Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Ε. Μπουρά: Από ψηλά μοιάζει με ζωγραφιά, εφιάλτης όμως όταν περπατάς

Published

on

Ζωγραφιά από ψηλά

Αυτές τις ημέρες του εγκλεισμού, καθημερινά τρέχω στη διαδρομή, κατα μήκος της Λεωφόρου Αθηνών. Από το Παλατάκι μέχρι το Δαφνί και μετά προς το Α’ Αθλητικό, το Θεαθήναι. Επιστρέφω και ανεβαίνω  στον Προφήτη Ηλία.  Πολλές οι διαδρομές και πράγματι η πόλη μας προσφέρεται για περιπάτους, επαφή με τη φύση με τόσο πολύ ελεύθερο χώρο,  πράσινο  και πάρκα. Έτσι φαίνεται από ψηλά και στη νέα  ιστοσελίδα του Δήμου μας. Πανοραμική άποψη της πόλης με το Δημαρχείο και το Παλατάκι. Αθλητικοί χώροι, γήπεδα, ορεινοί όγκοι. Μια ζωγραφιά η πόλη μας, από ψηλά.

Είμαστε τυχεροί;

Στις διαδρομές λοιπόν, συναντούσα δρομείς. Πολλοί περισσότεροι από όσους έβλεπα, παλιά, πριν τον εγκλεισμό. Αποδείχθηκε ότι κάποιοι-ες  ήταν από άλλες περιοχές . Στις σύντομες συζητήσεις, μεταξύ συναδέλφων-δρομέων, μου έλεγαν πόσο τυχερή  είμαι που ζω στο Χαϊδάρι. Μια παρέα είχε έρθει από το Αιγάλεω  και με παράπονο έλεγαν ότι έχουν μόνο ένα Μπαρουτάδικο. Και με τα μέτρα, είναι επικίνδυνο να συνωστίζονται τόσοι πολλοί απο το Αιγάλεω, σε ένα μόνο παρκο. Και η λύση είναι  το Χαϊδάρι.

Όταν όμως περπατάς

Απογοητεύεσαι οικτρά. Από τα πεζοδρόμια της Λεωφόρου Αθηνών μέχρι το Δαφνί. Όχι τώρα δεν φταίνε τα αυτοκίνητα, αφού σε λίγα σημεία, υπάρχει πλέον παράνομη στάθμευση.Μιλώ για τη λεωφόρο πάντα γιατί στους  συνοικιακούς δρόμους είναι όλα τα πεζοδρόμια κατειλημμένα από παράνομη στάθμευση. Τώρα αποκαλύφθηκε η ασχήμια των πεζοδρομίων. Σπασμένες πλάκες, χώμα σε άλλα σημεία,  σήμανση που γέρνει ή έχει αποξηλωθεί. Η πινακίδα η ενημερωτική  που καταλαμβάνει τεσσερα μέτρα σε πλάτος  και ενημερώνει για το έργο  (η πεζογέφυρα στη παιδική χαρά Νουνού), σκουριασμένοι ιστοί σήμανσης, ξαπλωμένοι ήσυχα. Ωραίες κοιμωμένες…

Δρόμοι – κατσικόδρομοι

Αυτές τις ημέρες βρέθηκα σε κάθε μικρή γειτονιά της πόλης μας. Χωρίς την κίνηση των οχημάτων στους δρόμους απαθανάτισα την αθλιότητα τους οδοστρώματος.  Οι λακκούβες,  οι ρωγμές στην άσφαλτο, τα νερά που λιμνάζουν σε κάθε διασταύρωση και άκρη. Γηρασμένοι οι δρόμοι μας, γεμάτοι φθορές και σπασίματα. Άσφαλτος επικίνδυνη. Ολισθηρή και κατεστραμμένη επιφάνεια, παντού.Ούτε ένας δρόμος σωστός. Οδική Ασφάλεια, όνειρο θερινής νυκτός.

Πινακίδες επικίνδυνες

Οι πινακίδες γενικώς είναι σε κακά χάλια. Πρόχειρα πακτωμένες, βρώμικες, μουτζουρωμένες. Μέσα σε κλαδιά κρυμμένες. Ή από παράνομη στάθμευση, αόρατες κυριολεκτικά. Δυό ή τρεις μαζί, στριμωγμένες σε στενά πεζοδρόμια. Πινακίδες αναγγελίας κινδύνου, ενημερωτικές, πινακίδες σχολικής ζώνης. Πινακίδες περιττές σε πολλές περιπτώσεις, πινακίδες που μπερδεύουν και είναι αιτία κινδύνου. Για οδηγούς και πεζούς

Πεζοδρόμια αδιάβατα

Εδώ είναι γνωστό και έχουμε πει τόσα πολλά. Καμία δικαιολογία δεν χωρά για την συνεχή απομείωση του πλάτους όδευσης των πεζοδρομίων.  Εκτός από την ολισθηρότητα και την απουσία επίστρωσης με τα κατάλληλα και ομοιογενή υλικά. Κάθε παρόδιος κάνει ο,τι θέλει στο πεζοδρόμιο μπροστά στο σπίτι ή το κατάστημά του. Εξ’ου και η άθλια κατάσταση και η έλλειψη προσβασιμότητας για όλους. Κολονάκια  παντού, απαγορεύονται ρητώς βέβαια αλλά εδώ και η δημοτική αρχή έχει παραβεί το νόμο σε πλείστες περιπτώσεις. Φύτευση από παροδίους, τοποθέτηση εμποδίων ακόμα και στο οδόστρωμα!.Ζαρντινιέρες, σκαλάκια, μεταλλικά για αποτροπή στάθμευσης ή για κλείδωμα της μοτοσυκλέτας! Ότι θέλει ο καθένας κάνει. Και έρχεται και η ΔΕΗ βάζει κολόνες στα πεζοδρόμια τα ελάχιστα, ο ΟΤΕ τα ΚΑΦΑΟ  όπου εξυπηρετεί. Βέβαια εδώ να πούμε ότι η Τεχνική Υπηρεσία μπορεί να αλλάξει τα σχέδια των εταιρειών κοινης ωφελείας (σε άλλο άρθρο αυτό). Αρκεί ο ενδιαφερόμενος να έχει το “κονέ” στην υπηρεσία.

 μιά διάβαση έστω;  Στο Δήμο Αθηναίων κοιτούν πρώτα χαμηλά

Ο κος Μπακογιάννης, από την πρώτη μας συνάντηση στο προεκλογικό του  γραφείο (μαμάδες στο δρόμο+) μας είχε δηλώσει ότι θέλει να γίνει ο δήμαρχος των πεζοδρομίων. Ο Δήμαρχος της Οδικής Ασφάλειας. Και ναι, τηρεί τις προεκλογικές δεσμεύσεις του.

“Ξεκινάμε από κάτω προς τα πάνω. κοιτώντας χαμηλά για να μπορέσουμε να στρέψουμε τα μάτια μας ψηλά” δήλωσε ο δήμαρχος και παρουσίασε Το τεχνικό πρόγραμμα 2020,  το οποίο περιλαμβάνει 171 δράσεις για την πόλη εκ των οποίων 58 είναι συνεχιζόμενα έργα, 89 είναι νέα έργα και 24 οι μελέτες (νέες και εξελισσόμενες).  Κι ενώ ο Δήμος  Αθηναίων, ασφαλτοστρώνει και βάφει διαβάσεις, αξιοποιώντας στο μέγιστο δυνατό βαθμό τη δυνατότητα  που δίνουν οι περιορισμοί στην κυκλοφορία πεζών και οχημάτων εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης, εντατικοποιεί τις παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο της πόλης σε μια προσπάθεια να το κάνει πιο φιλικό και -κυρίως- πιο ασφαλές για όλους.

Η δουλειά που γίνεται τώρα, έχει μεγάλη αξία για την επόμενη μέρα. Φροντίζουμε και περιποιούμαστε το δημόσιο χώρο της Αθήνας γιατί αυτόν θα απολαύσουμε όταν θα βγούμε από τα σπίτια μας, αυτός θα ορίζει και πάλι την καθημερινότητά μας. Τον κάνουμε καλύτερο» τονίζει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης ο οποίος μαζί με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Βασίλη Αξιώτη τις προηγούμενες μέρες επισκέφθηκαν έργα σε εξέλιξη..

Μελέτες και Νόμος

Οι μελέτες έργων και παροχής τεχνικών και συναφών επιστημονικών υπηρεσιών και τα τεύχη δημόσιου διαγωνισμού ανάθεσης μελετών των δήμων συντάσσονται και θεωρούνται από την τεχνική υπηρεσία τους. Οι μελέτες των έργων και παροχής υπηρεσιών και τα τεύχη δημόσιου διαγωνισμού ανάθεσης μελετών ή παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου των δήμων, των Συνδέσμων, των ιδρυμάτων τους, των φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων και των δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης – αποχέτευσης του ν. 1069/1980 (Α΄ 191) και του ν. 890/1979 (Α΄ 80) συντάσσονται και θεωρούνται από την τεχνική υπηρεσία τους και, αν δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία ή αυτή αδυνατεί, από την τεχνική υπηρεσία του δήμου που τα έχει συστήσει ή σε περίπτωση Συνδέσμου από τεχνική υπηρεσία δήμου που συμμετέχει σε αυτούς.

ο Δήμος έχει την ευθύνη

Σύμφωνα με το άρθρο 7 του Ν. 3481/2006,  ως «συντήρηση» νοείται η αποκατάσταση των βλαβών του οδοστρώματος και των στοιχείων ασφαλείας της οδού (στηθαία, νησίδες ασφαλείας, σήμανση κ.ο.κ.)…Την υπηρεσία που έχει κατά τα ανωτέρω την
αρμοδιότητα συντήρησης των οδών βαρύνει η υποχρέωση και η δαπάνη ηλεκτροφωτισμού τους..5. Οι αρμόδιες για τη συντήρηση των οδών υπηρεσες υποχρεούνται να ελέγχουν, τουλάχιστον ανά δεκαπενθήμερο, τις οδούς της αρμοδιότητάς τους, για τη διαπίστωση βλαβών του οδοστρώματος και των λοιπών στοιχείων ασφαλείας της οδού και να καταγράφουν τα ευρήματα σε ειδικό βιβλίο, που τηρείται με ευθύνη του Προϊσταμένου τους. Τα όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας υποχρεούνται να ειδοποιούν αμέσως και εγγράφως τις αρμόδιες για τη συντήρηση των οδών υπηρεσίες, για την ύπαρξη βλαβών του οδοστρώματος…. Κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης
μπορεί να προβαίνει επίσης σε γραπτή ειδοποίηση των αρμόδιων για τη συντήρηση υπηρεσιών, με οποιοδήποτε μέσο (όπως ιδίως τηλεομοιοτυπία, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ταχυδρομική επιστολή), η οποία καταχωρίζεται από τις ως άνω υπηρεσίες στο τηρούμενο
ειδικό βιβλίο.
6. Η αρμόδια προς συντήρηση της οδού υπηρεσία υποχρεούται να πραγματοποιήσει με όργανά της αυτοψία της βλάβης, μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες αφότου λάβει με οποιονδήποτε τρόπο γνώση αυτής και να συντάξει συνοπτική έκθεση περί της έκτασης και
του είδους της και της ύπαρξης ή μη ανάγκης άμεσης αντιμετώπισης. Εφόσον κατά την αυτοψία διαπιστωθεί επικινδυνότητα της βλάβης για την οδική ασφάλεια, λαμβάνονται άμεσα από τους διενεργούντες την αυτοψία τα απαραίτητα μέτρα για την προσωρινή της
αποκατάσταση, εφόσον αυτή είναι δυνατή, άλλως για την οριοθέτηση και την κατάλληλη σήμανσή της, προς  αποφυγή ατυχημάτων. Η αποκατάσταση των βλαβών που κρίνονται επικίνδυνες για την οδική ασφάλεια ολοκληρώνεται υποχρεωτικά εντός δέκα (10) ημερών από τη διενέργεια της αυτοψίας. Οι ενέργειες της παραγράφου αυτές καταγράφονται σε ειδικό Πρωτόκολλο Αντιμετώπισης Βλάβης, το οποίο συντάσσεται και υπογράφεται
από τον υπάλληλο ή τους υπαλλήλους που ορίσθηκαν υπεύθυνοι κατά τα ανωτέρω και θεωρείται από τον αρμόδιο προϊστάμενο της υπηρεσίας. Η μη τήρηση τωνυποχρεώσεων αυτής και της προηγούμενης παραγράφου με υπαιτιότητα των αρμόδιων οργάνων συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα.

 

Στη παραπάνω φωτό βλέπουμε τον αναλάμποντα φανό, υποχρεωτική σήμανση για τα ορύγματα. Στην οδό Ακροπόλεως το παραπάνω 20/4/2020. Επανειλημμένα έχω καλέσει στην Τεχνική Υπηρεσία και έχω επισημάνει την έλλειψη  φωτισμού σε παρόμοια έργα του δήμου- Κολυμβητήριο, οδός Θερμοπυλών κλπ. Η ίδια η κα Προϊσταμένη της Τεχνικής Υπηρεσίας μου επαναλάμβανε ότι συνέχεια τους αφαιρούν, “κάποιοι”…Στο συγκεκριμένο έργο του Φυσικού Αερίου, φαίνεται οι “κάποιοι” δεν τους προτιμούν τους αναλάμποντες φανούς, μόνο του Δήμου θέλουν!

Λεφτά υπάρχουν —από Προγράμματα Δημοσίων Επενδύσεων

  • Εθνικό ΠΔΕ: Περιλαμβάνει έργα που χρηματοδοτούνται αμιγώς από εθνικούς πόρους
  • Συγχρηματοδοτούμενο ΠΔΕ: Περιλαμβάνει έργα που χρηματοδοτούνται από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλων Διεθνών Χρηματοδοτικών Οργανισμών και από εθνικούς πόρους.
  • Βέβαι αχωρίς μελέτες, τίποτα δεν γίνεται. Όπως το πρόγραμμα για καθαρισμό φρεατίων για δήμους ύψους 650.000 ευρώ.  Α ξέχασα, στο Δήμο Χαϊδαρίου με σύμφωνες γνώμες μόνο…yes boy………..

 

 

 

πηγή: elizabethboura.gr

 

 

 

 

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Τριήμερο δημιουργίας και χαράς το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου

Published

on

Γεμάτο υψηλού επιπέδου δημιουργία και χαμόγελα ήταν το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου, το οποίο έγινε στις 12-13-14 Ιουνίου.

Εκατοντάδες επισκέπτες βρέθηκαν το τριήμερο στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου και στην Πλατεία Δημαρχείου, θαυμάζοντας τα αποτελέσματα της εξαιρετικής προσπάθειας και δουλειάς που έκαναν όλη τη χρονιά τα πολιτιστικά τμήματα του Δήμου.

Παράλληλα με το Πολύπλανο, λειτουργούσε και έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, με θέμα την ανάγκη έκφρασης αλληλεγγύης στον λαό της Κούβας,
που βιώνει απάνθρωπες συνθήκες εξαιτίας του βάρβαρου αποκλεισμού των ΗΠΑ.

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου εγκαινιάστηκε η έκθεσης φωτογραφίας, κοσμήματος, μακραμέ, ζωγραφικής και αγγειοπλαστικής, η οποία λειτουργούσε όλες τις ημέρες, με δημιουργίες που εντυπωσίασαν τους επισκέπτες του Πολύπλανου. Το πρόγραμμα είχε επίσης παραδοσιακούς  χορούς από την ομάδα παραδοσιακών χορών της Στέγης Πολιτισμού και από την ομάδα παραδοσιακών χορών των ΚΑΠΗ του Δήμου,  αλλά και την Θεατρική παράσταση της παιδικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Το μυστικό του παλιού σεντουκιού», και τη θεατρική παράσταση της εφηβικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Ο Δράκουλας των Γερανείων».

Το Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με θεατρικό δρώμενο από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, ενώ θεατρικό έπαιξε στη συνέχεια και το 4ο Δημοτικό με τίτλο «Τα δεδομένα απαιτούν», με τους μαθητές και των δύο σχολείων να κερδίζουν τις εντυπώσεις και το ζεστό χειροκρότημα. Ακολούθησε η συναυλία – αφιέρωμα στον ρεμπέτη Ι. Παπαϊωάννου, από Λαϊκή 10μελή Ορχήστρα και 8μελή χορωδία της Στέγης Πολιτισμού.

Την Κυριακή 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε αφιέρωμα στον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη Μάνο Χατζιδάκι, με τίτλο «Εδώ Λιλιπούπολη». Μικροί και μεγάλοι
μαθητές των τμημάτων της Στέγης Πολιτισμού έπαιξαν και τραγούδησαν πολύ αγαπημένα τραγούδια και συνθέσεις του Μάνου Χατζιδάκι και παρουσίασαν
θεατρικό δρώμενο, έχοντας μαζί τους την πολύτιμη συμβολή των παιδιών της δημοτικής δομής ΑμεΑ «Έρεισμα», αλλά και τη νεοσύστατη χορωδία των ΚΑΠΗ.
Όλοι τους απέσπασαν ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα από το κοινό που είχε κατακλύσει την Πλατεία Δημαρχείου.

Μιλώντας στους παρευρισκόμενους, ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου τόνισε πως στο Πολιτιστικό Πολύπλανο παρουσιάζεται κάθε χρόνο η πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα τμήματα πολιτισμού του Δήμου Χαϊδαρίου. Έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στα τμήματα, στους δασκάλους και σε όλους τους συντελεστές, σημειώνοντας πως «στοίχημα» της Δημοτικής Αρχής είναι κάθε χρόνο να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή και στα πολιτιστικά τμήματα, αλλά και στις εκδηλώσεις του Πολύπλανου. Σχολίασε επίσης την έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, αναφέροντας πως θα πρέπει να δείξουμε όλοι την αλληλεγγύη μας στο ηρωικό νησί της Κούβας, το οποίο βρίσκεται υπό σκληρό εμπάργκο από τις ΗΠΑ, οι οποίες εξαπολύουν διαρκώς νέες απειλές και για στρατιωτική επέμβαση στη χώρα.

Επίσης ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κάλεσε όλους στην μεγάλη συναυλία που διοργανώνει ο Δήμος την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 20:00, στο Πάρκο Νεολαίας, για την απόδοσή του στο Δήμο, με σκοπό για να αξιοποιηθεί προς όφελος του λαού.

Όλοι οι συμμετέχοντες βραβεύτηκαν από τον Δήμαρχο Χαϊδαρίου, την Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού Κατερίνα Βελέντζα και την Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Αλεξία Παναγοπούλου.

Τις εκδηλώσεις παρακολούθησαν επίσης ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, οι Αντιδήμαρχοι και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Χαϊδαρίου

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Aπόστολος Θεοφίλης: «Η κοινωνία του Χαϊδαρίου έστειλε ηχηρό μήνυμα για το Πάρκο Νεολαίας

Published

on

Το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το Πάρκο Νεολαίας έστειλε ένα ξεκάθαρο, ηχηρό και ανυποχώρητο μήνυμα. Η δυναμική παρουσία των συνδημοτών μας στη συναυλία-κινητοποίηση απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι η κοινωνία του Χαϊδαρίου έχει και φωνή και αντανακλαστικά. Το μήνυμα είναι ένα και δεν δέχεται μισόλογα: το Πάρκο Νεολαίας πρέπει να αποδοθεί εδώ και τώρα, οριστικά και αμετάκλητα, στον Χαϊδαριώτικο λαό.
​Ως παράταξη “Το Χαϊδάρι Ψηλά!” ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε παρόντες σε κάθε δίκαιο αγώνα για την πόλη μας. Για εμάς, η παρουσία στις κινητοποιήσεις δεν είναι μια συμβατική υποχρέωση ή μια ευκαιρία για φωτογραφίες. Είναι στάση ζωής, είναι χρέος αυτοδιοικητικό. Η προστασία και η ελεύθερη πρόσβαση στους δημόσιους χώρους, στους πνεύμονες πρασίνου και πολιτισμού που έχει ανάγκη η νεολαία και οι οικογένειες του Χαϊδαρίου, αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
​Πάνω απ’ όλα, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους ίδιους τους πολίτες. Σε όλους εσάς που με την καθημερινή συμμετοχή δείχνετε τον δρόμο: ότι τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά όλα κερδίζονται με πίστη, πείσμα και συλλογική προσπάθεια.
​Στο περιθώριο της εκδήλωσης, είχα την ξεχωριστή χαρά να συνομιλήσω με δεκάδες συνδημότες μας, να ακούσω τις αγωνίες τους και να μοιραστούμε κοινές σκέψεις για το μέλλον της πόλης μας. Ιδιαίτερα εποικοδομητική ήταν η συνάντησή μου με τους έτερους εκπροσώπους της επιτροπής κατοίκων “Δάσος Μαζί”, παλαιούς Δασιώτες, Γιώργο Αγγέλαινα και Μάνο Βασαλά. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας και σηκώσαμε μαζί, συμβολικά, το πανό της διεκδίκησης. Γιατί το “μαζί” είναι που κάνει τη διαφορά.
​Αυτός ο αγώνας δεν σταματά εδώ. Δεν πρόκειται να ανεχτούμε καμία κωλυσιεργία, καμία έκπτωση στα δικαιώματα των Χαϊδαριωτών, κανένα συμβιβασμό πίσω από κλειστές πόρτες. Η δημόσια περιουσία ανήκει στους πολίτες και η ποιότητα ζωής μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με καθαρό λόγο, ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα, συνεχίζουμε μαζί με την κοινωνία στην πρώτη γραμμή, για να πάμε το Χαϊδάρι εκεί που πραγματικά του αξίζει: Ψηλά!»

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Μήνυμα αγώνα για τη διατήρηση του Πάρκου Νεολαίας έστειλε η συναυλία του Δήμου Χαϊδαρίου

Published

on

Μήνυμα συνέχισης των κινητοποιήσεων για την απόδοση του Πάρκου Νεολαίας στον λαό του Χαϊδαρίου έστειλε η συναυλία που διοργάνωσε ο Δήμος Χαϊδαρίου το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, στο πλαίσιο των δράσεων ενάντια στα σχέδια αξιοποίησης του χώρου για οικιστική ανάπτυξη.

Πριν από την έναρξη της συναυλίας, χαιρετισμό απηύθυνε ο δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος, ο οποίος αναφέρθηκε στις ομόφωνες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου κατά των σχεδιασμών που προβλέπουν δόμηση στο Πάρκο Νεολαίας. Όπως τόνισε, πάγιο αίτημα του Δήμου και των φορέων της πόλης είναι η απόδοση του χώρου στον Δήμο, ώστε να αξιοποιηθεί ως ελεύθερος χώρος πρασίνου, άθλησης και αναψυχής.

Ο κ. Σελέκος έκανε αναφορά στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του Πάρκου Νεολαίας, υποστηρίζοντας ότι ο χώρος παραχωρήθηκε από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στο Δημόσιο και σήμερα επανέρχεται στην κυριότητά του με στόχο την ανέγερση κατοικιών. Παράλληλα, σημείωσε ότι οι μέχρι σήμερα κινητοποιήσεις του Δήμου, των μαζικών φορέων και των κατοίκων έχουν συμβάλει στο να τεθεί υπό αμφισβήτηση ο αρχικός σχεδιασμός της κυβέρνησης, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι οι διεκδικήσεις θα συνεχιστούν μέχρι να υπάρξει επίσημη δέσμευση για την παραχώρηση του χώρου στον Δήμο.

Ο δήμαρχος υπενθύμισε επίσης ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής έχει λάβει ομόφωνη απόφαση στήριξης του αιτήματος του Δήμου Χαϊδαρίου, η οποία προβλέπει και τη χρηματοδότηση παρεμβάσεων για την αξιοποίηση του Πάρκου.

Στη συνέχεια, στη σκηνή ανέβηκαν οι καλλιτέχνες Διονύσης Τσακνής, Κίτρινα Ποδήλατα και Μιρέλα Πάχου, οι οποίοι παρουσίασαν αγαπημένα τραγούδια και εξέφρασαν τη στήριξή τους στον αγώνα για τη διατήρηση του χώρου ως δημόσιου και ελεύθερα προσβάσιμου χώρου πρασίνου.

Τη συναυλία παρακολούθησαν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Χαϊδαρίου, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι. Παρούσα ήταν επίσης η βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΚΚΕ, Βιβή Δάγκα.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι, παρά τη σημασία του ζητήματος για την πόλη και τις εξελίξεις γύρω από το μέλλον του Πάρκου Νεολαίας, δεν υπήρξε παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης ή άλλων κοινοβουλευτικών κομμάτων της αντιπολίτευσης. Η μοναδική βουλευτική παρουσία ήταν αυτή της Βιβής Δάγκα από το ΚΚΕ.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή