Connect with us

Αυτοδιοίκηση

Νίκος Χαρδαλιάς: «Επενδύουμε στην εκπαίδευση με πράξεις, διαμορφώνουμε σύγχρονες, ασφαλείς και βιώσιμες σχολικές υποδομές για τα παιδιά της Αττικής

Published

on

Υπεγράφη η σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση σχολείων του Δήμου Αγίας Παρασκευής, ύψους 1,18 εκατ. ευρώ

 

Η σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση τριών δημοτικών σχολείων στην Αγία Παρασκευή υπεγράφη στο γραφείο του Περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά, παρουσία του Δημάρχου Αγ. Παρασκευής Γιάννη Μυλωνάκη, του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΚΤΥΠ Α.Ε. Αθανάσιου Γιάνναρη και εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας.

Το έργο, συνολικής επιλέξιμης δαπάνης 1,18 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, χρηματοδοτείται από Περιφερειακό Πρόγραμμα «Αττική 2021-2027» – Προτεραιότητα 2Α, Ταμείο ΕΤΠΑ και αφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση του 3ου, του 4ου και του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αγ. Παρασκευής. Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων, θα πραγματοποιηθούν αντικαταστάσεις κουφωμάτων, τοποθετήσεις θερμοϋγρομονώσεων και εξαεριστήρων, αναβάθμιση συστημάτων θέρμανσης–ψύξης και τεχνητού φωτισμού, καθώς και εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών συστημάτων.

Όπως δήλωσε ο κ. Χαρδαλιάς: «Προχωράμε σήμερα σε ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα στην προσπάθειά μας να διαμορφώσουμε σύγχρονες, ασφαλείς και βιώσιμες σχολικές υποδομές για τα παιδιά της Αττικής. Με πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027, επενδύουμε στην εκπαίδευση με πράξεις και όχι με λόγια, θωρακίζοντας τα σχολεία μας απέναντι στην ενεργειακή σπατάλη και στις προκλήσεις της κλιματικής κρίσης.

Οι παρεμβάσεις που θα υλοποιηθούν στην Αγία Παρασκευή θα βελτιώσουν σημαντικά τις συνθήκες μάθησης και καθημερινότητας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, μειώνοντας παράλληλα το ενεργειακό αποτύπωμα των σχολικών μονάδων. Στόχος μας είναι κάθε ευρώ των ευρωπαϊκών πόρων μας να μετατρέπεται σε έργο με μετρήσιμο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής Γιάννη Μυλωνάκη για τη στενή και παραγωγική συνεργασία που έχουμε αναπτύξει. Όταν η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρώτου και δεύτερου βαθμού λειτουργεί με κοινό σχέδιο και κοινό όραμα, τα αποτελέσματα είναι απτά για τους πολίτες. Αντίστοιχα, καθοριστική είναι και η συμβολή της διοίκησης της ΚΤΥΠ, με την οποία συνεργαζόμαστε συστηματικά για την επιτάχυνση έργων που αναβαθμίζουν το δημόσιο σχολείο.

Με σχέδιο, επιμονή και συνέπεια, συνεχίζουμε να επενδύουμε στο μέλλον των παιδιών μας και στις επόμενες γενιές της Αττικής.»

Από πλευράς του, ο κ. Μυλωνάκης δήλωσε: «Η υπογραφή της σύμβασης αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή για την πόλη μας και ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα προς τη βελτίωση των σχολικών μας υποδομών. Πρόκειται για ένα έργο που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής και αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, προσφέροντας καλύτερες, ασφαλέστερες και πιο σύγχρονες συνθήκες εκπαίδευσης για εκατοντάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς. Ως Δημοτική Αρχή έχουμε θέσει σε απόλυτη προτεραιότητα την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών της Αγίας Παρασκευής, γιατί πιστεύουμε ότι η επένδυση στην εκπαίδευση και στη νέα γενιά αποτελεί την πιο ουσιαστική επένδυση για το μέλλον της πόλης μας.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Περιφέρεια Αττικής για τη διαχρονική και έμπρακτη στήριξή της προς τον Δήμο Αγίας Παρασκευής, καθώς και προσωπικά τον Περιφερειάρχη Αττικής Νίκο Χαρδαλιά για τη συνεχή συνεργασία και την αποφασιστική συμβολή του στην προώθηση και χρηματοδότηση έργων κρίσιμων για την ανάπτυξη και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών μας. Τέλος ευχαριστώ θερμά τις Κτιριακές Υποδομές (ΚΤΥΠ ΑΕ) που είναι φορέας υλοποίησης του έργου, για τη συμβολή τους».

Στην υπογραφή της σύμβασης παρέστησαν η Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών Μαργαρίτα Βάρσου, από τον Δήμο Αγίας Παρασκευής ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, Προσχολικής Αγωγής και Δια Βίου Μάθησης Γιάννης Λογοθέτης, η Εντεταλμένη Σύμβουλος για θέματα Τεχνικών Έργων Λιάνα Σιούλα και ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Γιώργος Παπαγεωργίου, ο Γενικός Διευθυντής Έργων της ΚΤΥΠ Α.Ε. Γιάννης Κανελλόπουλος και η Γενική Διευθύντρια Στρατηγικού Σχεδιασμού του φορέα Κωνσταντίνα Θεοφιλάτου, καθώς και ο Προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Περιφερειακού Προγράμματος (ΕΥΔΠ) «Αττική 2021 – 2027» Δημήτρης Δρόσης.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Αυτοδιοίκηση

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μπάμπης Αλεξανδράτος στην 1η Επιμορφωτική Συνάντηση της Κοινότητας Μάθησης στο Δήμο Πετρούπολης!

Published

on

Την 1η Επιμορφωτική Συνάντηση της Κοινότητας Μάθησης, με θέμα «Η ολιστική προσέγγιση στις εκπαιδευτικές μεταβάσεις» που διοργάνωσε ο Δήμος Πετρούπολης,, παρακολούθησε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Δυτικού Τομέα Αθηνών, κ. Μπάμπης Αλεξανδράτος, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή στήριξη της Περιφέρειας Αττικής σε πρωτοβουλίες που προάγουν την εκπαίδευση και ενισχύουν τη σχολική κοινότητα.

Η συνάντηση αποτέλεσε μια ιδιαίτερα ουσιαστική δράση, αναδεικνύοντας τη σημασία της ομαλής μετάβασης των παιδιών από την προσχολική αγωγή στο Δημοτικό σχολείο. Μέσα από την ανταλλαγή γνώσεων, εμπειριών και καλών πρακτικών, υπογραμμίστηκε ο καθοριστικός ρόλος της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών, κοινωνικών δομών και οικογένειας, με κοινό στόχο τη διασφάλιση ενός υποστηρικτικού και ασφαλούς περιβάλλοντος για κάθε παιδί.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών, αναπτύχθηκαν προβληματισμοί και προτάσεις που συμβάλλουν στην ενδυνάμωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δίνοντας έμφαση
στις ανάγκες των παιδιών και στη δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων για την ομαλή προσαρμογή τους στη νέα σχολική πραγματικότητα.

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μπάμπης Αλεξανδράτος συνεχάρη τους διοργανωτές και όλους τους συμμετέχοντες για την πρωτοβουλία, τονίζοντας ότι: «Η επένδυση στην εκπαίδευση αποτελεί επένδυση στο μέλλον της κοινωνίας μας. Η Περιφέρεια Αττικής στηρίζει έμπρακτα δράσεις που ενισχύουν το εκπαιδευτικό περιβάλλον και προσφέρουν στα παιδιά τα εφόδια, τις γνώσεις και τις ευκαιρίες που αξίζουν για να προχωρήσουν με αυτοπεποίθηση στο επόμενο σημαντικό βήμα της ζωής τους».

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
Π.Ε. ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

Αυτοδιοίκηση

Ουσιαστική συζήτηση για την αντισεισμική προστασία στο Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π. Δυτικού Τομέα Αθηνών

Published

on

Στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π.) της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα Αθηνών, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, 16 Ιουνίου 2026, στο ΚΥΒΕ Περιστερίου, συμμετείχε ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας, εκπροσωπούμενος από τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας κ. Παναγιώτη Περάκη.

Αντικείμενο της συνεδρίασης ήταν οι δράσεις προετοιμασίας για την πρόληψη και την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση σεισμικών φαινομένων στην περιοχή του Δυτικού Τομέα Αθηνών.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό και παραγωγικό κλίμα, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Αυτοδιοίκησης, των αρμόδιων φορέων και των υπηρεσιών Πολιτικής Προστασίας.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, έγινε ειδική αναφορά στις πρωτοβουλίες του Δήμου Αγίας Βαρβάρας σε συνεργασία με τον Οργανισμό Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ). Ιδιαίτερα θετικά σχολιάστηκε η εκπαιδευτική δράση που υλοποιήθηκε ταυτόχρονα σε όλες τις σχολικές βαθμίδες της πόλης, παρουσία της Διευθύντριας του ΟΑΣΠ κ. Ασημίνας Κούρου, η οποία παρουσιάστηκε ως μια πρωτότυπη και αποτελεσματική πρακτική ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας.

Στον χαιρετισμό του, ο εκπρόσωπος του Δήμου μας, υπογράμμισε ότι η συνεργασία του Δήμου Αγίας Βαρβάρας με τον ΟΑΣΠ θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα, με τη διοργάνωση διαδικτυακού εκπαιδευτικού σεμιναρίου για το σύνολο των εργαζομένων του Δήμου, ενισχύοντας περαιτέρω την ετοιμότητα και την πρόληψη απέναντι σε ενδεχόμενα σεισμικά φαινόμενα.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

Αυτοδιοίκηση

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μπάμπης Αλεξανδράτος στην επιχειρησιακή άσκηση «ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ 2026»

Published

on

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών κ. Μπάμπης Αλεξανδράτος παρέστη στη μεγάλη επιχειρησιακή άσκηση δασικής πυρκαγιάς της Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης Αττικής με την κωδική ονομασία «ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ 2026», η οποία πραγματοποιήθηκε με στόχο την ενίσχυση της επιχειρησιακής ετοιμότητας για την τρέχουσα αντιπυρική περίοδο.

Η άσκηση ήταν υψηλού επιπέδου, με τη συμμετοχή ισχυρών δυνάμεων της Πυροσβεστικής, εναέριων μέσων, drones, δασοκομάντος, εθελοντικών ομάδων και φορέων Πολιτικής Προστασίας, αναδεικνύοντας τη σημασία του άρτιου συντονισμού όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιών σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μπάμπης Αλεξανδράτος είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά την εξέλιξη της άσκησης και να διαπιστώσει το υψηλό επίπεδο ετοιμότητας και επαγγελματισμού των στελεχών που συμμετείχαν.

Σε δήλωσή του υπογράμμισε ότι «τέτοιες δράσεις δείχνουν πόσο σημαντική είναι η πρόληψη, η συνεργασία και η άμεση επιχειρησιακή ανταπόκριση όταν πρόκειται για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, του φυσικού περιβάλλοντος και των περιουσιών των πολιτών».

Παράλληλα, συνεχάρη θερμά όλους όσοι συμμετείχαν στην άσκηση, τους άνδρες και τις γυναίκες της Πυροσβεστικής, τους εθελοντές και κάθε φορέα που συμβάλλει καθημερινά στην ασφάλεια και την προστασία της κοινωνίας.

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
Π.Ε. ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή