Λάμπρος Μίχος: Το ΣΒΑΚ είναι ένα εργαλείο για να ορίσουμε τις ζωές μας
Posted On Οκτώβριος 25, 2019
0
1.6K Views
0 «Εδώ είμαστε. Σε μια πόλη στην οποία γεννιόμαστε, ζούμε, μεγαλώνουμε , μορφωνόμαστε , εργαζόμαστε και κινούμαστε λειτουργικά και με ασφάλεια»
Το παραπάνω ΜΟΤΟ θα μπορούσε να χαρακτηρίσει τον ρόλο του Σχέδιου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που παρουσιάστηκε στον δήμο μας και αποτυπώθηκε δια στόματος του πρώτου δημότη της πόλης μας κ. Λάμπρου Μίχου καλωσορίζοντας όλους όσους παραβρέθηκαν για να προχωρήσει η εφαρμογή ενός σχεδιασμού που θα προσδιορίσει το μέλλον της πόλης αλλά και των γειτονικών περιοχών της.
Δίνοντας πραγματικό ρόλο (και όχι τυπικό) σε όσους εκπροσωπώντας τους φορείς τους παραβρέθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης 23-10 στο Μέγαρο Μήτρος Σουλιμιώτης εξήγησε με τον καλύτερο τρόπο γιατί είναι απαραίτητο να συνεργαστούν όλοι μαζί για να υπάρχει η καλύτερη απόδοση για όλους μέσα από ένα καλύτερο σχέδιο.
ΤΟ ΣΒΑΚ σχεδιάστηκε για να μπορούν να κινούνται οι πολίτες και οι επιχειρήσεις στις πόλεις μέσα από τις καλύτερες συνθήκες δημιουργώντας μια καλύτερη ποιότητα ζωής, όπως είπε στην εναρκτήρια ομιλία του ο υπεύθυνος μελέτης του ΣΒΑΚ για την περιοχή μας κ. Μάρης.
Κρίσιμος παράγοντας εφαρμογής του δεν είναι άλλος από την ενοποίηση όλων των πόλεων και των σημείων τους μέσα από μια σωστή πολιτική χρήσεων γης και ενός σωστού συγκοινωνιακού σχεδιασμού που χρηματοδοτείται από το πράσινο ταμείο και αν εφαρμοστεί σωστά βελτιώνει την ποιότητα ζωής και υγείας των πολιτών, το περιβάλλον τους για να εξοικονομείται κόστος και να προσελκύονται νέες επιχειρήσεις.
Όπως είπε ο Λάμπρος Μίχος η πόλη μας αποτελεί ένα καλό πρότυπο όσον αφορά τις βάσεις της αλλά λόγω αμέλειας της προηγούμενης δημοτικής Αρχής οι συγκρούσεις που πρέπει να γίνουν από εδώ και στο εξής θα είναι μεγάλες και χρειάζεται στο πλευρό του όλους τους πολίτες , όπως και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Αναφερόμενος στους δύο σταθμούς ΜΕΤΡΟ που φιλοξενούνται στον δήμο και την αποτυχία της προηγούμενης διοίκησης να εφαρμόσει στους απαραίτητους χρόνους την έτοιμη μελέτη που της παραδόθηκε για την δημιουργία υπόγειου πάρκιγκ αυτοκινήτων , τόνισε πώς οι 50 θέσεις σταθμεύσεις που έχουν υπολογιστεί γύρω από τους σταθμούς πρέπει να γίνουν 200 και για να γίνει αυτό πρέπει να ανασχεδιαστούν τα πεζοδρόμια ,να ισχύουν απαγορεύσεις, να υπάρχει χρόνος στάθμευσης.
Για να υπάρχει έλεγχος της κυκλοφορίας και της στάθμευσης σημείωσε πώς σκοπεύει να επαναφέρει τον θεσμό των σχολικών φυλάκων και της Δημοτικής Αστυνομίας.
Πρότεινε πρόγραμμα για τους προμηθευτές που κινούνται και σταθμεύουν επι των κεντρικών αρτηριών της πόλης για να μην εμποδίζουν την κυκλοφορία αυτοκινήτων και πολιτών όπως και οριστικό stop σε όσους έχουν μάθει να κινούνται σε κεντρικές πλατείες που παίζουν τα παιδιά μας με το δίκυκλο ή το αυτοκίνητο τους.
Επαναφορά των μπαρών σε σημεία που διεκδίκησε η Δημοτική Αρχή για την δημιουργία πεζόδρομων παρότι πολλές από αυτές έχουν ξηλωθεί για να βάζουν κάποιοι δημότες το όχημα τους μπροστά από το σπίτι τους για να μπορέσουν να αξιοποιηθούν όσα οικόπεδα αποκτήθηκαν με κόπο ( σημείωση: δεσμεύτηκαν πάνω από 100 οικόπεδα επί θητείας Λ. Μίχου. Τα 98 από αυτά αγοράστηκαν και διαμορφώθηκαν)
Όπως είπε χαρακτηριστικά: «το ΣΒΑΚ είναι ένα εργαλείο που μας δίνει την δυνατότητα να ορίσουμε τις ζωές μας. Αυτό είναι το μεγάλο μας στοίχημα γιατί αυτό προσδιορίζει το μέλλον μας. Είναι μια δυνατότητα για όσους θέλουν να ζήσουν αλλιώς και μπορούν» δηλώνοντας πώς είναι έτοιμος να συγκρουστεί με όσους είναι ενάντια σε έναν τέτοιο σχεδιασμό χωρίς να έχει κανέναν ενδοιασμό για το πολιτικό κόστος, ζητώντας από όλους τους παρευρισκόμενους όχι μόνο να σταθούν στο πλευρό του αλλά να μεταλαμπαδεύσουν το μήνυμα του από άκρη σε άκρη.
*Αξίζει να σημειωθεί πώς επί θητείας Λάμπρου Μίχου η Αγία Βαρβάρα πέτυχε στο 100% το σχέδιο ανάπτυξης της έχοντας μέχρι σήμερα ένα από τα πιο λειτουργικά κέντρα δήμων της Αττικής.