Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Ε. ΜΠΕΛΛΑ: ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΩ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

Published

on

Ψηφίζω ΟΧΙ στα ΧΑΡΑΤΣΙΑ και την ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΟΧΙ στην ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΑ  και την ΚΟΡΟΙΔΙΑ.

Γιατί ο Αθλητισμός δεν είναι αγοραία παροχή.

Γιατί σκοπός του κανονισμού θα έπρεπε να είναι:

Να διασφαλίζει  τις ανάγκες όλων των πολιτών και κυρίως των παιδιών μας με διαφανείς και δίκαιες διαδικασίες παραχώρησης των αθλητικών χώρων.

Με προτεραιότητα στον Μαζικό Αθλητισμό, την ελεύθερη άθληση και σωματειακό  αθλητισμό.

Αναφορικά με την απόφαση της παύσης μου από τα καθήκοντα της Αντιδημάρχου από τον Δήμαρχο

Ο δήμαρχος επικαλέστηκε την διαφωνία μου για τον συγκεκριμένο κανονισμό. Σχετικά με αυτό σας παραθέτω κάποια από τα πολλά σημεία της διαφωνίας μας.

1ον. ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ

Ο Κανονισμός Λειτουργίας  Αθλητικών  Εγκαταστάσεων και ο Κανονισμός Συνδρομών –Τιμολογιακή Πολιτική, επιβάλλει συνδρομή για τους ελεύθερα αθλούμενους δημότες στο άθλημα του τένις,  ένα χαράτσι με το οποίο διαφώνησα εξ αρχής και τελικά  κατήργησα από τη θέση της Αντιδημάρχου. Το παράνομο χαράτσι που μπήκε επί Μαραβέλια και Σελέκου χωρίς μάλιστα να διασφαλίζεται ποιες ώρες και ποια γήπεδα θα μπορεί να βρίσκει διαθέσιμα ο δημότης, τα ίδια τώρα συνεχίζει και ο τωρινός Δήμαρχος.

Άραγε τι σκοπό εξυπηρετεί η  επιβάρυνση των δημοτών και μάλιστα για το συγκεκριμένο άθλημα;

 

Αυτά τα χρήματα λείπουν από το ταμείο του Δήμου για να ανακάμψει;

 

Μα όχι φυσικά. Είναι μία πάγια μεθοδευμένη τακτική για να αποθαρρύνει τους ελεύθερα αθλούμενους πολίτες και να τους ωθεί στο ιδιωτικό όμιλο.

 

Μήπως τελικά γίνεται μεθόδευση αντιτίμου για την είσοδο και υπόλοιπες αθλητικές εγκαταστάσεις;

 

Γιατί αν θυμάμαι καλά, ο Δήμαρχος για την είσοδο στον Βοτανικό κήπο, επέμενε να μην επιβληθεί ούτε ένα ευρώ.

 

2ον. ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΕΝΙΣ

Οι δάσκαλοι του τένις του Δήμου μας είναι αξιόλογοι με μεγάλη εμπειρία και μεράκι, φρόντισαν όμως κάποιοι πονηροί πριν από κάποια χρόνια,  να υποβαθμίσουν το δημοτικό πρόγραμμα τένις. Ήταν η  περίοδος  που δημοτικός σύμβουλος, εκλεγμένη από τον Χαϊδαριώτικο λαό, αντί να υπηρετήσει όλους τους δημότες και να εργαστεί  για το κοινό καλό,  κατέλαβε με αδιαφανείς διαδικασίες δημόσια έκταση, κατασκευάζοντας γήπεδα τένις εκμεταλλευόμενη τη χρήση τους, διαθέτοντας αυτά αποκλειστικά και μόνο σε όσους ήταν εγγεγραμμένα μέλη και πλήρωναν.

 

Προσέξτε κάτι ! Ο κανονισμός απαγορεύει την χρήση των γηπέδων τένις για τους ελεύθερα αθλούμενους πολίτες που είναι ετεροδημότες, αλλά αυτό δεν ισχύει για τους ετεροδημότες που είναι εγγεγραμμένοι στον ιδιωτικό όμιλο.

Δηλαδή, εάν κάποιος επιθυμεί να παίξει τένις με έναν φίλο του ή συγγενή του που δεν είναι κάτοικος Χαϊδαρίου, απαγορεύεται. Αν όμως γραφτεί και πληρώνει τον όμιλο, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Αλλά το σκάνδαλο  με τα μπλε γήπεδα τένις όχι μόνο καλά κρατεί, αλλά συνεχίζεται…

Στο κτηματολόγιο που ο Δήμος ήταν υποχρεωμένος το 2015 να δηλώσει την περιουσία του, ως δια μαγείας εμφανίστηκαν 6 μπλε γήπεδα τένις αντί των τριών που μέχρι σήμερα υπάρχουν.

Και διερωτώμαι. Μήπως δε βλέπουν καλά τα μάτια μου; Μήπως έχω παραισθήσεις; Πάντως την τελευταία φορά που πήγα στην οφθαλμίατρο, η όρασή μου ήταν εξαιρετική!

Επομένως, μήπως προετοιμάζουν το έδαφος για να κατασκευαστούν με τον ίδιο αδιαφανή  τρόπο άλλα τρία γήπεδα τένις, παραχωρώντας τα με τον γνωστό τρόπο στους  λίγους και εκλεκτούς;

 

3ον. ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ

Ο κανονισμός νομιμοποιεί πλέον τα ιδιαίτερα μαθήματα σε στίβο και τένις  στους δημοτικούς χώρους και ευνοεί  τα ιδιωτικά συμφέροντα.

Τι σημαίνει αυτό;

  • Ο συγκεκριμένος κανονισμός περιορίζει σε χώρο και σε χρόνο, ακόμη περισσότερο την πρόσβαση για τους ελεύθερα αθλούμενους πολίτες.

Δηλαδή μικρά και μεγαλύτερα παιδιά που δεν επιθυμούν ή αδυνατούν  να συμμετέχουν  σε κάποια οργανωμένη άθληση, να μην βρίσκουν ελεύθερο χώρο και διαθέσιμες ώρες  για να αθληθούν. Και αναρωτιέμαι: Για ποιο λόγο να περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους πίσω από μία οθόνη και πάνω σε μία καρέκλα, αντί να κοινωνικοποιούνται βρίσκοντας διέξοδο με τους φίλους τους στους χώρους άθλησης του Δήμου που φτιάχτηκαν από όλους και ανήκουν σε όλους;

  • Επίσης, καταλαμβάνονται πλέον οι δημοτικοί αθλητικοί χώροι οι οποίοι ανήκουν σε όλους και γίνονται αντικείμενο οικονομικής συναλλαγής προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων με τις ευλογίες της Διοίκησης. Άρα, καταστρατηγείται ο βασικός λόγος της ύπαρξης δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων, που θα έπρεπε να εξυπηρετεί πρωτίστως τον Μαζικό Αθλητισμό και την καλλιέργεια του αθλητικού πνεύματος.

Με ποιον ακριβώς τρόπο θα λυθεί το πρόβλημα εύρεσης ωρών και γηπέδων για το κοινό του τένις, όταν επιτρέπετε και νομιμοποιείτε τα ιδιαίτερα μαθήματα; Και μάλιστα επιτρέποντας να τα πραγματοποιούν ακόμη και  οι ίδιοι οι γυμναστές που απασχολούνται στον ιδιωτικό όμιλο τένις;

  • Παράλληλα, επιτρέπει την απασχόληση των γυμναστών, χωρίς να λαμβάνει υπόψη εάν είναι άνεργοι ή ήδη επαγγελματικά εξασφαλισμένοι στο δημόσιο.

Γιατί εφόσον υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση στο άθλημα του τένις, ο Δήμος δεν κάνει νέες προσλήψεις για να βρουν θέσεις εργασίας άνεργοι γυμναστές;

  • Διακριτική μεταχείριση γυμναστών άλλων αθλημάτων.

Εφόσον αποφασίζουν να επιτρέψουν τα ιδιαίτερα στους δημοτικούς αθλητικούς χώρους, γιατί  να μην επιτρέπουν και σε προπονητές κολύμβησης, μπάσκετ, ποδοσφαίρου κλπ. να πραγματοποιούν ιδιαίτερα μαθήματα;

4ον. ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

Οι ΔΩΡΕΑΝ  παραχωρήσεις των δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων στους ιδιωτικούς συλλόγους, προϋποθέτουν χαμηλό αντίτιμο, έτσι ώστε να δίνεται η επιλογή σε όλους, ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας, να έχουν το δικαίωμα επιλογής να εγγραφούν είτε σε κάποιο πρόγραμμα άθλησης του Δήμου είτε σε κάποιο ιδιωτικό σύλλογο.

Ωστόσο, παρατηρείται ότι σε συγκεκριμένα αθλήματα υπάρχει υψηλό αντίτιμο, καθώς εκμεταλλεύονται κάποιοι το μονοπώλιο και μάλιστα ο Δήμος αντί να ελέγξει και να περιορίσει τέτοιου είδους πρακτικές, τις νομιμοποιεί μέσω του κανονισμού που φέρνει στο δημοτικό συμβούλιο προς ψήφιση.

Άρα, πως εξυπηρετείται ο κοινωφελής σκοπός;

5ον. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

Πως εξασφαλίζεται η πρόσβαση και στις ευάλωτες ομάδες, όπως εγκύους, ΑμεΑ, άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας, όταν η είσοδος για τον χώρο του στίβο στο Α΄ Αθλητικό κέντρο, γίνεται από μία επικίνδυνη ανεμόσκαλα, επικίνδυνη για την πρόκληση ατυχημάτων. όπου συνεχώς προκαλούνται ατυχήματα; Ενώ υπάρχει πόρτα που είναι εύκολα προσβάσιμη για όλους, αλλά παραμένει κλειδωμένη.

Με ποιον τρόπο, οι συνοδοί των παιδιών θα πηγαίνουν στις κερκίδες, όταν θα έχουν να διασχίσουν τον αγωνιστικό χώρο την ώρα που αθλητές τρέχουν, παίζουν ποδόσφαιρο ή ράγκμπυ;

Εύλογα καταλαβαίνει κάποιος την κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος.  Εκτός κι αν συντάκτες του  κανονισμού, υπονοούν ότι οι πολίτες διαθέτουν φτερά για να πετούν.

Για το συγκεκριμένο θέμα είχα προτείνει τον διαχωρισμό των δύο αθλητικών εγκαταστάσεων με ξεχωριστή είσοδο. Ο στίβος και το ποδόσφαιρο από την 3η Σεπτεμβρίου και το μπάσκετ και τένις  από την Ηρώων Πολυτεχνείου. Έτσι αφενός αποφεύγεται ο συνωστισμός, που επιβάλλεται ειδικά με τις νέες υγειονομικές συνθήκες, και αφετέρου υπάρχει μεγαλύτερος έλεγχος της εύρυθμης λειτουργίας των αθλητικών προγραμμάτων.

6ον. ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ για τους συλλόγους που χρησιμοποιούν το γήπεδο στο  Α΄ Αθλητικό κέντρο

Φέρνω ως παράδειγμα την ομάδα του στίβου, που αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα απρόσκοπτης προπόνησης. Θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για αποκλειστική και κάποιας ώρας χρήση του γηπέδου όσον αφορά τα αγωνιστικά τμήματα της ομάδας στίβου,  όπως γίνεται και στις υπόλοιπες αθλητικές εγκαταστάσεις των άλλων συλλόγων, χωρίς την παρουσία κοινού.

Συμπερασματικά, τα παραπάνω σημεία που έθιξα αποτελούν μόνο μία μικρή γεύση από τα τόσα πολλά σκοτεινά σημεία που υπάρχουν μέσα στον νέο κανονισμό που φέρνει η Δημοτική Αρχή προς ψήφιση. Αλλά δεν θέλω να  σας κουράσω άλλο και ευχαριστώ όλους όσοι είχατε την υπομονή να με διαβάσετε μέχρι τέλους.

Πριν κλείσω, όμως, θα ήθελα να κάνω μια αναφορά στο υποτιθέμενο γήπεδο beach volley που βρίσκεται στο Α΄ Αθλητικό κέντρο, ένα γήπεδο που ο κανονισμός τον συμπεριλαμβάνει μέσα στα γήπεδα τα οποία έχει στην κατοχή του ο Δήμος.

Για την ιστορία. Πρόκειται για ένα γήπεδο beach volley, που «κατασκευάστηκε», όταν  καταστράφηκε ένα γήπεδο βόλεϊ επί διοίκησης Μαραβέλια. Μόνο που δεν είναι γήπεδο σήμερα, αλλά ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΜΠΑΖΑ. Το υποτιθέμενο «γήπεδο» πληρώθηκε στον εργολάβο από την διοίκηση του κύριου Σελέκου.

ΚΑΙ για να χρησιμοποιήσουμε αριθμούς. Οι δημότες πλήρωσαν 16.000 ευρώ για ένα «ανύπαρκτο» και μη λειτουργικό γήπεδο!

«16.000 ευρώ ΑΕΡΑΣ»!!!

Τα συμπεράσματα δικά σας…

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου» στο Χαϊδάρι

Published

on

Σε μια ζεστή καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, γεμάτη αρώματα, μουσικές και παραδόσεις από τη Μυροβόλο Χίο, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου η ετήσια Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Πυργούσων Αττικής «Το Πυργί Χίου» στην Πλατεία Δημαρχείου Χαϊδαρίου.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος κόσμου, που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του συλλόγου και συμμετείχε σε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στην ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις των Μαστιχοχωρίων της Χίου.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε ομιλία του Χιώτη ιστορικού Μιχάλη Βαρλά με θέμα τις κοινότητες των μαστιχοπαραγωγών και τον ρόλο της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ενδιαφέροντα στοιχεία για την ιστορία και την ιδιαίτερη ταυτότητα του πολύτιμου προϊόντος του νησιού.

Ξεχωριστό χρώμα έδωσε το χιουμοριστικό δρώμενο που παρουσίασαν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου, ενώ ιδιαίτερα θερμό χειροκρότημα απέσπασε η χορευτική ομάδα του συλλόγου με παραδοσιακούς χορούς από τη Χίο και το Αιγαίο.

Η βραδιά κορυφώθηκε με ένα αυθεντικό πυργούσικο και νησιώτικο πανηγύρι, με τη συμμετοχή του κοινού, υπό τους ήχους της ορχήστρας του Νικόλα Καραολάνη. Παράλληλα, προσφέρθηκαν κεράσματα με βάση τη μαστίχα, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να γευτούν το μοναδικό προϊόν που αποτελεί σήμα κατατεθέν της Χίου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Μιχάλης Σελέκος, οι βουλευτές Νέας Δημοκρατίας Χίου Νότης Μηταράκης και Β2΄ Δυτικού Τομέα Αθηνών Μαρία Συρεγγέλα, αντιδήμαρχοι, οι επικεφαλής των παρατάξεων «Το Χαϊδάρι Ψηλά» Απόστολος Θεοφίλης, «Ώρα Χαϊδάρι» Άρης Πανόπουλος, «Χαϊδάρι Ξανά» Βαγγέλης Ντηνιακός.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη του Δήμου Χαϊδαρίου και αποτέλεσε μία ακόμη επιτυχημένη πολιτιστική δράση που έφερε κοντά τους Χιώτες της Αττικής, αλλά και φίλους του νησιού, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά και την παράδοση των Μαστιχοχωρίων.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Τριήμερο δημιουργίας και χαράς το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου

Published

on

Γεμάτο υψηλού επιπέδου δημιουργία και χαμόγελα ήταν το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου, το οποίο έγινε στις 12-13-14 Ιουνίου.

Εκατοντάδες επισκέπτες βρέθηκαν το τριήμερο στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου και στην Πλατεία Δημαρχείου, θαυμάζοντας τα αποτελέσματα της εξαιρετικής προσπάθειας και δουλειάς που έκαναν όλη τη χρονιά τα πολιτιστικά τμήματα του Δήμου.

Παράλληλα με το Πολύπλανο, λειτουργούσε και έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, με θέμα την ανάγκη έκφρασης αλληλεγγύης στον λαό της Κούβας,
που βιώνει απάνθρωπες συνθήκες εξαιτίας του βάρβαρου αποκλεισμού των ΗΠΑ.

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου εγκαινιάστηκε η έκθεσης φωτογραφίας, κοσμήματος, μακραμέ, ζωγραφικής και αγγειοπλαστικής, η οποία λειτουργούσε όλες τις ημέρες, με δημιουργίες που εντυπωσίασαν τους επισκέπτες του Πολύπλανου. Το πρόγραμμα είχε επίσης παραδοσιακούς  χορούς από την ομάδα παραδοσιακών χορών της Στέγης Πολιτισμού και από την ομάδα παραδοσιακών χορών των ΚΑΠΗ του Δήμου,  αλλά και την Θεατρική παράσταση της παιδικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Το μυστικό του παλιού σεντουκιού», και τη θεατρική παράσταση της εφηβικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Ο Δράκουλας των Γερανείων».

Το Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με θεατρικό δρώμενο από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, ενώ θεατρικό έπαιξε στη συνέχεια και το 4ο Δημοτικό με τίτλο «Τα δεδομένα απαιτούν», με τους μαθητές και των δύο σχολείων να κερδίζουν τις εντυπώσεις και το ζεστό χειροκρότημα. Ακολούθησε η συναυλία – αφιέρωμα στον ρεμπέτη Ι. Παπαϊωάννου, από Λαϊκή 10μελή Ορχήστρα και 8μελή χορωδία της Στέγης Πολιτισμού.

Την Κυριακή 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε αφιέρωμα στον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη Μάνο Χατζιδάκι, με τίτλο «Εδώ Λιλιπούπολη». Μικροί και μεγάλοι
μαθητές των τμημάτων της Στέγης Πολιτισμού έπαιξαν και τραγούδησαν πολύ αγαπημένα τραγούδια και συνθέσεις του Μάνου Χατζιδάκι και παρουσίασαν
θεατρικό δρώμενο, έχοντας μαζί τους την πολύτιμη συμβολή των παιδιών της δημοτικής δομής ΑμεΑ «Έρεισμα», αλλά και τη νεοσύστατη χορωδία των ΚΑΠΗ.
Όλοι τους απέσπασαν ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα από το κοινό που είχε κατακλύσει την Πλατεία Δημαρχείου.

Μιλώντας στους παρευρισκόμενους, ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου τόνισε πως στο Πολιτιστικό Πολύπλανο παρουσιάζεται κάθε χρόνο η πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα τμήματα πολιτισμού του Δήμου Χαϊδαρίου. Έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στα τμήματα, στους δασκάλους και σε όλους τους συντελεστές, σημειώνοντας πως «στοίχημα» της Δημοτικής Αρχής είναι κάθε χρόνο να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή και στα πολιτιστικά τμήματα, αλλά και στις εκδηλώσεις του Πολύπλανου. Σχολίασε επίσης την έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, αναφέροντας πως θα πρέπει να δείξουμε όλοι την αλληλεγγύη μας στο ηρωικό νησί της Κούβας, το οποίο βρίσκεται υπό σκληρό εμπάργκο από τις ΗΠΑ, οι οποίες εξαπολύουν διαρκώς νέες απειλές και για στρατιωτική επέμβαση στη χώρα.

Επίσης ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κάλεσε όλους στην μεγάλη συναυλία που διοργανώνει ο Δήμος την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 20:00, στο Πάρκο Νεολαίας, για την απόδοσή του στο Δήμο, με σκοπό για να αξιοποιηθεί προς όφελος του λαού.

Όλοι οι συμμετέχοντες βραβεύτηκαν από τον Δήμαρχο Χαϊδαρίου, την Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού Κατερίνα Βελέντζα και την Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Αλεξία Παναγοπούλου.

Τις εκδηλώσεις παρακολούθησαν επίσης ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, οι Αντιδήμαρχοι και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Χαϊδαρίου

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Aπόστολος Θεοφίλης: «Η κοινωνία του Χαϊδαρίου έστειλε ηχηρό μήνυμα για το Πάρκο Νεολαίας

Published

on

Το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το Πάρκο Νεολαίας έστειλε ένα ξεκάθαρο, ηχηρό και ανυποχώρητο μήνυμα. Η δυναμική παρουσία των συνδημοτών μας στη συναυλία-κινητοποίηση απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι η κοινωνία του Χαϊδαρίου έχει και φωνή και αντανακλαστικά. Το μήνυμα είναι ένα και δεν δέχεται μισόλογα: το Πάρκο Νεολαίας πρέπει να αποδοθεί εδώ και τώρα, οριστικά και αμετάκλητα, στον Χαϊδαριώτικο λαό.
​Ως παράταξη “Το Χαϊδάρι Ψηλά!” ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε παρόντες σε κάθε δίκαιο αγώνα για την πόλη μας. Για εμάς, η παρουσία στις κινητοποιήσεις δεν είναι μια συμβατική υποχρέωση ή μια ευκαιρία για φωτογραφίες. Είναι στάση ζωής, είναι χρέος αυτοδιοικητικό. Η προστασία και η ελεύθερη πρόσβαση στους δημόσιους χώρους, στους πνεύμονες πρασίνου και πολιτισμού που έχει ανάγκη η νεολαία και οι οικογένειες του Χαϊδαρίου, αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
​Πάνω απ’ όλα, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους ίδιους τους πολίτες. Σε όλους εσάς που με την καθημερινή συμμετοχή δείχνετε τον δρόμο: ότι τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά όλα κερδίζονται με πίστη, πείσμα και συλλογική προσπάθεια.
​Στο περιθώριο της εκδήλωσης, είχα την ξεχωριστή χαρά να συνομιλήσω με δεκάδες συνδημότες μας, να ακούσω τις αγωνίες τους και να μοιραστούμε κοινές σκέψεις για το μέλλον της πόλης μας. Ιδιαίτερα εποικοδομητική ήταν η συνάντησή μου με τους έτερους εκπροσώπους της επιτροπής κατοίκων “Δάσος Μαζί”, παλαιούς Δασιώτες, Γιώργο Αγγέλαινα και Μάνο Βασαλά. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας και σηκώσαμε μαζί, συμβολικά, το πανό της διεκδίκησης. Γιατί το “μαζί” είναι που κάνει τη διαφορά.
​Αυτός ο αγώνας δεν σταματά εδώ. Δεν πρόκειται να ανεχτούμε καμία κωλυσιεργία, καμία έκπτωση στα δικαιώματα των Χαϊδαριωτών, κανένα συμβιβασμό πίσω από κλειστές πόρτες. Η δημόσια περιουσία ανήκει στους πολίτες και η ποιότητα ζωής μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με καθαρό λόγο, ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα, συνεχίζουμε μαζί με την κοινωνία στην πρώτη γραμμή, για να πάμε το Χαϊδάρι εκεί που πραγματικά του αξίζει: Ψηλά!»

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή