Νεκτάριος Τσίρμπας: ο άνθρωπος πίσω από την ψηφιοποίηση και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών
Νεκτάριος Τσίρμπας: Αντιδήμαρχος Διαφάνειας, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ψηφιακής Σύγκλισης, Αξιοποίησης Ευρωπαϊκών Πόρων και Βρεφονηπιακών Σταθμών
Συνεχίζουμε με σταθερά βήματα να αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πολίτες, ώστε να εξυπηρετούνται άμεσα και αποτελεσματικά.
Ο Δήμος Κορυδαλλού άνοιξε μια νέα σελίδα σύγχρονης και άμεσης εξυπηρέτησης, καθώς πολίτες και επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να παραλάβουν πιστοποιητικά και βεβαιώσεις ηλεκτρονικά, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους, μέσω της νέας ιστοσελίδας http://www.korydallos.gr.
Επίσης, η εξυπηρέτηση των δημοτών από τα ΚΕΠ επιτυγχάνεται πλέον με πολλαπλούς τρόπους:
• Κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης: Όσοι πολίτες επιλέγουν τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης, θα πρέπει να θυμούνται ότι η προσέλευση στα ΚΕΠ γίνεται, λόγω των συνθηκών πανδημίας, ΜΟΝΟ με ραντεβού, το οποίο κλείνεται είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail, στο ΚΕΠ της επιλογής τους.
• Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης gov.gr
• Στη νοηματική γλώσσα: Ξεκίνησε το προηγούμενο διάστημα, στο ΚΕΠ του Κορυδαλλού, η εξυπηρέτηση κωφών – βαρήκοων συμπολιτών μας με τη βοήθεια κατάλληλης εφαρμογής και tablet που έχει εγκατασταθεί.
• Με βιντεοκλήση: Επιπλέον, οι πολίτες έχουν και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης, μετά την ένταξη του Δήμου Κορυδαλλού στο πρόγραμμα myKEPlive του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.