Connect with us

Κοινωνία

Γ. Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής: Δεν αφήσαμε κανέναν πολίτη της Αττικής μόνο, σε αυτή την κρίση

Published

on

Με έργο, διαφάνεια, αισιοδοξία κι αυτοπεποίθηση, απαντάμε στην ιδεολογική μιζέρια συγκεκριμένων παρατάξεων και “βολεμένων” συνδικαλιστών

 

Από το Μάρτιο του 2020 ως σήμερα,  η Περιφέρεια Αττικής βρίσκεται στην “πρώτη γραμμή” της εθνικής προσπάθειας για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού. Στο διάστημα αυτό,  αναλάβαμε πολλές και διαφορετικές πρωτοβουλίες, για να στηρίξουμε τους πολίτες της Αττικής και να συμβάλουμε στην υγειονομική θωράκιση της μεγαλύτερης Περιφέρειας της χώραςΌλες οι δράσεις και αποφάσεις μας:

 

  1. Ήταν και είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένες με την Εθνική Στρατηγική για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Επιπλέον, ως Περιφέρεια Αττικής είμαστε περήφανοι γιατί πρωτοστατήσαμε στην υποβολή προτάσεων προς την Κυβέρνηση που υιοθετήθηκαν τελικά όπως το κλείσιμο των σχολείων, οι βρεφονηπιακοί σταθμοί, τα ΚΑΠΗ, η λήψη  περιοριστικών μέτρων τόσο για τις ευπαθείς ομάδες και τους ηλικιωμένους, όσο και το σύνολο των πολιτών. Και χάρη στην έγκαιρη υιοθέτηση των προτάσεων αυτών, σήμερα η χώρα μας θρηνεί έως και 400% λιγότερα θύματα, σε σχέση με το αν τα μέτρα είχαν παρθεί μια με δύο βδομάδες αργότερα.
  2. Λήφθηκαν άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση όσον αφορά την εφαρμογή προληπτικών μέτρων και πολιτικών. Δεν επικαλεστήκαμε ποτέ, ούτε την έλλειψη προσωπικού, ούτε τα κενά στο ισχύον, πριν την έκδοση των ΠΝΠ,  θεσμικό πλαίσιο, για να αποφύγουμε να κάνουμε τη δουλειά μας, γιατί οποιαδήποτε καθυστέρηση θα είχε συνέπειες στη ζωή των συμπολιτών μας.
  3. Υλοποιήθηκαν με διαδικασίες απόλυτης νομιμότητας και διαφάνειας, όπως προβλέπεται από το ειδικό νομοθετικό πλαίσιο που θεσπίστηκε από την κυβέρνηση για την αποτελεσματική λειτουργία του κρατικού μηχανισμού σε εξαιρετικού χαρακτήρα συνθήκες κρίσης, όπως αυτή που αντιμετωπίζουμε. Αυτό το πλαίσιο εφαρμόζουμε και θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε όπως έχουμε υποχρέωση, προκειμένου να έχουμε θετικά αποτελέσματα σε επίκαιρο πάντα χρόνο, ακόμα και όταν λειτουργούμε υπό συνθήκες πίεσης και με ελάχιστο προσωπικό.
  4. Λειτουργήσαμε υπερκομματικά, χωρίς ιδεοληψίες. Επιδιώξαμε και πετύχαμε συνεργασίες με τους Δήμους της Αττικής, με επιστημονικούς φορείς, συλλόγους, εθελοντές και ελληνικές επιχειρήσεις, που ενίσχυσαν την προσπάθειά μας, δίνοντας πάντοτε προτεραιότητα στις ανάγκες των πολιτών κι όχι στην εξυπηρέτηση μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, όπως κάνουν σήμερα κάποιοι ξεπερασμένοι συνδικαλιστές και παρατάξεις στο περιφερειακό μας συμβούλιο, που όλο αυτό το κρίσιμο διάστημα “έλαμψαν” δια της απουσίας τους από την εθνική προσπάθεια.
  5. Το έργο μας μιλά από μόνο του. Το επιβεβαιώνουν οι περισσότεροι από 60.000 συμπολίτες μας, που απευθύνθηκαν στην τηλεφωνική γραμμή 1110 που δημιουργήσαμε, για να δώσουμε ιατρικές συμβουλές και ψυχολογική υποστήριξη. Οι περισσότεροι από 50.000 μαθητές που απέκτησαν αμέσως μετά το κλείσιμο των σχολείων τους πρόσβαση, σε υπηρεσίες εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το προσωπικό των Δήμων, των Σωμάτων Ασφαλείας, οι τρόφιμοι και το προσωπικό των γηροκομείων της Αττικής, εκπρόσωποι σωματείων της Αττικής, τα ιδιωτικά ιατρεία της Αττικής, τους οποίους προμηθεύσαμε έγκαιρα με μάσκες, γάντια και αντισηπτικά , ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά τους και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους πολίτες, σε μια περίοδο που κανένας άλλος δεν μπορούσε να τους τα εξασφαλίσει. Οι χιλιάδες συνάνθρωποί μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, οι οποίοι  είχαν τη δυνατότητα να έχουν ένα πιάτο ζεστό φαγητό το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα, μέσω του ειδικού προγράμματος που υλοποιήσαμε σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες των 65 Δήμων της Αττικής. Οι εκατοντάδες γέροντες των γηροκομείων της Αθήνας, στους οποίους από την πρώτη στιγμή σταθήκαμε στο πλευρό τους. Ο νέος εξοπλισμός για τα νοσοκομεία και τις ΜΕΘ της Αττικής.

 

Το έργο αυτό κανένας δεν μπορεί,

ούτε να το ακυρώσει, ούτε να το συκοφαντήσει

 

Όλα όσα έγιναν τους τελευταίους μήνες, είναι αποτέλεσμα της συστηματικής προσπάθειας της διοίκησης, του πολιτικού προσωπικού και των εργαζομένων της Περιφέρειας Αττικής. Η προσπάθεια αυτή ούτε ακυρώνεται, ούτε αμαυρώνεται από τις αστήρικτες και συκοφαντικές καταγγελίες μιας μικρής και κομματικά κατευθυνόμενης συνδικαλιστικής ομάδας, που δυστυχώς υιοθετούνται και από πρόσωπα που διοίκησαν πρόσφατα την Περιφέρεια Αττικής, με καταστροφικά αποτελέσματα, σε όλα τα επίπεδα.

 

Στα ψέματα αυτά που επαναλαμβάνονται διαρκώς, απαντάμε με αλήθειες:

 

  • Αλήθεια πρώτη, τα αντισηπτικά που προμηθεύτηκε η Περιφέρεια Αττικής άμεσα και σε μια περίοδο που στην αγορά δεν υπήρχαν “ούτε για δείγμα”, έχουν αντισηπτική και απολυμαντική δράση, αφού περιέχουν οινόπνευμα σε ποσοστό 70%.

 

Ο ΕΟΔΥ σε πρόσφατες οδηγίες του για τη μη εξάπλωση του κορωνοιού συστήνει την πλύση των χεριών με σαπούνι και νερό ή εναλλακτικά με αλκοολούχο διάλυμα που περιέχει τουλάχιστον 60% αλκοόλη. Ο ΕΟΦ σε σχετικό έγγραφό του, σημειώνει ότι: «Στη σύνθεση του προϊόντος περιέχεται EthylAlcohol (Ethanol) Denat. ≥70 % , η οποία βάσει των διεθνών οδηγιών προσφέρει αποτελεσματική προστασία». Η άποψη αυτή που υποστηρίζεται και από έγκριτους επιστήμονες και αποτυπώνεται σε σχετικές μελέτες που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα σε διεθνή επιστημονικά έντυπα, προφανώς “δεν έφτασε ποτέ στα αυτιά” του Προεδρείου του Συλλόγου Υπαλλήλων. Ούτε και η επιστημονική διαπίστωση ότι το οινόπνευμα των 70 βαθμών είναι μικροβιοκτόνο και εξουδετερώνει τους ελυτροφόρους ιούς, (όπως ο covid -19),  συνεπώς είναι κατάλληλο για απολύμανση. Άλλωστε, τα περισσότερα προϊόντα με αντισηπτική δράση που κυκλοφορούν σήμερα στην ελληνική αγορά έχουν ανάλογα χαρακτηριστικά με τα αντισηπτικά που προμηθεύθηκε η Περιφέρεια. Υπάρχουν όμως τρεις μεγάλες διαφορές.  Η Περιφέρεια τα προμηθεύθηκε έγκαιρα, το Μάρτιο του 2020, σε μια περίοδο που υπήρχε τεράστια έλλειψη στην αγορά, σε πολύ χαμηλό κόστος (συσκευασίες 80ml και 500 ml, με τιμή αγοράς 0,6 και 2,5  € αντίστοιχα, περίοδο κατά την οποία η τιμή διάθεσής του, ήταν  και είναι υπερ-πολλαπλάσια), ενώ επέλεξε για προμηθευτή μια ελληνική εταιρεία, που δραστηριοποιείται στην αγορά πάνω από 40 χρόνια.

 

  • Αλήθεια δεύτερη, είναι απολύτως διαφανής και νόμιμη, αλλά και επιστημονικά σωστή κι επιβεβλημένη η απόφαση μας, να προμηθευθούμε άμεσα, με συνοπτικές διαδικασίες διαπραγμάτευσης, 500.000 μάσκες

 

Ενόψει της αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας, η Περιφέρεια Αττικής έκρινε απαραίτητη την λήψη μέτρων πρόληψης, ανάμεσα στα οποία ήταν και η απόκτηση 500.000 μασκών, ΑΜΕΣΑ και όχι σε διάστημα πολλών εβδομάδων αργότερα. Αυτή την απόφαση την πήραμε λαμβάνοντας υπόψη επιστημονικά δεδομένα και μελέτες από τις οποίες προκύπτει ότι αρκούν λίγα  μόνο 24ωρα για να αυξηθεί δραματικά η επιδημική καμπύλη και η θνησιμότητα. Για παράδειγμα η  καθυστέρηση λήψης μέτρων κατά μια εβδομάδα θα οδηγούσε σε αύξηση των ασθενών σε ΜΕΘ κατά 400%.

 

Συνεπώς, ο όρος για το χρόνο παράδοσης των μασκών εντός πέντε ημερών στη σχετική πρόσκληση όχι μόνο είναι νόμιμος και εναρμονισμένος με τη σχετική νομολογία, αλλά και επιβαλλόμενος από τις σχετικές περιστάσεις. Έχουμε  υποχρέωση για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας, λειτουργώντας προληπτικά, εξασφαλίζοντας διαθεσιμότητα μασκών το συντομότερο δυνατό , ώστε να  χρησιμοποιούνται ευρέως. Υποχρέωση που γίνεται ακόμη πιο επιβεβλημένη με τη σταδιακή άρση των επιβαλλόμενων μέτρων, χρόνος κατά τον οποίο οι εξελίξεις ως προς τη διασπορά του κορωνοϊού είναι απρόβλεπτες και τα νερά αχαρτογράφητα, ακόμα και σε διεθνές επίπεδο.

 

Σε κάθε περίπτωση, δεν παίζουμε μικροπολιτικά παιχνίδια με την υγεία των πολιτών της Αττικής. Ούτε υποκύπτουμε σε αστήρικτες καταγγελίες συνδικαλιστών. Λαμβάνουμε έγκαιρα προληπτικά μέτρα, όπως κάναμε με σχέδιο και υπευθυνότητα από την πρώτη στιγμή εμφάνισης της πανδημίας.

 

  • Αλήθεια τρίτη, απολύτως νόμιμη η διαδικασία ανάθεσης των γευμάτων του Πάσχα, σε ευπαθείς ομάδες συμπολιτών μας

 

Η Περιφέρεια Αττικής κατάφερε μέσα σε ελάχιστο χρόνο, να οργανώσει τη διάθεση γευμάτων σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού της Αττικής, το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα, σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες και εθελοντικές οργανώσεις των 65 Δήμων και του μεγαλύτερου συλλόγου Ρομά. Η παροχή των γευμάτων έγινε εφαρμόζοντας τις ισχύουσες διατάξεις, βάσει των οποίων μέχρι την 31η Μαΐου 2020, οι Περιφέρειες έχουν την δυνατότητα  να διενεργούν προμήθειες για την παροχή γευμάτων και τροφίμων για τις ευπαθείς ομάδες, με απευθείας ανάθεση, προσφεύγοντας στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης.

 

Αρχικά η Περιφέρεια Αττικής, επιδιώκοντας ευρεία δημοσιότητα στη σχετική διαδικασία,  προέβη στη δημοσίευση σχετικής πρόσκλησης, αντί της απευθείας ανάθεσης με διαπραγμάτευση, οπότε και υποβλήθηκαν προσφορές από έντεκα εταιρείες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση ολοκλήρωσης της σχετικής διαδικασίας (έλεγχος δικαιολογητικών, αιτιολόγηση οικονομικών προσφορώνκ.λπ.), η οποία εκκρεμεί ακόμα στο στάδιο του προσυμβατικού ελέγχου από τα αρμόδια δικαστικά όργανα. Η διαγωνιστική διαδικασία δεν οδήγησε σε άμεσο αποτέλεσμα και συνεπώς θα ήταν αδύνατη η παροχή γευμάτων την παραμονή και ανήμερα της γιορτής του Πάσχα, οπότε το πασχαλινό τραπέζι των συμπολιτών μας που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες θα ήταν άδειο. Για το λόγο αυτό και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η διαδικασία που υιοθετήθηκε δεν εξυπηρετούσε την επείγουσα φύση των περιστάσεων και του ελάχιστου πλέον διαθέσιμου χρόνου, τα αρμόδια όργανα της Περιφέρειας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου, προέβησαν σε όλες τις ενδεικνυόμενες ενέργειες. , εξασφαλίζοντας έτσι την παροχή ποιοτικού εορταστικού γεύματος σε χιλιάδες συμπολίτες μας.

 

Οι μόνοι που ευνοήθηκαν από τη διαδικασία αυτή ήταν τελικά οι χιλιάδες συνάνθρωποί μας, που είχαν τις γιορτινές μέρες που μας πέρασαν ποιοτικά εορταστικά γεύματα το Μεγάλο Σάββατο το βράδυ και την Κυριακή του Πάσχα.

 

Η υπευθυνότητα θα νικήσει το λαϊκισμό

 

Η σημερινή Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής χειρίζεται με διαφάνεια, νομιμότητα υπευθυνότητα και  αποτελεσματικότητα, την κρίση που βιώνουμε τους τελευταίους δύο μήνες. Δεν φοβόμαστε, αντίθετα επιδιώκουμε τον έλεγχο από τα αρμόδια θεσμικά όργανα της Πολιτείας, όσον αφορά τη νομιμότητα των αποφάσεων μας.

 

Αλλά πάνω από όλα επιδιώκουμε των έλεγχο των πολιτών, τους οποίους υπηρετούμε στη βάση της ισχυρής λαϊκής εντολής που λάβαμε πριν σχεδόν έναν χρόνο. Σε αυτούς “δίνουμε κάθε μέρα λογαριασμό”.  Η δύναμη του 66% των πολιτών της Αττικής που μας εμπιστεύθηκε,  μπορεί να μην αποτυπώνεται σήμερα στις έδρες του Περιφερειακού μας Συμβουλίου, γιατί κάποιοι έπαιξαν παιχνίδια με τον εκλογικό νόμο για να εξυπηρετήσουν τα μικροκομματικά τους συμφέροντα.   Όμως αυτό δεν θα μας εμποδίσει να κάνουμε πράξη το πρόγραμμά μας και τη δέσμευσή μας να μην αφήσουμε κανέναν συμπολίτη μας μόνον, σε αυτή την κρίση.

 

Λυπόμαστε πολύ που την κα Δούρου την “ενοχλεί” το λογότυπο  της Περιφέρειας  στις συσκευασίες των αντισηπτικών που έγκαιρα παραγγείλαμε και μοιράσαμε στους πολίτες και τους εργαζόμενούς μας   και δεν την ενοχλεί η απουσία της όλο αυτό το διάστημα από την κοινή προσπάθεια να στηρίξουμε τους πολίτες της Αττικής.  Η κα Δούρου υιοθετεί πλήρως την στρατηγική ΣΥΡΙΖΑ, που είναι η προσφυγή στην σκανδαλολογία, η απαξίωση και η συκοφάντηση κάθε δράσης που έχει γίνει για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Κάθε έργου που γίνεται στην Αττική. Όμως ματαιοπονεί.

 

Όπως το 2019, έτσι και τώρα, η υπευθυνότητα θα νικήσει το λαϊκισμό.

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Εξαρθρώθηκε συμμορία διακίνησης ναρκωτικών στην Αγία Βαρβάρα – Είχαν μετατρέψει διαμέρισμα σε «φρούριο»

Published

on

Τέσσερα άτομα συνελήφθησαν από την ΕΛ.ΑΣ. – Τραυματίστηκε αστυνομικός κατά την επιχείρηση, ενώ προηγήθηκε επεισόδιο με πυροβολισμούς μεταξύ μελών της ομάδας.

Σημαντικό πλήγμα στη διακίνηση ναρκωτικών στην ευρύτερη περιοχή της Αγίας Βαρβάρας κατάφερε η Ελληνική Αστυνομία, προχωρώντας στην εξάρθρωση συμμορίας που φέρεται να είχε οργανώσει πλήρως τη δράση της μέσα από διαμέρισμα το οποίο είχε μετατραπεί σε πραγματικό «φρούριο».

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα μέλη της ομάδας είχαν εγκαταστήσει σύστημα παρακολούθησης με κάμερες ασφαλείας, ενώ η είσοδος του διαμερίσματος ήταν προστατευμένη με θωρακισμένη πόρτα και ειδικό άνοιγμα μέσω του οποίου πραγματοποιούνταν οι συναλλαγές. Οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι το σημείο λειτουργούσε σε 24ωρη βάση, με συνεχή προσέλευση ατόμων που προμηθεύονταν ναρκωτικές ουσίες.

Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγίας Βαρβάρας, το οποίο έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών και παρακολούθηση της δράσης των εμπλεκομένων προχώρησε στην επέμβαση και τη σύλληψη τεσσάρων ατόμων. Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης σημειώθηκε ένταση, καθώς ένας από τους συλληφθέντες φέρεται να αντιστάθηκε σθεναρά και να τραυμάτισε αστυνομικό.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, λίγη ώρα πριν από την έφοδο των Αρχών είχε προηγηθεί σοβαρό επεισόδιο μεταξύ δύο μελών της συμμορίας, τα οποία φέρονται να πυροβόλησαν το ένα το άλλο, αποκαλύπτοντας το κλίμα έντασης που επικρατούσε στο εσωτερικό της εγκληματικής ομάδας.

Η υπόθεση προκαλεί έντονο προβληματισμό, καθώς αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οργανωμένα κυκλώματα επιχειρούν να εγκαθιστούν σημεία διακίνησης ναρκωτικών μέσα στον αστικό ιστό, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των κατοίκων.

Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζεται για την πλήρη διερεύνηση της δράσης της συμμορίας και τυχόν διασυνδέσεις της με άλλα κυκλώματα διακίνησης ναρκωτικών.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Μ. Χατζηευσταθίου: Είμαστε σοκαρισμένοι με την είδηση της απώλειας του Γυμναστή μας

Published

on

Αγαπητές κι αγαπητοί φίλοι του σχολείου μας. Όλες κι όλοι είμαστε σοκαρισμένοι με την είδηση της απώλειας του Γυμναστή μας, του Φίλου μας, του Γιώργου Καλλή, του Ανθρώπου που τα Παιδιά λάτρευαν και κρέμονταν πάνω του, συνεχώς. Δεν.. δεν… χωράνε οι λέξεις.
Θα σταθούμε δίπλα στη Σοφία και τα κορίτσια σου, Γίγαντα.
Πάντα θα πλανιέται η μορφή σου στην αυλή του σχολείου μας…
Πάντα!.
.
.
.
.
.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή