Το νέο σχολείο με ΣΥΡΙΖΑ: Ιδεολογικός προσηλυτισμός και διαμόρφωση πολιτικών φρονημάτων.
Ο ρόλος του σχολείου δεν εστιάζει μόνο στην μάθηση, αλλά στην συνολική διαμόρφωση του χαρακτήρα και της κοινωνικοποίησης του, εκπαιδεύει και πλάθει χαρακτήρα, στόχος είναι εκτός από μόρφωση να δώσει και παιδεία, να αναπτύξει την κριτική ικανότητα, προβάλλοντας την ελεύθερη σκέψη.
Όλα αυτά εφόσον λειτουργεί σωστά, διαφορετικά μπορεί να γίνει εργαλείο προπαγάνδας και προσηλυτισμού κάνοντας πλύση εγκεφάλου στις ευαίσθητες αυτές ηλικίες, το πρόβλημα έγκειται στην προκαθορισμένη και ελεγχόμενη πληροφορία, καθώς και στον τρόπο του διδάγματος.
Όπως ενημέρωσε ο υπουργός εθνικής παιδείας για το νέο εκπαιδευτικό σύστημα, θα καταργηθούν τα Λατινικά και θα αντικατασταθούν από την κοινωνιολογία, κάτι που δυστυχώς περνάει στα ψηλά καθώς ελάχιστοι γνωρίζουν την σημασία της κοινωνιολογίας για την προώθηση της αριστερής προπαγάνδας.
Μέσω της κοινωνιολογίας το νέο σχολείο του κυρίου Γιαβρόγλου θα μεταμορφωθεί σε ένα τεράστιο ιδεολογικό παιδομάζωμα με παιδιά γενίτσαρους, καθώς δεν θα εκπαιδεύει αλλά θα διαμορφώνει πολιτική άποψη με πλύση εγκεφάλου σε αυτήν την ευαίσθητη ηλικία.
Θα μου πείτε λοιπόν πως βγάζεις αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα. Έχω τα επιχειρήματα για να αποδείξω τα λεγόμενα μου.
Μια σχετικά νέα επιστήμη που μελετά την ανάπτυξη και την εξέλιξη της κοινωνίας. Από τους θεμελιωτές της ήταν ο Κόμης Ανρί Σαιν-Σιμόν, το πλήρες όνομα του Κλωντ Ανρί Ντε Ρουβρουά, κόμης του Σαιν-Σιμόν. Ο κόμης του Σαιν Σιμόν ανέπτυξε την φιλοσοφία του εφαρμοσμένου σοσιαλισμού, η οποία μελετήθηκε από τον γνωστότερο κοινωνιολόγο του 19ου αιώνα, αναπτύσσοντας την δίκη του θεωρία, αυτός ήταν ο Καρλ Μαρξ για τον οποίο το πείραμα του κομμουνισμού είχε στόχο την δημιουργία του νέου ανθρώπου με κοινωνιολογική προσέγγιση. Προσπάθησε δηλαδή να δημιουργήσει μια κοινωνία με τυποποιημένους ανθρώπους. Ο Σαιν Σιμόν με την θεωρία του επηρέασε και τον θεμελιωτή του αναρχισμού, τον Μιχάηλ Μπακούνιν. Για την ιστορία ο Σαιν Σιμόν είχε αναπτύξει θεωρίες κοινοκτημοσύνης και ζούσε με δανεικά χρήματα από φίλους του, τα οποία δεν τους επέστρεψε ποτέ.
Μέσω της κοινωνιολογίας προσπαθούν προφανώς να επιβάλλουν την ελεγχόμενη πληροφορία, υποδεικνύοντας την άποψη που θα οφείλουν να έχουν οι μαθητές, παπαγαλίζοντας ότι τους δώσουν, όπως λειτουργεί άλλωστε χρόνια τώρα το εκπαιδευτικό σύστημα. Ίσως αντί για κοινωνιολογία, θα έπρεπε να ονομαστεί ως διαμόρφωση πολιτικών φρονημάτων.
Από την άλλη όμως η κοινωνιολογία είναι μια επιστήμη που έχει τις ρίζες της στην αρχαία και σύγχρονη φιλοσοφία. Η φιλοσοφία διαμορφώνει χαρακτήρες και αναπτύσσει την ελεύθερη σκέψη, σε ένα σωστό εκπαιδευτικό σύστημα η φιλοσοφία θα έπρεπε να έχει πρωτεύων ρόλο, αλλά η απομόνωση της κοινωνιολογίας από αυτήν έχει ακριβώς αυτόν τον σκοπό, να μην αφήσει την σκέψη να εξελιχθεί, αλλά να κάνει στους μαθητές ιδεολογική πλύση εγκεφάλου. Ο φιλελευθερισμός του Άνταμ Σμιθ θεωρείται φιλοσοφία και δεν εμπίπτει σε κανένα σημείο της κοινωνιολογίας έστω και ως αναφορά. Χωρίς τους αρχαίους και σύγχρονους φιλοσόφους, τα παιδιά δεν αναπτύσσουν γνώμη αλλά τους επιβάλλεται έστω και υποσυνείδητα η πολιτική σκέψη.
Από ότι βλέπετε το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς στοχεύει το σχολείο, θα επιβάλλει πολιτική άποψη ενώ καταργεί ιστορία, θρησκευτικά και Αρχαία Ελληνικά. Μήπως ήρθε η ώρα να αντιδράσουμε;
Νίκος Μιχαλόπουλος