Λάμπρος Μίχος: Ιδού τα έργα που γίνονται στην Αγία Βαρβάρα
Μια δημοτική αρχή κρίνεται στα έργα και μάλιστα από δύο πλευρές: εάν παράγει δηλαδή συγκεκριμένο έργο και εάν αυτό το έργο είναι ουσιαστικό, έργο ουσίας και όχι εντυπώσεων.
Με αυτά τα σαφή κριτήρια και την εικόνα της Αγίας Βαρβάρας στην οποία, όπως τόνισε στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο λογοδοσίας ο Λάμπρος Μίχος, υπάρχουν ήδη πέντε ενεργείς εργολαβίες και ετοιμάζονται να ξεκινήσουν και άλλες, η πόλη, «έχει αρχίσει ήδη να σκάβεται, να ασφαλτοστρώνεται, γίνονται δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας, αναπλάσεις. Είναι η Π.Π. Γερμανού, η Αριστομένους, θα γίνει η Ταϋγέτου, γίνεται η Δωδεκανήσου, θα γίνει η Κισσάμου, η Μεγάλου Αλεξάνδρου, έγινε η Ελευθερίου Βενιζέλου κοκ» Και, βέβαια, όπως ξεκαθάρισε ο δήμαρχος, «Όλα αυτά τα έργα προχωράνε κανονικά. Κι αν κάποια στιγμή καθυστερούν για να ελέγξουμε κάτι το κάνουμε ενσυνείδητα. Γιατί μπορούμε να βλέπουμε κάποια ελαττώματα, να βλέπουμε ότι δεν έχει εφαρμοστεί καλά η μελέτη ότι είναι αναγκαίο να γίνουν κάποιες διορθώσεις γιατί ο κόσμος ζητάει να κάνουμε κάτι ακόμα: να ανοίξουμε ένα πάρκινγκ, να γίνει καλύτερα η στροφή σε μια γωνία Για όλους αυτούς τους πολύ συγκεκριμένους λόγους γίνονται οι καθυστερήσεις».
Και απευθυνόμενος σε όσους επιλέγουν τη στείρα άρνηση αντί της επιδοκιμασίας για τα έργα ή και της συγκεκριμένης με θέσεις κριτικής, ο Λάμπρος Μίχος επισήμανε ότι «σε λίγο καιρό θα είναι πάνω από 30 εργοτάξια στη Αγία Βαρβάρα. Άρα θα έπρεπε να επιχαίρετε γιατί γίνεται ένα τεράστιο έργο και πρόκειται να απορροφήσουμε ένα τεράστιο ποσόν, 58,5 εκατομμύρια συνολικά, για έργα και εξοπλισμό δυσαναλόγως μεγάλο σε σχέση με τους δήμους αντίστοιχης έκτασης και πληθυσμού».
Ο δήμαρχος αναφέρθηκε αναλυτικά σε κάθε έργο που γίνεται. Ενδεικτικά για την Παπαφλέσσα ανέφερε ότι «έπρεπε να επαληθεύσουμε τα υψόμετρα για να μην έχουμε περιστατικά όπως των έργων που γίνονταν παλιότερα που φτιάχνονταν και μετά πλημμύριζε η απέναντι πλευρά ενώ διορθώναμε την από δω πλευρά»! Και υπογράμμισε ότι αυτή η έγνοια για απολύτως ολοκληρωμένα και λειτουργικά έργα μπορεί να φέρει και μια μικρή καθυστέρηση αλλά το όφελος των ολοκληρωμένων παρεμβάσεων είναι τεράστιο. Θύμισε μάλιστα την περίπτωση της Σαράφη « που έκλεισε για 7-8 χρόνια όλη και σταμάτησε η συγκοινωνία με εκείνο το έργο στη γέφυρα Σαράφη» συμπληρώνοντας ότι ‘για να μην υπάρχου τέτοια προβλήματα είμαστε αποπάνω σε κάθε εργολαία. Και κάτι αντίστοιχο που έγινε στην Παλαιών Πατρών Γερμανού το διορθώσαμε γιατί μπαζώθηκε κατά λάθος ο αγωγός των ομβρίων και τα ξανασκάψαμε όλα. Δεν έπρεπε να τα αφήσουμε για να μη λέτε γιατί καθυστερεί το έργο, έπρεπε να κάνουμε το σωστό. Άλλωστε μέσα στις δυνατότητες τις δικές μας ήταν να παρατείνουμε το έργο έως ότου γίνει σωστή εκτέλεση» Εν κατακλείδι, ο Λάμπρος Μίχος, απευθυνόμενος σε όσους θεωρούν «πολιτική» την γκρίνια τόνισε: «Άρα θα υφίσταστε το μαρτύριο ενώ θα σκάβετε η πόλη για να αναμορφωθεί πλήρως εσείς να κατηγορείτε τον δήμο ή να τον ελέγχετε γιατί καθυστέρησαν δυο μέρες κάποιες εργασίες να μπουν τα πεζοδρόμια ή τα φώτα»!