Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την παράδοση των τριών πρώτων σταθμών της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά.

Οι τρεις πρώτοι σταθμοί, από το σύνολο των έξι που προβλέπει η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, είναι οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια», ενώ ξεκινούν άμεσα οι πρώτες δοκιμές, με στόχο να έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία έως το καλοκαίρι.

Μάλιστα, όπως γνωστοποίησε η ΣΤΑΣΥ, τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια θα ξεκινήσουν άμεσα και συγκεκριμένα, το διήμερο 14 Μαρτίου και 15 Μαρτίου. Για να πραγματοποιηθούν οι δοκιμές, το ερχόμενο σαββατοκύριακο θα παραμείνει κλειστός ο σταθμός «Αγία Μαρίνα». Κατά τη διάρκεια του διημέρου τα δρομολόγια της Γραμμής 3 του Μετρό θα έχουν τερματικό σταθμό το «Αιγάλεω».

Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ

«Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 14 Μαρτίου και την Κυριακή 15 Μαρτίου 2020 θα κλείσει ο σταθμός «Αγ. Μαρίνα» της Γραμμής 3 του Μετρό λόγω προγραμματισμένων εργασιών και δοκιμών, οι οποίες αφορούν την επέκταση του δικτύου προς Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια.

Κατά τη διάρκεια του διημέρου τα δρομολόγια της Γραμμής 3 θα πραγματοποιούνται με τερματικό σταθμό το «Αιγάλεω» και στο τμήμα «Αιγάλεω» – «Δουκ. Πλακεντίας» – Αεροδρόμιο», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.

Το έργο

Το έργο της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά περιλαμβάνει συνολικά έξι σταθμούς: «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», ως εξής:

Αγία Βαρβάρα: Λ. Ελευθερίου Βενιζέλου (Αγία Ελεούσα)

Κορυδαλλός: Πλατεία Ελευθερίας

Νίκαια: Πλατεία Ελ. Βενιζέλου

Μανιάτικα: Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη

Πειραιάς: Λιμάνι (πλησίον σταθμού ΗΣΑΠ).

Δημοτικό Θέατρο: Ηρώων Πολυτεχνείου και Βασιλέως Γεωργίου

metro-epektasi-peiraias-xartis

Όταν το έργο της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά ολοκληρωθεί, αναμένεται να εξυπηρετήσει 115 χιλιάδες πολίτες και να μειώσει την κυκλοφορία των οχημάτων κατά 23.000 σε ημερήσια βάση.

Μάλιστα, βάσει των υπολογισμών, η διαδρομή λιμάνι Πειραιά – αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» θα πραγματοποιείται μέσα σε 55 λεπτά.

Το χρονοδιάγραμμα

Όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, η ολοκλήρωση του έργου – ήτοι η παράδοση του συνόλου των έξι γραμμών της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά – δεν αναμένεται πριν το 2022.

Οι σταθμοί «Μανιάτικα», «Δημοτικό Θέατρο», «Πειραιάς» θα μπορούν να λειτουργήσουν μέσα στο 2022, αποκάλυψε ο κ. Καραμανλής, στα τέλη του 2019, κατά την επίσκεψη που είχε πραγματοποιήσει στο σταθμό του Μετρό Πειραιά. «Εμείς δεν λέμε ψέματα, οφείλουμε να είμαστε ειλικρινείς, οι σταθμοί του Πειραιά δεν θα είναι έτοιμοι ούτε το 2020, ούτε το 2021 και θα καταβάλλουμε τεράστια προσπάθεια το έργο να παραδοθεί μέσα στο 2022», είχε δηλώσει.

Μιλώντας, τότε, για τους τρεις πρώτους σταθμούς της επέκτασης «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» είχε επιβεβαιώσει πως θα λειτουργήσουν μέσα στο 2020. Ωστόσο, είχε εξηγήσει πως, καθώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, «υπάρχει ο κίνδυνος να έχουμε έτοιμους σταθμούς και να μην μπορούμε να τους λειτουργήσουμε».  «Γίνεται ένας τεράστιος αγώνας δρόμου από τον ΟΑΣΑ, έτσι ώστε να υπάρξει η λεγόμενη συμβατότητα του συστήματος» είχε δηλώσει ο κ. Καραμανλής.