Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Ε. Μπούρα: Επόμενη Στάση : Χαϊδάρι, ξεχάστε κάθε ελπίδα

Published

on

Την έντονη πικρία της εκφράζει η συνάδελφος κ. Ελισσάβετ Μπούρα με το άρθρο της «Επόμενη Στάση: Χαϊδάρι, ξεχάστε κάθε ελπίδα», σχετικά με την κατάσταση την οποία εμφανίζουν οι στάσεις των δημοσίων συγκοινωνιών στο Χαϊδάρι.

Σύμφωνα με την κ. Μπούρα η ευθύνη βαραίνει τους δημάρχους –νυν και προηγούμενο-, οι οποίοι αδιαφόρησαν για την άθλια κατάσταση που βρίσκονται οι στάσεις, οι οποίες μεταβάλλονται σε … «τόπους μαρτυρίου» για τους υποψήφιους επιβάτες καθώς αυτοί μένουν εκτεθειμένοι στην βροχή και το κρύο κατά τον χειμώνα και τις υψηλές θερμοκρασίες και τον ήλιο το καλοκαίρι.

Δείτε ολόκληρο το άρθρο της κ. Μπούρα:

«Εσείς που μπαίνετε, ξεχάστε κάθε ελπίδα» ΚΟΛΑΣΗ (Α’ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟ  ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ)  Δάντης Αλιγκέρι (Dante Alighieri22 Μαΐου ή 13 Ιουνίου 1265 – 14 Σεπτεμβρίου 1321-

Η Κόλαση όσων χρησιμοποιούν λεωφορεία, αρχίζει από τις στάσεις

Η ταλαιπωρία των συμπολιτών, όσων χρησιμοποιούν δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, είναι γνωστή και χιλιοειπωμένη. Η βάσανος  στους δρόμους μιας μεγάλης ελληνικής πόλης είναι δεδομένη. Η Κόλαση του Δάντη στο Χαϊδάρι, είναι η μόνη μεταφορά, της κυριολεκτικής μας ταλαιπωρίας και καθημερινής μας  αγωνίας. Κατεστραμμένες στάσεις, χωρίς στέγαστρα. Καμίνια κυριολεκτικά, τους θερινούς μήνες.

Κανένα φώς στο τούνελ της δημόσιας μετακίνησης με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Η κουβέντα για το ΜΕΤΡΟ και πως και γιατί δεν έφτασε στο δήμο μας, χωρίς αποτέλεσμα. Ατελέσφορη συζήτηση  όπως και όλα όσα σκέφτονται; προτείνουν; αλλά δεν πραγματώνονται προς όφελος των δημοτών.  Μόνο αποσπασματικές,  ευκαιριακές εξυπηρετήσεις των κολλητών ή φωνακλάδων.

Για τη φουκαριάρα την ψήφο, των επόμενων εκλογών!

Στάση στη Τήνο

Η Στάση της Αγωνίας

Αλλά μια στάση  λεωφορείου λειτουργική, θα μπορούσαμε να έχουμε. Ή όχι;  Ούτε για αυτό δεν είμαστε άξιοι ή μήπως απλά ούτε για αυτό δεν είμαστε ικανοί; Ποιός φταίει λοιπόν; Γιατί δεν είναι θέμα χρημάτων μόνο. Επειδή λεφτά υπάρχουν, αν όχι για όλες τουλάχιστον για κάποιες στάσεις που εξυπηρετούν σε κεντρικά σημεία. Μεγάλο πλήθος επιβατών.

ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ. Από την προηγούμενη δημοτική αρχή υποβλήθηκε η πρόταση ένταξης για χρηματοδότηση στο Υπουργείο Εσωτερικών. Αναβάθμιση, επισκευή και δημιουργία στάσεων λεωφορείων. Το ποσόν  50.000 ευρώ.

Τι είναι το  πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ

Είναι η ένταξη έργων των δήμων,  η οποία πραγματοποιείται  με την έκδοση Προσκλήσεων του Υπουργού Εσωτερικών, στις οποίες εξειδικεύονται η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων, τα έντυπα και δικαιολογητικά που απαιτούνται (Τεχνικά Δελτία Έργων, αποφάσεις
συλλογικών οργάνων κλπ), η ανάλυση των κριτηρίων επιλογής, η
προτεραιοποίηση των αναγκών, οι υποχρεώσεις των δικαιούχων και κάθε
άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.*

Στάση στο Davon-Αγγλία

Απόφαση ένταξης του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης το έργο «Έργα και επενδυτικές δραστηριότητες των δήμων όλης της χώρας (ειδικό πρόγραμμα ενίσχυσης των δήμων)» με ενάριθμο 2017ΣΕ05500010 και προϋπολογισμό 300.000.000 € (ΑΔΑ:ΨΖΨΕ465ΧΙ-ΥΣ5). Και σήμερα έχει ενισχυθεί το ποσόν, συνολική χρηματοδότηση για το  ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ (παιδικές χαρές, αύλειοι χώροι σχολείων, προσβάσεις ΑμΕΑ σε σχολεία, προμήθεια εξοπλισμού και οχημάτων για καθαριότητα και Δημοτική Συγκοινωνία,μελέτες, μέτρα ενίσχυσης πυροπροστασίας σχολείων κλπ.)  στο τελικό ποσόν του 1.000.000.000,00 ευρώ.

Ο Δήμος μας έμεινε στα 50.000 ευρώ που μας κατένειμε το Υπουργείο βάσει της απόφασης ” Σε δήμους με μόνιμο πληθυσμό άνω των 15.000 κατοίκων και έως 60.000
κατοίκους, επιχορηγούμενος προϋπολογισμός 50.000,00€, για τον εξοπλισμό έως 25
στάσεων”.

Μην απορούμε λοιπόν γιατί δεν έχουμε στάσεις ή συγκοινωνίες κλπ. Ούτε τότε υπέβαλλαν πρόταση με πρόσθετη χρηματοδότηση, ούτε αργότερα η νέα δημοτική αρχή. Γιατί το πρόγραμμα πήρε παράταση μέχρι 28/2/2020.

Υπεύθυνη για το πρόγραμμα, υποβολή τεχνικών δελτίων και παρακολούθηση, στο Δήμο Χαϊδαρίου έχει ορισθεί η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου μας, κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ***

Η απόφαση του Δήμου μας, για τις στάσεις

Με το   το πρακτικό της 3ης/2019 Τακτικής συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου. Αρ. αποφάσεως : 27 ΘΕΜΑ: Λήψη απόφασης περί αποδοχής συμμετοχής στο πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ, στο πλαίσιο της πρόσκλησης V, στον Άξονα Προτεραιότητας «Κοινωνικές και Πολιτιστικές Υποδομές και Δραστηριότητες των Δήμων» για την «Προμήθεια εξοπλισμού, κατασκευή, μεταφορά και τοποθέτηση στεγάστρων, για την δημιουργία ή και την αναβάθμιση των στάσεων, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού των δήμων της χώρας».

Αποφασίστηκε ομόφωνα, λοιπόν η συμμετοχή του Δήμου μας και όπως αναφέρεται στην απόφαση, συγκεκριμένα “με κατάρτιση της σχετικής μελέτης από την Τεχνική Υπηρεσία, στο πλαίσιο της Πρόσκλησης V.”

Οι αποφάσεις Δήμε μου, είναι το πρόβλημα σου

Γιατί; Γιατί όποιος-α ανυποψίαστος-η έχει  την  υπομονή να διαβάσει την πρόσκληση του Υπουργείου. Γιατί όποιος-α έχει γνώσεις στοιχειώδεις και παρακολουθήσει στη σελίδα του Υπουργείου, θα δει οτι δεν χρειάζεται μελέτη για να υποβληθεί αίτημα χρηματοδότησης για τις στάσεις. Για την πρόσκληση  για τις στάσεις, χρειάζεται να συνταχθεί ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ******

Και το Τεχνικό Πρόγραμμα, Δήμε μου, είναι τεχνικά ασήμαντο και μηδενικό

Στο Τεχνικό Πρόγραμμα για το 2020 και στον κωδικό 30.7135.0022
Προμήθεια και τοποθέτηση στεγάστρων συγκοινωνίας (ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ) είχε προβλεφθεί η πίστωση και το έργο με χρηματοδότηση …1,00….Δηλαδή δεν έχει γίνει αποδεκτό το αίτημα από το Υπουργείο Εσωτερικών. Αυτό σημαίνει η πίστωση με το ποσόν -1,00

Όχι ότι έχει καμιά διαφορά για εμάς, τους δημότες. Μιας και το ποσόν των 222.000 ευρώ, το οποίο φαίνεται στην πίστωση. Επιχορήγηση απο το ίδιο πρόγραμμα για τις Παιδικές Χαρές**** Αλλά και το πλυντήριο δρόμων  και πεζοδρομίων 135.000. Έχει γίνει η αποδοχή από το Υπουργείο,  αλλά ακόμα περιμένουμε. Γιατί;

Επίσης από το Υπουργείο Εσωτερικών, ο Δήμος μας έχει επιχορηγηθεί με το ποσόν των 330.600 ευρώ ***** . Το 50% είχε ήδη κατατεθεί στο Ταμείο Πρακαταθηκών και Δανείων, για κάθε δήμο.

“Δεν χρηματοδοτούνται έργα που έχουν ήδη ενταχθεί για χρηματοδότηση από άλλα προγράμματα” αναφέρει η απόφαση, από το 2019 και “Με την ολοκλήρωση των διαδικασιών προγραμματισμού υλοποίησης δράσεων, οι δήμοι θα ενημερώσουν το υπό ανάπτυξη πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΕΣ όταν αυτό τεθεί σε λειτουργία. Μέχρι την έναρξη λειτουργίας του, οι δήμοι θα αποστείλουν στη Διεύθυνση Οικονομικής και Αναπτυξιακής Πολιτικής του Υπουργείου Εσωτερικών Τεχνικό Δελτίο με την καταγραφή όλων των έργων που θα υλοποιήσουν με την παρούσα επιχορήγηση. Σχετικό έντυπο θα αποσταλεί στους δήμους στο επόμενο χρονικό διάστημα. ”

Για το φουκαριάρικο, το  Τεχνικό Δελτίο

Για πείτε μας λοιπόν για όλα αυτά κυρίες και κύριοι. Τι έχει γίνει; Γιατί δεν  γίνονται  σε αυτή την πόλη έργα; Για ένα Τεχνικό Δελτίο;

Και ναι υπάρχει γραφειοκρατία και μετά χρειάζονται μελέτες και να τηρηθούν τόσες διαδικασίες σύμφωνα με τις δημόσιες συμβάσεις κλπ. Αλλά αυτή είναι η δουλειά σας. Δεν είναι τόπος διακοπών οι θέσεις των υπαλλήλων στο δήμο. Ούτε το Δημοτικό Συμβούλιο, καφέ για συζητήσεις και αψιμαχίες των μισητών.

Περιμένοντας τον Γκοντό..

Στάσεις, παιδικές χαρές, προσβάσεις για ΑμΕΑ σε σχολικά κτίρια, στα πεζοδρόμια, ασφαλτοστρώσεις, διαβάσεις, διαγραμμίσεις, αθλητικοί χώροι.

Η απόφαση του Δήμου Ελευσίνας, για τις στάσεις και του Δήμου  Κορδελιού-Ευόσμου

Δείτε τις αντίστοιχες αποφάσεις των παραπάνω Δήμων. Πως αποφασίζουν τα δημοτικά Συμβούλια τους. Με πλήρη και δημόσια αναφορά στις τεχνικές προδιαγραφές για τις στάσεις. Οι Τεχνικές Υπηρεσίες τους συντάσσουν λεπτομερείς εκθέσεις και ενημερώνουν τη τοπική κοιμωνία. Με ευθύνη. Και για αυτό, ήδη έχουν γίνει αποδεκτές  οι εντάξεις χρηματοδότησής τους.(1)(2)

 

Η ζωή και η καθημερινότητά μας, αξίζουν περισσότερα από  τις ψήφους των λίγων τακτοποιητών.. Ξυπνήστε συμπολίτες-συμπολίτισσες , η πόλη μας εάλω ….
“Γιατί τα σπάσαμε τ’ αγάλματα των, γιατί τους διώξαμεν απ’ τους ναούς των, διόλου δεν πέθαναν γι’ αυτό οι θεοί…” Κ.Π. Καβάφης (“Ιωνικόν”)

ΥΓ..Δεν ανεβάζω φωτογραφίες από τις στάσεις στο Χαϊδάρι. Όλοι γνωρίζουμε την κατάσταση και περιμένω σύντομα να αλλάξει. Στο επόμενο άρθρο όμως, αν δεν αλλάξει κάτι σύντομα,  θα υπάρχουν και φωτογραφίες και άλλα λεπτομερή για τα τόσα που  μας πληγώνουν. Και μας θέτουν σε κίνδυνο.

πηγή: elizabethboura.gr

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου» στο Χαϊδάρι

Published

on

Σε μια ζεστή καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, γεμάτη αρώματα, μουσικές και παραδόσεις από τη Μυροβόλο Χίο, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου η ετήσια Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Πυργούσων Αττικής «Το Πυργί Χίου» στην Πλατεία Δημαρχείου Χαϊδαρίου.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος κόσμου, που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του συλλόγου και συμμετείχε σε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στην ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις των Μαστιχοχωρίων της Χίου.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε ομιλία του Χιώτη ιστορικού Μιχάλη Βαρλά με θέμα τις κοινότητες των μαστιχοπαραγωγών και τον ρόλο της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ενδιαφέροντα στοιχεία για την ιστορία και την ιδιαίτερη ταυτότητα του πολύτιμου προϊόντος του νησιού.

Ξεχωριστό χρώμα έδωσε το χιουμοριστικό δρώμενο που παρουσίασαν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου, ενώ ιδιαίτερα θερμό χειροκρότημα απέσπασε η χορευτική ομάδα του συλλόγου με παραδοσιακούς χορούς από τη Χίο και το Αιγαίο.

Η βραδιά κορυφώθηκε με ένα αυθεντικό πυργούσικο και νησιώτικο πανηγύρι, με τη συμμετοχή του κοινού, υπό τους ήχους της ορχήστρας του Νικόλα Καραολάνη. Παράλληλα, προσφέρθηκαν κεράσματα με βάση τη μαστίχα, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να γευτούν το μοναδικό προϊόν που αποτελεί σήμα κατατεθέν της Χίου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Μιχάλης Σελέκος, οι βουλευτές Νέας Δημοκρατίας Χίου Νότης Μηταράκης και Β2΄ Δυτικού Τομέα Αθηνών Μαρία Συρεγγέλα, αντιδήμαρχοι, οι επικεφαλής των παρατάξεων «Το Χαϊδάρι Ψηλά» Απόστολος Θεοφίλης, «Ώρα Χαϊδάρι» Άρης Πανόπουλος, «Χαϊδάρι Ξανά» Βαγγέλης Ντηνιακός.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη του Δήμου Χαϊδαρίου και αποτέλεσε μία ακόμη επιτυχημένη πολιτιστική δράση που έφερε κοντά τους Χιώτες της Αττικής, αλλά και φίλους του νησιού, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά και την παράδοση των Μαστιχοχωρίων.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Τριήμερο δημιουργίας και χαράς το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου

Published

on

Γεμάτο υψηλού επιπέδου δημιουργία και χαμόγελα ήταν το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου, το οποίο έγινε στις 12-13-14 Ιουνίου.

Εκατοντάδες επισκέπτες βρέθηκαν το τριήμερο στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου και στην Πλατεία Δημαρχείου, θαυμάζοντας τα αποτελέσματα της εξαιρετικής προσπάθειας και δουλειάς που έκαναν όλη τη χρονιά τα πολιτιστικά τμήματα του Δήμου.

Παράλληλα με το Πολύπλανο, λειτουργούσε και έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, με θέμα την ανάγκη έκφρασης αλληλεγγύης στον λαό της Κούβας,
που βιώνει απάνθρωπες συνθήκες εξαιτίας του βάρβαρου αποκλεισμού των ΗΠΑ.

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου εγκαινιάστηκε η έκθεσης φωτογραφίας, κοσμήματος, μακραμέ, ζωγραφικής και αγγειοπλαστικής, η οποία λειτουργούσε όλες τις ημέρες, με δημιουργίες που εντυπωσίασαν τους επισκέπτες του Πολύπλανου. Το πρόγραμμα είχε επίσης παραδοσιακούς  χορούς από την ομάδα παραδοσιακών χορών της Στέγης Πολιτισμού και από την ομάδα παραδοσιακών χορών των ΚΑΠΗ του Δήμου,  αλλά και την Θεατρική παράσταση της παιδικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Το μυστικό του παλιού σεντουκιού», και τη θεατρική παράσταση της εφηβικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Ο Δράκουλας των Γερανείων».

Το Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με θεατρικό δρώμενο από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, ενώ θεατρικό έπαιξε στη συνέχεια και το 4ο Δημοτικό με τίτλο «Τα δεδομένα απαιτούν», με τους μαθητές και των δύο σχολείων να κερδίζουν τις εντυπώσεις και το ζεστό χειροκρότημα. Ακολούθησε η συναυλία – αφιέρωμα στον ρεμπέτη Ι. Παπαϊωάννου, από Λαϊκή 10μελή Ορχήστρα και 8μελή χορωδία της Στέγης Πολιτισμού.

Την Κυριακή 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε αφιέρωμα στον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη Μάνο Χατζιδάκι, με τίτλο «Εδώ Λιλιπούπολη». Μικροί και μεγάλοι
μαθητές των τμημάτων της Στέγης Πολιτισμού έπαιξαν και τραγούδησαν πολύ αγαπημένα τραγούδια και συνθέσεις του Μάνου Χατζιδάκι και παρουσίασαν
θεατρικό δρώμενο, έχοντας μαζί τους την πολύτιμη συμβολή των παιδιών της δημοτικής δομής ΑμεΑ «Έρεισμα», αλλά και τη νεοσύστατη χορωδία των ΚΑΠΗ.
Όλοι τους απέσπασαν ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα από το κοινό που είχε κατακλύσει την Πλατεία Δημαρχείου.

Μιλώντας στους παρευρισκόμενους, ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου τόνισε πως στο Πολιτιστικό Πολύπλανο παρουσιάζεται κάθε χρόνο η πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα τμήματα πολιτισμού του Δήμου Χαϊδαρίου. Έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στα τμήματα, στους δασκάλους και σε όλους τους συντελεστές, σημειώνοντας πως «στοίχημα» της Δημοτικής Αρχής είναι κάθε χρόνο να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή και στα πολιτιστικά τμήματα, αλλά και στις εκδηλώσεις του Πολύπλανου. Σχολίασε επίσης την έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, αναφέροντας πως θα πρέπει να δείξουμε όλοι την αλληλεγγύη μας στο ηρωικό νησί της Κούβας, το οποίο βρίσκεται υπό σκληρό εμπάργκο από τις ΗΠΑ, οι οποίες εξαπολύουν διαρκώς νέες απειλές και για στρατιωτική επέμβαση στη χώρα.

Επίσης ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κάλεσε όλους στην μεγάλη συναυλία που διοργανώνει ο Δήμος την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 20:00, στο Πάρκο Νεολαίας, για την απόδοσή του στο Δήμο, με σκοπό για να αξιοποιηθεί προς όφελος του λαού.

Όλοι οι συμμετέχοντες βραβεύτηκαν από τον Δήμαρχο Χαϊδαρίου, την Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού Κατερίνα Βελέντζα και την Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Αλεξία Παναγοπούλου.

Τις εκδηλώσεις παρακολούθησαν επίσης ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, οι Αντιδήμαρχοι και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Χαϊδαρίου

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Aπόστολος Θεοφίλης: «Η κοινωνία του Χαϊδαρίου έστειλε ηχηρό μήνυμα για το Πάρκο Νεολαίας

Published

on

Το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το Πάρκο Νεολαίας έστειλε ένα ξεκάθαρο, ηχηρό και ανυποχώρητο μήνυμα. Η δυναμική παρουσία των συνδημοτών μας στη συναυλία-κινητοποίηση απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι η κοινωνία του Χαϊδαρίου έχει και φωνή και αντανακλαστικά. Το μήνυμα είναι ένα και δεν δέχεται μισόλογα: το Πάρκο Νεολαίας πρέπει να αποδοθεί εδώ και τώρα, οριστικά και αμετάκλητα, στον Χαϊδαριώτικο λαό.
​Ως παράταξη “Το Χαϊδάρι Ψηλά!” ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε παρόντες σε κάθε δίκαιο αγώνα για την πόλη μας. Για εμάς, η παρουσία στις κινητοποιήσεις δεν είναι μια συμβατική υποχρέωση ή μια ευκαιρία για φωτογραφίες. Είναι στάση ζωής, είναι χρέος αυτοδιοικητικό. Η προστασία και η ελεύθερη πρόσβαση στους δημόσιους χώρους, στους πνεύμονες πρασίνου και πολιτισμού που έχει ανάγκη η νεολαία και οι οικογένειες του Χαϊδαρίου, αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
​Πάνω απ’ όλα, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους ίδιους τους πολίτες. Σε όλους εσάς που με την καθημερινή συμμετοχή δείχνετε τον δρόμο: ότι τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά όλα κερδίζονται με πίστη, πείσμα και συλλογική προσπάθεια.
​Στο περιθώριο της εκδήλωσης, είχα την ξεχωριστή χαρά να συνομιλήσω με δεκάδες συνδημότες μας, να ακούσω τις αγωνίες τους και να μοιραστούμε κοινές σκέψεις για το μέλλον της πόλης μας. Ιδιαίτερα εποικοδομητική ήταν η συνάντησή μου με τους έτερους εκπροσώπους της επιτροπής κατοίκων “Δάσος Μαζί”, παλαιούς Δασιώτες, Γιώργο Αγγέλαινα και Μάνο Βασαλά. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας και σηκώσαμε μαζί, συμβολικά, το πανό της διεκδίκησης. Γιατί το “μαζί” είναι που κάνει τη διαφορά.
​Αυτός ο αγώνας δεν σταματά εδώ. Δεν πρόκειται να ανεχτούμε καμία κωλυσιεργία, καμία έκπτωση στα δικαιώματα των Χαϊδαριωτών, κανένα συμβιβασμό πίσω από κλειστές πόρτες. Η δημόσια περιουσία ανήκει στους πολίτες και η ποιότητα ζωής μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με καθαρό λόγο, ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα, συνεχίζουμε μαζί με την κοινωνία στην πρώτη γραμμή, για να πάμε το Χαϊδάρι εκεί που πραγματικά του αξίζει: Ψηλά!»

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή