ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΡΑΠΕΖΟΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ
Posted On Μάιος 23, 2020
0
172 Views
0 Ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας, εν όψει της έναρξης λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης μετά την επιβολή των μέτρων για την πανδημία, ανακοίνωσε προς τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες εστίασης, την απόφαση για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στους κοινόχρηστους χώρους, σύμφωνα με την συνθήκη που απαιτεί η αποτροπή διάδοσης του covid-19..
Να υπενθυμίσουμε ότι τα μέτρα προβλέπουν την τήρηση απόστασης 2m μεταξύ των τραπεζιών, πράγμα που συνεπάγεται είτε τον περιορισμό του αριθμού πελατών -πράγμα εξαιρετικά ασύμφορο- είτε την διάθεση μεγαλύτερης έκτασης από πλευράς δήμου.
Στο πνεύμα αυτό, ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας ενημερώνει για τις ενέργειες που πρέπει να προβούν οι επιχειρηματίες της πόλης, προκειμένου, να εγκριθεί το αίτημα που θα υποβάλλουν για επιπλέον χώρο.
Ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας με στόχο τον περιορισμό των επιπτώσεων στα καταστήματα εστίασης, από τα μέτρα που έχουν επιβληθεί για την αποτροπή της πανδημίας του covid-19, ανακοινώνει προς τους ιδιοκτήτες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, ότι εφόσον επιθυμούν πρόσθετο κοινόχρηστο χώρο για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, πέραν του αναλογούντος και προβλεπομένου στην άδεια χρήσης κοινοχρήστου χώρου, πρέπει να καταθέσουν σχετικό αίτημα στο τμήμα Προσόδων & Δημοτικής Περιουσίας του Δήμου.
Ο αιτούμενος πρόσθετος χώρος μπορεί να εκτείνεται σε συνεχόμενο ή μη της υφιστάμενης παραχώρησης και υπό την προϋπόθεση ότι δεν θίγονται δικαιώματα έτερων δικαιουμένων της χρήσης αυτού.
Το αίτημα θα πρέπει να συνοδεύεται και με σχετικό σχεδιάγραμμα με την αποτύπωση της ανάπτυξης των τραπεζοκαθισμάτων στον κοινόχρηστο χώρο ενώ μπορεί να κατατίθεται είτε στο τμήμα Προσόδων & Δημοτικής Περιουσίας του Δήμου είτε ηλεκτρονικά στο email:esoda@agiavarvara.gr
Πληροφορίες στα τηλ. 213 2019335,-336,337,-338.