Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Έναρξη Πιλοτικού Προγράμματος ενίσχυσης των ΚΕΠ Υγείας των Δήμων της Περιφέρειας Αττικής: Αγίας Βαρβάρας, Δάφνης – Υμηττού, Μεγαρέων και Νέας Σμύρνης

Published

on

Γ. Πατούλης: «Περιφέρεια και Δήμοι συνεργαζόμαστε στενά για την ανάπτυξη δομών Πρόληψης και Προσυμπτωματικού Ελέγχου προς όφελος των πολιτών. Τα ΚΕΠ Υγείας αποτελούν σημαντικό εργαλείο για την Τοπική Αυτοδιοίκηση με προσυμπτωματικό έλεγχο και διατήρηση της ποιότητας ζωής των δημοτών»

Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020 πραγματοποιήθηκε συνάντηση στα γραφεία της Περιφέρειας Αττικής του Περιφερειάρχη Αττικής και Προέδρου του ΕΔΔΥΠΠΥ κ. Γιώργου Πατούλη και των Δημάρχων κ. Λάμπρου Μίχου Δήμου Αγίας Βαρβάρας, κ. Αναστάσιου Μπινίσκου Δήμου Δάφνης Υμηττού, κ. Γρηγόριου Σταμούλη Δήμου Μεγαρέων και κ. Σταύρου Τζουλάκη Δήμου Νέας Σμύρνης.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η έναρξη του πιλοτικού προγράμματος ενίσχυσης των ΚΕΠ Υγείας των Δήμων της Περιφέρειας Αττικής: Αγίας Βαρβάρας, Δάφνης – Υμηττού, Μεγαρέων και Νέας Σμύρνης από το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής, στο πλαίσιο του έργου «Πρόγραμμα Πρόληψης και Προσυμπτωματικού Ελέγχου των δημοτών και των Κατοίκων του με Έμφαση στα μέλη Ευάλωτων και Ειδικών ομάδων του Πληθυσμού.
Βασικός στόχος των ΚΕΠ Υγείας είναι η ενημέρωση όλων των πολιτών και η διοργάνωση προληπτικών εξετάσεων για 11 κύρια νοσήματα, προτεινόμενα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για τα οποία έχει αποδειχθεί με μελέτες πως η έγκαιρη προληπτική παρέμβαση και ανίχνευση τυχόν συμπτωμάτων κρίνεται αποτελεσματική και μπορεί να σώσει ζωές. Σύμμαχος στην ευαισθητοποίηση των πολιτών είναι το σύγχρονο λογισμικό των ΚΕΠ Υγείας μέσω του οποίου εφαρμόζονται διεθνή πρωτοκόλλα screening του πληθυσμού με τα στελέχη των ΚΕΠ Υγείας να επιβλέπουν το follow up της διατήρησης της υγείας των Πολιτών. Αυτοματοποιημένα το λογισμικό ενημερώνει τους πολίτες, μέσα από τον προσωπικό τους προφίλ, σχετικά με τις προληπτικές εξετάσεις που προτείνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας για την ηλικία και το φύλο τους, καθώς και με την πάροδο του χρόνου υπενθυμίζει την επανεξέταση τους. Τα 11 νοσήματα στα οποία επικεντρώνεται το ΚΕΠ Υγείας μέσα από το λογισμικό είναι ο Καρκίνος του παχέος εντέρου, ο Καρκίνος του τραχήλου της μήτρας, ο Καρκίνος του μαστού, ο Καρδιαγγειακός κίνδυνος, το Ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής, ο Καρκίνος του προστάτη, το Μελάνωμα, η Κατάθλιψη, η οστεοπόρωση η ΧΑΠ και η Άνοια. Οι Πολίτες μπορούν να εγγραφούν στο λογισμικό των ΚΕΠ Υγείας μέσα από την πλατφόρμα στο site www.kepygeias.org

Ο Περιφερειάρχης Αττικής και Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ κ. Γιώργος Πατούλης, δήλωσε: «Η ενίσχυση των Δομών Πρόληψης και Προσυμπτωματικού Ελέγχου «ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ» ήταν προεκλογική δέσμευση που σήμερα γίνεται πράξη με την έναρξη του πιλοτικού προγράμματος ενίσχυσης των ΚΕΠ Υγείας των Δήμων της Περιφέρειας Αττικής: Αγίας Βαρβάρας, Δάφνης Υμηττού, Μεγαρέων και Νέας Σμύρνης από το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής, στο πλαίσιο του έργου «Πρόγραμμα Πρόληψης και Προσυμπτωματικού Ελέγχου των δημοτών και των Κατοίκων του με Έμφαση στα μέλη Ευάλωτων και Ειδικών ομάδων του Πληθυσμού. Η Περιφέρεια Αττικής έχει στόχο να γίνει η πρώτη περιφέρεια υγείας μέσα από τον συντονισμό ενός οργανωμένου προγράμματος δημόσιας υγείας, και έχει ευθύνη να επενδύσει στην προαγωγή της υγείας των κατοίκων, μέσα από την επιδότηση των ΚΕΠ Υγείας και στους 66 Δήμους της Αττικής. Τα ΚΕΠ Υγείας είναι το όραμα πολλών χρόνων, και αποτελούν μία στροφή της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας προς την τοπική αυτοδιοίκηση. Θα έλεγε κανείς ότι ο θεσμός αυτός αναλαμβάνει τη διατήρηση της υγείας του πληθυσμού καθώς είναι ένα βασικό εργαλείο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πλήρως εναρμονισμένο με τα πρωτόκολλα του Π.Ο.Υ, που έχει σαν σκοπό τον προσυμπτωματικό έλεγχο και την ενημέρωση των πολιτών για να προληφθούν έγκαιρα σοβαρές παθήσεις».
O Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας κ. Λάμπρος Μίχος επισήμανε:«Με χαρά ο δήμος Αγίας Βαρβάρας συμμετέχει στο πιλοτικό πρόγραμμα της Περιφέρειας Αττικής που αφορά στην Πρότυπη λειτουργία των ΚΕΠ Υγείας. Το ΚΕΠ Υγείας του δήμου μας έχει βραβευτεί για τον υποδειγματικό τρόπο παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας προς τους πολίτες και τις καινοτόμες δράσεις του. Αποτελεί προτεραιότητά μας να διαδώσουμε την Πρότυπη λειτουργία του και να συνεχίσουμε δυναμικά τις δράσεις προάσπισης της υγείας των πολιτών μας. Στην άοκνη προσπάθεια που καταβάλουμε έχουμε σύμμαχο την Περιφέρεια Αττικής. Η σημερινή συνάντηση βάζει ακόμα ένα λιθαράκι στην επιτυχημένη και αποδοτική μέχρι σήμερα συνεργασία μας»

O Δήμαρχος Δάφνης – Υμηττού κ. Αναστάσιος Μπινίσκος τόνισε μεταξύ άλλων: «Ο Δήμος Δάφνης-Υμηττού σε συνεργασία με το ΕΔΔΥΠΠΥ, πιστοποιημένο δίκτυο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας δημιούργησε το Κέντρο Πρόληψης για την Υγεία (ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ). Σκοπός του ΚΕΠ Υγείας είναι η ενημέρωση και η συμβουλευτική καθοδήγηση των πολιτών σχετικά με την πρόληψη και την προαγωγή της υγείας καθώς και η πραγματοποίηση διαγνωστικών εξετάσεων ανάλογα με το ατομικό και οικογενειακό ιστορικό του καθενός. Η Πρόληψη είναι ευθύνη ΟΛΩΝ μας και αποτελεί προτεραιότητα στο Δήμο μας.»
O Δήμαρχος Μεγαρέων κ. Γρηγόριος Σταμούλης ανέφερε τα εξής: «Τα ΚΕΠ Υγείας είναι ένα σπουδαίο εργαλείο που έχει στη διάθεσή της η Τοπική Αυτοδιοίκηση για την πρόληψη, ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των δημοτών και αποτελεί μία καινοτομία της Ελληνικής Αυτοδιοίκησης μέσω του ΕΔΔΥΠΠΥ και της Περιφέρειας της Αττικής. Μέσα από το πιλοτικό πρόγραμμα των ΚΕΠ Υγείας προσδοκούμε το βραβευμένο ΚΕΠ Υγείας Μεγάρων να γίνει πρότυπο ΚΕΠ Υγείας ωφελώντας όλους τους δημότες μας».
O Δήμαρχος Νέας Σμύρνης κ. Σταύρος Τζουλάκης σημείωσε: «Ο Δήμος Νέας Σμύρνης, πρωτοπόρος σε κάθε κίνηση που αφορά την υγεία των πολιτών του, ξεκινά την πιλοτική εφαρμογή του νέου λογισμικού σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει ένα πλέγμα ασφάλειας που προσφέρεται δωρεάν και σώζει ζωές. Τους καλώ όλους να αγκαλιάσουν και να στηρίξουν την προσπάθεια αυτή».
Στη συζήτηση συμμετείχαν επίσης ο κ. Παναγιώτης Γιατζίδης Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης του Δήμου Νέας Σμύρνης, ο κ. Σωτήρης Παπασπυρόπουλος Συντονιστής Προγράμματος Υγιείς Πόλεις Περιφέρειας Αττικης, o Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας κ. Ι. Σελίμης, η κα Μαρία Αϊδίνη Γενική Διευθύντρια Ελληνικού Δικτύου Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ), η κα Νταίζη Παπαθανασοπουλου Συντονίστρια Προγράμματος Υγιείς Πόλεις ΕΔΔΥΠΠΥ και στελέχη της Κεντρικής Δομής των ΚΕΠ Υγείας του ΕΔΔΥΠΠΥ.

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Γιορτή του Κλήδονα στην Αγία Βαρβάρα – Αναβιώνει ένα από τα ομορφότερα λαϊκά έθιμα

Published

on

Με μουσική, παράδοση και τη ζωντάνια της ελληνικής λαϊκής κληρονομιάς, ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας προσκαλεί τους δημότες και τους επισκέπτες στην καθιερωμένη Γιορτή του Κλήδονα, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 και ώρα 20:00 στην πλατεία Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, στην περιοχή της Παναγίας Ελεούσας.

Η εκδήλωση διοργανώνεται από το «Σχολείο Παράδοσης & Λαογραφίας» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας και έχει στόχο τη διατήρηση και ανάδειξη ενός από τα πιο αγαπημένα έθιμα του ελληνικού λαϊκού πολιτισμού, που συνδέεται με τον εορτασμό του Αγίου Ιωάννη του Κλήδονα.

Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τη μαγεία της παράδοσης μέσα από μουσικές, τραγούδια και δρώμενα που αναβιώνουν τα έθιμα του Κλήδονα, σε μια βραδιά γεμάτη νοσταλγία, κέφι και πολιτισμό.

Η καλλιτεχνική επιμέλεια της εκδήλωσης ανήκει στον Ηλία Υφαντίδη, ενώ η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

Ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας συνεχίζει να επενδύει στον πολιτισμό και στην ανάδειξη των λαϊκών παραδόσεων, προσφέροντας εκδηλώσεις που ενώνουν τις γενιές και κρατούν ζωντανές τις ρίζες και τα έθιμα του τόπου μας.

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Η νέα εποχή του Σινέ Πάνθεον – Χρήστος Μπεχτσής: «Το σινεμά είναι εμπειρία που δεν αντικαθίσταται»

Published

on

Ο Χρήστος Μπεχτσής μιλά για μια διαδρομή που δεν ξεκίνησε απλώς από επαγγελματική επιλογή, αλλά από μια βαθιά, σχεδόν προσωπική σχέση με το σινεμά. Από τα παιδικά του χρόνια μέχρι τη σημερινή του δραστηριοποίηση σε εμβληματικές αίθουσες και θερινούς κινηματογράφους, περιγράφει μια πορεία όπου η αγάπη για την κινηματογραφική εμπειρία έγινε τρόπος ζωής και δημιουργίας.

Στη συνέντευξη που ακολουθεί, αναφέρεται στο πώς οδηγήθηκε από τον ρόλο του θεατή σε εκείνον του επιχειρηματία του χώρου, αλλά και στο όραμά του για το μέλλον του θερινού κινηματογράφου και ειδικά για το Σινέ Πάνθεον, το οποίο ετοιμάζεται να περάσει σε μια νέα, αναβαθμισμένη εποχή.

Δ: Ποια είναι η προσωπική σας διαδρομή στον χώρο του κινηματογράφου και πώς ξεκίνησε η σχέση σας με τις κινηματογραφικές αίθουσες;

Μπ.: Η σχέση μου ξεκινά από την παιδική μου ηλικία , όπου ως μόνιμος και συχνός θεατής , έβλεπα όλες τις ταινίες ,( ακόμα και αυτές που δεν επιτρεπόταν για την ηλικία μου..).
Αυτή ακριβώς η σχεδόν ερωτική σχέση με την αίθουσα και τις ταινίες , καθόρισε και τις επαγγελματικές μου επιλογές και έτσι δεν ασχολήθηκα ποτέ με την αξιοποίηση του πανεπιστημιακού μου πτυχίου , αλλά από τα νεανικά μου χρονιά , τέλη της δεκαετίας 80, δραστηριοποιήθηκα ποικιλόμορφα με τον κινηματογραφικό χώρο.
Επαγγελματικά η πρώτη αίθουσα που αναλάβαμε μαζί με την κόρη μου Σοφία, ήταν το 2015 το θερινό Σινε Αλεξάνδρα στο Χαλάνδρι.

Δ: Τι ήταν αυτό που σας έκανε να επενδύσετε στους θερινούς κινηματογράφους;

Μπ.: Επενδύουμε γενικότερα και σε κλειστές αίθουσες όπως CINOBO OΠΕΡΑ & CINOBO ΠΑΤΗΣΙΩΝ και σε θερινές όπως το CINE PARIS, ΣΙΝΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΣΙΝΕ ΦΛΕΡΥ, ΣΙΝΕ ΚΗΠΟΣ και σύντομα CINOBO MASKOT και φυσικά ΣΙΝΕ ΠΑΝΘΕΟΝ. Θεωρώ ότι εμπειρία της ομαδικής θέασης μια ταινίας , είτε σε μια σκοτεινή κλειστή αίθουσα , ειτε σε ένα θερινό σινεμά με ανοιχτό ουρανό και πράσινο , είναι μοναδική και αναντικατάστατη.

Δ: Τι σημαίνει για εσάς ο θερινός κινηματογράφος;

Μπ.: Όμορφες βραδιές με εύκολες εξορμήσεις από την σκληρή καθημερινότητα , κοινωνικότητα και προσβάσιμη διασκέδαση, ψυχαγωγία, αλλά και ρομαντισμό

Δ: Τι ήταν αυτό που σας κέρδισε και σας οδήγησε στην απόφαση να αναλάβετε το Σινέ Πάνθεον;

Μπ.: Η επίμονη και γεμάτη όραμα πρόταση του Δήμαρχου Λάμπρου Μίχου, του Νίκου Βουρλιώτη και ο επαγγελματισμός που επέδειξαν σε ολες τις απαιτούμενες συνεννοήσεις. Θέλουν να δουν το θερινό σινεμά της περιοχής τους ξανά σε λειτουργία, αποτελώντας έναν πλεον αναβαθμισμένο χώρο προσέλευσης θεατών και ψυχαγωγίας των κατοίκων.

Δ: Τι ξεχωρίζετε περισσότερο σε αυτόν τον κινηματογράφο;

Μπ.: Το αμφιθεατρικό του σχήμα , που είναι σπάνιο και μοναδικό για θερινό.

Δ: Ποιο είναι το βασικό σας όραμα για το μέλλον του χώρου;

Μπ.: Ένα αναβαθμισμένο λειτουργικά, τεχνικά και αισθητικά σινεμά, το οποίο θα προφέρει ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα ταινιών, φιλόξενο και προσβασιμο σε ολο τον κόσμο.

Δ: Ποιες αλλαγές ή βελτιώσεις σχεδιάζετε;

Μπ.: Ανακαίνιση του χώρου και του κυλικείου, νέος εξοπλισμός ήχου και εικόνας, νέα τραπεζοκαθισματα.

Δ: Πώς φαντάζεστε το Σινέ Πάνθεον τα επόμενα χρόνια;

Μπ.: Να γίνει ένα τοποσημο για περιοχή και ευρύτερα . Στολίδι του Δήμου και αγαπημένος προορισμός όλων των κατοίκων της περιοχής.

Δ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το μεγαλύτερο στοίχημα αυτής της νέας προσπάθειας;

Μπ.: Να επανασυστήσουμε το Σινέ Πάνθεον στο κοινό, αναδεικνύοντας τις δυνατότητές του και σηματοδοτώντας τη μετάβασή του σε μια νέα εποχή, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες και να πείσουμε το κοινό ότι περνά σε μια νέα εποχή, που σέβεται τους θεατές του και αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό για νέους, παιδιά, οικογένειες, συνταξιούχους και γενικότερα για όλο τον κόσμο.

 

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή