρχος και τ΄ άλλα 8 που ήταν αντιδήμαρχος, δημιούργησε ένα κατεστημένο. Κλειδωμένοι στον ΠΟΛΥΤΕΛΗ γυάλινο πύργο τους, το μόνο που κάνουν είναι να επιβεβαιώνουν την εγωπάθεια τους και την εξουσιομανία τους. Θεωρούν πλέον το δήμο «τσιφλίκι» τους και για ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ δεν ενδιαφέρονται. Ο δήμος μας έχει μείνει ακόμη στον «αραμπά» όταν άλλοι δήμοι , όπως η Νίκαια, έχει ακόμη και νέας τεχνολογίας δημοτικά λεωφορεία και εμείς ΕΝΑ ΣΑΡΑΒΑΛΟ, η Αγία Βαρβάρα έχει Δραματική Σχολή. Μη μιλήσω για το Περιστέρι, το Χαιδάρι, τον Πειραιά ή άλλους. Κάθε μέρα όμως που παραμένουν στη διοίκηση του Δήμου, ο Κορυδαλλός έχει τεράστιες συνέπειες.
Όπως;
Παράδειγμα, η έλευση του ΜΕΤΡΟ. Όχι μόνο δεν διεκδίκησε ΚΑΝΕΝΑ μα ΚΑΝΕΝΑ αντισταθμιστικό όφελος από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, όλα αυτά τα χρόνια ΟΥΤΕ ΜΙΑ μελέτη δεν έκανε για να γνωρίζει ο δήμος, ποιες θα είναι οι θετικές και αρνητικές συνέπειες στην πόλη, στην οικονομική της δραστηριότητα, στην ίδια την κοινωνική της συνοχή. ΟΥΤΕ ΚΑΝ το ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ δεν έπραξε: Την κατάρτιση μιας κυκλοφοριακής μελέτης. Για το πως ο Κορυδαλλός ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ τα δεκάδες χιλιάδες οχήματα που καθημερινά θα καταφθάνουν στον σταθμό της πλ. Ελευθερίας και θα ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ μετά παντού, σε όλα αυτά τα στενά να σταθμεύσουν.
Μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι;
Έτσι ακριβώς είναι, όπως σας τα λέω και προειδοποιώ ΧΡΟΝΙΑ τώρα το δήμαρχο ο οποίος κωφεύει: Εξαιτίας της έλλειψης παρκινγκ, θα μετατραπεί σε ¨ζούγκλα» η περιοχή. Θα παρκάρουν ακόμη και μέσα στις πυλωτές και στις πόρτες των σπιτιών μας. Ο κ. Δήμαρχος, φεύγοντας κληροδοτεί στον Κορυδαλλό την ΟΔΥΝΗΡΗ αυτή παρακαταθήκη.
Λέτε ότι τον είχατε προειδοποιήσει . Τι ακριβώς είχατε προτείνει;
Για να γνωρίζουν οι πολίτες του Κορυδαλλού, επανειλημμένα είχαμε θέσει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο και όχι μόνο ζητώντας – απαιτώντας από τον ίδιο τον τωρινό δήμαρχο να διεκδικήσει γκαράζ ως αντισταθμιστικά. Και μετά όταν αυτό δεν το έκανε ξεκινήσει τις διαδικασίες κατασκευής γκαράζ, αναζητώντας χρηματοδοτήσεις κ.α. Ε, λοιπόν, όχι μόνο δεν έκανε αυτά αλλά ΑΡΝΗΘΗΚΕ – ΑΠΕΡΡΙΨΕ το αίτημα μας για τη δρομολόγηση δυο μεγάλων χώρων στάθμευσης, που να συγκρατούν αυτό το τεράστιο κύμα των οχημάτων στη Γρηγορίου Λαμπράκη και να μην πλημμυρίζει όλο τον κάτω Κορυδαλλό, όπως τελικά θα συμβαίνει. Εδώ και χρόνια λοιπόν τους έχουμε προτείνει την κατασκευή μεγάλων υπόγειων χώρων στάθμευσης: Τόσο κάτω από τον τεράστιο προαύλιο χώρο του Δημαρχείου όσο και εκεί που είναι σήμερα το μεγάλο υπέργειο πάρκινγκ του δήμου, στα 88 στρέμματα. Και τα δυο θα μπορούσαν να είχαν τουλάχιστον 900 θέσεις. Ενώ βρίσκονται και τα δυο σημεία επί της λεωφόρου Γρηγορίου Λαμπράκη. Οπότε εκεί θα κατευθύνονταν οι οδηγοί που θα έρχονταν από τους άλλους δήμους αλλά και από το Σχιστό και Άνω Κορυδαλλό. Όλα αυτά τα έχουμε θέσει επανειλημμένως στον θλιβερό αυτό δήμαρχο και τη διοίκηση του. Και το μόνο που έχουμε εισπράξει είναι ΑΠΟΡΡΙΨΗ και ΕΙΡΩΝΙΕΣ. Δείγμα της ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ που τους διακατέχει.
Η ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.
ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.
ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΑΡΚΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ.
Καλά ο κ. Κασιμάτης, οι άλλες παρατάξεις;
Δυστυχώς, όπως και σ’ άλλα ΚΑΝΕΙΣ από τις άλλες παρατάξεις που ξανακατεβαίνουν στις εκλογές ή ή τους υποψηφίους δημάρχους που όψιμα, λίγους μήνες πριν τις εκλογές παρουσιάστηκαν, ΔΕΝ ΤΑ ΕΘΕΣΑΝ στο Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ ήταν μέλη του. Σιωπούσαν και κοίταγαν στο «νταβάνι» όπως έκανε ο αρχηγός τους, ο κ.Μελάς και άλλοι. Ιδιαίτερα όσοι ήταν στην παράταξη Μελά και ξαναθέτουν υποψηφιότητα ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΘΥΝΗ με τον Δήμαρχο, για την στάση που τήρησαν αυτά τα πέντε χρόνια.
Αναφερθήκατε στον κ. Μελά. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, πως σχολιάζετε την ξαφνική αυτή εκλογική σύμπραξή του, με τον κ. Κασιμάτη;
Με μια φράση ΑΘΛΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ. Αποκαλύπτει το «ήθος» και των δυο αλλά και ποιο είναι το πραγματικό « διακύβευμα» γι αυτούς. Σίγουρα όχι ο Κορυδαλλός και οι πολίτες του. Όποιος θυμηθεί τι έλεγε ο ένας σε βάρος του άλλου στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές, αρκεί για να τους κρίνει, ιδίως μετά το νέο «συνεταιριλίκι» τους.
Αλήθεια ποιος ήταν, κ.Δήμαρχε, εκείνος που ζητούσε να τον επανεκλέξουν οι πολίτες για να μη γίνει δήμαρχος «ο άνθρωπος της νύχτας»;
Ποιος ζητούσε να καταψηφιστεί, κ.Μελά, «ο δήμαρχος των εργολάβων»;
Είχαν μετατρέψει την προεκλογική περίοδο σε πραγματικό ΒΟΥΡΚΟ και τώρα είναι πάλι «χέρι- χέρι».
Γιατί;
Πολύ απλά γιατί βλέπουν ότι για πρώτη φορά, με το συνδυασμό μας « Δήμος για Όλους» μπορεί να ανατραπεί αυτό το φθαρμένο κατεστημένο τους και να απαλλαγεί οριστικά η πόλη και από τους δυο. Και να είστε βέβαιοι θα κάνουν τα πάντα για να το αποτρέψουν. Η ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ αυτή συνεργασία τους, είναι χαρακτηριστική ως προς αυτό.
Κύριε Δημόπουλε θα ήθελα να σας ρωτήσω για τα έργα που κατασκευάζει η Δημοτική Αρχή;
Έργα; Ποια έργα; Πλάκα κάνετε; ΚΑΝΕΝΑ μεγάλο – σημαντικό νέο έργο δεν έγινε αυτά τα πέντε χρόνια στον Κορυδαλλό. Ίσως είναι ο μοναδικός δήμος πανελλαδικά που έχει αυτό το αρνητικό ρεκόρ. Όσες μικροπαρεμβάσεις και αν έγιναν, σε όλα έχουν διαπιστωθεί κακοτεχνίες που συνιστούν πραγματικό ΣΚΑΝΔΑΛΟ.
Μια βόλτα στους δρόμους, θα διαπιστώσετε σε πόσες ώρες «εξαφανίζεται» η πίσσα μετά την επίστρωση της στο περιβόητο έργο εκατομμυρίων ευρώ των ασφαλτοστρώσεων, που έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί πέρυσι και ακόμη …συνεχίζεται.
Να μιλήσουμε για την περιβόητη «ανακατασκευή» των παιδικών χαρών;
Πρώτον εδέησαν να υποβάλλουν σχετική πρόταση μετά από την παρέμβαση του ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ για την επικινδυνότητα τους.
Δεύτερον το «έργο» περιλάμβανε τελικά … λιγότερες από τις μισές. Που σημαίνει ότι όλες αυτές είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ και κινδυνεύουν άμεσα τα παιδιά αλλά για να αποφύγει το πολιτικό κόστος που θα είχε το κλείσιμο, η διοίκηση τις αφήνει ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ έτσι και ούτε καν μια προειδοποίηση δεν έχει αναρτήσει. Αλλά ακόμα και αυτές που λέει ότι «ανακατασκευάστηκαν» όπως π.χ. της πλατείας Αγ. Γεωργίου, από το Σεπτέμβριο που τέλειωσε η «ανακατασκευή» της, έχει επισκευαστεί άλλες 4 φορές …. Είναι λοιπόν τόση η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ έργων που απερχόμενος δήμαρχος εξέδωσε φυλλάδιο, με τρεις μακέτες του ΜΕΤΡΟ, όπου ούτε λίγο –ούτε πολύ το παρουσιάζει ως δικό του έργο!!! Ούτε παλαιοκομματικός πολιτευτής της δεκαετίας του ΄50 δεν θα τολμούσε να πράξει κάτι τέτοιο.
Και να ήταν μόνο αυτό; Στο φυλλάδιο με τα δήθεν «έργα» του, τι άλλο έχει; Δυο μακέτες. Η μια για το περίφημο κολυμβητήριο, όπου όλο κι όλο μια «τρύπα» τόσο καιρό έχει ανοιχθεί και η δεύτερη για τη «λίμνη» που θα κάνει στις φυλακές και η οποία επίσης με όσα είχε υποσχεθεί έπρεπε να ήταν ήδη έτοιμη. Μιας όμως κι αναφερόμαστε στη λίμνη. Πόσο ειρωνεία είναι μια διοίκηση, επί των ημερών της οποίας δεν λειτουργεί κανένα σιντριβάνι στην πόλη, που έχουν στοιχίσει ολόκληρες «περιουσίες» ακόμη και αυτό μπροστά στο δημαρχείο, να κατασκευάζει «λίμνη» και να υπόσχεται ότι θα τη «συντηρεί».
Κλείνοντας θα ήθελα να σας πω ότι εγώ προσωπικά και οι συνεργάτες μου έχουμε καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο – κοστολογημένο πρόγραμμα το οποίο καταρτίσαμε με τους φορείς και τους κατοίκους και κάθε μέρα μέχρι τις εκλογές ενημερώνουμε και επικοινωνούμε με ανοικτές συγκεντρώσεις πόρτα-πόρτα με τους συμπολίτες μας. Και πρέπει να σας ενημερώσω ότι τυγχάνει της απόλυτης αποδοχής.
Δήμος Για Όλους
Γιώργος Δημόπουλος
Υποψήφιος Δήμαρχος