Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Ε. Μπούρα: H τσιμεντένια π(ε)λατεία του δημάρχου ΒetonArme

Published

on

Για την πλατεία στην Ηρώων Πολυτεχνείου. Να πέσουν τα τσιμέντα ολοταχώς μας λέει το δημοσίευμα. Πάνδημο αίτημα, του εξής ενός “παλαιού καταστηματάρχη “-τρέχα γύρευε ποιός.

‘Οχι άλλο Τσιμέντο -Όχι άλλο Τσιμέντο

Γιατί σύμφωνα με την τιμολόγηση της διακήρυξης, τα χρήματα φτάνουν μόνο για τσιμεντοστρώσεις. Γιατί η τελική προσφορά του Ανάδοχου που έχει προσφέρει μέση έκπτωση 46,01 % επί των τιμών του τιμολογίου της υπ’ αρ. 29/ 2021 μελέτης του έργου και ποσό προσφοράς 465.125,06 € πλέον Φ.Π.Α. Αυτό είναι και το ποσόν χρηματοδότησης από το Πράσινο Ταμείο : 477.934,00 €. Μόνο ο ΦΠΑ θα επιβαρύνει το Ταμείο του Δήμου 112.000 . Και τα Απρόβλεπτα βέβαια , γιατί πάλι κάτι έχει ξεχαστεί, όπως στη Φαβιέρου. ***Ένα δωράκι 111.519 ευρώ για τον κόπο τους.

Η έκπτωση στα μισό του προϋπολογισμού. Το έργο θα γίνει το μισό, μέχρι τα μπετά και μετά για Πράσινο θα βάφει τα 17 επιτοίχια φωτιστικά και τα 32 φωτιστικά κορυφής. Και τους 20 κάδους απορριμμάτων. Όλα είναι στη μελέτη στο τέλος του άρθρου. Η ανάγκη όμως για τα μπετά πως προκύπτει; Γιατί η δικαιολογία για το Έργο είναι τα μάρμαρα που γλιστρούν. Γιατί λοιπόν δεν προβλέπει η μελέτη χώρο Πρασίνου; Με μικρές διαδρομές παραπλεύρως με υλικά όπως η πέτρα και το ξύλο; Και ελάχιστο μπετόν. Υπάρχει ανάγκη για περισσότερα μπετά στην πυκνοδομημένη ( ΦΕΚ πολεοδομικής μελέτης) συνοικία του Δάσους;

Γιατί τα χώματα και λοιπά υλικά είναι φθηνά, βρε κουτά. Αλλά τα μπετά ε; Εκεί είναι όλα τα λεφτά. Και τα δήθεν βιοκλιματικά. Ψυχρά -Θερμά υλικά. Και για μεγάλα δένδρα που είναι η λύση, και υπάρχουν ήδη στη Πλατεία; Η βιώσιμη, οικολογική και συμφέρουσα οικονομική για το Δήμο, συντήρηση τους; μόνο 17 δένδρα, προβλέπει η Μελέτη. Και τα πάνω από 75 πόες και θάμνους, πού θα φυτευθούν; Στο δρόμο να παριστάνουν τον Τροχονόμο και τις ανύπαρκτες διαγραμμίσεις;

Για τα 712 τ.μ. της μικρής πλατείας και μερικά ακόμα τετραγωνικά για τους πολύ μικρούς, “δήθεν” πεζόδρομους. Χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα ανακαλύφθηκαν για να δικαιολογηθεί η Υπερτιμολόγηση της Μελέτης. Θαύματα γίνονται στη πόλη μας , όταν θέλει η Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Συμβούλιο. Ενστάσεις κανένας.

Καθαιρέσεις 3.980 τ.μ.

  • και εκσκαφή θεμελίων 2.850 κ. μ.
  • Χαλύβδινοι οπλισμοί σκυροδέματος και Δομικά πλέγματα 25 τόνοι
  • Σιδηροδοκοί 4 τόνοι .
  • Γενική μόρφωση επιφάνειας εδάφους για την φύτευση φυτών ή εγκατάσταση χλοοτάπητα : 1,20 στρέμματα
Μελέτη Εφαρμογής –Βλέπετε 1,20 στρεματα για φυτεύσεις στα συνολικά 712 τ.μ. της πλατείας; Και στα ακόμα 200 τ.μ. περίπου δεξιά στη φωτο παραπλεύρως της οδού;

Οι εκπτώσεις για το Περιβάλλον και την Προσβασιμότητα

Μέχρι το Μάρτη λέει κι ο Αντιδήμαρχο κος Καρατζαφέρης  “στόχος είναι περί τα μέσα Μαρτίου να έχουν φτάσει οι εργασίες σε ένα σημείο που θα έχει αποκατασταθεί η προσβασιμότητα και η λειτουργικότητα της πλατείας, χωρίς ωστόσο να έχει αποπερατωθεί πλήρως το έργο.

Με συνολικό προϋπολογισμό στο ποσόν των 1.068.342,00 €, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Δηλαδή Το υπόλοιπο ποσό των 590.408,00 € θα προερχόταν από Πόρους του Δήμου (ΚΑΠ Επενδυτικών Δαπανών.

Πρέπει να ευχαριστήσουμε λοιπόν τον Ανάδοχο για την μεγάλη μείωση, στο μισό του αρχικού Τιμολογίου Δημοπράτησης**Και τον Αντιδήμαρχο ο οποίος μας λέει όλη την αλήθεια. Γιατί στόχος είναι να πέσουν τσιμέντα, να πατάμε στην πλατεία. Για να γίνουν οι επιμετρήσεις. Και να εκδοθούν τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής. Πριν τις εκλογές. ‘Αλλη μια τσιμεντοπλατεία για απορρόφηση Πόρων όπως αυτή στο Δημαρχείο.

Για τους πεζόδρομους “τους δήθεν”, γιατί δεν μας λέει;; Γιατί δεν φτάνουν τα χρήματα ;

Για τα δένδρα που ήδη υπάρχουν γύρω από την πλατεία και δεν φαίνονται αποτυπωμένες οι θέσεις τους στη Μελέτη Εφαρμογής. Πως διασφαλίζεται ότι δεν θα κοπούν; Θα επαναληφθεί το προ 30 ετών έγκλημα; ****Οι μπαμπεσιές δίνουν και παίρνουν με την ίδια συνταγή και το Brabdname των διαχρονικών ΜπετόνΑρμέ Δημάρχων με τη συνενοχή της Καθετοποιημένης Αντιπολίτευσης.

Μελέτη Προσβασιμότητας; Πάλι ξεχάστηκαν; Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας κος Καρατζαφέρης, ανελλιπώς φροντίζει να μην λαμβάνει υπόψιν την υποχρέωσή του, για την ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ . Γιατί ο ίδιος και οι συνεργάτες του, θεωρούν αρκετό να είναι προσβάσιμες οι είσοδοι των καταστημάτων.Και τα πεζοδρόμια για να παρκάρουν οι οδηγοί-πελάτες των Καφέ. . Και οι καθρέπτες οδικής κυκλοφορίας για όσους δεν γνωρίζουν τι ισχύει στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.. Οι Πεζοί και τα Δένδρα υπό διωγμόν. Οι πλατείες και οι πεζόδρομοι είναι διακοσμητικά στοιχεία για τα καφέ. Εκεί έχει μείνει, στην Ελλάδα του 1980 ενώ φθάνει το Έτος 2023!

ΠΗΓΗ

ΣΤη φωτο του άρθρου η Place de Vosges στο Le Marais, Paris. Πράσινο- Συντριβάνια και Χώμα Μόνο!!Είναι η παλαιότερη πλατεία στο Παρίσι-από το1603.Έχει ταξινομηθεί ως ιστορικό μνημείο από τις 26 Οκτωβρίου 1954

**προϋπολογισμος δημοπράτησης σύμφωνα με Αρ. Μελέτης : 29/2021(Επικαιροποίηση της 6/2020)

****

 

πηγή: elizabethboura.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Χαϊδάρι: Η «Όψιμη» Αγωνία του Βαγγέλη Ντηνιακού για το Εγκαταλελειμμένο Αναψυκτήριο δίπλα στη Βιβλιοθήκη

Published

on

Ένα νέο βίντεο-παρέμβαση του πρώην Δημάρχου Χαϊδαρίου, Βαγγέλη Ντηνιακού, ήρθε να ταράξει τα νερά της τοπικής επικαιρότητας. Στο επίμαχο υλικό, ο κ. Ντηνιακός εμφανίζεται στην καρδιά της πόλης, δίπλα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, εκφράζοντας την έντονη ανησυχία του για την πλήρη απαξίωση ενός παλιού χώρου εστίασης (αναψυκτηρίου).

Συγκεκριμένα, ο πρώην Δήμαρχος αναφέρει:

«Στην καρδιά του Χαϊδαρίου, δίπλα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, υπάρχει ένας παλιός χώρος εστίασης που θα μπορούσε να δώσει ζωή στην περιοχή και να στηρίξει τη λειτουργία της ίδιας της βιβλιοθήκης. Σήμερα όμως παραμένει εγκαταλελειμμένος, με φθορές και χωρίς καμία αξιοποίηση…»

Η διαπίστωση του κ. Ντηνιακού είναι πέρα για πέρα αληθινή: ο χώρος πράγματι ρημάζει. Ωστόσο, η συγκεκριμένη παρέμβαση γεννά εύλογα ερωτηματικά στους πολίτες του Χαϊδαρίου, προκαλώντας ένα αναπόφευκτο αίσθημα ιστορικού déjà vu.

Το Εύλογο Ερώτημα: Γιατί Δεν «Πρόκαμε» η Προηγούμενη Διοίκηση;

Ο Βαγγέλης Ντηνιακός δεν είναι ένας απλός περαστικός ή ένας νέος σχολιαστής των κοινών. Είναι ο άνθρωπος που κρατούσε τα ηνία του Δήμου Χαϊδαρίου μέχρι πρόσφατα, πριν αναλάβει η σημερινή διοίκηση του Μιχάλη Σελέκου.

Το ερώτημα, λοιπόν, που προκύπτει αβίαστα από τους Χαϊδαριώτες είναι απλό αλλά αμείλικτο: Αφού ο χώρος αυτός είναι τόσο κομβικός, βρίσκεται «στην καρδιά της πόλης» και θα μπορούσε να δώσει πνοή στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, γιατί δεν αξιοποιήθηκε, δεν επισκευάστηκε ή έστω δεν δρομολογήθηκε η ανακαίνισή του επί της δικής του τετραετούς θητείας;

Η εικόνα εγκατάλειψης, οι φθορές και η μούχλα δεν δημιουργήθηκαν μέσα σε λίγους μήνες. Είναι το αποτέλεσμα μιας διαχρονικής αδράνειας, μέρος της οποίας βαραίνει αντικειμενικά και την προηγούμενη δημοτική αρχή.

Η Πολιτική της «Κατόπιν Εορτής» Κριτικής

Είναι συνήθης τακτική στην τοπική αυτοδιοίκηση η αντιπολίτευση να αναδεικνύει τις πληγές της πόλης. Όταν όμως η κριτική γίνεται για ζητήματα που διαχειριζόσουν εσύ ο ίδιος μέχρι χθες, η γραμμή μεταξύ της «δημιουργικής ανησυχίας» και της «πολιτικής σκοπιμότητας» γίνεται εξαιρετικά λεπτή.

Το αναψυκτήριο δίπλα στη Βιβλιοθήκη προστίθεται, δυστυχώς, στη μακρά λίστα των πραγμάτων που στην Ελλάδα περιγράφουμε με τη φράση: «Ένα ακόμη έργο που δεν… πρόκαμε».

Η Μπάλα στο Γήπεδο της Διοίκησης Σελέκου

Από την άλλη πλευρά, η παρούσα διοίκηση του Μιχάλη Σελέκου δεν μπορεί να επαναπαύεται στο επιχείρημα «δεν το έφτιαξαν οι προηγούμενοι». Η κριτική του κ. Ντηνιακού, όσο κι αν στερείται αυτοκριτικής διάθεσης, αναδεικνύει ένα υπαρκτό πρόβλημα.

Οι Χαϊδαριώτες έχουν κουραστεί από το πινγκ-πονγκ των ευθυνών μεταξύ των διοικήσεων. Η ουσία παραμένει ότι ένας δημοτικός χώρος, που θα μπορούσε να αποτελεί σημείο συνάντησης για τη νεολαία, τους φοιτητές που μελετούν στη βιβλιοθήκη και τους κατοίκους, παραμένει μια εστία μόλυνσης και παρακμής. Το αν η σημερινή διοίκηση θα καταφέρει να ξεκολλήσει το έργο από το τέλμα ή αν θα συνεχιστεί η ανταλλαγή βίντεο και ανακοινώσεων, μένει να το δούμε στην πράξη.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Ολοκλήρωσε το βιβλίο του ο Κυριακός Ντηνιακός

Published

on

Έτοιμο για το τυπογραφείο, είναι το βιβλίο που επιμελήθηκε και έγραψε ο πρώην δήμαρχος Χαϊδαρίου. Τίτλος του: «Οδοιπορικό στην αυτοδιοίκηση». Μέσα στις πολλές σελίδες του ο κ. Ντηνιακός αναφέρεται στις εμπειρίες που αποκόμισε από τις  πέντε εκλογικές μάχες  που αναδέχθηκε δήμαρχος, στα μεγάλα έργα που διεκδίκησε για το Χαϊδάρι ενώ καταθέτει και τις προσωπικές του απόψεις για το θεσμό της αυτοδιοίκησης. Η παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει το φθινόπωρο και εκτός από την καταγραφή των γεγονότων,  αναμένεται να αποτελέσει χρήσιμο εγχειρίδιο  για όσους επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα ως δήμαρχοι ή δημοτικοί σύμβουλοι.

Γιώργος Παπαπαναγιώτου

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου» στο Χαϊδάρι

Published

on

Σε μια ζεστή καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, γεμάτη αρώματα, μουσικές και παραδόσεις από τη Μυροβόλο Χίο, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου η ετήσια Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Πυργούσων Αττικής «Το Πυργί Χίου» στην Πλατεία Δημαρχείου Χαϊδαρίου.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος κόσμου, που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του συλλόγου και συμμετείχε σε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στην ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις των Μαστιχοχωρίων της Χίου.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε ομιλία του Χιώτη ιστορικού Μιχάλη Βαρλά με θέμα τις κοινότητες των μαστιχοπαραγωγών και τον ρόλο της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ενδιαφέροντα στοιχεία για την ιστορία και την ιδιαίτερη ταυτότητα του πολύτιμου προϊόντος του νησιού.

Ξεχωριστό χρώμα έδωσε το χιουμοριστικό δρώμενο που παρουσίασαν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου, ενώ ιδιαίτερα θερμό χειροκρότημα απέσπασε η χορευτική ομάδα του συλλόγου με παραδοσιακούς χορούς από τη Χίο και το Αιγαίο.

Η βραδιά κορυφώθηκε με ένα αυθεντικό πυργούσικο και νησιώτικο πανηγύρι, με τη συμμετοχή του κοινού, υπό τους ήχους της ορχήστρας του Νικόλα Καραολάνη. Παράλληλα, προσφέρθηκαν κεράσματα με βάση τη μαστίχα, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να γευτούν το μοναδικό προϊόν που αποτελεί σήμα κατατεθέν της Χίου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Μιχάλης Σελέκος, οι βουλευτές Νέας Δημοκρατίας Χίου Νότης Μηταράκης και Β2΄ Δυτικού Τομέα Αθηνών Μαρία Συρεγγέλα, αντιδήμαρχοι, οι επικεφαλής των παρατάξεων «Το Χαϊδάρι Ψηλά» Απόστολος Θεοφίλης, «Ώρα Χαϊδάρι» Άρης Πανόπουλος, «Χαϊδάρι Ξανά» Βαγγέλης Ντηνιακός.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη του Δήμου Χαϊδαρίου και αποτέλεσε μία ακόμη επιτυχημένη πολιτιστική δράση που έφερε κοντά τους Χιώτες της Αττικής, αλλά και φίλους του νησιού, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά και την παράδοση των Μαστιχοχωρίων.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή