Εγκαίνια ΜΕΤΡΟ Αγίας Βαρβάρας καθ’ ομοίωσιν Θεσσαλονίκης!
Αν και το ΜΕΤΡΟ θα παραδοθεί στο κοινό τον Φεβρουάριο του 2020, η δημοτική αρχή θα εξαγγείλει ότι θα λειτουργήσει τον Ιούνιο του 2019 και θα κάνει εγκαίνια άμεσα!
Με ψέματα και εξαπάτηση των κατοίκων στοχεύει ο κ. Καπλάνης στην ενίσχυση του προφίλ του για ψηφοθηρικούς σκοπούς, ετοιμάζοντας πρόωρα την εγκαινίαση του ΜΕΤΡΟ ώστε να έχει να επιδείξει έργο, εν όψει των δημοτικών εκλογών.
Ένα από τα σχέδιά του είναι μια φιέστα εγκαινίων για τη δήθεν άμεση λειτουργία του ΜΕΤΡΟ, με πρόσκληση επισήμων και κατοίκων οι οποίοι θα επισκεφτούν τον σταθμό παρ’ ότι γνωρίζει και ο ίδιος πολύ καλά ότι το ΜΕΤΡΟ, μετά την εκδήλωση, θα ξανακλείσει για να παραδοθεί τελικά στο κοινό τον Φεβρουάριο του 2020.
Στη συνέχεια για να δικαιολογήσει την καθυστέρηση της λειτουργίας του συρμού θα υποδείξει ως υπεύθυνη την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και θα ισχυριστεί, ως συνήθως, ότι ο ίδιος πιέζει αλλά δεν έχει την ευθύνη.
Ο κ. Καπλάνης προεκλογικά προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα και με τη βοήθεια επικοινωνιολόγων ματαιοπονούν να επινοήσουν μια εικονική πραγματικότητα με επιτυχίες προκειμένου να επιτύχει την επανεκλογή του.
Όσους μύθους όμως κι αν επινοήσουν η αλήθεια είναι ότι:
1) Οι δύο σταθμοί ΜΕΤΡΟ της πόλης δεν είναι δικό του έργο
2) Δικό του έργο και υποχρέωση όμως, ως Δήμαρχος που ανέλαβε τη συνέχεια του Δήμου, ήταν η διαφύλαξη και τήρηση των όρων σύμβασης μεταξύ Δήμου και ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
3) Δικό του έργο ήταν η πλήρης υποχώρηση εκ μέρους του, σε βάρος της πόλης μας, από τα συμφωνηθέντα.
4) Δικό του έργο ήταν το κλείσιμο της Ελ. Βενιζέλου για 6 χρόνια αντί για 6 μήνες και η κυκλοφοριακή επιβάρυνση της πόλης.
5) Δικό του έργο ήταν ο αποκλεισμός της αγοράς της πόλης και η ταλαιπωρία των καταστηματαρχών.
6) Δικό του έργο ήταν η διατήρηση του εργοταξίου έως σήμερα στην Αγία Βαρβάρα προς όφελος του Δήμου Κορυδαλλού και μάλιστα σε ευαίσθητο σημείο μετακίνησης μαθητών.
7) Δικό του έργο είναι η ανυπαρξία υπόγειου parking, όπως είχε εξ αρχής συμφωνηθεί, για την προστασία του κέντρου της πόλης από τη λειτουργία ΜΕΤΡΟ.
Το έργο του ΜΕΤΡΟ, μοιραία, κάποτε θα τελείωνε αλλά αυτό δεν μπορεί να το πιστωθεί ο κ. Καπλάνης!