Λ. Φουντούλης: Ποιος δε σέβεται (και) τη ναυτική ιστορία μας; ΔΙΕΞΟΔΟΣ «ΒΕΛΟΣ» ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ;
Εάν υπήρχε συνεπής και όχι προσχηματική διεκδίκηση της Ακτής Σκαραμαγκά θα γνωρίζαμε τι ζήτησε στο Δικαστήριο ο Δ. Χαϊδαρίου,
όπου απέτυχε να πείσει. Θα είχαμε αναλύσει λάθη ή/και νομικές κατασκευές που οδήγησαν στην απόρριψη των αιτημάτων μας.
Όμως καμία παράταξη, ουδείς πολιτικός δεν έχει ενημερώσει το λαό στο Χαϊδάρι για το τι λένε τα δικόγραφα.
Όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι γνωρίζουν, αν δεν γνώριζαν θα ήταν πολιτικές καρικατούρες.
Γιατί δε μας διαφωτίζουν; Προφανώς συναινούν και στηρίζουν άγνωστα σε μας …συμφέροντα μας!
Η περιπέτεια του ιστορικού Α/Τ ΒΕΛΟΣ που δεν είναι αρεστό για το Ναυτικό Πάρκο στο Φάληρο,
Μπορεί να αποτελέσει ένα ακόμη επιχείρημα για κοινόχρηστη αξιοποίηση της Προβλήτας 4 και Ακτής Σκαραμαγκά
και ως ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ. Στη θάλασσα και την αποβάθρα.
Απαιτείται αληθινό ενδιαφέρον για το τόπο μας, δουλειά με μυαλό, ενημέρωση και κινητοποίηση.
Εμφανώς δεν περισσεύουν (και) στο Χαϊδάρι.
Κίμων Ε. Φουντούλης
Παρακάτω σχετική επιστολή με διαπιστώσεις, στοιχεία κι ερωτήματα.
ΠΡΟΣ Κυβέρνηση, Κόμματα, ΜΜΕ
Το Ιστορικό Α/Τ ΒΕΛΟΣ ρημάζει.
https://www.kathimerini.gr/society/562269511/parko-gia-tin-elliniki-naytosyni-ston-floisvo/
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,
στα σχέδια του δωρητή κ. Θεοδωρίδη δεν προβλέπεται παρουσία του ΒΕΛΟΣ στο Φάληρο.
Τα σχέδια έχουν εγκριθεί από τη Κυβέρνηση.
Η εφαρμογή τους δε συνδέεται ρητά με καταστροφή του Α/Τ ΒΕΛΟΣ.
Είναι πρόδηλο πως δεν είναι επιθυμητή η παρουσία-υπόμνηση της αντίστασης κατά της Χούντας (Κίνημα Ναυτικού).
Δεν υπάρχουν άλλες ασφαλείς θέσεις ελλιμενισμού και προσβάσιμες για το κοινό,
ώστε να μη ντροπιαστούμε γι’ άλλη μια φορά στα παιδιά μας;
Ποιο αναμένεται το τελικό κόστος του έργου στο Π. Φάληρο, πέρα από το αρχικό κεφάλαιο (35 εκ.);
Θα είναι δημόσιο έργο ή ΣΔΙΤ με πολλαπλάσιο στη πορεία του χρόνου κόστος προς εξόφληση;
Η έως τώρα πορεία εμπίπτει στα πλαίσια «πρότυπες προτάσεις για έργα υποδομής, ν.4903/22»;
Με την ευχή «να προκάνουμε»