Τα έργα στην Αγία Βαρβάρα γίνονται με υψηλή πιστότητά και συνεχή έλεγχο των τεχνικών υπηρεσιών για να τηρηθούν οι μελέτες, τα χρονοδιαγράμματα, τα πρωτόκολλα για τα οποία η αντιπολίτευση της διοίκησης Μίχου μπορεί να αδιαφορεί αλλά έχουν μεγάλη σημασία για την ποιότητα του έργου και του τι αποδίδεται στον λαό της Αγίας Βαρβάρας.
Αυτό υπογράμμισε ο δήμαρχος Λάμπρος Μίχος στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τη λογοδοσία της δημοτικής αρχής της Αγίας Βαρβάρας απαντώντας σε αιτιάσεις του Κων. Σαρόπουλου.
«Στα έργα δεν κάνει ο καθένας ό,τι θέλει» τόνισε ο κ. Μίχος «ούτε κινούμαστε περιστασιακά, τι θέλει εδώ ο φίλος του Σαρόπουλου θα το κάνουμε, τι ενοχλεί τον άλλον θα το διορθώσουμε.
»Και το λέω αυτό γιατί είπατε ότι υπήρχε σε έργο μόνο ένα φρεάτιο και επειδή πήγατε εσείς και το είδατε φτιάξαμε μετά άλλα τέσσερα. Έτσι γίνονται τα πράγματα; Είναι δυνατόν σε μια μέρα να σκάψαμε όλο το δίκτυο κάτω για να χωρέσουν άλλα τέσσερα φρεάτια; Κάποιος σας είπε ετοιμάζονται να φτιάξουν άλλα τέσσερα και πήγατε να δείξετε ότι έγιναν μετά από δικές σας ενέργειες. Τα οποία είναι σχεδιασμένα, έχουν πάρει έγκριση από την ΕΥΔΑΠ, έχουν γίνει οι απαραίτητες υποδομές.
«ΞΕΧΑΣΑΝ» ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ «Γιατί υπάρχουν και αστοχίες», είπε ο Λάμπρος Μίχος. «Το έργο λχ της Παλαιών Πατρών Γερμανού είχε μελέτη του 2008 πριν εγώ φύγω από τον δήμο και δημοπρατήθηκε το έργο με αυτή τη μελέτη, επί της θητείας όταν ήσασταν πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου. Και το βρήκαμε όταν ήρθαμε εδώ με 72% έκπτωση. Και φωνάξαμε τον εργολάβο και του είπαμε έλα να πάρεις το έργο. Και μας είπε όχι, δεν γίνεται έτσι με έκπτωση 72%, εγώ είχα συμφωνήσει να κάνω συμβάσεις. Καταλαβαίνετέ σημαίνει αυτό; Τα έχω πει αυτά δημοσίως και στα κανάλια και παντού. Και έρεπε να επαναδημοπρατήσουμε το έργο με κάποιες αλλαγές που επέβαλαν οι συνθήκες και ο χρόνος για να μην χάσουμε τα λεφτά».
ΕΡΓΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ Ο δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας ανέφερε στη συνέχεια ότι «υπήρξαν βέβαια και καθυστερήσεις. Το έργο το τρέξαμε αμέσως και στην Κολοκυθά και στην Κυκλάδων και στην Παπαφλέσσα και στη Κουντουριώτη και θα πάμε και σε άλλα πολύ γρήγορα
Μας κατηγορούσατε παραμονές εκλογών ότι ετοιμαζόμαστε να κάνουμε έργα για να δείξουμε έργο. Αλλά δεν κάναμε τίποτε προεκλογικά Την επομένη όμως αρχίσαμε και κάναμε έργο. Και τι έργα; Αυτά που προγραμματίσαμε με βάση το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) και κάναμε πριν δημόσια διαβούλευση και στο διαδίκτυο και αυτοπρόσωπη και επανειλημμένες συζητήσεις και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Δεν ξημέρωσε μια μέρα και είπα αυτό θα γίνει και το έκανα. Εδώ υπάρχουν σχέδια, εγκρίσεις από 50 οργανισμούς για να καταλήξουμε. Και δεσμευτήκαμε ενώπιον του κόσμου ότι αυτό το ΣΒΑΚ που κάναμε θα το εφαρμόσουμε».
ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ Όταν λέει λοιπόν ήπιας κυκλοφορίας το τι θα γίνει το καθορίζει ο νόμος, οι διατάξεις. Και λέει ο δρόμος θα είναι 3,5 μέτρα. Το πεζοδρόμιο τουλάχιστον το ένα θα έχει όδευση τυφλών και θα είναι τουλάχιστον 2,10 μέτρα. Και γιατί διαλέξαμε αυτούς τους δρόμους; Γιατί όλοι έλεγαν ότι υποχρεώνονταν να κυκλοφορούν στον δρόμο, γιατί υπήρχαν δεξιά αριστερά αυτοκίνητα που έκλειναν το χώρο. Και είπαμε σε αυτούς τους δρόμους που οδηγούν σε χώρους αθλητισμού, που υπάρχει το Σιντριβάνι, να μπορεί να πηγαίνει ο κόσμος. Και είπαμε ότι θα κάνουμε πόλη ανθρωποκεντρική. Και θα ψάξουμε μαζί να βρούμε χώρους για στάθμευση.