Άγγελος Αναστασόπουλος:Ο Εμπορικός Σύλλογος Ιλίου οραματίζεται το μέλλον μέσα από την ανάπτυξη
Συναντήσαμε τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο του εμπορικού συλλόγου Ίλιου, στο κατάστημα που διατηρεί στην κεντρική αγορά της πόλης.
Ο Άγγελος Αναστασόπουλος δηλώνει ουδέτερος πολιτικά , παρά την νεαρή του ηλικία.
Γιατί ενεπλάκη με τα κοινά;
Όπως μας είπε, γιατί θεωρεί πως μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα για το συνολικό καλό του τοπικού εμπορικού κλάδου. Ευδιάθετος και αισιόδοξος, με όρεξη για σκληρή δουλειά και με όνειρα για την περιοχή του, έχει θέσει ήδη τα πλαίσια που θα κινηθεί για την συνολική ανάπτυξη του τόπου του.
Η συμμετοχή στις εκλογές του εμπορικού συλλόγου ξεπέρασε κάθε προσδοκία φτάνοντας τις 220 συμμετοχές, έναντι των 70 που εξέλεξε την απελθούσα διοίκηση. Με αυτή την συμμετοχή το διοικητικό συμβούλιο του, αποτελείται από 6 μέλη τα πέντε εκ των οποίων από τον συνδυασμό του, δίνοντας του την ευχέρεια για τις απαραίτητες αλλαγές που θα δυναμώσουν την αγορά του δήμου μας.
Η καλή του σχέση και η επαφή τόσο με τον δήμαρχο όσο και με ολόκληρο το δημοτικό συμβούλιο ανεξαρτήτως παρατάξεως, αποτελεί το όχημα για να θέσει σε εφαρμογή τα μεγαλόπνοα σχέδια, του που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη όλης της περιοχής και όχι μόνο της κεντρικής αγοράς.
Η αγορά του δήμου Ιλίου, μετράει περίπου 800 καταστήματα, σημαντικό μέγεθος για την αύξηση της απασχόλησης.
«Οι επιχειρήσεις είναι η κινητήριος δύναμη της οικονομίας για κάθε κοινωνία. Όσο οι δημότες να ενισχύουν την τοπική οικονομία, η ανάπτυξη συμβάλλει στην μείωση της ανεργίας στην περιοχή και στην δημιουργία νέων επιχειρήσεων.» δηλώνει χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα μας τονίζοντας πώς κυρίαρχο πρόβλημα των καταστηματαρχών είναι οι κλοπές εξαιτίας της ελλιπής αστυνόμευσης καθώς έχουν μειωθεί οι περιπολίες.
Το δεύτερο σημαντικό πρόβλημα είναι η μείωση του τζίρου , αφού παρότι υπάρχει κίνηση στην αγορά δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας δεν προβαίνει κανείς σε αγορές. Αυτό έχει ως αντίκτυπο την μείωση του τζίρου που δυσκολεύει οικονομικά τους καταστηματάρχες αφού η αύξηση των φόρων είναι δυσανάλογη σε σχέση με τις εισφορές των καταστημάτων και τις υποχρεώσεις τους προς τους εργαζόμενους.
Οι νέες δράσεις που θα αλλάξουν την αγορά του Ιλίου
Η αγορά του Ιλίου στο μεγαλύτερο ποσοστό της αποτελείται από μικρές και μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις, που το συγκριτικό τους πλεονέκτημα είναι η άμεση και προσωπική σχέση που χτίζουν με τους πελάτες τους, αντιστεκόμενοι στα απρόσωπα και τυποποιημένα πρότυπα της εποχής. Οι πρώτες δράσεις που θα βάλει σε εφαρμογή ο κ. Αναστασόπουλος μέσω προγραμμάτων, είναι η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση των υπαλλήλων και των καταστηματαρχών, η κάρτα του πολίτη που θα παρέχει εκπτώσεις και προνόμια στους δημότες της περιοχής, καθώς και η είσοδος τους σε ηλεκτρονικές εφαρμογές για τα καταστήματα του δήμου μας.
Όπως μας είπε ο νέος πρόεδρος, θα ενισχύσει τον θεσμό της λευκής νύχτας που γίνεται κάθε χρόνο στην πόλη καθώς «προμοτάρει» την περιοχή κάνοντας γνωστά τα μαγαζιά σε μεγαλύτερο εύρος πελατών.
Ν.Μ