Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΘΕΟΦΙΛΗ ΣΕ ΝΤΗΝΙΑΚΟ

Published

on

Με δελτίο τύπου της παράταξής του «Το Χαϊδάρι Ψηλά», ο κ. Θεοφίλης επιτίθεται εκ νέου στον δήμαρχο κ. Βαγγέλη Ντηνιακό, κατηγορώντας τον, μεταξύ άλλων, για επιλεκτική αντιμετώπιση των επιχειρηματιών (περιπτερούχων).

Ο κ. Θεοφίλης ισχυρίζεται ότι ο δήμαρχος Χαϊδαρίου πέρα από το θέμα εξαπάτησης των δημοτών με τις υποσχέσεις για το μετρό, πολιτεύεται ακολουθώντας το δόγμα «όσοι δεν είναι μαζί μου, είναι απέναντί μου» και συμπεριφέρεται μικρόψυχα, αλαζονικά κι όχι σαν δήμαρχος όλων των Χαϊδαριωτών.

Η δημοτική αρχή συνεχίζει να «διοικεί» την πόλη με την «σημαία» του διχασμού.

Απογυμνωμένη από τα προεκλογικά της ψέματα.

Αποκομμένη από τη δύσκολη καθημερινότητα των Χαϊδαριωτών.

Επιχειρεί να ξεφύγει  από το φιάσκο Ντηνιακού και την «μακέτα της ΜΕΤΡΟ-εξαπάτησης» των δημοτών με παλαιοκομματικές πρακτικές και φτηνά τερτίπια.

Αντί να βγει και να ζητήσει συγγνώμη ο «παραμυθάς» Δήμαρχος για τις ψεύτικες εξαγγελίες του, επιλέγει να αποπροσανατολίσει τους πολίτες με το δήθεν πρόσχημα  της τήρησης νομιμότητας .

Ουσιαστικά,  εξαπολύει μια ακόμη «επίθεση» σε όσους δεν τον στήριξαν με την ψήφο τους.

Πολιτεύεται εφαρμόζοντας το δόγμα «όσοι δεν είναι μαζί μου, είναι απέναντί μου».

Συμπεριφέρεται μικρόψυχα κι αλαζονικά κι όχι σαν δήμαρχος όλων των Χαϊδαριωτών.

Ακόμα και στην  επικοινωνιακή «επιχείρηση»  με κωδικό ονομασίας «Περίπτερα»,  κατάφερε να βάλει «αυτογκόλ» και να αποκαλύψει τη διγλωσσία του.

Για αυτό ρωτάμε τον δήμαρχο «Αναθεσάκια».

Ο έλεγχος των κοινόχρηστων χώρων  αφορούσε όλα τα περίπτερα της πόλης ή μόνο συγκεκριμένα;  Με ποια κριτήρια διενεργήθηκε;

 Κι αν αφορούσε όλα, πραγματοποιήθηκε έλεγχος στο «πέτρινο περίπτερο» του Δάσους;

Οι παρακάτω  φωτογραφίες , συμβαδίζουν με την εικόνα της ίσης μεταχείρισης των περιπτεριούχων που «παρουσιάζει» η διοίκηση του δήμου;

Αλήθεια αναρωτιόμαστε, τί σχέση έχει με το συγκεκριμένο περίπτερο ο δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας  και πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Χ.;

Γιατί δεν έφερε προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο ένα νέο κανονισμό λειτουργίας των περιπτέρων; Μήπως για να μπορεί να κάνει τα ρουσφετάκια και τις εξυπηρετήσεις στους υμετέρους;

Κυρίες και κύριοι της δημοτικής αρχής,

Αναμένουμε άμεσα, ξεκάθαρες και πειστικές  εξηγήσεις.

Οφείλετε να σέβεστε τους  Χαϊδαριώτες ανεξάρτητα από το εάν σας ψήφισαν ή όχι  στις περασμένες δημοτικές εκλογές.

Το Χαϊδάρι δεν είναι το «τσιφλίκι» σας.

Υ.Γ. 1 Μήπως όπου τα «αλογάκια» έχουν σχέση με την παράταξη του δημάρχου παραμένουν, ενώ όταν δεν έχουν,  ξηλώνονται  με διθυραμβικούς λόγους;

Υ.Γ. 2 Στην Αγία Βάρβαρα, στην Νίκαια και στον Κορυδαλλό εγκαινίασαν «ΜΕΤΡΟ» ενώ στο Χαϊδάρι , ο δήμαρχος της πολιτικής εξαπάτησης,  μια  βυθιζόμενη μπάρα στον πεζόδρομο του Δάσους (!).

Υ.Γ. 3 Αλήθεια, την ανάπτυξη της κεντρικής πλατείας του Δάσους, η δημοτική αρχή την αναμένει με ανοιχτές λακκούβες και καμένες λάμπες;

Υ.Γ. 4 Πάντως την παράσταση από την νέα φιέστα του δημάρχου «έκλεψε» η φωτογραφία που αποθανάτιζε τον θαυμασμό του στο πρώτο «έργο» της θητείας του, μια ολόκληρη βυθιζόμενη μπάρα με υπέροχο φόντο, μια τεράστια λακκούβα.

#Ο δήμαρχος σταμάτησε να παίζει με τις μακέτες του Μετρό#

#Κοροϊδεύει με τις μπάρες και τα περίπτερα το Χαϊδαριώτικο λαό #

#Με ΨΕΜΑΤΑ στο Χαϊδάρι_ΞΑΝΑήρθαν#

#Με ΨΕΜΑΤΑ στο Χαϊδάρι_ΞΑΝΑσυνεχίζουν# 

Με εκτίμηση,

Αποστόλης Θεοφίλης,

Δημοτικός Σύμβουλος ,

Επικεφαλής Δημοτικής παράταξης

«Το Χαϊδάρι Ψηλά!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου» στο Χαϊδάρι

Published

on

Σε μια ζεστή καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, γεμάτη αρώματα, μουσικές και παραδόσεις από τη Μυροβόλο Χίο, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου η ετήσια Γιορτή Μαστίχας «Άρωμα Μαστίχας Χίου», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Πυργούσων Αττικής «Το Πυργί Χίου» στην Πλατεία Δημαρχείου Χαϊδαρίου.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος κόσμου, που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του συλλόγου και συμμετείχε σε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στην ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις των Μαστιχοχωρίων της Χίου.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε ομιλία του Χιώτη ιστορικού Μιχάλη Βαρλά με θέμα τις κοινότητες των μαστιχοπαραγωγών και τον ρόλο της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους ενδιαφέροντα στοιχεία για την ιστορία και την ιδιαίτερη ταυτότητα του πολύτιμου προϊόντος του νησιού.

Ξεχωριστό χρώμα έδωσε το χιουμοριστικό δρώμενο που παρουσίασαν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου, ενώ ιδιαίτερα θερμό χειροκρότημα απέσπασε η χορευτική ομάδα του συλλόγου με παραδοσιακούς χορούς από τη Χίο και το Αιγαίο.

Η βραδιά κορυφώθηκε με ένα αυθεντικό πυργούσικο και νησιώτικο πανηγύρι, με τη συμμετοχή του κοινού, υπό τους ήχους της ορχήστρας του Νικόλα Καραολάνη. Παράλληλα, προσφέρθηκαν κεράσματα με βάση τη μαστίχα, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να γευτούν το μοναδικό προϊόν που αποτελεί σήμα κατατεθέν της Χίου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Μιχάλης Σελέκος, οι βουλευτές Νέας Δημοκρατίας Χίου Νότης Μηταράκης και Β2΄ Δυτικού Τομέα Αθηνών Μαρία Συρεγγέλα, αντιδήμαρχοι, οι επικεφαλής των παρατάξεων «Το Χαϊδάρι Ψηλά» Απόστολος Θεοφίλης, «Ώρα Χαϊδάρι» Άρης Πανόπουλος, «Χαϊδάρι Ξανά» Βαγγέλης Ντηνιακός.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη του Δήμου Χαϊδαρίου και αποτέλεσε μία ακόμη επιτυχημένη πολιτιστική δράση που έφερε κοντά τους Χιώτες της Αττικής, αλλά και φίλους του νησιού, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά και την παράδοση των Μαστιχοχωρίων.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Τριήμερο δημιουργίας και χαράς το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου

Published

on

Γεμάτο υψηλού επιπέδου δημιουργία και χαμόγελα ήταν το Πολιτιστικό Πολύπλανο 2026 του Δήμου Χαϊδαρίου, το οποίο έγινε στις 12-13-14 Ιουνίου.

Εκατοντάδες επισκέπτες βρέθηκαν το τριήμερο στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου και στην Πλατεία Δημαρχείου, θαυμάζοντας τα αποτελέσματα της εξαιρετικής προσπάθειας και δουλειάς που έκαναν όλη τη χρονιά τα πολιτιστικά τμήματα του Δήμου.

Παράλληλα με το Πολύπλανο, λειτουργούσε και έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, με θέμα την ανάγκη έκφρασης αλληλεγγύης στον λαό της Κούβας,
που βιώνει απάνθρωπες συνθήκες εξαιτίας του βάρβαρου αποκλεισμού των ΗΠΑ.

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου εγκαινιάστηκε η έκθεσης φωτογραφίας, κοσμήματος, μακραμέ, ζωγραφικής και αγγειοπλαστικής, η οποία λειτουργούσε όλες τις ημέρες, με δημιουργίες που εντυπωσίασαν τους επισκέπτες του Πολύπλανου. Το πρόγραμμα είχε επίσης παραδοσιακούς  χορούς από την ομάδα παραδοσιακών χορών της Στέγης Πολιτισμού και από την ομάδα παραδοσιακών χορών των ΚΑΠΗ του Δήμου,  αλλά και την Θεατρική παράσταση της παιδικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Το μυστικό του παλιού σεντουκιού», και τη θεατρική παράσταση της εφηβικής θεατρικής ομάδας της Στέγης Πολιτισμού: «Ο Δράκουλας των Γερανείων».

Το Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με θεατρικό δρώμενο από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, ενώ θεατρικό έπαιξε στη συνέχεια και το 4ο Δημοτικό με τίτλο «Τα δεδομένα απαιτούν», με τους μαθητές και των δύο σχολείων να κερδίζουν τις εντυπώσεις και το ζεστό χειροκρότημα. Ακολούθησε η συναυλία – αφιέρωμα στον ρεμπέτη Ι. Παπαϊωάννου, από Λαϊκή 10μελή Ορχήστρα και 8μελή χορωδία της Στέγης Πολιτισμού.

Την Κυριακή 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε αφιέρωμα στον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη Μάνο Χατζιδάκι, με τίτλο «Εδώ Λιλιπούπολη». Μικροί και μεγάλοι
μαθητές των τμημάτων της Στέγης Πολιτισμού έπαιξαν και τραγούδησαν πολύ αγαπημένα τραγούδια και συνθέσεις του Μάνου Χατζιδάκι και παρουσίασαν
θεατρικό δρώμενο, έχοντας μαζί τους την πολύτιμη συμβολή των παιδιών της δημοτικής δομής ΑμεΑ «Έρεισμα», αλλά και τη νεοσύστατη χορωδία των ΚΑΠΗ.
Όλοι τους απέσπασαν ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα από το κοινό που είχε κατακλύσει την Πλατεία Δημαρχείου.

Μιλώντας στους παρευρισκόμενους, ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου τόνισε πως στο Πολιτιστικό Πολύπλανο παρουσιάζεται κάθε χρόνο η πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα τμήματα πολιτισμού του Δήμου Χαϊδαρίου. Έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στα τμήματα, στους δασκάλους και σε όλους τους συντελεστές, σημειώνοντας πως «στοίχημα» της Δημοτικής Αρχής είναι κάθε χρόνο να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή και στα πολιτιστικά τμήματα, αλλά και στις εκδηλώσεις του Πολύπλανου. Σχολίασε επίσης την έκθεση του Ελληνοκουβανικού συνδέσμου, αναφέροντας πως θα πρέπει να δείξουμε όλοι την αλληλεγγύη μας στο ηρωικό νησί της Κούβας, το οποίο βρίσκεται υπό σκληρό εμπάργκο από τις ΗΠΑ, οι οποίες εξαπολύουν διαρκώς νέες απειλές και για στρατιωτική επέμβαση στη χώρα.

Επίσης ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κάλεσε όλους στην μεγάλη συναυλία που διοργανώνει ο Δήμος την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 20:00, στο Πάρκο Νεολαίας, για την απόδοσή του στο Δήμο, με σκοπό για να αξιοποιηθεί προς όφελος του λαού.

Όλοι οι συμμετέχοντες βραβεύτηκαν από τον Δήμαρχο Χαϊδαρίου, την Αντιδήμαρχο Παιδείας και Πολιτισμού Κατερίνα Βελέντζα και την Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Αλεξία Παναγοπούλου.

Τις εκδηλώσεις παρακολούθησαν επίσης ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, οι Αντιδήμαρχοι και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Χαϊδαρίου

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Aπόστολος Θεοφίλης: «Η κοινωνία του Χαϊδαρίου έστειλε ηχηρό μήνυμα για το Πάρκο Νεολαίας

Published

on

Το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, το Πάρκο Νεολαίας έστειλε ένα ξεκάθαρο, ηχηρό και ανυποχώρητο μήνυμα. Η δυναμική παρουσία των συνδημοτών μας στη συναυλία-κινητοποίηση απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι η κοινωνία του Χαϊδαρίου έχει και φωνή και αντανακλαστικά. Το μήνυμα είναι ένα και δεν δέχεται μισόλογα: το Πάρκο Νεολαίας πρέπει να αποδοθεί εδώ και τώρα, οριστικά και αμετάκλητα, στον Χαϊδαριώτικο λαό.
​Ως παράταξη “Το Χαϊδάρι Ψηλά!” ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε παρόντες σε κάθε δίκαιο αγώνα για την πόλη μας. Για εμάς, η παρουσία στις κινητοποιήσεις δεν είναι μια συμβατική υποχρέωση ή μια ευκαιρία για φωτογραφίες. Είναι στάση ζωής, είναι χρέος αυτοδιοικητικό. Η προστασία και η ελεύθερη πρόσβαση στους δημόσιους χώρους, στους πνεύμονες πρασίνου και πολιτισμού που έχει ανάγκη η νεολαία και οι οικογένειες του Χαϊδαρίου, αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
​Πάνω απ’ όλα, αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους ίδιους τους πολίτες. Σε όλους εσάς που με την καθημερινή συμμετοχή δείχνετε τον δρόμο: ότι τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά όλα κερδίζονται με πίστη, πείσμα και συλλογική προσπάθεια.
​Στο περιθώριο της εκδήλωσης, είχα την ξεχωριστή χαρά να συνομιλήσω με δεκάδες συνδημότες μας, να ακούσω τις αγωνίες τους και να μοιραστούμε κοινές σκέψεις για το μέλλον της πόλης μας. Ιδιαίτερα εποικοδομητική ήταν η συνάντησή μου με τους έτερους εκπροσώπους της επιτροπής κατοίκων “Δάσος Μαζί”, παλαιούς Δασιώτες, Γιώργο Αγγέλαινα και Μάνο Βασαλά. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας και σηκώσαμε μαζί, συμβολικά, το πανό της διεκδίκησης. Γιατί το “μαζί” είναι που κάνει τη διαφορά.
​Αυτός ο αγώνας δεν σταματά εδώ. Δεν πρόκειται να ανεχτούμε καμία κωλυσιεργία, καμία έκπτωση στα δικαιώματα των Χαϊδαριωτών, κανένα συμβιβασμό πίσω από κλειστές πόρτες. Η δημόσια περιουσία ανήκει στους πολίτες και η ποιότητα ζωής μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Με καθαρό λόγο, ειλικρίνεια και αποφασιστικότητα, συνεχίζουμε μαζί με την κοινωνία στην πρώτη γραμμή, για να πάμε το Χαϊδάρι εκεί που πραγματικά του αξίζει: Ψηλά!»

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή