Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Λ. Μίχος: Τετραετία ανασυγκρότησης και επανεκκίνησης. Η Αγία Βαρβάρα έτοιμη, στην αφετηρία για το μέλλον

Published

on

Όταν πριν από 4 χρόνια, τον Σεπτέμβρη του 2019 ο Λάμπρος Μίχος ύψωνε το δεξί του χέρι για να δώσει τον προκαθορισμένο όρκο ως Δήμαρχος, οι πολίτες της Αγίας Βαρβάρας γνώριζαν ότι οι επισκέπτες της πόλης και όλοι όσοι θα ετύγχανε να βρεθούν σε αυτή, θα άρχιζαν να την έβλεπαν διαφορετικά. Είχαν την γνώση και την εμπειρία από την προηγουμένη περίοδο θητείας του, κατά την οποία η Αγία Βαρβάρα, μπήκε δυναμικά στην σύγχρονη εποχή και από μία υποβαθμισμένη πόλη στην Αθηναϊκή περιφέρεια, μεταμορφώθηκε σε μία πόλη σύγχρονη, με αξιοζήλευτες υποδομές και πρωτοποριακές δράσεις ένταξης, υποστήριξης των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, μοναδικές δομές στην παροχή καλλιτεχνικής παιδείας και παραγωγή πολιτιστικού έργου ουσίας, με την λειτουργία του Δημοτικού Ωδείου και της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης –μία σχολή που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από εκείνες του κέντρου των Αθηνών και συμβάλλει στην υλοποίηση των ονείρων νέων ανθρώπων, χωρίς να απαιτείται η αποστράγγιση του οικογενειακού προϋπολογισμού. Ήξεραν ότι οι άνθρωποι που «δεν χωρούσαν» πουθενά, οικονομικά αδύναμοι, μοναχικοί ηλικιωμένοι, παιδιά, θα έβρισκαν και πάλι την υποστήριξη που χρειάζονταν, θα έβλεπαν τους ορίζοντές τους να ανοίγουν και τις δυνατότητές τους να διευρύνονται.

Και ο Λάμπρος Μίχος δεν τους διέψευσε! Για μία ακόμη φορά τίμησε την εμπιστοσύνη των πολιτών οι οποίοι του εμπιστεύθηκαν τις τύχες της πόλης, αναλαμβάνοντας προσωπικά αυτή την ευθύνη και με εργώδη προσπάθεια όχι, μόνον ανέταξε την λειτουργία της πόλης, αλλά έβαλε τις βάσεις για την επόμενη ημέρα της. Έβαλε τις βάσεις για την Αγία Βαρβάρα της επόμενης 20ετίας.

  • Η πόλη είναι η πρώτη με εγκεκριμένο και σε ροή υλοποίησης του Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), Πιλοτικό πρόγραμμα «πράσινη γειτονιά» με την αναβάθμιση των προσφυγικών πολυκατοικιών, όπου διαμερίσματα δεν θα χρειάζεται να δαπανούν χρήματα –ίσως απειροελάχιστα ποσά-, για την θέρμανση τον χειμώνα ή την ψύξη τους το καλοκαίρι

  • Σταδιακή αντικατάσταση του στόλου των οχημάτων του Δήμου, ενώ, ενισχύεται η πολιτική προμήθειας ηλεκτρικών οχημάτων.

  • Πολιτιστικές δραστηριότητες, οι οποίες στηρίζονται στην προβολή και αξιοποίηση των δημοτικών σχημάτων από τις σχολές του Δήμου (χορού, Δραματική, Ωδείο κ.λπ.), χωρίς να χρειάζεται η δαπάνη υπέρογκων ποσών από τον δημοτικό προϋπολογισμό.

  • Η πόλη, σήμερα, είναι καθαρή! Παρουσιάζει εικόνα ευπρέπειας και ευταξίας, με την Υπηρεσία Καθαριότητας να έχει επιτύχει απολύτως στο έργο της και πολίτες από όμορους δήμους να εκφράζουν το παράπονό και την «ζήλεια» τους.

  • Οι υποδομές της πόλης, τα κτήρια που στεγάζουν δραστηριότητες δημοτών, αλλά και υπηρεσιών έχουν δεχθεί την φροντίδα των Τεχνικών Υπηρεσιών και έχουν αποκατασταθεί οι αβαρίες τις οποίες είχαν υποστεί εξ αιτίας της εγκατάλειψης από την προηγούμενη Διοίκηση.

  • Σημεία της πόλης –πεζοδρόμια, δημόσιοι χώροι κ.λπ.-, τα οποία η εγκατάλειψη και η φθορά χρήσης και χρόνου τα είχαν μετατρέψει σε «παγίδες» για όσους κινούνται στην πόλη, σήμερα καθημερινά αποκαθίστανται και η συνολική εικόνα είναι τελείως διαφορετική.

  • Ο ορθολογισμός στις δαπάνες και στην διαχείριση του δημοσίου χρήματος επανήλθε. Εκτός από τις καθημερινές περικοπές στις δαπάνες, κανένα έργο δεν πληρώθηκε αν δεν υπήρχε ακριβής τήρηση των προδιαγραφών και των συμβατικών υποχρεώσεων των εργοληπτών.
  • Τοπόσημα της πόλης βρήκαν και πάλι την αίγλη και την ομορφιά τους! Χαρακτηριστική είναι η εικόνα στο συντριβάνι του Προφήτη Ηλία, της πλ. Κολοκοτρώνη (Παν. Ελεούσα), στο αναψυκτήριο «Συντριβάνι» κ.ά.

  • Το αστικό πράσινο στην πόλη ξαναβρήκε την φροντίδα που χρειαζόταν, αφού, πλέον, τα δένδρα κλαδεύονται, τα παρτέρια στους δρόμους φυτεύονται και οι κήποι φροντίζονται.
  • Το πολύ σημαντικό έργο της αντιπυρικής προστασίας του βουνού, επισκευάσθηκε και λειτουργεί πλήρως, μετά από χρόνια εγκατάλειψης στην φθορά του χρόνου και των κλοπών υλικών και εξοπλισμού.

 

  • Διασφαλίσθηκαν χρηματοδοτήσεις για τα σχολεία: πυρασφάλεια, ενεργειακή αναβάθμιση, κατασκευάσθηκαν ράμπες και κτηριακές υποδομές για ΑμΕΑ, κ.ό.κ.
  • Οι εργαζόμενοι, πλέον, λαμβάνουν τακτικά τις παροχές που δικαιούνται σε είδος (γάλατα, Μέσα Ατομικής Προστασίας, ένδυση, υπόδηση), αλλά, κυρίως, στην ώρα τους και με συνέπεια τις υπερωρίες τους.
  • Έργα που είχαν μπλοκάρει και ποτέ δεν ξεκινούσαν ή έμεναν στην μέση, ολοκληρώθηκαν: Γέφυρα και αντιπλημμυρικά έργα στην οδό Σαράφη, αποκατάσταση των διαβρωμένων δεξαμενών στα συντριβάνια της πόλης, πρόγραμμα πεζοδρομήσεων, κολυμβητήριο, ανάπλαση της οδού Π.Π. Γερμανού και τόσα ακόμη.

 

• Η αστυνομία έκανε απολύτως ορατή την παρουσία της στην πόλη και η περιστολή των έκνομων δραστηριοτήτων είναι πλέον, γεγονός αδιαμφισβήτητο, συμβάλλοντας στην εμπέδωση αισθήματος ασφαλείας στους κατοίκους.

Η τετραετία αυτή του Λάμπρου Μίχου ήταν μία 4ετία επανεκκίνησης, αλλά, ταυτοχρόνως  και μία 4ετία χάραξης πορείας και δημιουργίας βάσεων για την επόμενη ημέρα της πόλης μας.

Και είναι σίγουρο ότι οι πολίτες θα σταθούν δίπλα στον Λάμπρο Μίχο γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι είναι ο μόνος με την ικανότητα εκτελεστικής λειτουργίας. Ο Λάμπρος Μίχος, έχει την δυνατότητα, δηλαδή, σχεδιασμού και οργάνωσης. Έχει την ικανότητα να συγκεντρώνεται στον στόχο, αλλά και αλλαγής εστίασης όταν χρειάζεται και προσαρμογής συμπεριφοράς στις απαιτήσεις των στόχων, ενώ, μπορεί εύκολα να βρίσκει και να κάνει την σύνδεση αιτίου και αποτελέσματος.

Η Ιστορία, το έργο, οι ικανότητες που είναι αποδεδειγμένες στην πράξη, είναι τα σημεία που καθιστούν την επιλογή του Λάμπρου Μίχου ως την απόλυτα ενδεδειγμένη πρόταση για την θέση του Δημάρχου στην Αγία Βαρβάρα! Και οι πολίτες, αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά…!

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Άμεση κινητοποίηση της Πολιτικής Προστασίας Αγίας Βαρβάρας – Παρούσα σε φωτιά στο Αιγάλεω και στην ενίσχυση των αντιπυρικών υποδομών

Published

on

Την ετοιμότητα και την αποτελεσματικότητα των στελεχών της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Αγίας Βαρβάρας ανέδειξαν δύο σημαντικές παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ώρες, στο πλαίσιο της διαδημοτικής συνεργασίας και της ενίσχυσης της αντιπυρικής θωράκισης της περιοχής.

Όπως γνωστοποίησε με ανάρτησή του ο Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας, Λάμπρος Μίχος, τα στελέχη της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου ανταποκρίθηκαν άμεσα σε δύο διαφορετικά περιστατικά, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά την επιχειρησιακή τους ετοιμότητα και το υψηλό αίσθημα ευθύνης που τα διακρίνει.

Η πρώτη παρέμβαση αφορούσε τη συνδρομή στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς που εκδηλώθηκε σε εργοστάσιο στο Αιγάλεω, όπου οι δυνάμεις του Δήμου συνέδραμαν το έργο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, συμβάλλοντας στην άμεση αντιμετώπιση του περιστατικού.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε επιχείρηση για την πλήρωση της νέας μπαλονοδεξαμενής χωρητικότητας 350 τόνων, η οποία έχει τοποθετηθεί από τον ΠεΣυΔΑΠ στο πλαίσιο της ενίσχυσης της πυροπροστασίας του Όρους Αιγάλεω.

Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική υποδομή, η οποία δημιουργήθηκε με τη συνεργασία των όμορων δήμων και αναμένεται να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο στην αντιμετώπιση ενδεχόμενων πυρκαγιών κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.

«Πράξεις αλληλεγγύης με άμεση επέμβαση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Λάμπρος Μίχος, εξάρροντας το έργο των στελεχών της Πολιτικής Προστασίας, τα οποία, όπως σημείωσε, βρίσκονται πάντοτε σε πλήρη ετοιμότητα.

Η Πολιτική Προστασία του Δήμου Αγίας Βαρβάρας συνεχίζει καθημερινά να αποδεικνύει στην πράξη ότι η πρόληψη, η συνεργασία και η ταχύτητα ανταπόκρισης αποτελούν βασικά στοιχεία για την προστασία των πολιτών και του φυσικού περιβάλλοντος. Σε μια περίοδο αυξημένου κινδύνου πυρκαγιών, η παρουσία εκπαιδευμένων και έμπειρων στελεχών στο πεδίο αποτελεί σημαντικό παράγοντα ασφάλειας για ολόκληρη τη Δυτική Αθήνα.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Λάμπρος Μίχος: «Η Αγία Βαρβάρα γίνεται πόλη πρότυπο με έργα, κοινωνική πολιτική και ποιότητα ζωής»

Published

on

Απολογισμός πεπραγμένων με αναφορές σε έργα 65 εκατ. ευρώ, αιχμές για την απουσία της αντιπολίτευσης και παρουσίαση του σχεδιασμού για το μέλλον της πόλης.

Σε ειδική δημόσια συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, η Δημοτική Αρχή Αγίας Βαρβάρας παρουσίασε τον απολογισμό πεπραγμένων για το 2025, με τον Δήμαρχο Λάμπρο Μίχο να προχωρά σε μια εκτενή αναφορά στο έργο που υλοποιήθηκε, στις παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη και στους στόχους που έχουν τεθεί για τα επόμενα χρόνια.

Απευθυνόμενος στους δημότες και τους παρευρισκόμενους, ο Δήμαρχος τόνισε ότι βασική επιδίωξη της διοίκησης είναι η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη, μέσα από έργα ουσίας, κοινωνικές παρεμβάσεις και αξιοποίηση κάθε διαθέσιμου χρηματοδοτικού εργαλείου.

 

Ο κ. Μίχος ευχαρίστησε τους εργαζόμενους και τα στελέχη του Δήμου για τη συμβολή τους στην επίτευξη των στόχων της δημοτικής αρχής, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη συνεργασία των υπηρεσιών και στη συμβολή όσων εργάστηκαν για τη σύνταξη του αναλυτικού απολογισμού, ο οποίος είναι διαθέσιμος και στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Κατά την ομιλία του ανέπτυξε τη φιλοσοφία που διέπει τη λειτουργία της δημοτικής αρχής, υπογραμμίζοντας ότι η τοπική αυτοδιοίκηση οφείλει να υπηρετεί τον άνθρωπο και τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στην παιδεία, την κοινωνική πολιτική, την προσβασιμότητα, την ασφάλεια και την ποιότητα ζωής.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην πόλη, όπως οι «Πράσινες Διαδρομές», οι εκτεταμένες ασφαλτοστρώσεις, οι δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας, οι πεζοδρομήσεις, οι έξυπνες διαβάσεις, η ανάπλαση του Open Mall, η ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών μονάδων, η αντικατάσταση του δημοτικού φωτισμού με φωτιστικά LED, η δημιουργία νέου ΚΑΠΗ στο κτίριο Τσιλιβάκου, καθώς και η κατασκευή της Ακαδημίας Τεχνών στον χώρο της ΒΙΟΧΡΩΜ.

Ο Δήμαρχος στάθηκε ιδιαίτερα στις παρεμβάσεις που αφορούν την εκπαίδευση, αναφέροντας τη λειτουργία των τεσσάρων πειραματικών σχολείων, τις εργασίες αναβάθμισης των σχολικών υποδομών, τις παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας γύρω από τα σχολεία και τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται στους μαθητές της πόλης.

Παράλληλα, παρουσίασε το εκτεταμένο κοινωνικό έργο του Δήμου, αναφερόμενος στις χιλιάδες εξυπηρετήσεις πολιτών μέσω των κοινωνικών υπηρεσιών, του κοινωνικού παντοπωλείου, του κοινωνικού φαρμακείου, του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», των δράσεων πρόληψης υγείας, της μεταφοράς ασθενών και των προγραμμάτων υποστήριξης ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.

Ξεχωριστή θέση στον απολογισμό κατείχαν ο πολιτισμός, ο αθλητισμός και η δια βίου μάθηση, με αναφορές στο Δημοτικό Ωδείο, το Εικαστικό Κέντρο, την Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης, τα τμήματα χορού, το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Μάθησης, τα ΚΔΑΠ και τις δεκάδες πολιτιστικές και εκπαιδευτικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσα στη χρονιά.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στις παρεμβάσεις για την ασφάλεια της πόλης και την αντιμετώπιση της παραβατικότητας. Ο Δήμαρχος υπογράμμισε τη στενή συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, κάνοντας λόγο για εντατικοποίηση των ελέγχων, συνεχή παρουσία αστυνομικών δυνάμεων στην περιοχή και συντονισμένες προσπάθειες για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας και της διακίνησης ναρκωτικών.

Στην ομιλία του δεν έλειψαν και οι αιχμές για τη στάση της αντιπολίτευσης. Ο Λάμπρος Μίχος αναφέρθηκε στην απουσία των παρατάξεων της μειοψηφίας από τη διαδικασία του δημόσιου απολογισμού, σημειώνοντας ότι η δημοτική αρχή θα επιθυμούσε μια πιο ενεργή και ουσιαστική συμμετοχή στον δημόσιο διάλογο. Παράλληλα, έγινε αναφορά στο γεγονός ότι η αντιπολίτευση έχει διαχρονικά τηρήσει αρνητική στάση απέναντι σε πολλές από τις πρωτοβουλίες και τα έργα που προωθήθηκαν τα τελευταία χρόνια, χωρίς να συμβάλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση ή την υλοποίησή τους.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης χαιρετισμό απηύθυνε η Βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΠΑΣΟΚ Νάντια Γιαννακοπούλου, η οποία εξήρε το έργο της δημοτικής αρχής και χαρακτήρισε την Αγία Βαρβάρα ως έναν από τους πιο νοικοκυρεμένους δήμους της Δυτικής Αθήνας, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στις σχολικές υποδομές, στις κοινωνικές δομές και στη συνολική εικόνα της πόλης.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο Δήμαρχος επανέλαβε ότι βασική προτεραιότητα παραμένει η υπεράσπιση του «δικαιώματος στην πόλη» για όλους τους κατοίκους, με έργα και δράσεις που ενισχύουν την ασφάλεια, την κοινωνική συνοχή, την προσβασιμότητα και την ποιότητα ζωής.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με τις τοποθετήσεις των αντιδημάρχων και των εντεταλμένων δημοτικών συμβούλων, οι οποίοι παρουσίασαν αναλυτικά το έργο που υλοποιήθηκε στους τομείς ευθύνης τους, παραθέτοντας στοιχεία για τις δράσεις, τις παρεμβάσεις και τις υπηρεσίες που παρείχε ο Δήμος κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, επιβεβαιώνοντας το εύρος και την ένταση της δραστηριότητας που αναπτύχθηκε σε όλους τους τομείς της δημοτικής λειτουργίας.

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Δωρεάν προβολή της «Αμελί» στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον

Published

on

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά προσφέρει ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας στους δημότες, με ελεύθερη είσοδο για τη δωρεάν προβολή της πολυβραβευμένης ταινίας «Αμελί», την Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 21:00, στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον.

Η αγαπημένη γαλλική ταινία του Ζαν-Πιερ Ζενέ αφηγείται την ιστορία της Αμελί Πουλέν, μιας νεαρής γυναίκας με πλούσια φαντασία, η οποία αποφασίζει να αλλάξει προς το καλύτερο τη ζωή των ανθρώπων γύρω της. Μέσα από μια σειρά μικρών αλλά καθοριστικών πράξεων καλοσύνης, ανακαλύπτει τελικά και η ίδια τον δρόμο προς την αγάπη και την προσωπική ευτυχία.

Πρόκειται για μία από τις πιο δημοφιλείς και πολυβραβευμένες ευρωπαϊκές ταινίες των τελευταίων δεκαετιών, που έχει αγαπηθεί από το κοινό σε όλο τον κόσμο. Η προβολή αποτελεί παράλληλα μια πρόσκληση προς τους δημότες να γνωρίσουν το ανανεωμένο Cine Πάνθεον, τον θερινό κινηματογράφο της πόλης, ο οποίος περνά σε μια νέα εποχή.

Το αμφιθεατρικό «Πάνθεον», που εντάχθηκε το 1998 στο δίκτυο θερινών κινηματογράφων του Υπουργείου Πολιτισμού και συμπληρώνει φέτος 28 χρόνια λειτουργίας, αναβαθμίζεται αισθητικά και λειτουργικά, διατηρώντας παράλληλα τον μοναδικό του χαρακτήρα. Χτισμένο στο κατάφυτο πρανές του βουνού, με πανοραμική θέα προς την Ακρόπολη και μέσα σε ένα δροσερό φυσικό περιβάλλον, το Cine Πάνθεον φιλοδοξεί να προσφέρει μια αναβαθμισμένη κινηματογραφική εμπειρία στους κατοίκους της Αγίας Βαρβάρας.

Η συνεργασία με ανθρώπους που αγαπούν και γνωρίζουν σε βάθος την τέχνη του κινηματογράφου δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα ποιοτικό πρόγραμμα προβολών και νέες πολιτιστικές εμπειρίες για το κοινό.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους δημότες, σε μια βραδιά που συνδυάζει τον ποιοτικό κινηματογράφο με τη γνωριμία του ανακαινισμένου θερινού σινεμά της πόλης.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή