Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Πυροπροστασία: Η μπάλα και πάλι στην εξέδρα από τη Διοίκηση Ντηνιακού

Published

on

Μετά εορτής και χωρίς την απαιτούμενη προεργασία σχηματίστηκε για άλλη μια φορά το  Συντονιστικό  Τοπικό Οργάνου (ΣΤΟ) Πυροπροστασίας του Δήμου Χαϊδαρίου, την Τετάρτη 10 Μαΐου στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου.

Η συζήτηση, πραγματοποιήθηκε σχεδόν ένα μήνα  μετά την εισήγηση των εκτάκτων αναγκών του δήμου Χαϊδαρίου, σε προηγούμενο Δημοτικό συμβούλιου της πόλης με φόντο τις πυρκαγιές του καλοκαιριού και αφορούσε την  επικαιροποίηση στοιχείων που αφορούν το σχέδιο «ΙΟΛΑΟΣ» για το έτος του 2023.

Αξίζει να σημειωθεί πώς  στο παραπάνω σχέδιο προβλέπεται, μεταξύ άλλων, η έκδοση  Ημερήσιου Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του σχεδιασμού αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών από την Κυριακή 30 Απριλίου!

Στην συζήτηση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου από την πλευρά της διοίκησης δεν υπήρχε ούτε μία γραπτή έκθεση, εκτίμηση ή πρόταση προς τους παρευρισκόμενους  που να αφορά τον απολογισμό του καλοκαιριού που πέρασε ή τα σχέδια για την  ασφαλή πυροπροστασία του τρέχοντος έτους.

Μιλώντας με τον Κωνσταντίνο Φράγκο Απόστρατο Αξιωματικό του Πυροσβεστικού Σώματος που συμμετείχε στη παραπάνω συζήτηση αντιληφθήκαμε πώς ποτέ δεν υπήρχε κάτι τέτοιο από την πλευρά της παρούσας διοίκησης.

«Η διοίκηση του Δήμου, πέταξε για άλλη μια φορά το μπαλάκι στην εξέδρα» σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Η Εξασφάλιση των απαιτούμενων κονδυλίων από τους αρμόδιους φορείς (Δήμος, ΑΣΔΑ, Δασική Υπηρεσία, κλπ)  πρέπει να γίνεται πριν την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου, όχι μετά. Κάθε χρόνο το ίδιο γίνεται. Μαζευόμαστε για να ακούσουμε τις  απαιτούμενες εργασίες, όπως  διανοίξεις -καθαρισμούς δρόμων, δεξαμενών πυρόσβεσης, επισκευές-κατασκευές απαγορευτικών κικλιδωμάτων στους δασικούς δρόμους, πυροσβεστικών κρουνών, περιφράξεων κλπ.

Τέτοια εποχή όλα τα παραπάνω έπρεπε να έχουν ήδη υλοποιηθεί. Για άλλη μια φορά όμως δεν παρουσιάστηκε καμία έκθεση πεπραγμένων από τον Δήμο.

Ο καθαρισμός για παράδειγμα των αντιπυρικών ζωνών περιμετρικά των οικισμών του Δήμου (Αφαία, Σκαραμαγκά, Άνω Δασος, Δαφνί) πρέπει να είναι καθημερινός.

Πηγαίντε να ρίξετε μια ματιά, είναι;

Το άλσος του Δαφνιού έπρεπε να επιτηρείται ήδη με ένα ακόμα Πυροσβεστικό Όχημα το οποίο θα περιπολεί και θα εντοπίζει άμεσα την κάθε εστία που μπορεί να προκύψει. Δεν υπάρχει όμως δεύτερο όχημα για αυτό το σκοπό»

Σε ερώτηση μας αν αυτά έχουν εισηγηθεί από τον ίδιο στη διοίκηση του Δήμου, η απάντηση του ήταν αποστομωτική…

«Εδώ και χρόνια έχω  προτείνει να γίνουν οι απαιτούμενες ενέργειες από το Δήμο  προς τα αρμόδια κρατικά όργανα, για τη συνεχή παρουσία της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με ενεργοποίηση και 2ου Πυροσβεστικού οχήματος και όχι μόνο.

Αν είχαν εισακουστεί οι προτάσεις μου σήμερα θα είχαμε ήδη ένα δικό μας  πυροσβεστικό Κλιμάκιο εγκαταστημένο σε Δημοτικό κτίριο για τις ανάγκες του Χαϊδαριώτικου λαού.»

Στο «γιατί» δεν έχουμε δει μέχρι σήμερα τίποτα από τα παραπάνω (;) ο κ. Φράγκος μας απάντησε πώς «χρειάζεται όραμα και σχεδιασμός» που όπως φαίνεται η παρούσα διοίκηση δε διαθέτει.

Ο ίδιος επιφυλάχτηκε να μας δώσει περισσότερα στοιχεία για τις κατατιθέμενες προτάσεις του, που ποτέ δεν εισακούστηκαν από τη διοίκηση του Βαγγέλη Ντηνιακού, αλλά και για αυτές που διατίθεται να κάνει πράξη μέσα από τη συμμετοχή του στον συνδυασμό του Άρη Πανόπουλο.

Μέχρι τότε να ευχηθούμε καλή αντιπυρική περίοδο με σύμμαχο μας τον στρατηγό άνεμο και την ευσυνειδησία των δημοτών όσο και των επισκεπτών της πόλης μας.

Ο Κωνστατίνος Φράγκος είναι απόστρατος Ανώτατος Αξιωματικός του Πυροσβεστικού Σώματος, πατέρας τριών παιδιών και από τις 6 Απριλίου επίσημα υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη του Άρη Πανόπουλου «Ώρα Χαϊδάρι»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η συνάντηση διαλόγου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας

Published

on

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής η ανοιχτή συνάντηση διαλόγου που διοργάνωσε η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας στο Enigma Café, στο Χαϊδάρι. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο έντονης πολιτικής κινητικότητας και προεκλογικών διεργασιών στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που προσέδωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη συζήτηση και συνέβαλε στη μαζική προσέλευση μελών, στελεχών, φίλων της παράταξης και πολιτών.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν ιδιαίτερα θερμή, με τους παρευρισκόμενους να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση, καταθέτοντας απόψεις, προβληματισμούς και προτάσεις για ζητήματα που απασχολούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου, με βασικό στόχο την ουσιαστική επικοινωνία με τους πολίτες και την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τις προκλήσεις της καθημερινότητας, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αναδείχθηκε η σημασία της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στη δημόσια ζωή, ενώ επισημάνθηκε πως ο ανοιχτός διάλογος αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διαμόρφωση υπεύθυνων και αποτελεσματικών λύσεων στα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία.

Οι διοργανωτές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη μαζική παρουσία του κόσμου και ευχαρίστησαν όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιου είδους συναντήσεις ενισχύουν τη συμμετοχικότητα, την ανταλλαγή απόψεων και τη συνεργασία με την τοπική κοινωνία.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Λοβέρδος, η αν. υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Μπάμπης Αλεξανδράτος, η αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Αθανασία Παπασπύρου, η υποδιοικήτρια του Νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα» Αλεξάνδρα Γεωργακάκου, οι υπ. βουλευτές Μπάμπης Καραθάνος και Τάσος Καλιάφος και ο Ευρωβουλευτής Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Τσιόδρας.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση ότι ο διάλογος με τους πολίτες θα συνεχιστεί, με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας και την ανάδειξη των θεμάτων που απασχολούν τους κατοίκους του Χαϊδαρίου.

  

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Βαγγέλης Ντηνιακός:«Δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει η ίδια στο εθνικό οδικό δίκτυο – Οι ευθύνες πλέον ανήκουν αποκλειστικά στον Δήμο»

Published

on

Με νέο βίντεο ο πρώην Δήμαρχος Χαϊδαρίου, Βαγγέλης Ντηνιακός, επανέρχεται σε ένα σημείο του δήμου, και συγκεκριμένα το εθνικό οδικό δίκτυο και τους παράπλευρους δρόμους, όπου η κατάσταση με την ανεξέλεγκτη απόθεση απορριμμάτων εξακολουθεί να προκαλεί έντονο προβληματισμό.

Στο βίντεο προβάλλονται αποσπάσματα από αντίστοιχες δημοσιεύσεις που είχαν πραγματοποιηθεί από τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης τόσο το 2024 όσο και το 2025, αποδεικνύοντας έτσι ότι το πρόβλημα είχε τονιστεί εγκαίρως. Ωστόσο, δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη.

Ο κ. Ντηνιακός υπογραμμίζει ότι, από το 2024, η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο έχει μεταφερθεί στον Δήμο Χαϊδαρίου, γεγονός που καθιστά σαφές ποιος έχει πλέον την αρμοδιότητα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

«Η εικόνα μιλάει από μόνη της.»

Παράλληλα, απαντά προκαταβολικά σε όσους επιχειρούν να μεταφέρουν τη συζήτηση στη δική του δημοτική θητεία, επισημαίνοντας ότι κατά την περίοδο της διοίκησής του η συγκεκριμένη αρμοδιότητα δεν ανήκε στον Δήμο αλλά στην Περιφέρεια.

«Το  επαναλαμβάνουμε για να γίνει κατανοητό από κάθε καλοπροαίρετο δημότη. Η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο ανήκει στον Δήμο από το 2024. Στη δική μας θητεία η αρμοδιότητα δεν ήταν δημοτική. Σήμερα, όμως, είναι. Και μαζί με την αρμοδιότητα υπάρχει και η ευθύνη», τονίζει.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας καλεί τους πολίτες σε συνάντηση διαλόγου

Published

on

Ανοιχτή συνάντηση διαλόγου με τα μέλη, τους φίλους της παράταξης και τους πολίτες διοργανώνει η Δημοτική Τοπική Οργάνωση (ΔΗΜ.Τ.Ο.) Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στις 19:30, στο Enigma Cafe (Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, Χαϊδάρι).

Η εκδήλωση έχει ως στόχο την ανταλλαγή απόψεων και την ανάπτυξη ενός ουσιαστικού διαλόγου γύρω από ζητήματα που αφορούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εκφράσουν τις θέσεις και τους προβληματισμούς τους.

Στην πρόσκληση που απευθύνει η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου επισημαίνεται ότι η παρουσία των πολιτών θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τους διοργανωτές, ενώ η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών.

Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στη συζήτηση, συμβάλλοντας με τις απόψεις και τις προτάσεις τους στα θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 19:30, στο Enigma Cafe, επί της οδού Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, στο Χαϊδάρι.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή