Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Πέφτουν οι μάσκες Ανδρέα.!

Published

on

Το παρελθόν, οι υποσχέσεις και τα λόγια για ορισμένους στο Χαϊδάρι φαίνεται πως είναι χωρίς σημασία. Με ενδιαφέρον και περιέργεια τελευταία, βλέπουμε τον πρώην υποψήφιο δήμαρχο Ανδρέα Μποζίκα να φλερτάρει με την παράταξη του σημερινού Δημάρχου Β. Ντηνιακού. Βασικά δεν μιλάμε πλέον για φλερτ, αλλά για “πολιτικό γάμο”. Μας το επιβεβαίωσαν άλλωστε στελέχη της διοίκησης σε πρόσφατη εκδήλωση που τους συναντήσαμε, αλλά και η εμφάνιση του ίδιου στο δημοτικό συμβούλιο για την κατακρεούργηση των δέντρων στην πλατεία Λαού έδωσε το μήνυμα της.

Ας μιλήσουμε όμως για ιστορία.

Επειδή λοιπόν ορισμένοι Χαϊδαριώτες έχουν κοντή μνήμη και μάλλον ξεχνάνε πολύ εύκολα, ή ίσως θέλουν να ξεχνάνε, να θυμίσουμε αρχικά ότι ο κ. Μποζίκας είχε την μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει τις εκλογές στο Χαϊδάρι το 2014. Έχασε όμως συντριπτικά την εκλογική μάχη το 2014 από τον υποψήφιο του ΚΚΕ Μιχάλη Σελέκο. Ένας από τους λόγους ήταν ότι στο 2 ο γύρο έδωσε γραμμή ο Βαγγέλης Ντηνιακός όλοι να στηρίξουν Μιχάλη Σελέκο. Φυσικά θα θυμάστε τις φωτογραφίες του ευτυχισμένου Βαγγέλη Ντηνιακού να πανηγυρίζει στο κιόσκι της Λαϊκής Συσπείρωσης.

Πάμε στο Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς όπου κρίνεται το μέλλον του Ανδρέα Μποζίκα στον ΑΣΔΑ. Ο Βαγγέλης Ντηνιακός σε ένα επεισοδιακό δημοτικό συμβούλιο ψηφίζει εναντίον του. Ο Ανδρέας Μποζίκας χάνει την επανεκλογή του στον Αναπτυξιακό σύνδεσμο και πνέει μένεα κατά του Β. Ντηνιακού.

Τα χρόνια περνούν. Ο Ανδρέας της καρδιάς μας βρίσκει λιμάνι στον Ανδρέα Παχατουρίδη και ξαφνικά, ενώ στους «φίλους» και στις «φιλενάδες» του έχει δώσει “όρκο” ότι δεν πρόκειται ποτέ να στηρίξει Ντηνιακό, καθώς μόνο ζημιά και πόνο του έχει δώσει, ξαφνικά τώρα είναι όλο γλύκες και σιρόπια. Γιατί άραγε; αγάπησε ο Αντρέας ξαφνικά τον Β. Ντηνιακο ή γοητεύτηκε από το έργο του;

Πολύ ωραία λαμπρά..! αλλά οι Χαϊδαριώτες δεν τρώνε σανό. Την τελευταία φορά γύρισες και είπες ότι λυπάσαι. Πραγματικά δεν ξέρουμε ποιος είναι αυτός που πρέπει να λυπάται σε αυτή την ιστορία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η συνάντηση διαλόγου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας

Published

on

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής η ανοιχτή συνάντηση διαλόγου που διοργάνωσε η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας στο Enigma Café, στο Χαϊδάρι. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο έντονης πολιτικής κινητικότητας και προεκλογικών διεργασιών στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που προσέδωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη συζήτηση και συνέβαλε στη μαζική προσέλευση μελών, στελεχών, φίλων της παράταξης και πολιτών.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν ιδιαίτερα θερμή, με τους παρευρισκόμενους να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση, καταθέτοντας απόψεις, προβληματισμούς και προτάσεις για ζητήματα που απασχολούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου, με βασικό στόχο την ουσιαστική επικοινωνία με τους πολίτες και την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τις προκλήσεις της καθημερινότητας, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αναδείχθηκε η σημασία της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στη δημόσια ζωή, ενώ επισημάνθηκε πως ο ανοιχτός διάλογος αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διαμόρφωση υπεύθυνων και αποτελεσματικών λύσεων στα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία.

Οι διοργανωτές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη μαζική παρουσία του κόσμου και ευχαρίστησαν όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιου είδους συναντήσεις ενισχύουν τη συμμετοχικότητα, την ανταλλαγή απόψεων και τη συνεργασία με την τοπική κοινωνία.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Λοβέρδος, η αν. υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Μπάμπης Αλεξανδράτος, η αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Αθανασία Παπασπύρου, η υποδιοικήτρια του Νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα» Αλεξάνδρα Γεωργακάκου, οι υπ. βουλευτές Μπάμπης Καραθάνος και Τάσος Καλιάφος και ο Ευρωβουλευτής Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Τσιόδρας.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση ότι ο διάλογος με τους πολίτες θα συνεχιστεί, με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας και την ανάδειξη των θεμάτων που απασχολούν τους κατοίκους του Χαϊδαρίου.

  

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Βαγγέλης Ντηνιακός:«Δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει η ίδια στο εθνικό οδικό δίκτυο – Οι ευθύνες πλέον ανήκουν αποκλειστικά στον Δήμο»

Published

on

Με νέο βίντεο ο πρώην Δήμαρχος Χαϊδαρίου, Βαγγέλης Ντηνιακός, επανέρχεται σε ένα σημείο του δήμου, και συγκεκριμένα το εθνικό οδικό δίκτυο και τους παράπλευρους δρόμους, όπου η κατάσταση με την ανεξέλεγκτη απόθεση απορριμμάτων εξακολουθεί να προκαλεί έντονο προβληματισμό.

Στο βίντεο προβάλλονται αποσπάσματα από αντίστοιχες δημοσιεύσεις που είχαν πραγματοποιηθεί από τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης τόσο το 2024 όσο και το 2025, αποδεικνύοντας έτσι ότι το πρόβλημα είχε τονιστεί εγκαίρως. Ωστόσο, δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη.

Ο κ. Ντηνιακός υπογραμμίζει ότι, από το 2024, η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο έχει μεταφερθεί στον Δήμο Χαϊδαρίου, γεγονός που καθιστά σαφές ποιος έχει πλέον την αρμοδιότητα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

«Η εικόνα μιλάει από μόνη της.»

Παράλληλα, απαντά προκαταβολικά σε όσους επιχειρούν να μεταφέρουν τη συζήτηση στη δική του δημοτική θητεία, επισημαίνοντας ότι κατά την περίοδο της διοίκησής του η συγκεκριμένη αρμοδιότητα δεν ανήκε στον Δήμο αλλά στην Περιφέρεια.

«Το  επαναλαμβάνουμε για να γίνει κατανοητό από κάθε καλοπροαίρετο δημότη. Η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο ανήκει στον Δήμο από το 2024. Στη δική μας θητεία η αρμοδιότητα δεν ήταν δημοτική. Σήμερα, όμως, είναι. Και μαζί με την αρμοδιότητα υπάρχει και η ευθύνη», τονίζει.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας καλεί τους πολίτες σε συνάντηση διαλόγου

Published

on

Ανοιχτή συνάντηση διαλόγου με τα μέλη, τους φίλους της παράταξης και τους πολίτες διοργανώνει η Δημοτική Τοπική Οργάνωση (ΔΗΜ.Τ.Ο.) Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στις 19:30, στο Enigma Cafe (Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, Χαϊδάρι).

Η εκδήλωση έχει ως στόχο την ανταλλαγή απόψεων και την ανάπτυξη ενός ουσιαστικού διαλόγου γύρω από ζητήματα που αφορούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εκφράσουν τις θέσεις και τους προβληματισμούς τους.

Στην πρόσκληση που απευθύνει η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου επισημαίνεται ότι η παρουσία των πολιτών θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τους διοργανωτές, ενώ η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών.

Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στη συζήτηση, συμβάλλοντας με τις απόψεις και τις προτάσεις τους στα θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 19:30, στο Enigma Cafe, επί της οδού Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, στο Χαϊδάρι.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή