Ε. Μπούρα: Πεζογέφυρες Μισοτιμής για Αβίωτες Μεταφορές και Αστική Επικίνδυνη Κινητικότητα
CUI BONO;
Κάθε που φτάνουν εκλογές κάνουν εγκαίνια οι τοπικοί αιρετοί όπως για τη πεζογέφυρα στη Σατωβριάνδου, η οποία λίγο πριν τις Αυτοδιοικητικές εκλογές δόθηκε προς χρήση .
Αναμένουμε κατι ανάλογο πριν τις Ευρωεκλογές και για την πεζογέφυρα στο Παλατάκι .
Ειδικά *** για τις δύο Χαϊδαριώτικες Γέφυρες χρειάστηκε να ανατεθεί η ειδική μελέτη για κατασκευές από χάλυβα, σε εξέχοντα επιστήμονα αντι 37.000 ευρώ με ΦΠΑ .
Χαλύβδινη η επιμονή Περιφερειαρχών και Δημάρχων να εγκατασταθούν οι πεζογέφυρες . Κόπτονται για την Ασφάλεια των Πεζών.
Ο ίδιος Δήμαρχος στο Χαϊδάρι που επέμενε το 2017, να εγκατασταθεί η πεζογέφυρα στο Παλατάκι δεν βλέπει την παράνομη στάθμευση στα φαρδιά πλέον πεζοδρόμια της Φαβιέρου, απέναντι από το γραφείο του, στο Δημαρχείο.
Δεν βλέπει απέναντι απο το σπίτι του, το στενό πεζοδρόμιο και ακριβως στη γωνία τους δύο κάδους πάνω στο φρεάτιο; Η κλειστή στροφή υποχρεωτική αριστερά λόγω και των παράνομα σταθμευμένων στην άλλη γωνία, θέτει σε κίνδυνο τους πεζούς. Παντού στο Χαϊδάρι τα εμπόδια είναι τοποθετημένα με τον ίδιο “όμορφα και στρατηγικά” σχεδιασμένο τρόπο για να στείλουν πριν την ώρα τους σε νοσοκομείο ή στον άλλο κόσμο όποιον έχει το θράσος να περπατά σε αυτήν την πόλη. Έκθεση Πεζών σε Κίνδυνο. Με δόλο ή Αμέλεια; Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Οι Αρμόδιοι είναι οι Δήμιοι μας;
Ο κος Σταθάς, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος καθ’υλην και Τόπο και Μηχανικός θα πρέπει πλέον να έχει μάθει ότι οι Μελέτες Προσβασιμότητας ειναι υποχρεωτικές για κτίρια και κοινόχρηστο χώρο. Εδώ δεν είναι Ιστοί Κεραιών. Αναμένουμε τις Νόμιμες Ενέργειες για την ασφαλή και ανεμπόδιστη κίνηση ειδικά των ευάλωτων χρηστών των οδών. Οι χωροθετήσεις από τα παλιά πλέον είναι παράνομες και δημιουργούν την εντύπωση ότι καποιοι κάνουν ξανά τα στραβά μάτια, δικαιολογίες δεν υπάρχουν πια. Από τον πεζόδρομο Καραϊσκάκη έως τις στάσεις και τα πεζοδρόμια.
2017-2024
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΩΝ ΣΕ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΥ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (Δ14)-ΓΓΥ
5.921.486,81 ευρώ (εκ των οποίων 1.146.094,22 ευρώ για Φ.Π.Α) Η σύμβαση με υπογραφή 5/10/2017. Και ο Ανάδοχος προσέφερε έκπτωση 52,50% στον αρχικό προϋπολογισμό 12.350.000 ευρώ.
Οι δύο από τις έξι πεζογέφυρες συνολικά στην ΑΘήνα, είναι στη Λ. Αθηνών, στο Χαϊδάρι. Στη Σατωβριάνδου η μία, όπου εξυπηρετεί ελαχίστους και στο Παλατάκι την οποία περιμένουμε να λειτουργήσει, για να περνάνε με ασφάλεια οι πεζοί και να κατευθύνονται στο κλειστό Παλατάκι, στη Καραϊσκάκη με τα κάθε είδους εμπόδια και ρύπανση όπως και σε όλα τα πεζοδρόμια. Και από την άλλη μεριά της Λεωφόρου Αθηνών, στα διαπλατυμένα πεζοδρόμια της Φαβιέρου με χρηματοδότηση από ΟΧΕ/ΒΑΑ του ΑΣΔΑ, τα οποία έχουν γίνει χώροι παράνομης στάθμευσης. Τι είναι η ΟΧΕ /ΒΑΑ ;
Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση / Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη είναι η αντίστοιχη μετάφραση των όρων Integrated Territorial Investment / Sustainable Urban Development (ITI/SUD) και αποτελεί το χρηματοδοτικό εργαλείο άντλησης κοινοτικών πόρων από τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά Ταμεία, που ενεργοποιήθηκε στην χώρα μας πρώτη φορά κατά την Προγραμματική Περίοδο ΕΣΠΑ 2014-2020. Το εργαλείο αυτό έδωσε την ευκαιρία στις Αστικές Αρχές να σχεδιάσουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα, μία στοχευμένη Στρατηγική Ανάπτυξης, βασισμένη στις πραγματικές, χωρικά προσδιορισμένες ανάγκες τους και να αναζητήσουν χρηματοδότηση από τα Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) που εξέδωσαν τις αντίστοιχες Προσκλήσεις.
Αυτά είναι έργα Ασφάλειας τα οποία προωθούν τη Βιώσιμη Κινητικότητα και τσάμπα πράγμα.
Μετά από 11 συνολικά παρατάσεις, οι οποίες δεν οφείλονταν σε υπαιτιότητα του Αναδόχου όπως αιτιολογεί η Διευθύνουσα Υπηρεσία, το Υπουργείο Υποδομών. Και με συνολικό κόστος της Πράξης 9.085.501,70**** ευρώ και συνεχείς συμβάσεις τροποποιητικές για εργασίες μετατόπισης ΟΚΩ που δεν είχαν συμπεριληφθεί στις αρχικές μελέτες.
Φυτρώνουν κι αυτά τα ΟΚΩ Ξαφνικά….
πηγή: elizabethboura.gr