Κυριάκος Ντηνιακός: Τα πρακτικά σε διαψεύδουν κ. Σελέκο
«Θέση μου ήταν το μετρό να φτάσει στο Σκαραμαγκά»
Ο πρ. δήμαρχος Χαϊδαρίου Κυριάκος Ντηνιακός παρουσιάζει πρακτικά του δημοτικού συμβουλίου την περίοδο που ήταν δήμαρχος όπου καταγράφεται ότι η θέση του ήταν το μετρό να φτάσει στο Σκαραμαγκά.
Διαψεύδει έτσι τους ισχυρισμούς του Σελέκου ότι ο ίδιος μεθόδευσε να μην έρθει το μετρό στο Χαϊδάρι. Η εξέλιξη αυτή εκθέτει τον σημερινό δήμαρχο ο οποίος όλο και περισσότερο τελευταία διέδιδε τους παραπάνω ψευδείς ισχυρισμούς του για προφανείς λόγους εν όψει των επερχόμενων δημοτικών εκλογών.
Ακολουθεί η τεκμηριωμένη απάντηση του πρ. δημάρχου Κυριάκου Ντηνιακού:
Μπροστά στην ανυπαρξία ουσιαστικού έργου τα σχεδόν πέντε χρόνια της θητείας του, ο κ. Μιχ. Σελέκος, ευρισκόμενος μάλλον σε κατάσταση απόγνωσης, παρά το ότι έχουν περάσει 13 χρόνια, που έχω αποχωρήσει από τη διοίκηση του Δήμου συνεχίζει τις αήθεις προσωπικές επιθέσεις εναντίον μου.
Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό, ότι ποτέ δεν έχει αναφερθεί ονομαστικά σε κανένα άλλο Δήμαρχο της πόλης μας, είτε στον Δήμαρχο από τον οποίο παρέλαβε ή άλλον αιρετό..
Ίσως νομίζει ότι με το να κάνει παραπλανητικές αναφορές για το παρελθόν ξεχνιέται από τους πολίτες το παρόν και έτσι βρίσκει διέξοδο στις αγωνίες του .
Ανατρέχει λοιπόν 20 χρόνια πίσω και ανασύρει αποσπασματικά κάποιες φράσεις μου για να μου καταλογίσει αυτάρεσκα ευθύνες σχετικά με το Μετρό. Και αφού με ακλόνητα στοιχεία πήρε απάντηση για την επέκταση του Μετρό από τον Εσταυρωμένο στην Αγία Μαρίνα, μεταφέρεται τώρα στην άλλη πλευρά προς το Νοσοκομείο ΑΤΤΙΚΟ, το οποίο παρεμπιπτόντως όταν ξεκινούσε η κατασκευή του προσπάθησε να το παρεμποδίσει.
Η πραγματικότητα όμως είναι τελείως αντίθετη από τις επιδιώξεις του.
Όλοι γνωρίζουν ότι πάγια θέση μου ήταν το Μετρό να φτάσει στο Σκαραμαγκά διότι έτσι θα εξυπηρετούνται όλες οι Συνοικίες της πόλης. Παράλληλα εκεί ενδείκνυται να είναι και ο τερματικός σταθμός. Επίσης έτσι εξυπηρετούνται οι Δήμοι του Θριάσιου Πεδίου και κυρίως οι χιλιάδες εργαζόμενοι στις Μονάδες της τεράστιας αυτής βιομηχανικής περιοχής. Λόγοι ιδιαίτερα σοβαροί και πάντα επίκαιροι.
Ακόμη στον Σκαραμαγκά το Μετρό θα λειτουργήσει ως γραμμή αναχαίτισης για όσους έρχονται από την Κορινθία, την Πελοπόννησο και ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα.
Αυτά υποστήριξα και στο Δημοτικό Συμβούλιο της 28.9.1999, τα οποία ο κ. Σελέκος απέκρυψε για να διαστρεβλώσει την αλήθεια. Συγκεκριμένα αναφέρω «Λοιπόν συμφωνώ το Μετρό και στις δύο πλευρές». Δηλαδή και προς την Ιερά οδό και προς το ΑΤΤΙΚΟ.
Μάλιστα επί λέξει αναφέρω «Πρέπει να έρθει οπωσδήποτε». Και προσθέτω «Εάν μπορούσε να πάει στο Σκαραμαγκά ακόμα καλύτερα». Διότι έτσι θα εξυπηρετήσει το Δάσος, τα Κουνέλια, το Δαφνί, την Αφαία, που δεν εξυπηρετούνται αν φτάσει μόνο μέχρι το ΑΤΤΙΚΟ.
Στην ίδια συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο, αναφέρθηκα στο ζήτημα της επιβάρυνσης, που προκύπτει στους τερματικούς σταθμούς, για το οποίο δεν υπήρξε καμία διαφωνία από κανέναν ούτε από τον κ. Σελέκο, ο οποίος συμμετείχε στη συζήτηση και μάλιστα γι΄αυτό τόνισα ότι πρέπει να γίνει μελέτη για τις επιπτώσεις.
Ακριβώς γι΄αυτό το λόγο με παρέμβαση του Δήμου από τότε, (γύρω στο 2005), έχει εκπονηθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ και υπάρχει έτοιμη μελέτη για υπόγειο parking μέσα στο ΑΤΤΙΚΟ. Εκεί που υπάρχει σήμερα υπαίθριο Parking. Δυστυχώς ούτε αυτό το έργο προχώρησε.
Μάλιστα για το θέμα αυτό ενημέρωσα πρόσφατα και τον Διοικητή του Νοσοκομείου. Συγκεκριμένα ζητήσαμε τότε να γίνει το υπόγειο PARKING, διότι το ΑΤΤΙΚΟ εποφθαλμιούσε και ζητούσε να αποσπάσει από το Πάρκο Ιστορικής Μνήμης τη γειτονική δημοτική έκταση, εκεί που σήμερα είναι τα γήπεδα 5×5 και να την εντάξει στο Νοσοκομείο για επέκταση και χώρους στάθμευσης.
Παρ΄όλα αυτά προκλητικά ο κ. Σελέκος και στο θέμα αυτό ψεύδεται, ισχυριζόμενος ότι ήμουν αντίθετος στο υπόγειο Parking, όπως αυθαίρετα επιχειρεί να μετατρέψει σε άρνηση τη ρητή θέση μου «Συμφωνώ το μετρό και στις δύο πλευρές», όπως ακριβώς έχει καταγραφεί στα πρακτικά.
Σε κάθε περίπτωση όμως θα ήθελα να επισημάνω ότι η γραμμή προς το ΑΤΤΙΚΟ προϋπέθετε την επέκταση του Μετρό στο Περιστέρι, στην Θηβών, στην Ανθούπολη. Αυτό τελικά έγινε με ενέργειες της αρμόδιας Δημοτικής Αρχής Παχατουρίδη. Τον Απρίλη του 2013 ο σταθμός Ανθούπολη λειτούργησε. Από τότε έχουν περάσει έξι (6) χρόνια. Εγώ αποχώρησα το 2006, πριν από 13 χρόνια. Και ερωτώ: Αυτά τα 13 χρόνια τι έγινε για την επέκταση μέχρι το ΑΤΤΙΚΟ;
Τι διεκδικητικές ενέργειες έκανε ο κ.Σελέκος; ίσως έστειλε κάποιο έγγραφο. Ουσιαστική όμως παρέμβαση καμμία και φυσικά κατά την προσφιλή του τακτική δεν αναφέρεται στις δύο θητείες της προηγούμενης από εκείνον Δημοτικής Αρχής.
Ο στόχος είμαι εγώ. Προσπαθεί με αθέμιτο τρόπο να απαξιώσει μια κατά κοινή ομολογία θετική περίοδο για την πόλη μας, μήπως παρηγορηθεί για την σημερινή απραξία του.
Δείχνει έτσι πόσο σέβεται την ιστορία αυτού του τόπου. Προσπαθεί να λεηλατήσει μια δημιουργική εποχή. Τότε που πολίτες και Δημοτική Αρχή δώσαμε μαζί σκληρούς αγώνες για τον τόπο που ζούμε και αγαπάμε.
Ας κοιτάξει επί τέλους μπροστά ο κ.Σελέκος. Έστω και τώρα, ας ασχοληθεί με το παρόν και τα προβλήματα της πόλης.
Και αν δεν μπορεί να κάνει κάποιο έργο, τουλάχιστον ας συντηρήσει αυτά που βρήκε. Αρκετά ασχολήθηκε με μένα και μάλιστα μόνο με μένα.
Ας με αφήσει πια στη σιωπή μου.
Από την πλευρά μου δεν πρόκειται να τον ακολουθήσω στην αήθη αυτή τακτική του