Connect with us

ΧΑΪΔΑΡΙ

Δήμος Χαϊδαρίου: Η μηδενιστική προπαγάνδα του κ. Σελέκου δεν μπορεί να κρύψει ότι το Χαϊδάρι προχωράει μπροστά

Published

on

Η ανακοίνωση του κ. Μιχάλη Σελέκου για τον πρώτο χρόνο θητείας της νέας Δημοτικής Αρχής στο Χαϊδάρι είναι, όπως συνήθως, γεμάτη ανακρίβειες και εσφαλμένες πληροφορίες. Σταχυολογούμε μερικές:

– Ισχυρίζεται ότι ο Δήμαρχος Βαγγέλης Ντηνιακός είχε υποσχεθεί  τις πρώτες 100 ημέρες της θητείας του να έλθει το Μετρό στο Χαϊδάρι.   Τόσο τερατώδη διαστρέβλωση του προγράμματος μας δεν είχε επιχειρήσει ούτε προεκλογικά  ο κ. Σελέκος. Φαίνεται ότι η «παρέα» που κάνει φέτος στο Δημοτικό Συμβούλιο με γνωστούς λαϊκιστές τον έχει επηρεάσει αρνητικά.

– Ισχυρίζεται ότι υπήρχε μελέτη της προηγούμενης Διοίκησης για χρηματοδότηση ύψους 780.000 Ευρώ από το Ταμείο Παρακαταθηκών  με σκοπό την  βελτίωση του οδοφωτισμού της πόλης. Του ζητάμε να μας την καταθέσει. Η μελέτη πάντως που πραγματικά καταρτίστηκε επί των ημερών του  έχει υπερτριπλάσιο κόστος. Αν ενδεχομένως δεν γνώριζε τί μελέτες κατάρτιζε ο Δήμος που διοικούσε, είναι ένα άλλο ζήτημα, που και αυτό αξιολογείται.

– Καυχιέται ότι άφησε «πλούσια παρακαταθήκη έργων». Ας μας απαντήσει για τα  5 έργα στο Χαϊδάρι συνολικού προϋπολογισμού 2.000.000 Ευρώ που απεντάχθηκαν (χάθηκαν) από την Περιφέρεια τους τελευταίους 6 μήνες της θητείας του.

– Διαστρεβλώνει πλήρως την πραγματικότητα καί για τα έργα της ΟΧΕ όταν γράφει ότι «παρέδωσε έργα και χρηματοδοτήσεις που έχουν βαλτώσει». Τα έργα της ΟΧΕ στα οποία αναφέρεται ήταν τελείως ανώριμα. Η  σημερινή Δημοτική Αρχή με τη βοήθεια των Υπηρεσιών έκανε και κάνει αληθινό αγώνα δρόμου ώστε να μην χαθούν και αυτά.

–  Αναφέρεται σε υποτιθέμενα  προβλήματα στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Την προηγούμενη Πέμπτη βέβαια,  από την συνεδρίαση του ΔΣ αποχώρησε ο ίδιος επειδή δεν μπορούσε να εμποδίσει την έναρξη της συζήτησης για τον νέο Οργανισμό των Υπηρεσιών του Δήμου. Φαίνεται ότι η δημοκρατία σύμφωνα με τον πρώην Δήμαρχο λειτουργεί σωστά  μόνον όταν έχει την πλειοψηφία ο ίδιος.

Συνολικά η στάση του κ. Σελέκου, ένα χρόνο μετά τις εκλογές και την αποδοκιμασία από τους Χαϊδαριώτες της Διοίκησης που άσκησε επί 5 χρόνια, παραμένει μηδενιστική.  Αυτό εκφράζεται και στην παρουσία του στο ΔΣ, όπου έφτασε ακόμη και στο σημείο να παρεκτραπεί σε ύβρεις κατά του Δημάρχου. Μια τέτοια συμπεριφορά είναι διπλά καταδικαστέα όταν προέρχεται από έναν  πρώην Δήμαρχο, που θα έπρεπε κανονικά να προστατεύει το κύρος των θεσμών και όχι να δυναμιτίζει το κλίμα και να θάλπει παρόμοιες συμπεριφορές των «συμμάχων» του .

Όσο και αν κάποιοι επιλέγουν να είναι προσκολλημένοι σε ένα αρνητικό παρελθόν, αυτό που ενδιαφέρει τους συνδημότες μας είναι ότι  το Χαϊδάρι ξεπερνάει σιγά σιγά τα συσσωρευμένα προβλήματα και προχωράει μπροστά.

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ

 

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η συνάντηση διαλόγου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας

Published

on

Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής η ανοιχτή συνάντηση διαλόγου που διοργάνωσε η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας στο Enigma Café, στο Χαϊδάρι. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο έντονης πολιτικής κινητικότητας και προεκλογικών διεργασιών στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που προσέδωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη συζήτηση και συνέβαλε στη μαζική προσέλευση μελών, στελεχών, φίλων της παράταξης και πολιτών.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν ιδιαίτερα θερμή, με τους παρευρισκόμενους να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση, καταθέτοντας απόψεις, προβληματισμούς και προτάσεις για ζητήματα που απασχολούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου, με βασικό στόχο την ουσιαστική επικοινωνία με τους πολίτες και την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τις προκλήσεις της καθημερινότητας, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αναδείχθηκε η σημασία της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στη δημόσια ζωή, ενώ επισημάνθηκε πως ο ανοιχτός διάλογος αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διαμόρφωση υπεύθυνων και αποτελεσματικών λύσεων στα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία.

Οι διοργανωτές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη μαζική παρουσία του κόσμου και ευχαρίστησαν όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιου είδους συναντήσεις ενισχύουν τη συμμετοχικότητα, την ανταλλαγή απόψεων και τη συνεργασία με την τοπική κοινωνία.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Λοβέρδος, η αν. υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Μπάμπης Αλεξανδράτος, η αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Αθανασία Παπασπύρου, η υποδιοικήτρια του Νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα» Αλεξάνδρα Γεωργακάκου, οι υπ. βουλευτές Μπάμπης Καραθάνος και Τάσος Καλιάφος και ο Ευρωβουλευτής Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Τσιόδρας.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση ότι ο διάλογος με τους πολίτες θα συνεχιστεί, με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας και την ανάδειξη των θεμάτων που απασχολούν τους κατοίκους του Χαϊδαρίου.

  

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Βαγγέλης Ντηνιακός:«Δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει η ίδια στο εθνικό οδικό δίκτυο – Οι ευθύνες πλέον ανήκουν αποκλειστικά στον Δήμο»

Published

on

Με νέο βίντεο ο πρώην Δήμαρχος Χαϊδαρίου, Βαγγέλης Ντηνιακός, επανέρχεται σε ένα σημείο του δήμου, και συγκεκριμένα το εθνικό οδικό δίκτυο και τους παράπλευρους δρόμους, όπου η κατάσταση με την ανεξέλεγκτη απόθεση απορριμμάτων εξακολουθεί να προκαλεί έντονο προβληματισμό.

Στο βίντεο προβάλλονται αποσπάσματα από αντίστοιχες δημοσιεύσεις που είχαν πραγματοποιηθεί από τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης τόσο το 2024 όσο και το 2025, αποδεικνύοντας έτσι ότι το πρόβλημα είχε τονιστεί εγκαίρως. Ωστόσο, δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη.

Ο κ. Ντηνιακός υπογραμμίζει ότι, από το 2024, η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο έχει μεταφερθεί στον Δήμο Χαϊδαρίου, γεγονός που καθιστά σαφές ποιος έχει πλέον την αρμοδιότητα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

«Η εικόνα μιλάει από μόνη της.»

Παράλληλα, απαντά προκαταβολικά σε όσους επιχειρούν να μεταφέρουν τη συζήτηση στη δική του δημοτική θητεία, επισημαίνοντας ότι κατά την περίοδο της διοίκησής του η συγκεκριμένη αρμοδιότητα δεν ανήκε στον Δήμο αλλά στην Περιφέρεια.

«Το  επαναλαμβάνουμε για να γίνει κατανοητό από κάθε καλοπροαίρετο δημότη. Η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο ανήκει στον Δήμο από το 2024. Στη δική μας θητεία η αρμοδιότητα δεν ήταν δημοτική. Σήμερα, όμως, είναι. Και μαζί με την αρμοδιότητα υπάρχει και η ευθύνη», τονίζει.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΧΑΪΔΑΡΙ

Η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας καλεί τους πολίτες σε συνάντηση διαλόγου

Published

on

Ανοιχτή συνάντηση διαλόγου με τα μέλη, τους φίλους της παράταξης και τους πολίτες διοργανώνει η Δημοτική Τοπική Οργάνωση (ΔΗΜ.Τ.Ο.) Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στις 19:30, στο Enigma Cafe (Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, Χαϊδάρι).

Η εκδήλωση έχει ως στόχο την ανταλλαγή απόψεων και την ανάπτυξη ενός ουσιαστικού διαλόγου γύρω από ζητήματα που αφορούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εκφράσουν τις θέσεις και τους προβληματισμούς τους.

Στην πρόσκληση που απευθύνει η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου επισημαίνεται ότι η παρουσία των πολιτών θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τους διοργανωτές, ενώ η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών.

Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στη συζήτηση, συμβάλλοντας με τις απόψεις και τις προτάσεις τους στα θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 19:30, στο Enigma Cafe, επί της οδού Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, στο Χαϊδάρι.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή