Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Γιώργος Μπίσδας: Ο Αθλητισμός είναι το μέλλον της πόλης μας!

Published

on

Γράφει ο Γιώργος Μπίσδας

Εκπαιδευτικός – Γενικός Διευθυντής ΚΔΒΜ

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό Χαϊδάρι Ξανά -Βαγγέλης Ντηνιακός

 

Η ενασχόληση με τον αθλητισμό, αποτελεί σήμερα μια αναγκαιότητα που επιβάλλουν οι συνθήκες ζωής στην σύγχρονη εποχή για κάθε άνθρωπο. Τα τελευταία χρόνια στην πόλη μου το Χαϊδάρι η έννοια και η ανάγκη του αθλητισμού έχει υποβαθμιστεί με αποτέλεσμα να υπάρχει μια γενικότερη απαξίωση και από την νέα γενιά αλλά και από την νοοτροπία των γονιών και τις μεγαλύτερες ηλικίες. Τα προβλήματα που υπάρχουν τα τελευταία χρόνια έχουν πολλαπλασιαστεί, όπως μου έχουν αναφέρει άνθρωποι του αθλητισμού αλλά και απλοί συμπολίτες μας, και θα αναφέρω επιγραμματικά κάποια από αυτά.

Η έλλειψη ισονομίας (διαθεσιμότητα κλειστών χώρων και ώρες προπόνησης) και αθλητικών υποδομών έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στη λειτουργία και την βιωσιμότητα πολλών ερασιτεχνικών σωματείων της πόλης μας.

Η αξιοποίηση των υπαρχουσών εγκαταστάσεων για την εκγύμναση όσο το δυνατόν περισσοτέρων ατόμων και ομάδων. Ως παράδειγμα αναφέρω την αξιοποίηση με ελάχιστο κόστος (μπασκέτες τοίχου και δάπεδο) στο 1ο λύκειο κλειστής αίθουσας για την πραγματοποίηση προπονήσεων σε φυσιολογικές, κλιματικές συνθήκες.

Αξιοποίηση και αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού (γυμναστές κ.λ.π) σε πραγματικές ανάγκες που υπάρχουν σε χώρους άθλησης και δημιουργία προγραμμάτων για την αύξηση της συμμετοχής των αθλούμενων της πόλης μας.

Δημιουργία χώρων εξυπηρέτησης των αθλητικών σωματείων όπως για παράδειγμα χώροι αποθήκευσης αθλητικού υλικού που δυστυχώς δεν παρέχεται σε όλα τα αθλητικά σωματεία της πόλης μας.

Η χρήση συνθετικού χλοοτάπητα για την ανακατασκευή των δυο μεγαλύτερων γηπέδων της πόλης μας ενδεχομένως να ενέχει τεράστιο κίνδυνο υγείας. Δεν είμαι ειδικός αλλά τα τελευταία χρόνια, σε πολλές χώρες, οι συγκεκριμένοι χλοοτάπητες αντικαθίστανται γιατί κρίνονται δυνητικά ως καρκινογόνοι.

Θεωρώ όμως εξίσου σημαντικό να αναφερθώ και σε συγκεκριμένες προτάσεις που πιστεύω ότι μπορούν να υλοποιηθούν άμεσα τα επόμενα χρόνια και να αναδείξουν ως πρωταγωνιστή τον αθλητισμό της πόλης μας!

Ο Γύρος Χαϊδαρίου (δρόμος) με την ταυτόχρονη ανάδειξη πολιτιστικών σημείων της πόλης μας (Ιερά Οδός, Μονή Δαφνιού, Βοτανικός Κήπος, Παλατάκι κ.λ.π.) που θα συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας.

Προγράμματα άθλησης για συγκεκριμένες ομάδες ατόμων όπως είναι άθληση και τρίτη ηλικία, άθληση και γυναίκες, άθληση στα πάρκα που με μεγάλη επιτυχία διεξάγονται τα τελευταία χρόνια στο Δήμο της Αθήνας. Είναι προγράμματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τις απαιτήσεις κάθε ηλικιακής ομάδας ώστε να μπορούν όλοι να συμμετέχουν.

Ανακατασκευή και αναβάθμιση αθλητικών εγκαταστάσεων όπως είναι το γήπεδο στο ΨΝΑ αλλά και στη γειτονιά μου την Γρηγορούσα.

Αξιοποίηση του προγράμματος «ΦιλόΔημος» για την αναβάθμιση εγκαταστάσεων, υποδομών και νέου σύγχρονου αθλητικού εξοπλισμού.

Θέσπιση ποδηλατικού γύρου και mountain-bike (ποδήλατο βουνού) της πόλης μας ώστε να καλλιεργηθεί η ποδηλατική κουλτούρα και η μεγαλύτερη χρήση του ποδηλάτου.

Με αφορμή το 2020 που είναι χρονιά Ολυμπιακών Αγώνων να δημιουργηθούν ημερίδες με πρακτική εφαρμογή διδασκαλίας των ολυμπιακών αθλημάτων σε παιδιά για την καλλιέργεια της αθλητικής παιδείας και την ενασχόληση με τον αθλητισμό. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να ενταχθεί και η διεκδίκηση Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας από την ιστορική πόλη μας (Ιερά Οδός κ.λ.π.) όπως θα συμβεί από όμορους δήμους.

Εκσυχρονισμός του Κολυμβητηρίου και αναβάθμιση σε διαδρομές, βατήρες και ηλεκτρονικό χρονόμετρο για να  μπορέσουμε να προσελκύσουμε μεγάλους αγώνες. Παράλληλα θέσπιση κολυμβητικής διημερίδας μεταξύ των σχολείων της πόλης για την ανάδειξη νέων ταλέντων.

Δημιουργία αθλητικών ομάδων ΑΜΕΑ και αναβάθμιση των υποδομών και των εγκαταστάσεων για σωστή και λειτουργική προσβασιμότητα.

Βίωσα τον αγνό αθλητισμό όπως όλα τα παιδιά της γενιάς μου μέσα από τις αλάνες και τις γειτονιές που όλοι μας «γδάραμε» τα πόδια μας και λιώσαμε αρκετά ζευγάρια παπούτσια. Πιστεύω και στηρίζω τον υγιή αθλητισμό γιατί μέσω αυτού παράγεται έργο που καλλιεργεί την ομαδικότητα, τη συλλογικότητα, την άμιλλα, τον σεβασμό στον αντίπαλο, και για αυτό το σκοπό θα πρέπει όλοι μας να συμβάλλουμε ώστε όλοι οι νέοι αλλά και κάθε ηλικιακή ομάδα να αποκτήσει συνείδηση της αναγκαιότητας της συμμετοχής σε αυτόν.

Γιώργος Μπίσδας

Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό Χαϊδάρι Ξανά – Βαγγέλης Ντηνιακός

 

Ο Γιώργος Μπίσδας γεννήθηκε στο Χαϊδάρι το 1976 όπου και κατοικεί μόνιμα. Αποφοίτησε το 1994 από το 4ο Λύκειο Χαϊδαρίου και στη συνέχεια σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων (Business Management) στο Πανεπιστήμιο του Πόρτσμουθ (Μεγάλη Βρετανία). Έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό του πρόγραμμα το 2001 από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στα χρηματιστηριακά. Έχει ενεργή παρουσία στα κοινωνικά δρώμενα του δήμου μας και δραστηριοποιείται σε διάφορες φιλανθρωπικές δράσεις. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο της εκπαίδευσης με πάνω από 6,000 διδαχτικές ώρες και παράλληλα έχει διατελέσει διοικητικό στέλεχος σε αρκετές ιδιωτικές σχολές και κολέγια. Εργάζεται στην ιδιωτική σχολή Grand Foyer όπου και κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή. Έχει διατελέσει ως μέλος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Χαϊδαρίου ως εκπρόσωπος της παράταξης  «Χαϊδάρι Ξανά».

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Τριήμερο δημιουργίας και χαράς το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου

Published

on

Γεμάτο υψηλού επιπέδου δημιουργία και χαμόγελα ήταν το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου, το οποίο έγινε στις 12-13-14 Ιουνίου.

Εκατοντάδες επισκέπτες βρέθηκαν το τριήμερο στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου και στην Πλατεία Δημαρχείου, θαυμάζοντας τα αποτελέσματα της εξαιρετικής προσπάθειας και δουλειάς που έκαναν όλη τη χρονιά τα πολιτιστικά τμήματα του Δήμου.

Παράλληλα με το Πολύπλανο, λειτουργούσε και έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, με θέμα την ανάγκη έκφρασης αλληλεγγύης στον λαό της Κούβας,
που βιώνει απάνθρωπες συνθήκες εξαιτίας του βάρβαρου αποκλεισμού των ΗΠΑ.

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου εγκαινιάστηκε η έκθεσης φωτογραφίας, κοσμήματος, μακραμέ, ζωγραφικής και αγγειοπλαστικής, η οποία λειτουργούσε όλες τις ημέρες, με δημιουργίες που εντυπωσίασαν τους επισκέπτες του Πολύπλανου. Το πρόγραμμα είχε επίσης παραδοσιακούς  χορούς από την ομάδα παραδοσιακών χορών της Στέγης Πολιτισμού και από την ομάδα παραδοσιακών χορών των ΚΑΠΗ του Δήμου,  αλλά και την Θεατρική παράσταση της παιδικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Το μυστικό του παλιού σεντουκιού», και τη θεατρική παράσταση της εφηβικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Ο Δράκουλας των Γερανείων».

Το Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με θεατρικό δρώμενο από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, ενώ θεατρικό έπαιξε στη συνέχεια και το 4ο Δημοτικό με τίτλο «Τα δεδομένα απαιτούν», με τους μαθητές και των δύο σχολείων να κερδίζουν τις εντυπώσεις και το ζεστό χειροκρότημα. Ακολούθησε η συναυλία – αφιέρωμα στον ρεμπέτη Ι. Παπαϊωάννου, από Λαϊκή 10μελή Ορχήστρα και 8μελή χορωδία της Στέγης Πολιτισμού.

Την Κυριακή 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε αφιέρωμα στον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη Μάνο Χατζιδάκι, με τίτλο «Εδώ Λιλιπούπολη». Μικροί και μεγάλοι
μαθητές των τμημάτων της Στέγης Πολιτισμού έπαιξαν και τραγούδησαν πολύ αγαπημένα τραγούδια και συνθέσεις του Μάνου Χατζιδάκι και παρουσίασαν
θεατρικό δρώμενο, έχοντας μαζί τους την πολύτιμη συμβολή των παιδιών της δημοτικής δομής ΑμεΑ «Έρεισμα», αλλά και τη νεοσύστατη χορωδία των ΚΑΠΗ.
Όλοι τους απέσπασαν ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα από το κοινό που είχε κατακλύσει την Πλατεία Δημαρχείου.

Μιλώντας στους παρευρισκόμενους, ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου τόνισε πως στο Πολιτιστικό Πολύπλανο παρουσιάζεται κάθε χρόνο η πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα τμήματα πολιτισμού του Δήμου Χαϊδαρίου. Έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στα τμήματα, στους δασκάλους και σε όλους τους συντελεστές, σημειώνοντας πως «στοίχημα» της Δημοτικής Αρχής είναι κάθε χρόνο να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή και στα πολιτιστικά τμήματα, αλλά και στις εκδηλώσεις του Πολύπλανου. Σχολίασε επίσης την έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, αναφέροντας πως θα πρέπει να δείξουμε όλοι την αλληλεγγύη μας στο ηρωικό νησί της Κούβας, το οποίο βρίσκεται υπό σκληρό εμπάργκο από τις ΗΠΑ, οι οποίες εξαπολύουν διαρκώς νέες απειλές και για στρατιωτική επέμβαση στη χώρα.

Επίσης ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κάλεσε όλους στην μεγάλη συναυλία που διοργανώνει ο Δήμος την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 20:00, στο Πάρκο Νεολαίας, για την απόδοσή του στο Δήμο, με σκοπό για να αξιοποιηθεί προς όφελος του λαού.

Όλοι οι συμμετέχοντες βραβεύτηκαν από τον Δήμαρχο Χαϊδαρίου, την Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού Κατερίνα Βελέντζα και την Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Αλεξία Παναγοπούλου.

Τις εκδηλώσεις παρακολούθησαν επίσης ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, οι Αντιδήμαρχοι και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Χαϊδαρίου

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Aπόστολος Θεοφίλης: «Η κοινωνία του Χαϊδαρίου έστειλε ηχηρό μήνυμα για το Πάρκο Νεολαίας

Published

on

Το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το Πάρκο Νεολαίας έστειλε ένα ξεκάθαρο, ηχηρό και ανυποχώρητο μήνυμα. Η δυναμική παρουσία των συνδημοτών μας στη συναυλία-κινητοποίηση απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι η κοινωνία του Χαϊδαρίου έχει και φωνή και αντανακλαστικά. Το μήνυμα είναι ένα και δεν δέχεται μισόλογα: το Πάρκο Νεολαίας πρέπει να αποδοθεί εδώ και τώρα, οριστικά και αμετάκλητα, στον Χαϊδαριώτικο λαό.
​Ως παράταξη “Το Χαϊδάρι Ψηλά!” ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε παρόντες σε κάθε δίκαιο αγώνα για την πόλη μας. Για εμάς, η παρουσία στις κινητοποιήσεις δεν είναι μια συμβατική υποχρέωση ή μια ευκαιρία για φωτογραφίες. Είναι στάση ζωής, είναι χρέος αυτοδιοικητικό. Η προστασία και η ελεύθερη πρόσβαση στους δημόσιους χώρους, στους πνεύμονες πρασίνου και πολιτισμού που έχει ανάγκη η νεολαία και οι οικογένειες του Χαϊδαρίου, αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
​Πάνω απ’ όλα, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους ίδιους τους πολίτες. Σε όλους εσάς που με την καθημερινή συμμετοχή δείχνετε τον δρόμο: ότι τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά όλα κερδίζονται με πίστη, πείσμα και συλλογική προσπάθεια.
​Στο περιθώριο της εκδήλωσης, είχα την ξεχωριστή χαρά να συνομιλήσω με δεκάδες συνδημότες μας, να ακούσω τις αγωνίες τους και να μοιραστούμε κοινές σκέψεις για το μέλλον της πόλης μας. Ιδιαίτερα εποικοδομητική ήταν η συνάντησή μου με τους έτερους εκπροσώπους της επιτροπής κατοίκων “Δάσος Μαζί”, παλαιούς Δασιώτες, Γιώργο Αγγέλαινα και Μάνο Βασαλά. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας και σηκώσαμε μαζί, συμβολικά, το πανό της διεκδίκησης. Γιατί το “μαζί” είναι που κάνει τη διαφορά.
​Αυτός ο αγώνας δεν σταματά εδώ. Δεν πρόκειται να ανεχτούμε καμία κωλυσιεργία, καμία έκπτωση στα δικαιώματα των Χαϊδαριωτών, κανένα συμβιβασμό πίσω από κλειστές πόρτες. Η δημόσια περιουσία ανήκει στους πολίτες και η ποιότητα ζωής μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με καθαρό λόγο, ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα, συνεχίζουμε μαζί με την κοινωνία στην πρώτη γραμμή, για να πάμε το Χαϊδάρι εκεί που πραγματικά του αξίζει: Ψηλά!»

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Μήνυμα αγώνα για τη διατήρηση του Πάρκου Νεολαίας έστειλε η συναυλία του Δήμου Χαϊδαρίου

Published

on

Μήνυμα συνέχισης των κινητοποιήσεων για την απόδοση του Πάρκου Νεολαίας στον λαό του Χαϊδαρίου έστειλε η συναυλία που διοργάνωσε ο Δήμος Χαϊδαρίου το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, στο πλαίσιο των δράσεων ενάντια στα σχέδια αξιοποίησης του χώρου για οικιστική ανάπτυξη.

Πριν από την έναρξη της συναυλίας, χαιρετισμό απηύθυνε ο δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος, ο οποίος αναφέρθηκε στις ομόφωνες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου κατά των σχεδιασμών που προβλέπουν δόμηση στο Πάρκο Νεολαίας. Όπως τόνισε, πάγιο αίτημα του Δήμου και των φορέων της πόλης είναι η απόδοση του χώρου στον Δήμο, ώστε να αξιοποιηθεί ως ελεύθερος χώρος πρασίνου, άθλησης και αναψυχής.

Ο κ. Σελέκος έκανε αναφορά στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του Πάρκου Νεολαίας, υποστηρίζοντας ότι ο χώρος παραχωρήθηκε από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στο Δημόσιο και σήμερα επανέρχεται στην κυριότητά του με στόχο την ανέγερση κατοικιών. Παράλληλα, σημείωσε ότι οι μέχρι σήμερα κινητοποιήσεις του Δήμου, των μαζικών φορέων και των κατοίκων έχουν συμβάλει στο να τεθεί υπό αμφισβήτηση ο αρχικός σχεδιασμός της κυβέρνησης, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι οι διεκδικήσεις θα συνεχιστούν μέχρι να υπάρξει επίσημη δέσμευση για την παραχώρηση του χώρου στον Δήμο.

Ο δήμαρχος υπενθύμισε επίσης ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής έχει λάβει ομόφωνη απόφαση στήριξης του αιτήματος του Δήμου Χαϊδαρίου, η οποία προβλέπει και τη χρηματοδότηση παρεμβάσεων για την αξιοποίηση του Πάρκου.

Στη συνέχεια, στη σκηνή ανέβηκαν οι καλλιτέχνες Διονύσης Τσακνής, Κίτρινα Ποδήλατα και Μιρέλα Πάχου, οι οποίοι παρουσίασαν αγαπημένα τραγούδια και εξέφρασαν τη στήριξή τους στον αγώνα για τη διατήρηση του χώρου ως δημόσιου και ελεύθερα προσβάσιμου χώρου πρασίνου.

Τη συναυλία παρακολούθησαν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Χαϊδαρίου, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι. Παρούσα ήταν επίσης η βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΚΚΕ, Βιβή Δάγκα.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι, παρά τη σημασία του ζητήματος για την πόλη και τις εξελίξεις γύρω από το μέλλον του Πάρκου Νεολαίας, δεν υπήρξε παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης ή άλλων κοινοβουλευτικών κομμάτων της αντιπολίτευσης. Η μοναδική βουλευτική παρουσία ήταν αυτή της Βιβής Δάγκα από το ΚΚΕ.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή