Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Ελισάβετ Μπούρα: Χαϊδαριώτη, έχεις λεφτά για πέταμα;

Published

on

Χαϊδαριώτισσα , Χαϊδαριώτη ,

Τα σκουπίδια σου είναι χρήμα  , γιατί τα πετάς στο δρόμο;

Η ΕΕ με σαφείς οδηγίες που έχουν ενσωματωθεί στη νομοθεσία της χώρας μας και αφορά τη διαχείριση αποβλήτων ,μας υποχρεώνει να προχωρήσουμε με τη παρακάτω σειρά

Πρόληψη της δημιουργίας αποβλήτων

Μείωση της τελικής διάθεσης μέσω της επαναχρησιμοποίησης τους-της ανάκτησης υλικών (συμπεριλαμβανομένης  της κομποστοποίησης)

Και τι είναι η κομποστοποίηση που είναι τόσο ψηλά στους στόχους και το επιδιωκόμενο του νέου μοντέλου διαχείρισης αποβλήτων ;

Με λίγα λόγια, κομποστοποίηση είναι μία φυσική διαδικασία κατά την οποία τα απόβλητα τροφών και τροφίμων όπως φρούτα, φλούδες, λαχανικά κ.α., και τα απόβλητα κήπου όπως κλαδέματα, φύλλα, λουλούδια κ.α., μετατρέπονται σε ένα οργανικό μίγμα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά που ονομάζεται ‘κομπόστ’ και λειτουργεί σαν εδαφοβελτιωτικό.KOMPOSTOPOIHSH.jpg

Και ποιά  ακριβώς και πόσα είναι λοιπόν, τα βιοαπόβλητα;

Τα βιοαπόβλητα αποτελούν το 43% των παραγόμενων αστικών απορριμμάτων της Αττικής, ένα ποσοστό που επιβαρύνει όσο κανένα άλλο αστικό απόβλητο την καθημερινότητα των πολιτών, μας λέει ο ίδιος ο ΕΔΣΝΑ , μέσω της αντιπροέδρου του.

Βιοαποδομήσιμα είναι τα απόβλητα κήπων και πάρκων, απόβλητα που προέρχονται από τροφές, μαγειρεία και νοικοκυριά, εστιατόρια , μονάδων εστίασης και καταστημάτων λιανικής πώλησης και παρεμφερή απόβλητα εγκαταστάσεων επεξεργασίας τροφίμων. Συνεπώς, τα βιοαπόβλητα περιλαμβάνουν τα απόβλητα τροφών, τροφίμων, κήπων και πάρκων, τα οποία προκύπτουν από οικίες, εμπορικές δραστηριότητες και υπηρεσίες και εγκαταστάσεις παραγωγής και επεξεργασίας τροφίμων.

IMG_20180922_155935
Δημαρχείο Χαϊδαρίου  24 Σεπτεμβρίου 2018

Η περιβαλλοντικά και οικονομικά επιζήμια ταφή των αποβλήτων στους ΧΥΤΑ  , για την Αττική είναι υπεύθυνος ο ΕΔΣΝΑ, συνεχίζεται δυστυχώς και στο δήμο μας δεν βλέπουμε καμία ενέργεια  για μείωση των ποσοτήτων αποβλήτων. Με δικαιολογίες ή χωρίς , η πόλη καθημερινά βουλιάζει από τα σκουπίδια ειδικά δίπλα στους κάδους αλλά και σε ανοικτούς χώρους,  χώρους πρασίνου, γύρω από σχολεία κλπ.

ελισάβετ Μπούρα
Οδός Ρόδου   24 Σεπτεμβρίου 2018

Η χώρα μας έχει αναλάβει την υποχρέωση έναντι της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και έναντι των πολιτών της, να μειώσει τα οργανικά της απόβλητα που οδηγούνται σε ταφή κατά 50% έως το 2020. Φυσικά έχουμε καθυστερήσει στα προγράμματα διαλογή στη πηγή -Πόρτα-Πόρτα και Πράσινα σημεία Ανακύκλωσης και βρισκόμαστε πολύ μακριά από τους στόχους και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κληθούμε  σε απολογία ενώπιον των οργάνων της Ένωσης .

Τι σημαίνει πρακτικά , για το Δήμο Χαϊδαρίου μια μείωση κατά 50%; Εξοικονόμηση 862.772 ευρώ. Για την ακρίβεια  ο Δήμος μας στην εκκαθάριση του έτους 2015 για τη χρέωση στον ΕΔΣΝΑ  με 19.164,32 τον. αποβλήτων χρεώθηκε με 862.394 ευρώ , για το επόμενο έτος 2016 με 863.148 ευρώ Σύνολο για τα δύο χρόνια 1.725.542,00 Αν λοιπόν είχαμε καταφέρει να μειώσουμε τα απόβλητα μας που πάνε προς ταφή  στο ΧΥΤΑ στο μισό , θα είχαμε και ανάλογη μείωση από τη χρέωση στον ΕΔΣΝΑ, ΔΕΝ θα πληρώναμε  862.772 ευρώ , τόσο απλά . Χρήματα που θα έμεναν στα ταμεία του δήμου να τα διαθέσει για καθαριότητα και ηλεκτροφωτισμό , ή ακόμα και να μειώσει τα πανάκριβα δημοτικά τέλη  που ήδη πληρώνουμε .Και αντίστοιχα μείωση στα  δρομολόγια των απορριμματοφόρων με την αντίστοιχη εξοικονόμηση στα έξοδα κίνησης και φθορές.IMG_20180922_075520

Σάμου και  Στρατάρχου  Καραϊσκάκη , γιατί πληρώνουμε όλοι για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ; γιατί εμποδιζόμαστε και κινδυνεύουμε πεζοί και οδηγοί από την τυχαία χωροθέτηση   των κάδων; γιατί  το πεζόδρομο τον ρυπαίνουν συστηματικά συγκεκριμένοι παρόδιοι αλλά η δημοτική αρχή δεν επιβάλλει το αναλογούν πρόστιμο και δεν επεμβαίνει ώστε να σταματήσει η συστηματική παραβατικότητα και η αισθητική ρύπανση ;  Η ίδια κατάσταση παντού, κεντρικοί και δευτερεύοντες δρόμοι, στενά και χώροι πρασίνου. Η πόλη ανήκει σε όλους , δεν είναι ιδιοκτησία ούτε επαγγελματιών ούτε της δημοτικής αρχής.

IMG_20180922_184533

Στρ. Καραϊσκάκη-θηβών  , γιατί δεν επιβάλλεται το πρόστιμο στο κατάστημα  που παραβαίνει το κανονισμό καθαριότητας ;Παντού όπου υπάρχει επαγγελματική δραστηριότητα η ίδια εικόνα.Μία σύσταση ; γιατί δεν πειθαρχεί; μήπως κάποιος  σοβαρά πρέπει επιτέλους να εργασθεί ;IMG_20180925_073456

Γιατί πρέπει να πληρώσουμε όλοι την ανακαίνιση του γείτονα; Γιατί αυτή είναι η μόνιμη κατάσταση δίπλα στους κάδους και στα πεζοδρόμια ;

Στους δήμους με τη μεγαλύτερη αύξηση ανακύκλωσης βιοαποβλήτων δεν περιλαμβάνονται μόνον «πλούσιοι» δήμοι. Για παράδειγμα, ο Δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού εμφανίζει αύξηση 3,79% και ο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης 3,05%. Αντίστοιχα, η μείωση δεν εμφανίζεται στους φτωχότερους. Ειδικά τα Βριλήσσια και η Φιλοθέη-Ψυχικό κατατάσσονται στους λιγοστούς δήμους που εφαρμόζουν δικά τους προγράμματα ανακύκλωσης μειώνοντας τον όγκο των απορριμμάτων προς θάψιμο. Οι παραπάνω δύο δήμοι είναι ανάμεσα στους μόλις 11 που κατάφεραν να πετύχουν προδιαλογή απορριμμάτων (κομποστοποίηση, ξεχώρισμα κλαδεμάτων κλπ) άνω του 1%.

–( Βριλλήσια  : Ξεκινήσαμε πιλοτικά πριν από δύο χρόνια, σε συνεργασία με τον ΕΔΣΝΑ και εδώ και ένα έτος έχουμε καθολική εφαρμογή σε όλη την πόλη», εξηγεί ο δήμαρχος Ξένος Μανιατογιάννης. «Έχει πολλές δυσκολίες. Χρειάζεται επανασχεδιασμό των δρομολογίων, αναδιανομή του προσωπικού, σωστό πλύσιμο των κάδων για να μη μυρίζουν, συλλογή 2-3 φορές την εβδομάδα. Στείλαμε ενημερωτικά φυλλάδια στους πολίτες μέσα από τους λογαριασμούς του νερού, μετά μοιάσαμε φυλλάδια πόρτα-πόρτα. Κάναμε καμπάνια σε ό,τι εκδήλωση γίνονταν στον δήμο, πολιτιστική, αθλητική ή άλλη». Ωστόσο, οι ποσότητες που συγκεντρώνει ο δήμος είναι ακόμα μικρές, 1.000-1.500 τόνοι ετησίως (λιγότερο από το 10% των απορριμμάτων στον δήμο), τα οποία αποστέλλονται στο εργοστάσιο κομποστοποίησης (ΕΜΑΚ) στη Φυλή.«Πετύχαμε όμως εξοικονόμηση 250.000 ευρώ ετησίως και μειώσαμε τα δημοτικά τέλη κατά 5%», καταλήγει ο κ. Μανιατογιάννης.

Διαφορετικό δρόμο ακολούθησε ο Δήμος Χαλανδρίου. Στο πλαίσιο κοινοτικού προγράμματος («Waste4think») ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2016 με 100 κάδους, οι οποίοι ανοίγουν μόνο με κλειδί. Το υλικό μεταφέρεται σε μονάδα του Δήμου Χαλανδρίου για ξήρανση και τεμαχισμό, ενώ το τμήμα Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ αναζητεί τρόπους βέλτιστης αξιοποίησής του. «Όσοι συμμετείχαν στο πρόγραμμα μείωσαν κατά 90% τα απορρίμματα που παράγουν», λέει ο επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος, καθηγητής του ΕΜΠ Γεράσιμος Λυμπεράτος. «Σύντομα θα επεκταθούμε, καλύπτοντας το 10% του πληθυσμού του δήμου. Κατά τη γνώμη μου, δεν μπορείς απλά να τοποθετήσεις καφέ κάδους, γιατί θα γεμίσουν σκουπίδια. Όπως οι μπλε κάδοι έχουν 40% σκουπίδι και 60% ανακυκλώσιμα και οι κοινοί κάδοι το αντίθετο. Αυτού του είδους οι αλλαγές θέλουν τον χρόνο τους, ειδάλλως θα αποτύχεις».( ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 25/9/2018).–

ofeli-stat_2.jpg

Διαμαρτυρόμαστε συνεχώς  για τη κατάσταση της πόλης, τώρα βγήκαν και δημοτικοί σύμβουλοι  αλλά και ο αρμόδιος προϊστάμενος  να μας  πουν τι;

Ότι είναι άθλια η κατάσταση σε  μια περιοχή της πόλης, βρώμα και εγκατάλειψη. Μόνο εκεί ; ολόκληρη η πόλη -από τη” βιτρίνα ” στο πεζόδρομο Καραϊσκάκη μέχρι τη Γεωργίου Παπανδρέου η ίδια κατάσταση η θλιβερή .

Ο Δήμος μας λέει δεν έχουμε προσωπικό, δεν έχουμε απορριμματοφόρα για τη συλλογή  και μεταφορά . καταδικασμένοι είμαστε λοιπόν  στην  καταστροφή. Πόσα χρήματα, θα είχαμε εξοικονομήσει  για την αγορά στόλου αλλά και πόσους ακόμα υπαλλήλους θα είχαμε από την ορθή διαχείριση ; έγκαιρα και δίκαια αμειβόμενους χωρίς να διακινδυνεύουν με νυχτερινά δρομολόγια , ούτε να μετακινούν ασήκωτους κάδους με πέτρες και χώματα και ίσως επικίνδυνα χημικά .’Όχι  μόνο από την κομποστοποίηση αλλά και από τα Πράσινα Σημεία όπου ο κάθε δημότης θα μετέφερε τα ογκώδη του – κι όποιος δεν μπορούσε θα υπήρχε η υποχρεωτική εξυπηρέτηση-βοήθεια  από το Δήμο , με κάποια δρομολόγια συγκεκριμένες μέρες και ώρες ανά γειτονιά . Έτσι οι υπάλληλοι δεν θα ήταν στο δρόμο με το ανοιχτό φορτηγό να μαζεύουν σαν τριτοκοσμικοί χαμάληδες, χωρίς στοιχειώδη Μέσα Ατομικής Προστασίας. ‘Ολα αυτά που βλέπουμε καθημερινά και αναρωτιόμαστε ‘πως θα μαζευτούν” , “πότε” και γιατί ζούμε σ’αυτήν την τεράστια χωματερή;

Ο Προϊστάμενος μας  λέει ότι πρέπει να αλλάξουμε το ισχύον σύστημα διαχείρισης αποβλήτων, γιατί ποιο ήταν το προηγούμενο ; Εφαρμόσθηκε ποτέ ο κανονισμός καθαριότητας που είχε αποφασισθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο το 2012;  Οι υποχρεώσεις της Δημοτικής Αρχής – της υπηρεσίας που προΐσταται; Η επιβολή προστίμων;

Υπάρχει κανονισμός καθαριότητας  και δεν είναι η μία σελίδα που έχει αναρτήσει  ο Δήμος στην ιστοσελίδα . Είναι απόφαση δημοτικού συμβουλίου , σύμφωνα με την οποία  και την αιτιολόγηση -απαραίτητη προϋπόθεση γενικής κανονιστικής πράξης-απαριθμούνται οι υποχρεώσεις και οι ενέργειες  του Δήμου αλλά και των Δημοτών όπως και κάθε άλλη λεπτομέρεια σχετικά. Στο παράρτημα λεπτομερώς απαριθμούνται τα πρόστιμα .Πόσα χρήματα θα είχε κερδίσει ο Δήμος από την επιβολή προστίμων στους παραβάτες αλλά και την εμπέδωση  της κοινωνικής ευθύνης και σεβασμού προς τη πόλη από τους ήδη πειθαρχημένους δημότες; Οι κάδοι για τους οποίους έχουμε πληρώσει 80.000 ευρώ τα τελευταία τέσσερα χρόνια και είναι σπασμένοι και ξέχειλοι , αφού βέβαια κανένας δεν ενδιαφέρεται για τη συντήρησή τους αλλά είναι βέβαιο ότι θα χρειαστούν ακόμη περισσότεροι αφού ακόμα και πλαστικά   μέρη αμαξώματος μέχρι και ελαστικά βλέπουμε εντός. Χώματα , κλαδιά , πέτρες , μικρές ηλεκτρικές συσκευές…. Να προσθέσω και την ακινητοποίηση του οχήματος πλυντηρίου κάδων , πέραν της τετραετίας , δηλαδή ποτέ δεν τους έπλυναν τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ούτε καν ζήτησαν ένα “δανεικό” πλυντήριο, όπως έχουμε “δανεισθεί” απορριμματοφόρα. Αν όμως είχαμε στα σπίτια μας τους ατομικούς ,όπως στην αρχική φωτογραφία ,  συντήρηση και προστασία και 80.000 στο ταμείο του δήμου -μόνο από τους κάδους- και η πόλη  καθαρή χωρίς εμπόδια στα στενά  πεζοδρόμια και ένα δρομολόγιο τη βδομάδα από απορριμματοφόρα για τα τρία ρεύματα ανακύκλωσης και ένα για τα βιοαπόβλητα. Τέλος. Τα αποριμματοφόρα που ήδη έχουμε η θα προμηθευθούμε με μια μικρή μετατροπή αλλάζουν εύκολα και σηκώνουν δυο μικρότερους κάδους αντί τον ένα των 1100 λιτ. ,  αλλά για τα βιοαπόβλητα χρειάζεται ειδικό απορριμματοφόρο που δεν έχει προβλεφθεί .IMG_20180918_074802

12ο Νηπιαγωγείο Χαϊδαρίου . Εδώ είναι μόνιμη η τυχαία απόρριψη ΑΕΚΚ και ογκωδών όπως και  ο αποκλεισμός του πεζοδρομίου , σε μια διασταύρωση με συγκρούσεις οχημάτων καθημερινά, τα παιδιά κινδυνεύουν αλλά λύση δεν έχει ακόμα βρεθεί .

Τα πρόστιμα λοιπόν που αναφέρονται στο κανονισμό καθαριότητας αν είχε ποτέ εφαρμοσθεί , μήπως λειτουργούσαν  αποτρεπτικά ;

Συγκεκριμένα, από τον Ιταλό φιλόσοφο Cessare Beccaria ο οποίος θεωρείται παγκοσμίως ο πατέρας της θεωρίας της αποτροπής, η ουσία της θεωρίας του είναι πως οι ποινές για να έχουν αποτρεπτικό χαρακτήρα πρέπει να πληρούν 3 βασικές προϋποθέσεις οι οποίες είναι οι εξής (με σειρά προτεραιότητας):  Άμεση, Βέβαιη, Αυστηρά.

Το Εθνικό Συλλογικό Σύστημα «Ανταποδοτική Ανακύκλωση» και οι Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ) ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανακύκλωσης.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας το ανταποδοτικό αντίτιμο (το οποίο είναι 3 λεπτά του ευρώ ανά 1 συσκευασία) που παρέχει το Εθνικό Συλλογικό Σύστημα στα Σπιτάκια της Ανακύκλωσης για τις συλλεγόμενες συσκευασίες στους επιβάτες και τους πολίτες, προορίζεται είτε για δωρεάν αγορές τους σε συνεργαζόμενα καταστήματα είτε για την ενίσχυση ενός εξαιρετικά σημαντικού κοινωνικού σκοπού παροχής καθημερινών «Γευμάτων Αγάπης» από τον φιλανθρωπικό οργανισμό της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή».

Παράλληλα, οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών θα έχουν τη δυνατότητα, μέσω της ανακύκλωσης στα «Σπιτάκια Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης» που θα λειτουργούν στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, να κερδίζουν κάθε μήνα:

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι Σταθερές Συγκοινωνίες θα αποτελέσουν την 1η Δημόσια Επιχείρηση Κοινής Ωφέλειας της χώρας μας και το 2ο Φορέα στη χώρα μας μετά την Ελληνική Αστυνομία, που θα εκπληρώσει τη νομική υποχρέωση ανακύκλωσης των συσκευασιών που απορρέει από το Νόμο 4496/2017 για τη «Διαλογή στην Πηγή οργάνωση δικτύου χωριστής συλλογής βιοαποβλήτων και την ίδρυση και λειτουργία διαδημοτικής μονάδας επεξεργασίας

Και ενώ εμείς ζούμε  στο επικίνδυνο και βρώμικο παρελθόν , ο κόσμος προχωρά και κρούει τον κώδωνα  του αναπόφευκτου τέλους:

Την έγκριση των νέων κανόνων -που περιλαμβάνονται στη δέσμη μέτρων για την «κυκλική οικονομία»- ανακοίνωσε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, έως το 2025 πρέπει να ανακυκλώνονται το 55% των αστικών αποβλήτων, το 60% έως το 2030 και το 65% έως το 2035. Πιο φιλόδοξοι είναι οι στόχοι για τα απορρίμματα συσκευασίας, η ανακύκλωση των οποίων πρέπει να φθάσει το 65% έως το 2025 και το 70% έως το 2030.

“Η ιλιγγιώδης αύξηση των απορριμμάτων και των αποβλήτων σε όλη την υφήλιο εγείρει μια επιπρόσθετη απειλή για την ανθρώπινη υγεία και για το περιβάλλον, που ήδη διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, τόνισε η Παγκόσμια Τράπεζα σε έκθεσή της που δόθηκε στη δημοσιότητα την Πέμπτη.

Εάν δεν ληφθούν μέτρα επειγόντως, ο όγκος των σκουπιδιών σε παγκόσμια κλίμακα θα αυξηθεί κατά 70% ως το 2050, φθάνοντας από 2,01 δισεκατομμύρια τόνους το 2016 τα 3,4 δισεκατομμύρια τόνους,  τόνισε ο θεσμός της Ουάσινγκτον.

«Η  κακή διαχείριση των σκουπιδιών βλάπτει την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον, κάτι που προστίθεται στο πρόβλημα του κλίματος», σχολίασε η Λόρα Τακ, αντιπρόεδρος της ΠΤ αρμόδια για τη βιώσιμη ανάπτυξη. «Η καλύτερη διαχείριση των απορριμμάτων έχει οικονομική λογική», παρατήρησε η Σίλπα Κάζα, ειδικός για την αστική ανάπτυξη στην Παγκόσμια Τράπεζα, υπογραμμίζοντας ότι θα είναι πολύ πιο δαπανηρό να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα για την υγεία και για το περιβάλλον από το να βρεθούν λύσεις στη διαχείριση των σκουπιδιών(Πηγή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 4/6/2017)

O  δε αρμόδιος Υπουργός Σωκράτης Φάμελλος δηλώνει σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ 3/10/2018  “Νέος νόμος για την ανακύκλωση που διπλασιάζει τους πόρους στους Δήμους και απελευθερώνει τις αυτοδιοικητικές αρχές, ώστε να υλοποιούν με βάση ένα τοπικό σχέδιο το βέλτιστο πρόγραμμα ανακύκλωσης και διαλογής στην πηγή.- ο Κλεισθένης που αναμορφώνει θεσμικά τους φορείς διαχείρισης αποβλήτων και καθιστά υποχρεωτική την διαλογή του οργανικού απορρίμματος στην πηγή.

Πρόσθεσε δε: «Στο επόμενο ΕΣΠΑ διεκδικούμε, η προδιαγραφή, το κριτήριο αιρεσιμότητας για υλοποίηση των δράσεων να είναι το ποσοστό ανακύκλωσης και το ποσοστό μειωμένων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Έχουμε καταθέσει επίσης πρόταση τόσο για την Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη και ο επιχειρηματικός δανεισμός και τα προγράμματα επιδότησης επιχειρήσεων να συνδέονται με το αποτύπωμα άνθρακα και με τον συντελεστή ανακύκλωσης κάθε επιχείρησης».

Σε επτά -7-  μήνες θα κληθούμε  στις κάλπες , ο χρόνος άρχισε να μετρά .Περιμένουμε λοιπόν τον-την  “ξύπνιο-α” και “λογικό-ή” ή απλά νοικοκύρη -α που θα πει ως εδώ , τα σκουπίδια μας είναι τα χρήματα μας που  πρέπει να μας επιστραφούν , τα ανταποδοτικά  τέλη είναι άδικα , πληρώνουμε για το τίποτα , φτιάξτε μια πόλη φιλική ,καθαρή και ασφαλή, αντάξια μας , αλλιώς μόνοι μας θα τη διεκδικήσουμε , χωρίς εσάς.

Ελισάβετ Μπούρα

πηγή: https://elizabethboura.wordpress.com/

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Κινητοποίηση ενάντια στον πλειστηριασμούς – Να μην χαθεί το σπίτι συμπολίτισσας

Published

on

Όλο το Χαϊδάρι στο δρόμο!

Τα αρπαχτικά της do value απλώνουν τα νύχια τους και στο Χαϊδάρι.

Με τον αγώνα μας θα τα ξεριζώσουμε.

ΟΛΟΙ την ΤΕΤΑΡΤΗ 19 Φλεβάρη , 18:00 στη μεγάλη συγκέντρωση έξω από τα
γραφεία της DO VALUE ( Κύπρου 27 – Στάση ΗΣΑΠ Καλλιθέα). 17:00 στο
Δημαρχείο Χαϊδαρίου για μαζική κάθοδο.

Η Δημοτική Αρχή Χαϊδαρίου καταγγέλλει την εταιρεία do value, για το
γεγονός ότι έβγαλε ξανά σε πλειστηριασμό το σπίτι συμπολίτισσάς μας,
παρόλο ότι πριν λίγο καιρό η οικογένεια είχε δώσει προκαταβολή για να
ρυθμίσει και με την δέσμευση της εταιρείας ότι θα ανοίξει τον
εξωδικαστικό. Η εταιρεία όμως άνοιξε τον εξωδικαστικό αλλά δεν τον
αποδέχτηκε με αποτέλεσμα να οδηγεί σε αδιέξοδο.

Το πιο εξοργιστικό είναι ότι η αρχική ρύθμιση του δανείου χάθηκε με
αποκλειστική ευθύνη της εταιρείας αφού η οικογένεια έκανε καταβολή της
δόσης ανελλιπώς και επικοινωνούσε σταθερά με εκπρόσωπο της εταιρείας. Η
εταιρεία όμως ποτέ δεν ενημέρωσε για την αλλαγή των τόκων, με αποτέλεσμα
το σπίτι να κινδυνεύει να χαθεί. Δεν θα τους περάσει!

Η δημοτική αρχή Χαϊδαρίου βρίσκεται στην προμετωπίδα του αγώνα για να
κατοχυρωθεί εδώ και τώρα η προστασία της πρώτης κατοικίας χωρίς όρους
και προϋποθέσεις. Απαιτεί την κατάργηση όλου του αντιλαϊκού νομοθετικού
πλαισίου που όλες οι Κυβερνήσεις έβαλαν πλάτη για να ψηφιστεί και να
εφαρμοστεί και η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ διατηρεί.

Ο λαός του Χαϊδαρίου  και όλης της Ελλάδας πληρώνει πολύ ακριβά αυτούς
τους νόμους, που για τη ρευστότητα των τραπεζών και για τα κέρδη των
επενδυτών του τουριστικού θαύματος, βιώνει κάθε μέρα τη βαρβαρότητα των
πλειστηριασμών και των εξώσεων.

Από την πρώτη στιγμή ως Δημοτική Αρχή, βρεθήκαμε στο πλευρό οικογενειών
της πόλης μας που απειλούνται από τα κοράκια λόγω οφειλών που έχουν.
Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε γιατί για εμάς όμορφη πόλη είναι η πόλη
που οι κάτοικοί της δε θα απειλούνται με πέταγμα στο δρόμο.

Το Χαϊδάρι θα δώσει απάντηση στα κοράκια. Στις 19 Φλεβάρη θα είμαστε
όλοι έξω από την εταιρεία do value απαιτώντας :

– Να ρυθμίσει τώρα το χρέος της λαϊκής οικογένειας της κ Φιλιώς με βάση
τις οικονομικές δυνατότητές της και να αναλάβει τις ευθύνες της για το
γεγονός ότι η ίδια η εταιρεία ευθύνεται για το κοκκίνισμα του δανείου

– Να μην το σκεφτεί να προχωρήσει σε πλειστηριασμό πρώτης κατοικίας
λαϊκής οικογένειας από το Χαϊδάρι.

– Συμμετέχουμε στη μεγάλη συγκέντρωση, δίνοντας ραντεβού στις 17:00 στο
Δημαρχείο Χαϊδαρίου για μαζική κάθοδο

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Παρέμβαση του Δημάρχου Χαϊδαρίου Μιχάλη Σελέκου στην ημερίδα του ΑΣΔΑ για τις αστικές συγκοινωνίες

Published

on

Παρέμβαση στην ημερίδα του ΑΣΔΑ με τίτλο «Μαζί σχεδιάζουμε το Νέο
Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής» πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου
Μιχάλης Σελέκος, την Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου.

Στην ημερίδα βρέθηκαν και μίλησαν  – μεταξύ άλλων – ο Υπουργός
Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο Υφυπουργός Υποδομών και
Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου και ο Διευθύνων Σύμβουλος το ΟΑΣΑ Γιώργος
Σπηλιόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ., Στέφανος Αγιάσογλου, ο
Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Αθανάσιος Κοτταράς, καθώς και η
Προϊσταμένη Τμήματος Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού και Κοστολόγησης Έργου
του ΟΑΣΑ, Μαρλέν Μιχάλη.
Ο κ. Σελέκος αναφέρθηκε αναλυτικά στα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν
στις αστικές συγκοινωνίες και στην ανάγκη πύκνωση των δρομολογίων στην
Δυτική Αθήνα και στο Χαϊδάρι ειδικά, όπου καθημερινά εργαζόμενοι,
συνταξιούχοι, φοιτητές ταλαιπωρούνται προσπαθώντας να μετακινηθούν. Στο
Χαϊδάρι μάλιστα το πρόβλημα εμφανίζεται ακόμα πιο οξυμένο σε ορισμένες
πιο απομακρυσμένες περιοχές, όπως ο Σκαραμαγκάς, η Αφαία, το Δάσος, όπου
τα δρομολόγια λεωφορείων είναι ακόμα λιγότερα.

Ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου τόνισε πως με τα χρόνια έχουν υπάρξει πολλές
εξαγγελίες και καμπάνιες για την δημόσια συγκοινωνία, ωστόσο βλέπουμε
πως στην ουσία η κατάσταση τελικά γίνεται όλο και χειρότερη. Ανέφερε
επίσης πως είναι σημαντικό θέμα και η βελτίωση των υποδομών και των
δρόμων που υπάρχουν και η δημιουργία χώρων στάθμευσης. Ο κ. Σελέκος
αναφέρθηκε και στην Δημοτική Συγκοινωνία στο Χαϊδάρι, λέγοντας πως
γίνεται μεγάλη προσπάθεια από τον Δήμο προκειμένου να λειτουργεί,
δεδομένου πως δεν υπάρχουν μόνιμοι οδηγοί αλλά μόνο οδηγοί με το
προσυνταξιοδοτικό πρόγραμμα της ΔΥΠΑ για 2 χρόνια. Παράλληλα δεν υπάρχει
και καμία οικονομική ενίσχυση απ’ την κυβέρνηση για την Δημοτική
Συγκοινωνία, με τον Δήμο να δίνει γι αυτήν κάθε χρόνο 500.000 από τον
προϋπολογισμό του.
Επίσης ο κ. Σελέκος στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός πως το Χαϊδάρι είναι
πλέον ο μόνος Δήμος στην Δυτική Αθήνα στον οποίο ούτε υπάρχει ούτε
προβλέπεται να υπάρξει σταθμός μετρό. Επανέφερε το αίτημα της Δημοτικής
Αρχής για τη δημιουργία της γραμμής 7, η οποία θα διατρέχει την λεωφόρο
Αθηνών, και την οποία η Δημοτική Αρχή διεκδικεί – μαζί με τον λαό της
περιοχής – από την προηγούμενη θητεία της και συγκεκριμένα από το 2017.
Μια γραμμή πολύ σημαντική που θα αποσυμφορήσει την κίνηση από και προς
την Αθήνα, αφού θα εξυπηρετεί μεταξύ άλλων , το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο,
το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το νοσοκομείο Αττικόν, το ΨΝΑ Δαφνί, τα
στρατόπεδα, καθώς και τους δεκάδες χιλιάδες κατοίκους του Χαϊδαρίου και
των άλλων Δήμων που μετακινούνται καθημερινά.

Επίσης ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου υπογράμμισε πως πρέπει να προχωρήσει και η
υπογειοποίηση της λεωφόρου Αθηνών η οποία χωρίζει την πόλη στα δύο, και
είναι ένα έργο απαραίτητο, που θα δώσει ανάσα στην περιοχή και θα
διευκολύνει την κίνηση. Δεν παρέλειψε να αναφέρει πως θα πρέπει να
υλοποιηθεί και ο κόμβος Σκαραμαγκά ο οποίος είχε ξεκινήσει και έχει
αφεθεί, καθώς και αυτό το έργο θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση στη Λεωφόρο
Αθηνών αλλά και στην Λεωφόρο Σχιστού, στις οποίες το μποτιλιάρισμα
«φρακάρει» και τις κάθετες οδούς που καταλήγουν σε αυτές. Όπως είπε ο κ.
Σελέκος, η μείωση των μποτιλιαρισμάτων θα έχει θετική επίπτωση και στο
περιβάλλον και την υγεία των κατοίκων, αφού θα μειώσει τις εκπομπές
καυσαερίων.
Τέλος ανέφερε ότι οι σχεδιασμοί που γίνονται δεν πρέπει να μένουν στα
χαρτιά αλλά να υλοποιούνται για να μειώνεται η ταλαιπωρία των κατοίκων
και να βελτιώνεται η ποιότητα ζωής τους.

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Κερατσίνι: Επεισόδιο με ασθενή που το έσκασε από το Δρομοκαΐτειο

Published

on

Αναστάτωση προκάλεσε στο Κερατσίνι περιστατικό με έναν άνδρα, ο οποίος είχε
αμπουρωθεί στο σπίτι του από το απόγευμα της Τρίτης 11 Φεβροαρίου, κρατώντας τη
μητέρα και την αδερφή του, χωρίς της θέλησής τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό ξεκίνησε γύρω στις 18:00 και ο άνδρας δεν
επέτρεπε στις δύο γυναίκες να βγουν από το σπίτι.
Στο σημείο έσπευσαν οι αρχές, οι οποίες προσπαθούσαν να διαχειριστούν την κατάσταση
και να επικοινωνήσουν με τον άνδρα και το περιστατικό έληξε χωρίς να υπάρξουν τραυματίες. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ψυχικής υγείας, ενώ μάλιστα είχε δραπετεύσει από Δρομοκαΐτειο. Οι αστυνομικοί οδήγησαν τον άνδρα πίσω στο Δρομοκαΐτειο.

.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή