Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

ΕΛΑΜΨΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙ «ΥΠΕΘΥΝΟΙ» ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Published

on

Ψηφίστηκε στο χθεσινό (24ης Αυγούστου) Δημοτικό Συμβούλιο η αναμόρφωση του προϋπολογισμού.

Στην συνεδρίαση, απαξίωσαν να λάβουν μέρος οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως «υπεύθυνοι» και «ενδιαφερόμενοι» για την πόλη και τους πολίτες, παράγοντες της αντιπολίτευσης. Τόσο ο τέως δήμαρχος και νυν επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης όσο και ο επίδοξος επικεφαλής του τρίτου, κατά σειρά εκλογής, συνδυασμού δεν μπήκαν στον κόπο να συμμετάσχουν στην συζήτηση και την ψηφοφορία για την αναμόρφωση του προϋπολογισμού.

Θα αναρωτηθεί κάποιος για ποιόν λόγο το σημειώνουμε και αφιερώνουμε χώρο και φαιά ουσία να το επισημάνουμε. Μια τυπική διαδικασία του Δημοτικού Συμβουλίου είναι η αναμόρφωση και εφ’ όσον είχε απαρτία ούτως ή άλλως θα ψηφιζόταν,  γιατί είναι σημαντική η απουσία τους.

Μα πρωτίστως γιατί η συμμετοχή στις διαδικασίες του Δημοτικού Συμβουλίου πιστοποιεί την δημοκρατική αντίληψη καθενός για την διοίκηση και την διαχείριση των πραγμάτων.

Πρέπει να σημειωθεί ότι, ειδικά στο συγκεκριμένο συμβούλιο η αναμόρφωση κρίθηκε αναγκαία μετά την επιχορήγηση από την Κεντρική κυβέρνηση ποσού το οποίο αφορά σε ανεξόφλητες οφειλές του Δήμου προς τρίτους.

Και μπορεί τους κυρίους αυτούς να μην τους ενδιαφέρει η αξιοπιστία του Δήμου έναντι των πιστωτών του, έτσι έμαθαν έτσι πράττουν.

Όμως, υπήρχε και ένα ακόμη, σημαντικότερο, ίσως, θέμα, προς ψήφιση και το οποίο αποκαλύπτει την υποκρισία και την ιδιοτέλεια με τις οποίες πολιτεύονται: η έγκριση προσλήψεων δέκα καθαριστριών (7 πλήρους και 3 μερικής απασχόλησης) για τις σχολικές μονάδες.

Όταν οι κύριοι αυτοί, σχεδόν καθημερινά, διακηρύττουν το ενδιαφέρον τους για τους δημότες και τους εργαζόμενους, δεν είναι ατόπημα η απουσία τους από μία διαδικασία στην οποία τίθεται ζήτημα προσλήψεων προσωπικού καθαριότητας των σχολικών εγκαταστάσεων;

Ούτως ή άλλως, η καθαριότητα των αιθουσών και σχολικών εγκαταστάσεων, έχει υψηλή σημασία και αποτελεί προτεραιότητα κάθε βαθμίδας διοίκησης γιατί είναι άρρηκτα συνδεδεμένη και σημαντική παράμετρος για την προστασία της υγείας των μαθητών.

Συνεπώς, δεν συνιστά εμπαιγμό των πολιτών και υποκρισία εκ μέρους τους, το γεγονός ότι αδιαφορούν και απέχουν όταν, μάλιστα, είναι πραγματικότητα και δεδομένοι οι κίνδυνοι τους οποίους συνεπάγεται η παρουσία του covid-19 και το νέο κύμα διάδοσής του; Δεν θα έπρεπε λογικά να πρωτοστατήσουν στην ανάγκη αυτών των προσλήψεων και να υπερψηφίσουν αν, βέβαια τους ενδιέφεραν πραγματικά η υγεία και η προστασία των μαθητών της πόλης μας;

Αλλά, δεν πειράζει. Μάλλον έχουν αποδεχθεί ότι, όσο και να προσπαθούν να πείσουν για το αντίθετο, οι πολίτες τους έχουν πάρει χαμπάρι και δεν υπάρχει καμία τύχη για αυτούς. Άλλωστε, έχουν αποδείξει και στο παρελθόν ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι μία θέση στον 4ο όροφο του Δημοτικού Καταστήματος. Πέραν τούτου, ουδέν μπορεί να διαταράξει και να ενοχλήσει την θερινή ραστώνη, στην οποία έχουν περιέλθει.

Μάλλον, γιατί ξέρουν ότι στον Δήμο υπάρχει ο Λάμπρος Μίχος. Ο Δήμαρχος που φροντίζει τα πάντα και προσπαθεί για το άριστο! Εμείς θα συμφωνήσουμε σε αυτό απολύτως.

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Καλοκαιρινή μουσική βραδιά με τα πιο αγαπημένα λαϊκά τραγούδια στην Αγία Βαρβάρα

Published

on

Μια ξεχωριστή καλοκαιρινή μουσική βραδιά υπόσχεται να χαρίσει στους δημότες και τους επισκέπτες της πόλης ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, στις 8:00 το βράδυ, στο Άλσος Δόξης, με ελεύθερη είσοδο για όλους.

Η εκδήλωση με τίτλο «Καλοκαιρινή Συναυλία – Τα πιο ωραία λαϊκά» εντάσσεται στο πολιτιστικό πρόγραμμα του Δήμου και φιλοδοξεί να προσφέρει μια βραδιά γεμάτη μελωδίες, αναμνήσεις και αγαπημένα λαϊκά τραγούδια που έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους στο ελληνικό μουσικό στερέωμα.

Στη συναυλία συμμετέχει ο Dionisos μαζί με το Τμήμα Σύγχρονου Τραγουδιού του Δημοτικού Ωδείου Αγίας Βαρβάρας, ενώ τη μουσική συνοδεία αναλαμβάνουν οι καταξιωμένοι μουσικοί Γιώργος Κωνσταντόπουλος και Δημήτρης Αρμούτης στο μπουζούκι, καθώς και η Στέφη Μαραγκοπούλου στο πιάνο.

Ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας συνεχίζει να επενδύει στον πολιτισμό και στη δημιουργία ποιοτικών εκδηλώσεων που φέρνουν κοντά τους πολίτες, προσφέροντας ευκαιρίες ψυχαγωγίας και πολιτιστικής έκφρασης σε όλη την τοπική κοινωνία. Η καλοκαιρινή αυτή μουσική συνάντηση αναμένεται να αποτελέσει μία ακόμη όμορφη βραδιά κάτω από τον αττικό ουρανό, με αγαπημένα τραγούδια, ζωντανή μουσική και τη συμμετοχή των πολιτών σε μια γιορτή αφιερωμένη στο ελληνικό λαϊκό τραγούδι.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Άμεση κινητοποίηση της Πολιτικής Προστασίας Αγίας Βαρβάρας – Παρούσα σε φωτιά στο Αιγάλεω και στην ενίσχυση των αντιπυρικών υποδομών

Published

on

Την ετοιμότητα και την αποτελεσματικότητα των στελεχών της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Αγίας Βαρβάρας ανέδειξαν δύο σημαντικές παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ώρες, στο πλαίσιο της διαδημοτικής συνεργασίας και της ενίσχυσης της αντιπυρικής θωράκισης της περιοχής.

Όπως γνωστοποίησε με ανάρτησή του ο Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας, Λάμπρος Μίχος, τα στελέχη της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου ανταποκρίθηκαν άμεσα σε δύο διαφορετικά περιστατικά, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά την επιχειρησιακή τους ετοιμότητα και το υψηλό αίσθημα ευθύνης που τα διακρίνει.

Η πρώτη παρέμβαση αφορούσε τη συνδρομή στην επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς που εκδηλώθηκε σε εργοστάσιο στο Αιγάλεω, όπου οι δυνάμεις του Δήμου συνέδραμαν το έργο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, συμβάλλοντας στην άμεση αντιμετώπιση του περιστατικού.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε επιχείρηση για την πλήρωση της νέας μπαλονοδεξαμενής χωρητικότητας 350 τόνων, η οποία έχει τοποθετηθεί από τον ΠεΣυΔΑΠ στο πλαίσιο της ενίσχυσης της πυροπροστασίας του Όρους Αιγάλεω.

Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική υποδομή, η οποία δημιουργήθηκε με τη συνεργασία των όμορων δήμων και αναμένεται να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο στην αντιμετώπιση ενδεχόμενων πυρκαγιών κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.

«Πράξεις αλληλεγγύης με άμεση επέμβαση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Λάμπρος Μίχος, εξάρροντας το έργο των στελεχών της Πολιτικής Προστασίας, τα οποία, όπως σημείωσε, βρίσκονται πάντοτε σε πλήρη ετοιμότητα.

Η Πολιτική Προστασία του Δήμου Αγίας Βαρβάρας συνεχίζει καθημερινά να αποδεικνύει στην πράξη ότι η πρόληψη, η συνεργασία και η ταχύτητα ανταπόκρισης αποτελούν βασικά στοιχεία για την προστασία των πολιτών και του φυσικού περιβάλλοντος. Σε μια περίοδο αυξημένου κινδύνου πυρκαγιών, η παρουσία εκπαιδευμένων και έμπειρων στελεχών στο πεδίο αποτελεί σημαντικό παράγοντα ασφάλειας για ολόκληρη τη Δυτική Αθήνα.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Λάμπρος Μίχος: «Η Αγία Βαρβάρα γίνεται πόλη πρότυπο με έργα, κοινωνική πολιτική και ποιότητα ζωής»

Published

on

Απολογισμός πεπραγμένων με αναφορές σε έργα 65 εκατ. ευρώ, αιχμές για την απουσία της αντιπολίτευσης και παρουσίαση του σχεδιασμού για το μέλλον της πόλης.

Σε ειδική δημόσια συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, η Δημοτική Αρχή Αγίας Βαρβάρας παρουσίασε τον απολογισμό πεπραγμένων για το 2025, με τον Δήμαρχο Λάμπρο Μίχο να προχωρά σε μια εκτενή αναφορά στο έργο που υλοποιήθηκε, στις παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη και στους στόχους που έχουν τεθεί για τα επόμενα χρόνια.

Απευθυνόμενος στους δημότες και τους παρευρισκόμενους, ο Δήμαρχος τόνισε ότι βασική επιδίωξη της διοίκησης είναι η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη, μέσα από έργα ουσίας, κοινωνικές παρεμβάσεις και αξιοποίηση κάθε διαθέσιμου χρηματοδοτικού εργαλείου.

 

Ο κ. Μίχος ευχαρίστησε τους εργαζόμενους και τα στελέχη του Δήμου για τη συμβολή τους στην επίτευξη των στόχων της δημοτικής αρχής, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη συνεργασία των υπηρεσιών και στη συμβολή όσων εργάστηκαν για τη σύνταξη του αναλυτικού απολογισμού, ο οποίος είναι διαθέσιμος και στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Κατά την ομιλία του ανέπτυξε τη φιλοσοφία που διέπει τη λειτουργία της δημοτικής αρχής, υπογραμμίζοντας ότι η τοπική αυτοδιοίκηση οφείλει να υπηρετεί τον άνθρωπο και τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στην παιδεία, την κοινωνική πολιτική, την προσβασιμότητα, την ασφάλεια και την ποιότητα ζωής.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην πόλη, όπως οι «Πράσινες Διαδρομές», οι εκτεταμένες ασφαλτοστρώσεις, οι δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας, οι πεζοδρομήσεις, οι έξυπνες διαβάσεις, η ανάπλαση του Open Mall, η ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών μονάδων, η αντικατάσταση του δημοτικού φωτισμού με φωτιστικά LED, η δημιουργία νέου ΚΑΠΗ στο κτίριο Τσιλιβάκου, καθώς και η κατασκευή της Ακαδημίας Τεχνών στον χώρο της ΒΙΟΧΡΩΜ.

Ο Δήμαρχος στάθηκε ιδιαίτερα στις παρεμβάσεις που αφορούν την εκπαίδευση, αναφέροντας τη λειτουργία των τεσσάρων πειραματικών σχολείων, τις εργασίες αναβάθμισης των σχολικών υποδομών, τις παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας γύρω από τα σχολεία και τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται στους μαθητές της πόλης.

Παράλληλα, παρουσίασε το εκτεταμένο κοινωνικό έργο του Δήμου, αναφερόμενος στις χιλιάδες εξυπηρετήσεις πολιτών μέσω των κοινωνικών υπηρεσιών, του κοινωνικού παντοπωλείου, του κοινωνικού φαρμακείου, του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», των δράσεων πρόληψης υγείας, της μεταφοράς ασθενών και των προγραμμάτων υποστήριξης ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.

Ξεχωριστή θέση στον απολογισμό κατείχαν ο πολιτισμός, ο αθλητισμός και η δια βίου μάθηση, με αναφορές στο Δημοτικό Ωδείο, το Εικαστικό Κέντρο, την Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης, τα τμήματα χορού, το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Μάθησης, τα ΚΔΑΠ και τις δεκάδες πολιτιστικές και εκπαιδευτικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσα στη χρονιά.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στις παρεμβάσεις για την ασφάλεια της πόλης και την αντιμετώπιση της παραβατικότητας. Ο Δήμαρχος υπογράμμισε τη στενή συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, κάνοντας λόγο για εντατικοποίηση των ελέγχων, συνεχή παρουσία αστυνομικών δυνάμεων στην περιοχή και συντονισμένες προσπάθειες για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας και της διακίνησης ναρκωτικών.

Στην ομιλία του δεν έλειψαν και οι αιχμές για τη στάση της αντιπολίτευσης. Ο Λάμπρος Μίχος αναφέρθηκε στην απουσία των παρατάξεων της μειοψηφίας από τη διαδικασία του δημόσιου απολογισμού, σημειώνοντας ότι η δημοτική αρχή θα επιθυμούσε μια πιο ενεργή και ουσιαστική συμμετοχή στον δημόσιο διάλογο. Παράλληλα, έγινε αναφορά στο γεγονός ότι η αντιπολίτευση έχει διαχρονικά τηρήσει αρνητική στάση απέναντι σε πολλές από τις πρωτοβουλίες και τα έργα που προωθήθηκαν τα τελευταία χρόνια, χωρίς να συμβάλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση ή την υλοποίησή τους.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης χαιρετισμό απηύθυνε η Βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΠΑΣΟΚ Νάντια Γιαννακοπούλου, η οποία εξήρε το έργο της δημοτικής αρχής και χαρακτήρισε την Αγία Βαρβάρα ως έναν από τους πιο νοικοκυρεμένους δήμους της Δυτικής Αθήνας, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στις σχολικές υποδομές, στις κοινωνικές δομές και στη συνολική εικόνα της πόλης.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο Δήμαρχος επανέλαβε ότι βασική προτεραιότητα παραμένει η υπεράσπιση του «δικαιώματος στην πόλη» για όλους τους κατοίκους, με έργα και δράσεις που ενισχύουν την ασφάλεια, την κοινωνική συνοχή, την προσβασιμότητα και την ποιότητα ζωής.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με τις τοποθετήσεις των αντιδημάρχων και των εντεταλμένων δημοτικών συμβούλων, οι οποίοι παρουσίασαν αναλυτικά το έργο που υλοποιήθηκε στους τομείς ευθύνης τους, παραθέτοντας στοιχεία για τις δράσεις, τις παρεμβάσεις και τις υπηρεσίες που παρείχε ο Δήμος κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, επιβεβαιώνοντας το εύρος και την ένταση της δραστηριότητας που αναπτύχθηκε σε όλους τους τομείς της δημοτικής λειτουργίας.

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή