Δεν καταργείται κανένα σχολικό τμήμα της Β/θμιας στην Αγία Βαρβάρα – Τι πέτυχε ο Δήμος με τις παρεμβάσεις του
Ουσιαστική ήταν η παρέμβαση της δημοτικής αρχής της Αγίας Βαρβάρας και του δήμαρχου Λάμπρου Μίχου για να διατηρηθούν όλα τα τμήματα στα γυμνάσια και τα λύκεια της πόλης.
Η αρχή έγινε με την άμεση αντίδραση του Δήμου στις αρχές Αυγούστου αμέσως μόλις έγινε γνωστή η απόφαση για κατάργηση τμημάτων σε όλα τα Γυμνάσια και το 2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας: Οι παρεμβάσεις που έγιναν και η επιστολή που έστειλε στο ΥΠΑΙΘ η αντιδήμαρχος Παιδείας Αλεξάνδρα Φέγγη, η επαφή της με την υφυπουργό Ζέττα Μακρή και η συνεργασία με τη Διευθύντρια της ΔΔΕ Γ Αθήνας, οδήγησαν στην εξομάλυνση της κατάστασης..
Απόδειξη της εγρήγορσης του Δήμου Αγίας Βαρβάρας και της συστηματικής παρακολούθησης των εξελίξεων είναι ότι εντοπίστηκε άμεσα η άρνηση έγκρισης λειτουργίας του τμήματος ανθρωπιστικών σπουδών στην Γ΄ Τάξη του 2ου Λυκείου με 13 μαθητές, από το Υπουργείο Παιδείας, πριν ακόμα ενημερώσει τον δήμο ο διευθυντής του Λυκείου! Αυτό θα ήταν πολύ σοβαρή εξέλιξη γιατί το κλείσιμο του τμήματος θα σήμαινε μετακίνηση των 13 μαθητών του σε άλλο Λύκειο, ακόμη και του Αιγάλεω!
Ο δήμαρχος Λάμπρος Μίχος έσπευσε να παρέμβει στον υπουργό Παιδείας Πιερρακάκη, δηλώνοντας ότι δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή τέτοια μετακίνηση των μαθητών από τη δημοτική αρχή και ο Δήμος δεν θα το επιτρέψει! Την υπόθεση στήριξε, όπως ανέφερε ο δήμαρχος στο Δημοτικό Συμβούλιο και ο βουλευτής της ΝΔ στη Δυτική Αθήνα Γιάννης Λοβέρδος. Οι παρεμβάσεις έπιασαν τόπο και το τμήμα αυτό θα εγκριθεί αν και ολιγομελές..
Οπότε τελικά και τα 5 σχολεία (Γυμνάσια και Λύκεια) της Αγίας Βαρβάρας θα λειτουργήσουν με όλα τα τμήματά τους, όπως είχαν εξ αρχής προγραμματίσει τα ίδια τα σχολεία.
Εξακολουθούν βέβαια να υπάρχουν κενά στα σχολεία αλλά υπάρχουν διαβεβαιώσεις ότι σύντομα θα καλυφθούν. Η συνεργασία του Δήμου και με τον Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Γ Αθήνας δίνουν λύσεις και στα Δημοτικά.
Για το θέμα εκδόθηκε και ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού συμβουλίου όπου μεταξύ άλλων απαιτείται από τον υπουργό Παιδείας «να υποστηρίξει την ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαίδευσης μακριά από μια στενή διαχειριστική λογική που αποσκοπεί στη μείωση κόστους μαθητών – εκπαιδευτικών – σχολείων».