Μετρό: Για το μοναδικό που προσπάθησε ο σημερινός Δήμαρχος… ήταν για την καθυστέρηση του…
Το να καταφέρει ένας Δήμαρχος να φέρει το ΜΕΤΡΟ με δυό σταθμούς στο δήμο του και μάλιστα και μπροστά στην πόρτα του δημαρχείου του , δεν είναι απλό πράγμα.
Χρειάζεται να δώσει μάχες με την εξουσία , να συγκρουστεί με το τοπικό στοιχείο της περιοχής που διοικεί, χρειάζεται να χάσει τον ύπνο του…
Κάπως έτσι έγινε και για την πόλη μας… Όχι όμως από τον σημερινό Δήμαρχο. Αυτός διέφυγε κάθε κίνδυνο… Το μόνο που έκανε είναι να δυσκολέψει τις καταστάσεις.
Μέσα από τις δυσκολίες που δημιούργησε νοιάζεται μόνο να καρπωθεί το κόψιμο κάθε κορδέλας….
Μελέτες που δεν τηρήθηκαν ποτέ
Σταθμός Αγίας Μαρίνας
Όσοι χρησιμοποιούν τον σταθμό της Αγίας Μαρίνας τα τελευταία χρόνια σίγουρα δεν μεταφέρουν τις καλύτερες εντυπώσεις για την εμπειρία τους.
Η συγκοινωνία είναι αργή, η αγανάκτηση των περιοίκων είναι στο τέρμα και η ταλαιπωρία του κόσμου αφόρητη.
Κι όμως είχε ανατεθεί η υπόθεση σε μελετητή, ο οποίος είχε αποφανθεί και είχε παρθεί και απόφαση ώστε η στάθμευση στην οδό Αγίας Μαρίνας να απαγορευτεί και η οδός Κατσαρού, όπως και τμήμα της οδού Κρήνης να πεζοδρομηθεί.
Και επειδή όταν κάνεις μια μελέτη πρέπει και να την στηρίζεις, το έτος 2014, ο τότε πρόεδρος Της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, αντιδήμαρχος Σπύρος Μίχος κάλεσε σε έκτακτη σύγκληση την επιτροπή και αποφασίστηκε να εφαρμοστούν τα πορίσματα της μελέτης του συγκοινωνιολόγου. Με την μελέτη γινόταν άριστη μετακίνηση στο Μετρό μέσω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων με δρόμους προσβασιμότητας την Ιερά Οδό την Ελ. Βενιζέλου και την οδό Αγ. Μαρίνας . Στην οδό Αγίας Μαρίνας λόγω του αυξημένου αριθμού των Ι.Χ μαζί με τις 5 λεωφορειακές γραμμές που διέρχονταν προβλέφθηκε συνολική απαγόρευση παρόδιας στάθμευσης.
Απαγόρευση στάθμευσης με την βούλα
Αυτή όμως η κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου Αγίας Βαρβάρας και η αντίστοιχη απόφαση (2014) έγινε για να μην τηρηθεί. Ίσως κάπου χάθηκε ή ξεχάστηκε. Ο δήμαρχος Καπλάνης πάντως έδειξε ότι την αγνοούσε παντελώς όταν πρόσφατα φωτογραφήθηκε σε σύσκεψη που έγινε για να μελετήσουν αυτά που τέσσερα (4) χρόνια πριν είχαν αποφασιστεί.
Η απόφαση πάρθηκε, και τις νέες ρυθμίσεις όσο τις είδατε εσείς άλλο τόσο τις είδαμε κι εμείς.
Το Χάος φέρνει χάος
Σταθμός Αγίας Βαρβάρας (Δημαρχείο)
Στο δεύτερο σταθμό Μετρό η διοίκηση Καπλάνη φρόντισε να κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα .
Οι εργασίες στην πλατεία Αγίας Ελεούσας , οι κλειστοί πολλές φορές δρόμοι της πόλης , η παράλληλη άστοχη απόφαση για κλείσιμο της Στέφανου Σαράφη για να ελεγχθεί η στατικότητα της έκανε την πόλη μας εργοτάξιο βάζοντας την στον γύψο μέχρι σήμερα.
Οι καταστηματάρχες της πόλης για περίπου 6 χρόνια υπέφεραν , ενώ πολλοί από αυτούς αποφάσισαν να βάλουν ακόμα και λουκέτο.
Η σύμβαση του έργου έδινε παράδοση τον Αύγουστο του 2017. Το μεγαλύτερο μέρος της εργοστασιακής κατάληψης της θα μπορούσε να έχει παραδοθεί τον Δεκέμβριο του 2016, αν ο δήμαρχος διαχειριζόταν υπεύθυνα την κατάσταση.
Τον Φλεβάρη του 2016 , όπως θα δείτε και στα επίσημα έγγραφά της η Αττικό ΜΕΤΡΟ μετά από αλεπάλληλλες οχλήσεις της επιμένει πώς αν δεν αρχίσουν να βγαίνουν τα μπάζα από την πλατεία Ελευθερίας του Κορυδαλλού και συνεχίσουν να βγαίνουν από την Αγία Βαρβάρα θα υπάρξει καθυστέρηση τουλάχιστον 12 μηνών και μεγάλη οικονομική επιβάρυνση του έργου με σοβαρές κοινωνικές επιπτώσεις.
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω.
Γύρευε τι κρυφές συμφωνίες είχαν γίνει. Μόνο ο πρώην δήμαρχος αντέδρασε με σκληρές ανακοινώσεις χωρίς όμως αντίλογο από τους υπεύθυνους και αρμόδιους.
Το νου τους τον είχαν στην παρέλαση, με ταρατατζούμ και κορδέλες για το άνοιγμα της Ελευθερίου Βενιζέλου.
Τον Γενάρη του 2018 ο Γ. Καπλάνης έκοψε κορδέλα για το άνοιγμα της Ελευθερίου Βενιζέλου μαζί με όλο το κυβερνητικό κονκλάβιο. Η δήλωση του δε, κατέπληξε τα πλήθη και πήγαινε κάπως έτσι: Είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να ανοίξει η Ελευθερίου Βενιζέλου πιο νωρίς!
Πανηγύριζαν που άνοιξαν το δρόμο μετά από έξι (6) χρόνια παρότι θα έπρεπε να είχε μείνει κλειστός μόνο για έξη μήνες, όπως τους κατήγγειλε με δημόσια ανάρτησή του ο κ. Λάμπρος Μίχος.
Γνωρίζαμε ότι υπήρχε χώρος για πάρκιγκ πίσω από το Δημαρχείο που είχε απαλλοτριωθεί γι αυτό το σκοπό, είχε αναλάβει την πληρωμή και την κατασκευή του η Αττικό Μετρό και έμενε ανεκμετάλλευτος;Και ενώ όλα είχαν προβλεφθεί και είχαν παρθεί και όλες οι εγκρίσεις για να φτιαχτεί πίσω ακριβώς από το Δημαρχείο υπόγειος χώρος στάθμευσης με γνωμοδοτήσεις Δημοτικού Συμβουλίου
(2001-2004) για να μπορεί το κεντρικότατο αυτό σημείο να εξυπηρετείται πολλαπλώς, ο σημερινός Δήμαρχος δεν προχώρησε στις απαραίτητες διαδικασίες παρότι είχε όλα τα νόμιμα μέσα και ενώ προ πολλών ετών, επί δημαρχίας Μίχου είχαν γίνει εξώσεις στους ιδιοκτήτες και επιχειρηματίες του χώρου και είχαν γίνει όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Σήμερα λίγο πριν το άνοιγμα του σταθμού δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για το πώς θα πηγαίνουμε, που θα σταθμεύουμε πώς θα μετακινούμαστε με δημόσια μέσα από και προς το σταθμό. Θάχει λεωφορείο, δεν θάχει, από πού προς πού, κανείς δεν ξέρει. Οι γύρω δήμαρχοι ασχολούνται, ο δικός μας ράβει κουστούμι για την κορδέλα και βγάζει φωτογραφία στον καινούργιο σταθμό για την βάλει στο προεκλογικό του φυλλάδιο παρουσιάζοντας και το σταθμό για δικό του έργο.