Ολική επαναφορά των ΕΛΤΑ Courier με συμφωνία με Σκλαβενίτη και Πλαίσιο για παράδοση κατ’ οίκον
Προσλήψεις από τη θυγατρική των ΕΛΤΑ και αύξηση τζίρου 8% το Μάρτιο – Συμφωνία με ΑΒ της Speedex
Στο στόχαστρο των ελέγχων βρέθηκαν οι εταιρείες Courier, οι οποίες να σημειωθεί καλούνται να σηκώσουν το βάρος του lockdown της οικονομίας, ανταποκρινόμενες στην αυξημένη ζήτηση στη μεταφορά δεμάτων με μειωμένο προσωπικό και το ίδιο τιμολόγιο σε σχέση με το παρελθόν.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή περνά από ψιλό κόσκινο όλες τις εταιρείες του κλάδου με σκοπό να αποτραπούν αυξήσεις των τιμολογίων με βάση την ΠΝΠ του Μαρτίου που απαγορεύει την μεταβολή του περιθωρίου κέρδους εξαιτίας της πανδημίας του Covid 19.
Μετά τον έλεγχο, ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη στην ACS , η οποία ανακάλεσε τις πρόσφατες αυξήσεις, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προχώρησε σε έλεγχο σε μία άλλη εταιρεία courier τη Γενική Ταχυδρομική και αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλοι στον κλάδο των ταχυμεταφορών από τις μεγαλύτερες στις μικρότερες εταιρείες.
Τα ΕΛΤΑ Courier για να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες της αγοράς προχώρησαν στην πρόσληψη 50 ατόμων και εντάχθηκαν άμεσα στον τομέα της διανομής.
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία θα ανακοινώσει συνεργασία με την αλυσίδα σουπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και με την εταιρεία Πλαίσιο. Ο τζίρος των ΕΛΤΑ Courier ενισχύθηκε κατά 8% το Μάρτιο με την παράταση απαγόρευσης της κυκλοφορίας και μέχρπριλίου αναμένεται πιο ισχυρή αύξηση του τζίρου και μάλιστα σε διψήφιο ποσοστό. . Αξίζει να σημειωθεί ότι η αλυσίδα σουπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε σε συνεργασία με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex για την ενίσχυση της υπηρεσίας «Παράδοση στο Σπίτι»
Σύμφωνα με στέλεχος της αγοράς οι μικρότερες εταιρείες του κλάδου και λιγότερο γνωστές στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, διαμαρτύρονται ότι έχουν βρεθεί χωρίς ουσιαστικό έργο και το περιεχόμενο του άρθρου 21 της ΠΝΠ στην ουσία απαγορεύει τις συνεργασίες με μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου καθώς απαγορεύεται η αύξηση του τιμολογίου.
Η ACS σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι η αύξηση του τιμολογίου προήλθε κυρίως από την ενίσχυση άνω του 60% σε παραδόσεις ηλεκτρονικών αγορών κατ’ οίκον και τη ίδια στιγμή η εταιρεία δούλευε με μειωμένο προσωπικό έως 20% λόγω των μέτρων προστασίας.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr