Ν. Χουρσαλάς: Οφείλουμε να αξιοποιήσουμε το Μετρό ως μοχλό ανάπτυξης για το εμπορικό κέντρο
Σε σειρά συναντήσεων με εμπόρους, επαγγελματίες κι εργαζόμενους της πόλης ο υποψήφιος Δήμαρχος Κορυδαλλού κ. Ν. Χουρσαλάς αναδεικνύει το ζήτημα της τοπικής οικονομίας ως κυρίαρχη προτεραιότητα. Συγκεκριμένα, επισκέφθηκε τους εμπορικούς δρόμους της Ταξιαρχών, Αθηνάς, Δημητρακοπούλου, Γρ.Λαμπράκη, Μ.Ασίας και Ποταμού «ανοίγοντας» έναν κύκλο επικοινωνίας. Κι όπως μας δήλωσε «η αγωνία τους εμπορικού κόσμου είναι καθολική. Οι συνέπειες της οικονομικής ύφεσης προφανώς κι έπληξαν δυσανάλογα τις φτωχότερες γειτονιές όπως ο Κορυδαλλός. Όμως στην πόλη μας, οι επαγγελματίες αντιμετώπισαν κι ένα άκρως αρνητικό κλίμα από την διοίκηση του Δήμου. Αφενός η αύξηση των δημοτικών τελών κατά 15% αφετέρου οι εμβαλωματικές παρεμβάσεις διόγκωσαν την κρίση με συνέπεια αρκετές επιχειρήσεις να κλείσουν. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι η πλατεία Μέμμου αλλά και η Δημητρακοπούλου όπου μετά τις παρεμβάσεις του Δήμου, τα περισσότερα καταστήματα είναι προς ενοικίαση. Οι συνέπειες είναι τεράστιες αφού πέρα από τις χαμένες θέσεις εργασίες, την υποβάθμιση της ακίνητης περιουσίας, η περιορισμένη κίνηση κι ο ελλιπής φωτισμός των πλατειών πολλαπλασιάζει τα φαινόμενα παραβατικότητας. Αξίζει να γίνει να γίνει ειδική αναφορά στο γεγονός οτι το τελευταίο διάστημα έχουν πολλαπλασιαστεί οι ληστείες σε καταστήματα της πόλης, ακόμη και σε κεντρικά σημεία.
Το πλέον οξύμωρο είναι ότι σε αρκετές περιπτώσεις, οι επαγγελματίες πέρα από το κόστος της κλοπής και των υλικών ζημιών καλούνται να πληρώσουν και πρόστιμο στην Εφορία αφού η γραφειοκρατική προσέγγιση του Κράτους τους θεωρεί υπεύθυνους για την απώλεια της ταμειακής μηχανής ακόμη και σε περιπτώσεις όπου αποδεικνύεται από τις κάμερες. Τέλος, το βασικότερο ζήτημα που απασχολεί όλους τους επαγγελματίες είναι η λειτουργία της πόλης μετά την παράδοση του νέου σταθμού Μετρό.
Το σύνολο του εμπορικού κόσμου δηλώνει ότι δεν έχει ασφαλή ενημέρωση για τις όποιες παρεμβάσεις, αισθάνεται αδικημένο που ενώ έχει υποστεί όλες τις συνέπειες ενός χρονοβόρου έργου δεν συμμετείχε στη λήψη οποιασδήποτε απόφασης και θεωρεί βασική προτεραιότητα τη δημιουργία χώρου στάθμευσης ως προϋπόθεση για να λειτουργήσει ενισχυτικά ο νέος σταθμός. θεωρώ υποχρέωση αλλά κι ευθύνη, έστω και την ύστατη ώρα, να γίνει ένας ανοιχτός διάλογος με τους κατοίκους, τους φορείς και τους επαγγελματίες. Ο διάλογος οφείλει να γίνει διακριτές ενότητες ώστε να έχει δομή και ουσία ιεραρχώντας ζητήματα όπως η στάθμευση, η σύνδεση της πόλης με mini-bus, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, οι χώροι και το ωράριο φόρτωσης-εκφόρτωσης. Οφείλουμε να αξιοποιήσουμε την ευκαιρία του Μετρό ως μοχλό ανάπτυξης του εμπορικού κέντρου».