Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Ε. Μπούρα: 20 χρόνια σέρνεται η κατασκευή, μα ποτέ δεν λειτουργεί

Published

on

Θα ξαναπληρώσουμε τα μπετά, τα δάπεδα, τα υαλοστάσια οροφής

Συν τα νέα έργα για πλατφόρμες, αναβατόρια και φωτοβολταϊκά

Σύμφωνα με τη Μελέτη της ΔΥΠΑ

Θα καθαιρεθεί τμήμα των εξωτερικών τοιχίων από την οδό Ακροπόλεως έως και την
παλαιά κεντρική είσοδο του σταθμού, για να δημιουργηθεί χώρος για την κατασκευή της
νέας εισόδου με τη ράμπα πρόσβασης.
Επίσης θα καθαιρεθούν οι αρχιτεκτονικές κατασκευές-προεξοχές κλπ άνωθεν της
παλαιάς εισόδου.
Θα καθαιρεθεί τμήμα των εξωτερικών τοιχίων και πλακών εξ οπλισμένου σκυροδέματος,
με αδιατάρακτη κοπή, από την πλευρά της οδού Βεργίνας, στο τμήμα που προβλέπεται
από τη νέα μελέτη, για να κατασκευαστεί η ψαλιδωτή πλατφόρμα.
Θα καθαιρεθούν οι φθαρμένες επιφάνειες σκυροδέματος ή οι επιφάνειες τοίχων ή
δαπέδων, οπτοπλινθοδομών, πλακιδίων, μονώσεων κλπ που απαιτούνται – εντός ή εκτός
του κτιρίου

Διευκόλυνση και Διαφήμιση

Ο Δήμαρχος Ντηνιακός με συνεχή δημοσιεύματα, υποσχόταν την επαναλειτουργία, με φωτο με το διευθύνοντα σύμβουλο του πρωην ΟΑΕΔ και σημερινής ΔΥΠΑ, από το 2019 . Και τις κατα καιρούς εμφανίσεις οτι εντός 2021, μετά 2022— 2023 θα υποδεχθεί παιδιά. Όμως τελικά το 2022, Αριθ. Πρωτ: 32964/08-06-2022**του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Χαϊδαρίου με πολλά λόγια εγκρίνει τη μηκοτομή της οδού Βεργίνας από 4 σε 6 μέτρα γιατί οι γείτονες έτσι συμφωνούν. Και αν και εγκρίθηκε η δημιουργία σκάλας στο σημείο, από την Προκομμένη και Πολτεχνίτισσα Τεχνική Υπηρεσία του δήμου Χαϊδαρίου, χωρίς μελέτη προσβασιμότητας. Τελικά η ΔΥΠΑ αποφάσισε να γίνει ράμπα, όπως η νομοθεσία επιβάλλει. Μην το πείτε στη Τ.Υ. του Δήμου Χαϊδαρίου, προς Θεού χρονιάρες μέρες.

Η συνεχής διαφήμιση από το Δήμαρχο, για τον Β/Φ σταθμό στην οδό Βεργίνας, και τελική η διεξαγωγή διαγωνισμού και υπογραφή σύμβασης με τον Ανάδοχο στις 28/8/2023 με διάρκεια 6 μηνών ή 180 ημερολογιακών ημερών. Δεν ήξερε ότι στις 24/3/2023 κοινοποιήθηκε η Διακήρυξη του Διαγωνισμού με τίτλο “Αποπεράτωση εργασιών στο Βρεφονηπιακό Σταθμό Χαϊδαρίου, ιδιοκτησίας Δ.ΥΠ.Α.”; Γιατί δεν το διαφήμισε κι αυτό;

180 τ.μ. από Ακροπόλεως έως την Κεντρική Είσοδο στη Βεργίνας, τα κιγκλιδώματα προστασίας γαλβανιζέ της νέας ράμπας, 12.000 ευρώ

Στα Νέα Σχέδια (φωτο από τα στοιχεία του Διαγωνισμού στο ΕΣΗΔΗΣ) φαίνεται η είσοδος η εξωτερική από Ακροπόλεως , η οποία θα περνά το χωματόδρομο και θα διατρέχει από το πλάϊ έως στην άκρη σχεδόν στην οδό Βεργίνας. Γιατί στην οδό Βεργίνας είναι η Κεντρική Είσοδος του κτιρίου.

Η ιστοριούλα 4 δημάρχων

Από το 2003 όταν εγκρίθηκαν οι αρχικές άδειες επί Δημάρχου Ντηνιακού Κυριάκου και δεν πρόσεξαν την διαφορά ύψους 3 μέτρων από τη στάθμη εδάφους έως την Κεντρική Είσοδο. Δίπλα ακριβώς χτίστηκαν με τόνους τσιμέντο τα τοιχία αντιστήριξης λόγω της υψομετρικής διαφοράς. Η άδεια εγκρίθηκε από την Πολεοδομία του Δήμου.

Το 2006 -2014 επί Δημάρχου Μαραβέλια Δημητρίου, το πρόβλημα που κρατούσε κλειστό το δρόμο, φάνηκε να επιλύεται με μελέτες του συμπολίτη Τερζάκη μετά απο πίεση των παροδίων. Τα έγγραφα χάθηκαν όμως στο δρόμο από Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Χαϊδαρίου όπως ενημέρωσε ο τότε ΟΕΕ, μετά ΟΑΕΔ και σήμερα ΔΥΠΑ.

Το 2017 επί Δημάρχου Σελέκου Μιχάλη, ο ΟΑΕΔ παραχωρεί για είκοσι χρόνια το κτίρο στο Δήμο με ετεροβαρή σύμβαση, χρησιδάνειο.Μετά από ομόφωνη απόφαση αίτησης παραχώρησης από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Χαϊδαρίου. Και το 2014 είχε προηγηθεί απόφαση παραχώρησης για 10 χρόνια.

Το 2020 επί Δημάρχου Ντηνιακού Ευάγγελου, επανέρχεται στη δημοσιότητα και διαφημίζεται από τον δήμαρχο η επαναλειτουργία συντόμως. Χρόνο με το χρόνο θα δεχθεί παιδιά.

Και έχει ήδη στοιχίσει 2.500.000 ευρώ

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 669.672,80 η νέα σύμβαση για το ΕΡΓΟ: «Αποπεράτωση εργασιών στο
Βρεφονηπιακό Σταθμό Χαϊδαρίου, ιδιοκτησίας Δ.ΥΠ.Α.»

Το 2023 τελικά με μία έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας και ειδικά για την είσοδο από Ακροπόλεως με διόρθωση προδήλου σφάλματος, εγκρίνονται εργασίες ύψους 930.000 ευρώ. Τιμολογημένα και Υπολογισμένα στην ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΥΠΑ***και στον σχετικό Προϋπολογισμό ****

Για την ιστορία, μέχρι σήμερα 13/1/2024 και με μόνο ενάμιση μήνα υπόλοιπο διάρκειας σύμβασης, μόνο ένα χρηματικό ένταλμα έχει εκδοθεί για να πληρωθεί η Ανάδοχος Εταιρεία 2.607,42 € με το Φ.Π.Α. ΑΠΟΦΑΣΗ 3501/86/03.10.2023 . Και μία έγκριση 75.914,14 προς εξόφληση 2ης Πιστοποίησης του έργου *****

Γιατί η απλή αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει ο βρεφονηπιακός, μόνο χρήμα σπαταλούν

Ξανά, έκαναν τα στραβά μάτια από τη Πολεοδομία και δεν φαίνεται στην άδεια έγκρισης μικρής κλίμακας η υποχρεωτική μελέτη για “Συντονισμός μέτρων ασφαλείας & υγείας κατά τα οριζόμενα στο ΠΔ 305/1996 (Α’212)”. Εδώ εγκρίθηκε η πρώτη άδεια μικρής Κλίμακας χωρίς Επίβλεψη υδραυλικών εγκαταστάσεων και Επίβλεψη εγκατάστασης πυροπροστασίας και παθητικής πυροπροστασίας και χρειάστηκε Αναθεώρηση **** Με τόσες προχειρότητες πως θα γίνουν ασφαλείς και λειτουργικές οι κατασκευές; Η “Υψηλή Πύλη” που φτιάχτηκε αρχικά φαντάζει τώρα λιγότερο πρόβλημα από αυτά που βλέπουμε στα νέα σχέδια.

 

πηγή: elizabethboura.gr

 

 

 

 

 

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Τριήμερο δημιουργίας και χαράς το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου

Published

on

Γεμάτο υψηλού επιπέδου δημιουργία και χαμόγελα ήταν το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου, το οποίο έγινε στις 12-13-14 Ιουνίου.

Εκατοντάδες επισκέπτες βρέθηκαν το τριήμερο στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου και στην Πλατεία Δημαρχείου, θαυμάζοντας τα αποτελέσματα της εξαιρετικής προσπάθειας και δουλειάς που έκαναν όλη τη χρονιά τα πολιτιστικά τμήματα του Δήμου.

Παράλληλα με το Πολύπλανο, λειτουργούσε και έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, με θέμα την ανάγκη έκφρασης αλληλεγγύης στον λαό της Κούβας,
που βιώνει απάνθρωπες συνθήκες εξαιτίας του βάρβαρου αποκλεισμού των ΗΠΑ.

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου εγκαινιάστηκε η έκθεσης φωτογραφίας, κοσμήματος, μακραμέ, ζωγραφικής και αγγειοπλαστικής, η οποία λειτουργούσε όλες τις ημέρες, με δημιουργίες που εντυπωσίασαν τους επισκέπτες του Πολύπλανου. Το πρόγραμμα είχε επίσης παραδοσιακούς  χορούς από την ομάδα παραδοσιακών χορών της Στέγης Πολιτισμού και από την ομάδα παραδοσιακών χορών των ΚΑΠΗ του Δήμου,  αλλά και την Θεατρική παράσταση της παιδικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Το μυστικό του παλιού σεντουκιού», και τη θεατρική παράσταση της εφηβικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Ο Δράκουλας των Γερανείων».

Το Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με θεατρικό δρώμενο από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, ενώ θεατρικό έπαιξε στη συνέχεια και το 4ο Δημοτικό με τίτλο «Τα δεδομένα απαιτούν», με τους μαθητές και των δύο σχολείων να κερδίζουν τις εντυπώσεις και το ζεστό χειροκρότημα. Ακολούθησε η συναυλία – αφιέρωμα στον ρεμπέτη Ι. Παπαϊωάννου, από Λαϊκή 10μελή Ορχήστρα και 8μελή χορωδία της Στέγης Πολιτισμού.

Την Κυριακή 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε αφιέρωμα στον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη Μάνο Χατζιδάκι, με τίτλο «Εδώ Λιλιπούπολη». Μικροί και μεγάλοι
μαθητές των τμημάτων της Στέγης Πολιτισμού έπαιξαν και τραγούδησαν πολύ αγαπημένα τραγούδια και συνθέσεις του Μάνου Χατζιδάκι και παρουσίασαν
θεατρικό δρώμενο, έχοντας μαζί τους την πολύτιμη συμβολή των παιδιών της δημοτικής δομής ΑμεΑ «Έρεισμα», αλλά και τη νεοσύστατη χορωδία των ΚΑΠΗ.
Όλοι τους απέσπασαν ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα από το κοινό που είχε κατακλύσει την Πλατεία Δημαρχείου.

Μιλώντας στους παρευρισκόμενους, ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου τόνισε πως στο Πολιτιστικό Πολύπλανο παρουσιάζεται κάθε χρόνο η πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα τμήματα πολιτισμού του Δήμου Χαϊδαρίου. Έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στα τμήματα, στους δασκάλους και σε όλους τους συντελεστές, σημειώνοντας πως «στοίχημα» της Δημοτικής Αρχής είναι κάθε χρόνο να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή και στα πολιτιστικά τμήματα, αλλά και στις εκδηλώσεις του Πολύπλανου. Σχολίασε επίσης την έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, αναφέροντας πως θα πρέπει να δείξουμε όλοι την αλληλεγγύη μας στο ηρωικό νησί της Κούβας, το οποίο βρίσκεται υπό σκληρό εμπάργκο από τις ΗΠΑ, οι οποίες εξαπολύουν διαρκώς νέες απειλές και για στρατιωτική επέμβαση στη χώρα.

Επίσης ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κάλεσε όλους στην μεγάλη συναυλία που διοργανώνει ο Δήμος την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 20:00, στο Πάρκο Νεολαίας, για την απόδοσή του στο Δήμο, με σκοπό για να αξιοποιηθεί προς όφελος του λαού.

Όλοι οι συμμετέχοντες βραβεύτηκαν από τον Δήμαρχο Χαϊδαρίου, την Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού Κατερίνα Βελέντζα και την Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Αλεξία Παναγοπούλου.

Τις εκδηλώσεις παρακολούθησαν επίσης ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, οι Αντιδήμαρχοι και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Χαϊδαρίου

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Aπόστολος Θεοφίλης: «Η κοινωνία του Χαϊδαρίου έστειλε ηχηρό μήνυμα για το Πάρκο Νεολαίας

Published

on

Το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το Πάρκο Νεολαίας έστειλε ένα ξεκάθαρο, ηχηρό και ανυποχώρητο μήνυμα. Η δυναμική παρουσία των συνδημοτών μας στη συναυλία-κινητοποίηση απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι η κοινωνία του Χαϊδαρίου έχει και φωνή και αντανακλαστικά. Το μήνυμα είναι ένα και δεν δέχεται μισόλογα: το Πάρκο Νεολαίας πρέπει να αποδοθεί εδώ και τώρα, οριστικά και αμετάκλητα, στον Χαϊδαριώτικο λαό.
​Ως παράταξη “Το Χαϊδάρι Ψηλά!” ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε παρόντες σε κάθε δίκαιο αγώνα για την πόλη μας. Για εμάς, η παρουσία στις κινητοποιήσεις δεν είναι μια συμβατική υποχρέωση ή μια ευκαιρία για φωτογραφίες. Είναι στάση ζωής, είναι χρέος αυτοδιοικητικό. Η προστασία και η ελεύθερη πρόσβαση στους δημόσιους χώρους, στους πνεύμονες πρασίνου και πολιτισμού που έχει ανάγκη η νεολαία και οι οικογένειες του Χαϊδαρίου, αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
​Πάνω απ’ όλα, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους ίδιους τους πολίτες. Σε όλους εσάς που με την καθημερινή συμμετοχή δείχνετε τον δρόμο: ότι τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά όλα κερδίζονται με πίστη, πείσμα και συλλογική προσπάθεια.
​Στο περιθώριο της εκδήλωσης, είχα την ξεχωριστή χαρά να συνομιλήσω με δεκάδες συνδημότες μας, να ακούσω τις αγωνίες τους και να μοιραστούμε κοινές σκέψεις για το μέλλον της πόλης μας. Ιδιαίτερα εποικοδομητική ήταν η συνάντησή μου με τους έτερους εκπροσώπους της επιτροπής κατοίκων “Δάσος Μαζί”, παλαιούς Δασιώτες, Γιώργο Αγγέλαινα και Μάνο Βασαλά. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας και σηκώσαμε μαζί, συμβολικά, το πανό της διεκδίκησης. Γιατί το “μαζί” είναι που κάνει τη διαφορά.
​Αυτός ο αγώνας δεν σταματά εδώ. Δεν πρόκειται να ανεχτούμε καμία κωλυσιεργία, καμία έκπτωση στα δικαιώματα των Χαϊδαριωτών, κανένα συμβιβασμό πίσω από κλειστές πόρτες. Η δημόσια περιουσία ανήκει στους πολίτες και η ποιότητα ζωής μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με καθαρό λόγο, ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα, συνεχίζουμε μαζί με την κοινωνία στην πρώτη γραμμή, για να πάμε το Χαϊδάρι εκεί που πραγματικά του αξίζει: Ψηλά!»

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Μήνυμα αγώνα για τη διατήρηση του Πάρκου Νεολαίας έστειλε η συναυλία του Δήμου Χαϊδαρίου

Published

on

Μήνυμα συνέχισης των κινητοποιήσεων για την απόδοση του Πάρκου Νεολαίας στον λαό του Χαϊδαρίου έστειλε η συναυλία που διοργάνωσε ο Δήμος Χαϊδαρίου το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, στο πλαίσιο των δράσεων ενάντια στα σχέδια αξιοποίησης του χώρου για οικιστική ανάπτυξη.

Πριν από την έναρξη της συναυλίας, χαιρετισμό απηύθυνε ο δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος, ο οποίος αναφέρθηκε στις ομόφωνες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου κατά των σχεδιασμών που προβλέπουν δόμηση στο Πάρκο Νεολαίας. Όπως τόνισε, πάγιο αίτημα του Δήμου και των φορέων της πόλης είναι η απόδοση του χώρου στον Δήμο, ώστε να αξιοποιηθεί ως ελεύθερος χώρος πρασίνου, άθλησης και αναψυχής.

Ο κ. Σελέκος έκανε αναφορά στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του Πάρκου Νεολαίας, υποστηρίζοντας ότι ο χώρος παραχωρήθηκε από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στο Δημόσιο και σήμερα επανέρχεται στην κυριότητά του με στόχο την ανέγερση κατοικιών. Παράλληλα, σημείωσε ότι οι μέχρι σήμερα κινητοποιήσεις του Δήμου, των μαζικών φορέων και των κατοίκων έχουν συμβάλει στο να τεθεί υπό αμφισβήτηση ο αρχικός σχεδιασμός της κυβέρνησης, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι οι διεκδικήσεις θα συνεχιστούν μέχρι να υπάρξει επίσημη δέσμευση για την παραχώρηση του χώρου στον Δήμο.

Ο δήμαρχος υπενθύμισε επίσης ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής έχει λάβει ομόφωνη απόφαση στήριξης του αιτήματος του Δήμου Χαϊδαρίου, η οποία προβλέπει και τη χρηματοδότηση παρεμβάσεων για την αξιοποίηση του Πάρκου.

Στη συνέχεια, στη σκηνή ανέβηκαν οι καλλιτέχνες Διονύσης Τσακνής, Κίτρινα Ποδήλατα και Μιρέλα Πάχου, οι οποίοι παρουσίασαν αγαπημένα τραγούδια και εξέφρασαν τη στήριξή τους στον αγώνα για τη διατήρηση του χώρου ως δημόσιου και ελεύθερα προσβάσιμου χώρου πρασίνου.

Τη συναυλία παρακολούθησαν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Χαϊδαρίου, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι. Παρούσα ήταν επίσης η βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΚΚΕ, Βιβή Δάγκα.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι, παρά τη σημασία του ζητήματος για την πόλη και τις εξελίξεις γύρω από το μέλλον του Πάρκου Νεολαίας, δεν υπήρξε παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης ή άλλων κοινοβουλευτικών κομμάτων της αντιπολίτευσης. Η μοναδική βουλευτική παρουσία ήταν αυτή της Βιβής Δάγκα από το ΚΚΕ.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή