Connect with us

Κοινωνία

Κεραμέως: Τα σχολεία θα ανοίξουν στις 14 Σεπτεμβρίου

Published

on

Δεν θα διστάσουμε να λάβουμε επιπλέον μέτρα αν χρειαστεί, είπε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως. Παρακολουθήστε ζωντανά την συνέντευξη Τύπου.

Την τελική ημερομηνία για το άνοιγμα των σχολείων ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως σε συνέντευξη Τύπου που παραχωρεί αυτή την ώρα. Όπως είπε τα σχολεία θα ανοίξουν στις 14 Σεπτεμβρίου. Ο αγιασμός θα γίνει ανα τάξη. Για τα φροντιστήρια θα ισχύουν όλα τα μέτρα που ανακοινώθηκαν για τα σχολεία.

Πιο αναλυτικά για το άνοιγμα των σχολείων η κα Κεραμέως είπε:

«Σήμερα, 1η Σεπτεμβρίου ανέλαβαν υπηρεσία οι εκπαιδευτικοί μας στα σχολεία και 14 Σεπτεμβρίου ξεκινούν τα μαθήματα σε όλα τα σχολεία της χώρας (αυτό συμπεριλαμβάνει και τα νηπιαγωγεία). Σημαντικός παράγοντας για αυτή την απόφαση ήταν να δώσουμε ικανό χρονικό διάστημα από την επιστροφή των εκδρομέων και να περιοριστούν οι μετακινήσεις των ασυμπτωματικών, καθώς στοιχεία δείχνουν ότι σημαντικό τμήμα του πληθυσμού δεν έχει ακομη επιστρέψει. Παράκληση προς τους εκδρομείς να επιστρέψουν με τις οικογένειές τους άμεσα, ώστε να περιοριστούν οι μετακινήσεις τυχόν ασυμπτωματικών και γενικότερα να σταθεροποιηθεί η επιδημιολογική εικόνα».

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας ο οποίος είπε ότι ικανός αριθμός συμπολιτών μας δεν έχει επιστρέψει από τις διακοπές του. Το 85% των κατοίκων της πρωτεύουσας έχει επιστρέψει στην Αθήνα, είπε και τους κάλεσε να επιστρέψουν άμεσα.

Πιο αναλυτικά η κα Κεραμέως είπε ότι σκοπός της συνέντευξης Τύπου είναι να δοθούν κάποιες επιπλέον οδηγίες για το άνοιγμα των σχολείων. Όπως είπε, η έναρξη του σχολικού έτους θα γίνει με όλους τους μαθητές και αυξημένα μέτρα προφύλαξης και πρόληψης και κάθε βήμα αξιολογείται και επικαιροποιείται. Δεν θα διστάσουμε να λάβουμε και επιπλέον πιο αυστηρά μέτρα.

Είπε ακόμα ότι έγιναν προσλήψεις αναπληρωτών νωρίτερα από τα προηγούμενα χρόνια και η παράδοση των βιβλίων έχει γίνει στην ώρα της.

Χρήση μάσκας

Η χρήση της μάσκας καθίσταται υποχρεωτική σε όλους τους εσωτερικούς χώρους, και στους εξωτερικούς όπου υπάρχει συγχρωτισμός, καθώς και στα μέσα μεταφοράς μαθητών, ενώ δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση στη χρήση μάσκας από Νηπιαγωγείο έως και την τρίτη Δημοτικού. Η Κυβέρνηση διαθέτει δωρεάν μάσκες σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων.

Είναι έτοιμες οι επικαιροποιημένες οδηγίες που θα σταλούν στα σχολεία, οι οποίες θα δημοσιευθούν επίσης στον ισότοπο του ΥΠΑΙΘ. Έχει δρομολογηθεί και η συνεργασία με τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο, στο πλαίσιο της οποίας γιατροί θα επισκέπτονται τα σχολεία για να εξηγήσουν τα μέτρα προστασίας και πρόληψης και βεβαίως την ενδεδειγμένη χρήση της μάσκας. Από την χρήση μάσκας εξαιρούνται τα παιδιά με γνωσιακή αναπτυξιακή η ψυχική διαταραχή συμπεριφοράς.

Πιο αναλυτικά από την χρήση μάσκας εξαιρούνται:

Κατηγορίες μαθητών που εξαιρούνται από την υποχρεωτική χρήση μάσκας

Γενικά εξαιρούνται:
Παιδιά́ με γνωσιακή, αναπτυξιακή ή ψυχική διαταραχή ή διαταραχή συμπεριφοράς
Παιδιά με σοβαρό νευρολογικό, μυϊκό́ ή άλλο νόσημα που τα εμποδίζει να χειριστούν τη μάσκα τους
Στα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, προβλέπεται η χρήση μάσκας μόνο εφόσον είναι εφικτό

Η απουσία μαθητών και εκπαιδευτικών δικαιολογείται στις κάτωθι περιπτώσεις:

Εάν νοσεί από COVID-19 ο ίδιος ο μαθητής/εκπαιδευτικός ή κάποιος που κατοικεί στο σπίτι του

Απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης

Αν ο μαθητής ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, όπως ορίζεται από την Επιτροπή

Απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης από τον θεράποντα ιατρό ή από ιατρό της σχετικής ειδικότητας
Αν ο εκπαιδευτικός ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, όπως έχει οριστεί από το ΥΠΕΣ – Στην περίπτωση αυτή παρέχει τηλεκπαίδευση σε μαθητές που παραμένουν σπίτι
Απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης από τον θεράποντα ιατρό ή από ιατρό της σχετικής ειδικότητας

Καθορίζονται, βάσει οδηγιών των Ειδικών, οι ομάδες αυξημένου κινδύνου στις οποίες, εφόσον ανήκουν μαθητές, μπορούν να απουσιάζουν δικαιολογημένα:

Μαθητές που λαμβάνουν χημειοθεραπεία για κακοήθεια ή μετά από ομόλογη μεταμόσχευση αιμοποιητικών κυττάρων εάν έχουν παρέλθει λιγότερο από 6 μήνες από την ολοκλήρωσή της
Μαθητές μετά από αλλογενή μεταμόσχευση αιμοποιητικών κυττάρων εάν έχουν παρέλθει λιγότεροι από 12 μήνες
Μαθητές μετά από μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου εάν έχουν παρέλθει λιγότεροι από 24 μήνες
Μαθητές με δρεπανοκυτταρική αναιμία
Μαθητές με σοβαρή συγγενή ή επίκτητη ανοσοανεπάρκεια (HIV και CD4<500)

Μαθητές υπό χρόνια κορτιζονοθεραπεία (prednisolone>20mg/μέρα)
Μαθητές με σοβαρή χρόνια νεφρική νόσο ή νεφρική ανεπάρκεια
Μαθητές με αιμοδυναμική σημαντική συγγενή καρδιοπάθεια ή γνωστή μυοκαρδιοπάθεια
Μαθητές με χρόνια, σοβαρή πνευμονοπάθεια, όπως κυστική ιόντωση με αναπνευστική ανεπάρκεια ή παιδιά με σοβαρό και μη ελεγχόμενο άσθμα, σύμφωνα με τη γνωμάτευση εξειδικευμένου κέντρου
Μαθητές με σύνθετα μεταβολικά ή νευρολογικά προβλήματα.

Διαφορετικά διαλείμματα

Με στόχο τον περιορισμό του συγχρωτισμού μεταξύ μαθητικών ομάδων.

Η κα Κεραμέως εξήγησε γιατί θα δίνεται σε κάθε μαθητή δωρεάν ένα παγούρι για να μην πίνουν τα παιδιά από την βρύση και να μην ανταλλάσσουν μπουκάλια.

Οι απουσίες δεν θα προσμετρώνται αν ο μαθητής νοσεί από κορονοϊό ο ίδιος ή ο εκπαιδευτικός ή κάποιος που κατοικεί σπίτι του.

Παίρνοντας τον λόγο ο υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος είπε ότι στις 14 Σεπτεμβρίου που αρχίζει το νέο σχολικό έτος είναι το μεγαλύτερη στοίχημα για όλους. Είπε ακόμα ότι τα παιδιά πρέπει να νιώθουν σιγουριά και ασφάλεια για την επιστροφή τους στο σχολικό περιβάλλον.

Κάλεσε τους μαθητές και τις μαθήτριες να φορούν μάσκα για την ασφάλεια όλων και ιδιαίτερα των φίλων τους και των παππούδων και των γιαγιάδων τους. «Σας εμπιστευόμαστε», είπε ο κ. Θεοδωρικάκος, «όπως εμπιστευόμαστε και τον Έλληνα εκπαιδευτικό».

Αναφερόμενος στα μέτρα που έχουν ληφθεί είπε:

Υπάρχει έγκαιρη επιχορήγηση της ΚΕΔΕ με ποσό άνω των 6 εκατομμυρίων ευρώ για την διάθεση δωρεάν μασκών στο σύνολο των μαθητών και των εκπαιδευτικών τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα.

Πλήρης στελέχωση με προσωπικό καθαριότητας σε όλη την Επικράτεια. Οι εργαζόμενοι θα έχουν πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα.

Τα κυλικεία θα λειτουργήσουν κανονικά με όλα τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπονται.

Διατίθενται 175 εκατομμύρια ευρώ στις περιφέρειες για την μεταφορά των μαθητών στα σχολεία.

Για τα παιδιά που είναι στις ευάλωτες ομάδες και πρέπει να μείνουν σπίτι με την υπόδειξη των ειδικών, για τους γονείς τους που είναι δημόσιοι υπάλληλοι θα υπάρχει η δυνατότητα τηλεργασίας ή μειωμένου ωραρίου για τον έναν από τους δυο γονείς.

Δείτε ζωντανά την συνέντευξη Τύπου

πηγή: newsit.gr

 

 

Κοινωνία

Συναγερμός στο Αιγάλεω: Φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών – Διακοπή κυκλοφορίας στην Ορφέως

Published

on

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τρίτης 23 Ιουνίου στο Αιγάλεω, όταν εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε εργοστάσιο πλαστικών της περιοχής, προκαλώντας μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η φωτιά ξέσπασε στον πρώτο όροφο του εργοστασίου, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει επεκταθεί στους υπόλοιπους χώρους του κτιρίου.

Παράλληλα, δεν υπάρχουν αναφορές για εγκλωβισμένα άτομα ή τραυματισμούς.

Στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις, με 35 πυροσβέστες, εθελοντές, 10 πυροσβεστικά οχήματα και ειδικό βραχιονοφόρο όχημα, δίνοντας μάχη για τον περιορισμό της πυρκαγιάς και την αποτροπή επέκτασής της σε γειτονικές εγκαταστάσεις. Λόγω του περιστατικού, η Τροχαία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Ορφέως, από το ύψος του παράδρομου της λεωφόρου Κηφισού, προκειμένου να διευκολυνθεί το έργο των πυροσβεστικών δυνάμεων και να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πολιτών.

Οι Αρχές παρακολουθούν στενά την εξέλιξη της πυρκαγιάς, ενώ τα αίτια που προκάλεσαν το συμβάν παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστα και αναμένεται να διερευνηθούν μετά την πλήρη κατάσβεσή της.

Οι πληροφορίες για την κινητοποίηση της Πυροσβεστικής και τη διακοπή κυκλοφορίας προέρχονται από τις μέχρι στιγμής επίσημες ανακοινώσεις των αρμόδιων αρχών.

.

 

.

 

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Δωρεάν προβολή της «Αμελί» στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον

Published

on

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά προσφέρει ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας στους δημότες, με ελεύθερη είσοδο για τη δωρεάν προβολή της πολυβραβευμένης ταινίας «Αμελί», την Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 21:00, στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον.

Η αγαπημένη γαλλική ταινία του Ζαν-Πιερ Ζενέ αφηγείται την ιστορία της Αμελί Πουλέν, μιας νεαρής γυναίκας με πλούσια φαντασία, η οποία αποφασίζει να αλλάξει προς το καλύτερο τη ζωή των ανθρώπων γύρω της. Μέσα από μια σειρά μικρών αλλά καθοριστικών πράξεων καλοσύνης, ανακαλύπτει τελικά και η ίδια τον δρόμο προς την αγάπη και την προσωπική ευτυχία.

Πρόκειται για μία από τις πιο δημοφιλείς και πολυβραβευμένες ευρωπαϊκές ταινίες των τελευταίων δεκαετιών, που έχει αγαπηθεί από το κοινό σε όλο τον κόσμο. Η προβολή αποτελεί παράλληλα μια πρόσκληση προς τους δημότες να γνωρίσουν το ανανεωμένο Cine Πάνθεον, τον θερινό κινηματογράφο της πόλης, ο οποίος περνά σε μια νέα εποχή.

Το αμφιθεατρικό «Πάνθεον», που εντάχθηκε το 1998 στο δίκτυο θερινών κινηματογράφων του Υπουργείου Πολιτισμού και συμπληρώνει φέτος 28 χρόνια λειτουργίας, αναβαθμίζεται αισθητικά και λειτουργικά, διατηρώντας παράλληλα τον μοναδικό του χαρακτήρα. Χτισμένο στο κατάφυτο πρανές του βουνού, με πανοραμική θέα προς την Ακρόπολη και μέσα σε ένα δροσερό φυσικό περιβάλλον, το Cine Πάνθεον φιλοδοξεί να προσφέρει μια αναβαθμισμένη κινηματογραφική εμπειρία στους κατοίκους της Αγίας Βαρβάρας.

Η συνεργασία με ανθρώπους που αγαπούν και γνωρίζουν σε βάθος την τέχνη του κινηματογράφου δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα ποιοτικό πρόγραμμα προβολών και νέες πολιτιστικές εμπειρίες για το κοινό.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους δημότες, σε μια βραδιά που συνδυάζει τον ποιοτικό κινηματογράφο με τη γνωριμία του ανακαινισμένου θερινού σινεμά της πόλης.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή