Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Μητσοτάκης σε Μίχο: Σύντομα θα έχω νέα για το Νοσοκομείο Αγίας Βαρβάρας και θα είναι καλά

Published

on

Ουσιαστική τετ α τετ συζήτηση είχε ο δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας Λάμπρος Μίχος με τον πρωθυπουργό κατά την επίσκεψη του κ. Μητσοτάκη στο φοιτητικό Οικοτροφείο της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Αγία Βαρβάρα.

Ο κ. Μίχος έθεσε ξανά στον πρωθυπουργό το ζήτημα της αυτόνομης λειτουργίας του Νοσοκομείου της Αγίας Βαρβάρας που θα δώσει ουσιαστικές λύσεις περίθαλψης στους κατοίκους της πόλης αλλά και ευρύτερα της Δυτικής Αθήνας και ο κ. Μητσοτάκης απάντησε ότι σύντομα θα υπάρξουν εξελίξεις και θα είναι θετικές!

Ο πρωθυπουργός είχε συνομιλίες και με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τον Μητροπολίτη Αγαθάγγελο, τόσο για το έργο που επιτελείται στο Οικοτροφείο όσο και για τις γενικότερες προσπάθειες της Εκκλησίας της Ελλάδας και της Αποστολικής Διακονίας.

Ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε ότι το οικοτροφείο συμβολίζει το εξαιρετικά πλούσιο και πολυσχιδές έργο της εκκλησίας της Ελλάδος και μίλησε για την δυνατότητα αξιοποίησης οικοπέδων ώστε να δημιουργηθεί αντίστοιχη δομή για φιλοξενία ανθρώπων που το έχουν ανάγκη.

.

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Η νέα εποχή του Σινέ Πάνθεον – Χρήστος Μπεχτσής: «Το σινεμά είναι εμπειρία που δεν αντικαθίσταται»

Published

on

Ο Χρήστος Μπεχτσής μιλά για μια διαδρομή που δεν ξεκίνησε απλώς από επαγγελματική επιλογή, αλλά από μια βαθιά, σχεδόν προσωπική σχέση με το σινεμά. Από τα παιδικά του χρόνια μέχρι τη σημερινή του δραστηριοποίηση σε εμβληματικές αίθουσες και θερινούς κινηματογράφους, περιγράφει μια πορεία όπου η αγάπη για την κινηματογραφική εμπειρία έγινε τρόπος ζωής και δημιουργίας.

Στη συνέντευξη που ακολουθεί, αναφέρεται στο πώς οδηγήθηκε από τον ρόλο του θεατή σε εκείνον του επιχειρηματία του χώρου, αλλά και στο όραμά του για το μέλλον του θερινού κινηματογράφου και ειδικά για το Σινέ Πάνθεον, το οποίο ετοιμάζεται να περάσει σε μια νέα, αναβαθμισμένη εποχή.

Δ: Ποια είναι η προσωπική σας διαδρομή στον χώρο του κινηματογράφου και πώς ξεκίνησε η σχέση σας με τις κινηματογραφικές αίθουσες;

Μπ.: Η σχέση μου ξεκινά από την παιδική μου ηλικία , όπου ως μόνιμος και συχνός θεατής , έβλεπα όλες τις ταινίες ,( ακόμα και αυτές που δεν επιτρεπόταν για την ηλικία μου..).
Αυτή ακριβώς η σχεδόν ερωτική σχέση με την αίθουσα και τις ταινίες , καθόρισε και τις επαγγελματικές μου επιλογές και έτσι δεν ασχολήθηκα ποτέ με την αξιοποίηση του πανεπιστημιακού μου πτυχίου , αλλά από τα νεανικά μου χρονιά , τέλη της δεκαετίας 80, δραστηριοποιήθηκα ποικιλόμορφα με τον κινηματογραφικό χώρο.
Επαγγελματικά η πρώτη αίθουσα που αναλάβαμε μαζί με την κόρη μου Σοφία, ήταν το 2015 το θερινό Σινε Αλεξάνδρα στο Χαλάνδρι.

Δ: Τι ήταν αυτό που σας έκανε να επενδύσετε στους θερινούς κινηματογράφους;

Μπ.: Επενδύουμε γενικότερα και σε κλειστές αίθουσες όπως CINOBO OΠΕΡΑ & CINOBO ΠΑΤΗΣΙΩΝ και σε θερινές όπως το CINE PARIS, ΣΙΝΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΣΙΝΕ ΦΛΕΡΥ, ΣΙΝΕ ΚΗΠΟΣ και σύντομα CINOBO MASKOT και φυσικά ΣΙΝΕ ΠΑΝΘΕΟΝ. Θεωρώ ότι εμπειρία της ομαδικής θέασης μια ταινίας , είτε σε μια σκοτεινή κλειστή αίθουσα , ειτε σε ένα θερινό σινεμά με ανοιχτό ουρανό και πράσινο , είναι μοναδική και αναντικατάστατη.

Δ: Τι σημαίνει για εσάς ο θερινός κινηματογράφος;

Μπ.: Όμορφες βραδιές με εύκολες εξορμήσεις από την σκληρή καθημερινότητα , κοινωνικότητα και προσβάσιμη διασκέδαση, ψυχαγωγία, αλλά και ρομαντισμό

Δ: Τι ήταν αυτό που σας κέρδισε και σας οδήγησε στην απόφαση να αναλάβετε το Σινέ Πάνθεον;

Μπ.: Η επίμονη και γεμάτη όραμα πρόταση του Δήμαρχου Λάμπρου Μίχου, του Νίκου Βουρλιώτη και ο επαγγελματισμός που επέδειξαν σε ολες τις απαιτούμενες συνεννοήσεις. Θέλουν να δουν το θερινό σινεμά της περιοχής τους ξανά σε λειτουργία, αποτελώντας έναν πλεον αναβαθμισμένο χώρο προσέλευσης θεατών και ψυχαγωγίας των κατοίκων.

Δ: Τι ξεχωρίζετε περισσότερο σε αυτόν τον κινηματογράφο;

Μπ.: Το αμφιθεατρικό του σχήμα , που είναι σπάνιο και μοναδικό για θερινό.

Δ: Ποιο είναι το βασικό σας όραμα για το μέλλον του χώρου;

Μπ.: Ένα αναβαθμισμένο λειτουργικά, τεχνικά και αισθητικά σινεμά, το οποίο θα προφέρει ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα ταινιών, φιλόξενο και προσβασιμο σε ολο τον κόσμο.

Δ: Ποιες αλλαγές ή βελτιώσεις σχεδιάζετε;

Μπ.: Ανακαίνιση του χώρου και του κυλικείου, νέος εξοπλισμός ήχου και εικόνας, νέα τραπεζοκαθισματα.

Δ: Πώς φαντάζεστε το Σινέ Πάνθεον τα επόμενα χρόνια;

Μπ.: Να γίνει ένα τοποσημο για περιοχή και ευρύτερα . Στολίδι του Δήμου και αγαπημένος προορισμός όλων των κατοίκων της περιοχής.

Δ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το μεγαλύτερο στοίχημα αυτής της νέας προσπάθειας;

Μπ.: Να επανασυστήσουμε το Σινέ Πάνθεον στο κοινό, αναδεικνύοντας τις δυνατότητές του και σηματοδοτώντας τη μετάβασή του σε μια νέα εποχή, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες και να πείσουμε το κοινό ότι περνά σε μια νέα εποχή, που σέβεται τους θεατές του και αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό για νέους, παιδιά, οικογένειες, συνταξιούχους και γενικότερα για όλο τον κόσμο.

 

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Εξαρθρώθηκε συμμορία διακίνησης ναρκωτικών στην Αγία Βαρβάρα – Είχαν μετατρέψει διαμέρισμα σε «φρούριο»

Published

on

Τέσσερα άτομα συνελήφθησαν από την ΕΛ.ΑΣ. – Τραυματίστηκε αστυνομικός κατά την επιχείρηση, ενώ προηγήθηκε επεισόδιο με πυροβολισμούς μεταξύ μελών της ομάδας.

Σημαντικό πλήγμα στη διακίνηση ναρκωτικών στην ευρύτερη περιοχή της Αγίας Βαρβάρας κατάφερε η Ελληνική Αστυνομία, προχωρώντας στην εξάρθρωση συμμορίας που φέρεται να είχε οργανώσει πλήρως τη δράση της μέσα από διαμέρισμα το οποίο είχε μετατραπεί σε πραγματικό «φρούριο».

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα μέλη της ομάδας είχαν εγκαταστήσει σύστημα παρακολούθησης με κάμερες ασφαλείας, ενώ η είσοδος του διαμερίσματος ήταν προστατευμένη με θωρακισμένη πόρτα και ειδικό άνοιγμα μέσω του οποίου πραγματοποιούνταν οι συναλλαγές. Οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι το σημείο λειτουργούσε σε 24ωρη βάση, με συνεχή προσέλευση ατόμων που προμηθεύονταν ναρκωτικές ουσίες.

Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγίας Βαρβάρας, το οποίο έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών και παρακολούθηση της δράσης των εμπλεκομένων προχώρησε στην επέμβαση και τη σύλληψη τεσσάρων ατόμων. Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης σημειώθηκε ένταση, καθώς ένας από τους συλληφθέντες φέρεται να αντιστάθηκε σθεναρά και να τραυμάτισε αστυνομικό.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, λίγη ώρα πριν από την έφοδο των Αρχών είχε προηγηθεί σοβαρό επεισόδιο μεταξύ δύο μελών της συμμορίας, τα οποία φέρονται να πυροβόλησαν το ένα το άλλο, αποκαλύπτοντας το κλίμα έντασης που επικρατούσε στο εσωτερικό της εγκληματικής ομάδας.

Η υπόθεση προκαλεί έντονο προβληματισμό, καθώς αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οργανωμένα κυκλώματα επιχειρούν να εγκαθιστούν σημεία διακίνησης ναρκωτικών μέσα στον αστικό ιστό, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των κατοίκων.

Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζεται για την πλήρη διερεύνηση της δράσης της συμμορίας και τυχόν διασυνδέσεις της με άλλα κυκλώματα διακίνησης ναρκωτικών.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή