Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Μια ακόμη “έξυπνη” κίνηση της διοίκησης του Δήμου Χαϊδαρίου: Φεύγει το ΕΚΑΒ από το Χαϊδάρι

Published

on

Ένα ακόμη πλήγμα ετοιμάζεται να υποστεί το Χαϊδάρι, αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Εδώ και αρκετά χρόνια στην περιοχή μας υπάρχει μόνιμα σε ετοιμότητα σταθμευμένη κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ με γιατρό, η οποία καλύπτει μια τεράστια περιοχή. Ουσιαστικά εξυπηρετεί Πειραιά, Κορυδαλλό, Αγία Βαρβάρα, Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Ασπρόπυργο, Ελευσίνα και Μάνδρά. Φτάνουν όπως μάθαμε μέχρι τα Βίλια. Η μονάδα αυτή του ΕΚΑΒ στεγαζόταν για αρκετό καιρό στο κτήριο του ΚΑΠΗ που βρίσκεται στην οδό Καρδίτσης. Για άγνωστους λόγους η δημοτική αρχή αποφάσισε την μεταστέγαση τους στο αθλητικό κέντρο στο Δάσος Χαϊδαρίου. Εκεί όμως η κατάσταση είναι απερίγραπτη. Το πλήρωμα στεγάζεται στα αποδυτήρια που βρίσκονται δίπλα από τα γραφεία της Δάφνης Δαφνίου στο κτήριο μπροστά από τα ανοιχτά γήπεδα.

Η «Δικαιοσύνη Σήμερα» είχε την ευκαιρία να επικοινωνήσει με το ΕΚΑΒ και πραγματικά μείναμε άφωνοι. Ο χώρος που μένουν είναι αποδυτήρια με ντουζιέρες στο ίδιο χώρο και φυσικά μηδενική μόνωση. Έχουν τοποθετήσει κάποια πρόχειρα κρεβάτια μέσα, ωστόσο το χειμώνα ο χώρος παγώνει στην κυριολεξία, ενώ το καλοκαίρι η ζέστη είναι απερίγραπτη. Ειδικά τον χειμώνα έχουν υπάρξει φορές που κοιμούνται μέσα στο ασθενοφόρο, αφού η πρόχειρη σόμπα που έχουν βάλει δεν κάνει δουλειά και φυσικά εκεί που ένα air condition μπορεί να έκανε ανθρώπινη την κατάσταση, δεν μερίμνησε κανείς να το τοποθετήσει.

Είδαν και απόειδαν οι άνθρωποι και τελικά έχει αποφασιστεί η μεταστέγαση τους, αλλά όχι στο Χαϊδάρι. Θα μεταφερθούν όπως μάθαμε στο Αιγάλεω δίπλα από τα jumbo σε ειδικά isobox. Είχαμε λοιπόν μια κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ με γιατρό που κάλυπτε μεν μια τεράστια περιοχή, αλλά σε επείγοντα περιστατικά στην πόλη μας, η απόκριση ήταν σε ελάχιστο χρόνο. Τι έκανε η δημοτική αρχή για αυτό; Απολύτως τίποτα. Ουσιαστικά τους έδειξε το δρόμο της εξόδου.

Ένας συμπολίτης μας που έχει υποστεί έμφραγμα θα μπορούσε να σωθεί αν η μονάδα βρισκόταν στην περιοχή μας, όμως φεύγει και η διαδρομή μέχρι το Χαϊδάρι, αν έχει κίνηση στη Θηβών και στη Ιερά Οδό μπορεί να φτάσει και τα 15 λεπτά. Φυσικά επηρεάζονται αρνητικά και οι περιοχές της Δυτικής Αττικής που αντιμετώπιζαν ήδη θέμα.

Ας πάρουμε το παράδειγμα του άτυχου εργάτη που έχασε τη ζωή του στην Ελευσίνα πριν περίπου ένα χρόνο. Με το Θριάσιο Νοσοκομείο δίπλα, ήρθε ασθενοφόρο από το Δρομοκαϊτειο και η απόκριση ήταν περίπου μισή ώρα. Φυσικά ο άνθρωπος είχε ήδη πεθάνει μέχρι τότε.

Ενώ η κατάσταση ήταν ήδη επιβαρυμένη, θα γίνει ακόμα χειρότερη με την αποχώρηση της κινητής μονάδας. Μέσα σε όλα αυτά το Χαϊδάρι που είχε τον πρώτο λόγο αφήνει μέσα από τα χέρια του ένα πολύτιμο εργαλείο για την υγεία των πολιτών. Οι αστοχίες αυτής της διοίκησης είναι μνημειώδεις.

Δήμαρχε έστω και την ύστατη στιγμή θέλουμε να κάνεις κάτι. Βρες ένα τρόπο να τους κρατήσεις στο Χαϊδάρι.

ΗΛ. ΗΛ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Χαϊδάρι: Η «Όψιμη» Αγωνία του Βαγγέλη Ντηνιακού για το Εγκαταλελειμμένο Αναψυκτήριο δίπλα στη Βιβλιοθήκη

Published

on

Ένα νέο βίντεο-παρέμβαση του πρώην Δημάρχου Χαϊδαρίου, Βαγγέλη Ντηνιακού, ήρθε να ταράξει τα νερά της τοπικής επικαιρότητας. Στο επίμαχο υλικό, ο κ. Ντηνιακός εμφανίζεται στην καρδιά της πόλης, δίπλα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, εκφράζοντας την έντονη ανησυχία του για την πλήρη απαξίωση ενός παλιού χώρου εστίασης (αναψυκτηρίου).

Συγκεκριμένα, ο πρώην Δήμαρχος αναφέρει:

«Στην καρδιά του Χαϊδαρίου, δίπλα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, υπάρχει ένας παλιός χώρος εστίασης που θα μπορούσε να δώσει ζωή στην περιοχή και να στηρίξει τη λειτουργία της ίδιας της βιβλιοθήκης. Σήμερα όμως παραμένει εγκαταλελειμμένος, με φθορές και χωρίς καμία αξιοποίηση…»

Η διαπίστωση του κ. Ντηνιακού είναι πέρα για πέρα αληθινή: ο χώρος πράγματι ρημάζει. Ωστόσο, η συγκεκριμένη παρέμβαση γεννά εύλογα ερωτηματικά στους πολίτες του Χαϊδαρίου, προκαλώντας ένα αναπόφευκτο αίσθημα ιστορικού déjà vu.

Το Εύλογο Ερώτημα: Γιατί Δεν «Πρόκαμε» η Προηγούμενη Διοίκηση;

Ο Βαγγέλης Ντηνιακός δεν είναι ένας απλός περαστικός ή ένας νέος σχολιαστής των κοινών. Είναι ο άνθρωπος που κρατούσε τα ηνία του Δήμου Χαϊδαρίου μέχρι πρόσφατα, πριν αναλάβει η σημερινή διοίκηση του Μιχάλη Σελέκου.

Το ερώτημα, λοιπόν, που προκύπτει αβίαστα από τους Χαϊδαριώτες είναι απλό αλλά αμείλικτο: Αφού ο χώρος αυτός είναι τόσο κομβικός, βρίσκεται «στην καρδιά της πόλης» και θα μπορούσε να δώσει πνοή στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, γιατί δεν αξιοποιήθηκε, δεν επισκευάστηκε ή έστω δεν δρομολογήθηκε η ανακαίνισή του επί της δικής του τετραετούς θητείας;

Η εικόνα εγκατάλειψης, οι φθορές και η μούχλα δεν δημιουργήθηκαν μέσα σε λίγους μήνες. Είναι το αποτέλεσμα μιας διαχρονικής αδράνειας, μέρος της οποίας βαραίνει αντικειμενικά και την προηγούμενη δημοτική αρχή.

Η Πολιτική της «Κατόπιν Εορτής» Κριτικής

Είναι συνήθης τακτική στην τοπική αυτοδιοίκηση η αντιπολίτευση να αναδεικνύει τις πληγές της πόλης. Όταν όμως η κριτική γίνεται για ζητήματα που διαχειριζόσουν εσύ ο ίδιος μέχρι χθες, η γραμμή μεταξύ της «δημιουργικής ανησυχίας» και της «πολιτικής σκοπιμότητας» γίνεται εξαιρετικά λεπτή.

Το αναψυκτήριο δίπλα στη Βιβλιοθήκη προστίθεται, δυστυχώς, στη μακρά λίστα των πραγμάτων που στην Ελλάδα περιγράφουμε με τη φράση: «Ένα ακόμη έργο που δεν… πρόκαμε».

Η Μπάλα στο Γήπεδο της Διοίκησης Σελέκου

Από την άλλη πλευρά, η παρούσα διοίκηση του Μιχάλη Σελέκου δεν μπορεί να επαναπαύεται στο επιχείρημα «δεν το έφτιαξαν οι προηγούμενοι». Η κριτική του κ. Ντηνιακού, όσο κι αν στερείται αυτοκριτικής διάθεσης, αναδεικνύει ένα υπαρκτό πρόβλημα.

Οι Χαϊδαριώτες έχουν κουραστεί από το πινγκ-πονγκ των ευθυνών μεταξύ των διοικήσεων. Η ουσία παραμένει ότι ένας δημοτικός χώρος, που θα μπορούσε να αποτελεί σημείο συνάντησης για τη νεολαία, τους φοιτητές που μελετούν στη βιβλιοθήκη και τους κατοίκους, παραμένει μια εστία μόλυνσης και παρακμής. Το αν η σημερινή διοίκηση θα καταφέρει να ξεκολλήσει το έργο από το τέλμα ή αν θα συνεχιστεί η ανταλλαγή βίντεο και ανακοινώσεων, μένει να το δούμε στην πράξη.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Ολοκλήρωσε το βιβλίο του ο Κυριακός Ντηνιακός

Published

on

Έτοιμο για το τυπογραφείο, είναι το βιβλίο που επιμελήθηκε και έγραψε ο πρώην δήμαρχος Χαϊδαρίου. Τίτλος του: «Οδοιπορικό στην αυτοδιοίκηση». Μέσα στις πολλές σελίδες του ο κ. Ντηνιακός αναφέρεται στις εμπειρίες που αποκόμισε από τις  πέντε εκλογικές μάχες  που αναδέχθηκε δήμαρχος, στα μεγάλα έργα που διεκδίκησε για το Χαϊδάρι ενώ καταθέτει και τις προσωπικές του απόψεις για το θεσμό της αυτοδιοίκησης. Η παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει το φθινόπωρο και εκτός από την καταγραφή των γεγονότων,  αναμένεται να αποτελέσει χρήσιμο εγχειρίδιο  για όσους επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα ως δήμαρχοι ή δημοτικοί σύμβουλοι.

Γιώργος Παπαπαναγιώτου

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου» στο Χαϊδάρι

Published

on

Σε μια ζεστή καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, γεμάτη αρώματα, μουσικές και παραδόσεις από τη Μυροβόλο Χίο, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου η ετήσια Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Πυργούσων Αττικής «Το Πυργί Χίου» στην Πλατεία Δημαρχείου Χαϊδαρίου.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος κόσμου, που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του συλλόγου και συμμετείχε σε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στην ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις των Μαστιχοχωρίων της Χίου.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε ομιλία του Χιώτη ιστορικού Μιχάλη Βαρλά με θέμα τις κοινότητες των μαστιχοπαραγωγών και τον ρόλο της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ενδιαφέροντα στοιχεία για την ιστορία και την ιδιαίτερη ταυτότητα του πολύτιμου προϊόντος του νησιού.

Ξεχωριστό χρώμα έδωσε το χιουμοριστικό δρώμενο που παρουσίασαν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου, ενώ ιδιαίτερα θερμό χειροκρότημα απέσπασε η χορευτική ομάδα του συλλόγου με παραδοσιακούς χορούς από τη Χίο και το Αιγαίο.

Η βραδιά κορυφώθηκε με ένα αυθεντικό πυργούσικο και νησιώτικο πανηγύρι, με τη συμμετοχή του κοινού, υπό τους ήχους της ορχήστρας του Νικόλα Καραολάνη. Παράλληλα, προσφέρθηκαν κεράσματα με βάση τη μαστίχα, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να γευτούν το μοναδικό προϊόν που αποτελεί σήμα κατατεθέν της Χίου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Μιχάλης Σελέκος, οι βουλευτές Νέας Δημοκρατίας Χίου Νότης Μηταράκης και Β2΄ Δυτικού Τομέα Αθηνών Μαρία Συρεγγέλα, αντιδήμαρχοι, οι επικεφαλής των παρατάξεων «Το Χαϊδάρι Ψηλά» Απόστολος Θεοφίλης, «Ώρα Χαϊδάρι» Άρης Πανόπουλος, «Χαϊδάρι Ξανά» Βαγγέλης Ντηνιακός.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη του Δήμου Χαϊδαρίου και αποτέλεσε μία ακόμη επιτυχημένη πολιτιστική δράση που έφερε κοντά τους Χιώτες της Αττικής, αλλά και φίλους του νησιού, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά και την παράδοση των Μαστιχοχωρίων.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή