Connect with us

ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Κορυδαλλός: Γηροκομείο-κολαστήριο – Εξαθλιωμένοι ηλικιωμένοι με ψώρα και αφυδάτωση

Published

on

Ηλικιωμένοι τρόφιμοι ιδιωτικού γηροκομείου στον Κορυδαλλό βρέθηκαν από κλιμάκιο της Περιφέρειας Αττικής να διαβιούν κάτω από άθλιες συνθήκες.

Για να εισέλθουν στο γηροκομείο οι ελεγκτές χρειάστηκε να σπάσουν τα λουκέτα με τα οποία κρατούσαν την είσοδο σφραγισμένη, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ.

Γιατροί και νοσηλευτές από το Γενικό Νοσοκομείο της Νίκαιας εξετάζουν τους ηλικιωμένους ενώ σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι ηλκιωμένοι εκτός από ότι ήταν σε εικόνα εξαθλίωσης και αφυδάτωσης, παρουσιάζουν και ψώρα.

Σύμφωνα με αναφορές, για το ιδιωτικό γηροκομείο είχαν υπάρξει καταγγελίες και στο παρελθόν και μάλιστα, είχαν επιβληθεί πρόστιμα. Από την κατάσταση της υγείας τους θα κριθεί εάν θα είναι αναγκαία η μεταφορά τους στα νοσοκομεία ή σε άλλες μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων.

Για την υπόθεση εξέδωσε ανακοίνωση η Περιφέρεια Αττικής. Αναφέρει σχετικά:

«Δεν ήταν και δεν είναι δική μας αρμοδιότητα η σφράγισή της

Με αφορμή το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με την παράνομη λειτουργία Μονάδας Φροντίδας Ηλικιωμένων στον Κορυδαλλό, που έθεσε σε κίνδυνο την υγεία και ζωή δεκάδων ηλικιωμένων συνανθρώπων μας, θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε ότι:

Α. Η Περιφέρεια Αττικής από το 2020 έχει επιβάλει πρόστιμα πάνω από 300 χιλιάδες ευρώ και έχει εκδώσει αποφάσεις ανάκλησης της άδειας λειτουργίας και σφράγισης της συγκεκριμένης μονάδας στον Κορυδαλλό.

Β. Η Μεταφορά των ηλικιωμένων στα νοσοκομεία πραγματοποιήθηκε μετά από παρέμβαση του Περιφερειάρχη Αττικής, στην πολιτική ηγεσία του Υπ. Υγείας.

Γ. Το ισχύον θεσμικό πλαίσιο δεν δίνει τη δυνατότητα στην Περιφέρεια Αττικής να προχωρά και σε σφράγιση των ακατάλληλων αντίστοιχων δομών. Αυτό αποτελεί αρμοδιότητα της Αστυνομίας.

Τέσσερις αλήθειες για το ιστορικό χειρισμού της συγκεκριμένης περίπτωσης

1η Αλήθεια: Η Περιφέρεια Αττικής, από το 2020 και κατόπιν σχετικών ελέγχων έχει προβεί στην επιβολή υψηλών προστίμων που ξεπερνούν τις 300 χιλιάδες ευρώ και έχει προχωρήσει στην έκδοση τριών αποφάσεων ανάκλησης της άδειας καθώς και σφράγισης της μονάδας, μέσω των αρμόδιων υπηρεσιών της και της Χωρικής Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Σ. Αντωνάκου. Οι παραβάσεις που είχαν διαπιστωθεί αφορούσαν μεταξύ άλλων φιλοξενία υπεράριθμων ηλικιωμένων, επιβαρυντικές συνθήκες διαβίωσης, ελλιπές προσωπικό.

2η Αλήθεια: Σύμφωνα με το Νόμο 2345/1995, στην περίπτωση απόφασης διακοπής λειτουργίας από τις υπηρεσίας της Περιφέρειας, η απόφαση εκτελείται από την οικεία αστυνομική αρχή. Ωστόσο στις 23/9/20 υπήρξε προσωρινή διαταγή του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά αναστολής εκτέλεσης των τριών αποφάσεων 29/4/20, 23/7/20 και 10/9/20, της Αντιπεριφερειάρχη για ανάκληση, διακοπή και σφράγιση της μονάδας.

3η Αλήθεια: Σήμερα ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης επικοινώνησε τόσο με τον Υπ. Υγείας Θ. Πλεύρη όσο και με την Αν. Υπ. Υγείας Μ. Γκάγκα, προκειμένου να συντονιστεί η ασφαλής μεταφορά των ηλικιωμένων σε νοσοκομεία για την εξέταση της κλινικής τους κατάστασης.

4η Αλήθεια: Όλο το προηγούμενο διάστημα οι αρμόδιες υπηρεσίες, ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Υγείας και η χωρική αντιπεριφεριάρχης με εντολή του Περιφερειάρχη Αττικής έχουν προβεί σε όλες τις ενέργειες προκειμένου να ενημερωθούν τα αρμόδια όργανα και υπουργεία για τις ενέργειές τους, έτσι ώστε να δρομολογηθεί η απομάκρυνση των ηλικιωμένων. Σημειώνεται πως η αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας, η Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας επανειλημμένα ζητούσε με τη συνδρομή των αρμόδιων αρχών από τη μονάδα φροντίδας τα στοιχεία των ηλικιωμένων και των συγγενών τους. Ωστόσο η μονάδα ουδέποτε τα προσκόμισε.

Τέλος, όλες οι αποφάσεις της Περιφέρειας έχουν κοινοποιηθεί στον εισαγγελέα, την αστυνομία και το αρμόδιο υπουργείο».

πηγή: protothema.gr

ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Γιώργος Δημόπουλος: Ξεκίνησαν οι καλοκαιρινές παρεμβάσεις στα σχολεία του Δήμου Κορυδαλλού

Published

on

Με το κλείσιμο των σχολείων για τις θερινές διακοπές και την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, ξεκίνησαν οι προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης των σχολικών μονάδων του Δήμου Κορυδαλλού, με στόχο οι μαθητές να επιστρέψουν τον Σεπτέμβριο σε ένα ασφαλέστερο, λειτουργικότερο και αισθητικά αναβαθμισμένο περιβάλλον.

Την έναρξη των παρεμβάσεων ανακοίνωσε με ανάρτησή του ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιώργος Δημόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε στην άμεση κινητοποίηση των δημοτικών συνεργείων μόλις ολοκληρώθηκαν τα μαθήματα. Πρώτος σταθμός των εργασιών είναι το 5ο Δημοτικό Σχολείο και το 3ο Νηπιαγωγείο, όπου τα τεχνικά συνεργεία έχουν ήδη πιάσει δουλειά πραγματοποιώντας εκτεταμένες παρεμβάσεις στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους των κτιρίων.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν βαψίματα αιθουσών και κοινόχρηστων χώρων, ανακατασκευές και επισκευές σε τουαλέτες, συντηρήσεις οροφών, αποκατάσταση υδραυλικών και ηλεκτρολογικών βλαβών, καθώς και σειρά τεχνικών παρεμβάσεων που κρίνονται απαραίτητες για τη βελτίωση της καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών. Όπως τονίζει ο κ. Δημόπουλος, η καλοκαιρινή περίοδος αποτελεί το ιδανικό χρονικό διάστημα για την υλοποίηση τέτοιων εργασιών, καθώς τα σχολεία είναι κλειστά και τα συνεργεία μπορούν να εργαστούν με ταχύτητα και ασφάλεια, χωρίς να διαταράσσεται η εκπαιδευτική διαδικασία.

Οι παρεμβάσεις αναμένεται να συνεχιστούν και σε άλλες σχολικές μονάδες του δήμου το επόμενο διάστημα, στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού για τη συντήρηση των εκπαιδευτικών υποδομών και τη δημιουργία καλύτερων συνθηκών για τη νέα σχολική χρονιά. «Συνεχίζουμε», είναι το μήνυμα που στέλνει η δημοτική αρχή, με τα τεχνικά συνεργεία να βρίσκονται καθημερινά στο πεδίο, φροντίζοντας ώστε τα σχολεία να είναι έτοιμα να υποδεχθούν τους μαθητές τον Σεπτέμβριο.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Δήμος Κορυδαλλού: Ξεκινούν οι «Ανοιχτές Αυλές» – Τα σχολεία γίνονται χώροι παιχνιδιού και άθλησης για τα παιδιά

Published

on

.
.
.
.

Continue Reading

ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Πρωτοφανής συμμετοχή στην καλοκαιρινή εκδήλωση της ΔΗΜ.Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας και της ΟΝΝΕΔ Κορυδαλλού

Published

on

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή και έντονο πολιτικό ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 19 Ιουνίου η καλοκαιρινή εκδήλωση της ΔΗΜ.Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Κορυδαλλού και της ΟΝΝΕΔ Κορυδαλλού, στον πολυχώρο «The Palazzo», στην Πλατεία Ελευθερίας.

Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του προέδρου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Κορυδαλλού, Σπύρου Μάρκου, και του προέδρου της ΟΝΝΕΔ Κορυδαλλού, Παναγιώτη Αντωνάρου, συγκέντρωσε πλήθος στελεχών, μελών και φίλων της παράταξης, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα δυναμική ατμόσφαιρα.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τον χώρο να κατακλύζεται από πολίτες που έσπευσαν να δώσουν το «παρών». Η μεγάλη συμμετοχή προκάλεσε αυξημένη κίνηση στην ευρύτερη περιοχή, με ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις να βρίσκονται επί τόπου για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας και την ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης.

Τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς ήταν ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο οποίος συμμετείχε στις εργασίες και στις πολιτικές συζητήσεις που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης. Παράλληλα, το «παρών» έδωσαν βουλευτές της Β’ Πειραιά, ευρωβουλευτές, αντιπεριφερειάρχες, δήμαρχοι, αυτοδιοικητικά στελέχη και εκπρόσωποι της παράταξης από ολόκληρη την περιοχή.

Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν οι πολιτικές εξελίξεις, οι προκλήσεις της επόμενης περιόδου, καθώς και οι οργανωτικές δράσεις της Νέας Δημοκρατίας σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Παράλληλα, η εκδήλωση αποτέλεσε ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων, ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των στελεχών και αποτύπωση του κλίματος ενότητας που επικρατεί στους κόλπους της παράταξης.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε μέσα σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με τους παρευρισκόμενους να κάνουν λόγο για μία από τις μαζικότερες πολιτικές συγκεντρώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στην περιοχή του Κορυδαλλού, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική παρουσία της ΔΗΜ.Τ.Ο. και της ΟΝΝΕΔ στην τοπική κοινωνία.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή