Συγχωρείστε μου τον τίτλο, αλλά o ελληνικός τίτλος της ταινίας “στραβοί πιλότοι σε F16” , ήταν ο συνειρμός. Όταν διάβασα την Μελέτη Βιωσιμότητας για τη Δημοτική Συγκοινωνία. Συνειρμός και γέλια, αλλά όταν διάβασα και την Συγκοινωνιακή Μελέτη, αποφάσισα να σας ενημερώσω. Επειδή τα πράγματα είναι σοβαρά και αφορούν την ασφάλεια και την Ποιότητα της Ζωής μας . Επειδή θέλουμε οπωσδήποτε τη Δημοτική Συγκοινωνία. Είναι βασική προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση όλων των δημοτών, ειδικά στην πόλη μας η οποία χωρίζεται από την Λεωφόρο Αθηνών, για την οποία επιμένω, πρέπει να υπογειοποιηθεί.
Αλλά και για το Σκαραμαγκά, την Αφαία,το Δαφνί και το άνω Δάσος. Για την Γρηγορούσα. Σύνδεση και Δημοτική Συγκοινωνία σε πραγματικό χρόνο για πραγματικούς ανθρώπους ****και τις ανάγκες τους. Επειδή από τα χρήματα όλων μας θα εξαρτηθεί η βιωσιμότητα της. Ειδικά για την γραμμή ΔΑΣΟΥΣ-ΚΕΝΤΡΟ, σχετικά με την δεύτερη γραμμή , για την οποία συντάχθηκαν οι δυο Μελέτες (βιωσιμότητας και Συγκοινωνιακή). Απαραίτητες μελέτες, για την αδειοδότηση με τά την υποβολή στον ΟΑΣΑ και αδειοδότηση στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. Θα υποβληθούν αφού γνωμοδοτήσει- εγκρίνει η ΕΠΖ του δήμου και έπειτα το Δημοτικό Συμβούλιο.
Γιατί ο Δήμος μας θα επιτελεί Συγκοινωνιακό Έργο.
η γωνία του πεζοδρομίου στην Ηρώων Πολυτεχνείου, στο 8ο δημοτικό.Που θα περπατήσουν τα παιδιά;
Βιωσιμότητα για τους δημότες και τις δημότισσες;
Στο δεύτερο μέρος (Μελέτη Βιωσιμότητας) αναφέρεται ειδικά για τη γραμμή ΔΑΣΟΥΣ-ΚΕΝΤΡΟ, “θα μειώνεται αισθητά ο χρόνος αναμονής των επιβατών και επομένως θα υπάρχει σαφής εξυπηρέτησή του..Ενισχύονται τα κίνητρα και οι προϋποθέσεις για αλλαγή προτίμησης μέσου μεταφοράς και μετάβαση από το ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο στη Δημόσια και Δημοτική συγκοινωνία …..γνώμονα την συμπληρωματικότητα, ως προς τις
υπάρχουσες γραμμές της ΟΣΥ, καθώς και την κάλυψη των ενδοδημοτικών αναγκών μετακίνησης των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης.
Με λειτουργία τις καθημερινές από 7.00 έως 22.00 (13 ώρες λειτουργίας) και τις Κυριακές 9.00 έως 16.00 (7 ώρες λειτουργίας). Με ένα λεωφορείο και τρείς οδηγούς (2 + 1 εφεδρικό) .
Και τις αργίες; Δεν προβλέπεται πουθενά η ειδική μνεία για αργίες, εορτές κλπ. Θα βάζει χειρόφρενο, επειδή δεν προβλέφθηκε στη μελέτη; Γιατί οι μελέτες δεν είναι μόνο μπούσουλας, είναι τα τυπικά έγγραφα βάσει των οποίων δίνεται η άδεια.
Μετά θα μας λέτε δεν έχει συγκοινωνία, γιατί δεν έχει άδεια;
Η γραμμή θα ξεκινά από 25ης Μαρτίου (Δάσος), θα κατεβαίνει Γ. Παπανδρέου, θα περνά απέναντι, στη Κύπρου, μετά Ανθέων, Χίου, Καραϊσκάκη, Πλαστήρα , Ανθέων, Κύπρου, Λ. Αθηνών, Ηρώων Πολυτεχνείου,25ης Μαρτίου. Και τους μήνες της λαϊκής αγοράς; Στην Πλαστήρα διεξάγεται από 1/9 έως 15/1 κάθε έτους. Στην Χίου τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες 1/6 έως 31/8. Αλλά και στο Δάσος, από Ηρώων Πολυτεχνείου μέχρι Αφροδίτης(ανά εξάμηνο) και η αφετηρία είναι δίπλα στη λαϊκή*
Μετά θα μας λέτε, δεν περνά το λεωφορείο γιατί είναι η λαϊκή; Επειδή,όλη η διαδρομή της Γραμμής 2, έχει σχεδιασθεί σε δρόμους τους οποίους διεξάγεται η Λαϊκή Αγορά. Το Σάββατο στο Κέντρο και την Πέμπτη στο Δάσος.
Οδός Ανθέων-δύο στάσεις ΟΣΥ και Δημοτική, όδευση πεζών πουθενά.
Λεφτά και Κρατικά Προγράμματα Υπάρχουν για τον Δήμο Χαϊδαρίου
Η συνέχεια είναι αποκαρδιωτική, όχι για τη δημοτική συγκοινωνία. Αλλά για την μελέτη η οποία αφορά και τα οικονομικά του δήμου, τα χρήματά μας. Συγκεκριμένα:
-Mίσθωση οχήματος από τον ΟΣΥ, με μηνιαίο τίμημα 1.100 € και άρα ετήσιο κόστος μίσθωσης 1.100,00×12=13.200,00 €, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
-για την εγκατάσταση εξοπλισμού νέων στάσεων, υπολογίζουν ότι απαιτείται η τοποθέτηση είκοσι δύο (22) νέων στάσεων (εξοπλισμός -αγορά και τοποθέτηση), το κόστος των οποίων, ανά στάση, ανέρχεται σε 1.000,00€ μαζί με το ΦΠΑ.
Άρα, το συνολικό κόστος των στάσεων είναι: 1.000,00×22= 22.000,00 €, μαζί με ΦΠΑ… και παρακάτω …. 5.3. Χρηματοδότηση λειτουργίας Δημοτικής Συγκοινωνίας Η κάλυψη του κόστους θα γίνεται από τον Προϋπολογισμό του Δήμου.Στην κάλυψη του κόστους μπορούν να συμβάλλουν έσοδα από την εκμετάλλευση της Δημοτικής Συγκοινωνίας και ειδικότερα από τις διαφημίσεις που μπορεί να τοποθετηθούν στα στέγαστρα των στάσεων της δημοτικής συγκοινωνίας ή εντός του λεωφορείου. Μπορεί επίσης να διερευνηθεί η επιδότηση (τμήματος) της λειτουργίας της Δημοτικής Συγκοινωνίας από σχετικά κρατικά ή κοινοτικά προγράμματα, εφόσον υπάρξουν οι ανάλογες προσκλήσεις.“
οδός Ανθέων και στάθμευση, χώρος για ένα λεωφορείο μόνο μένει, σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης
Λοιπόν, μυρουδιά δεν έχουν πάρει ότι υπάρχει απόφαση δημοτικού συμβουλίου και χρηματοδότηαη από τον ΦΙΛΟΔΗΜΟ ΙΙ, ειδικά για την αγορά τριών -3- λεωφορείων για τη Δημοτική Συγκοινωνία Συνολικά 330.600 ευρώ, το 50% του ποσού έχει κατατεθεί από τον Γενάρη του 2020 στο Δήμο μας και το υπόλοιπο ποσό θα εκταμιευθεί με τη δημοπράτηση του έργου. Περιμένετε έχει κι άλλο .
.Για τις Στάσεις *****έχω αναφερθεί και πάλι συγκεκριμένα, αλλά…φωνή βοώντος..και για τη δυνατότητα διαφημιστικής εκμετάλλευσης.. .
Και πάλι από τον ΦΙΛΟΔΗΜΟ ΙΙ, το ποσόν των 50.000 ευρώ. Ναι εδώ μπορεί να μην έχει εγκριθεί ακόμα το αίτημα το οποίο έχει υποβάλλει ο δήμος μας με επιχορήγηση 50.000 ευρώ. Αλλά γιατί; Μήπως επειδή το Τεχνικό Δελτίο που πρέπει να συνοδεύει το αίτημα, δεν έχει συμπληρωθεί; Ένα Τεχνικό Δελτίο χρειάζεται παιδιά και τα χρήματα θα είναι πλέον του δήμου.Για τις ήδη υπάρχουσες στάσεις; τι θα τις κάνετε; Για να αντικατασταθούν (χρήματα επιπλέον για απομάκρυνσή τους) για τις νέες θα πρέπει να υπάρξει μελέτη γιατί σύμφωνα με τον ΝΟΚ 4067/2012, άρθρο 20 κατασκευές σε κοινόχρηστο χώρο, ισχύει η 52716/2001 εγκύκλιος, η οποία προϋποθέτει ύπαρξη μελέτης από την Τεχνική Υπηρεσία.
Πάλι στην ΑΝΘΕΩΝ, δύο στάσεις ΟΣΥ και Δημοτικής Συγκοινωνίας, στάσεις υπάρχουν..
Και πως θα χωροθετήσετε -με μελέτη πάλι!! κατασκευές σε πεζοδρόμια μικρότερα ή ίσα του 1,50 μέτρου; Επειδή δεν χρειάζονται άδεια δόμησης οι συγκεκριμένες κατασκευές, θα κάνετε πάλι τις αυθαιρεσίες σας; Κατά παράβαση της ΥΑ 52907/2009 και των σχετικών εγκυκλίων..Αλλά η προσβασιμότητα προβλέπεται στον ΝΟΚ 4067/2012, το ξεχάσατε αυτό.
Μετά θα λένε δεν υπάρχουν πεζοδρόμια…
–Για το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ,έχει ορισθεί υπεύθυνος υπάλληλος -συντονιστής. Είναι η Διευθύντρια της Τεχνικής Υπηρεσίας η οποία προσυπογράφει την μελέτη!******
Tην δυνατότητα για Leasing; (1)Για διαδημοτική συνεργασία; Για προμήθεια Minibus, μικρότερα και ευέλικτα λεωφορεία;Me 63.000 ευρώ και το minibus είναι δικό μας, 38 θέσεων, οικονομικότερη συντήρηση και ανταλλακτικά και ευέλικτο. Μισή τιμή αγοράς σε σχέση με τα λεωφορεία τα αστικά.
Ανταπόκριση με την πραγματικότητα δεν υπάρχει
‘Οπως λοιπόν δεν γνωρίζουν τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου και τα προγράμματα τα κρατικά, έτσι δεν γνωρίζουν την υφιστάμενη κατάσταση στους δρόμους και τα πεζοδρόμια της πόλης μας. Ή πάλι γνωρίζουν και απλά δεν τους νοιάζει; Υπολογίζουν λοιπόν “Χρόνος της διαδρομής τα 30 λεπτά. 22 στάσεις, συν την αφετηρία.”
Από την 25ης Μαρτίου στο Δάσος,μέχρι την Καραϊσκάκη, γύρω από όλους τους δρόμους του Χαϊδαρίου, παράνομη στάθμευση παντού. Με αποκλεισμό στις γωνίες -πλήρης έλλειψη ορατότητας για οδηγούς και πεζούς. Με απομείωση οδοστρώματος παντού, σε οδούς με δύο λωρίδες αντίθετης κυκλοφορίας. Όπως η Κύπρου, η Ανθέων, η Καραϊσκάκη. Και όταν το λεωφορείο,θα ακινητοποιείται από τα εμπόδια; Όπως συμβαίνει συνέχεια στα λεωφορεία του ΟΣΥ.
Ηρώων Πολυτεχνείου απέναντι από το 8ο Δημοτικό , κάδοι,εμπόδιο ορατότητας και απομείωση οδοστρώματος. Τεχνική Υπηρεσία και Καθαριότητα σε αγαστή σύμπραξη δημιουργίας επικινδυνότητας για όλους και ειδικά για τους μαθητές και τις μαθήτριες. Έκθεση πεζού σε κίνδυνο…
Σοβαρά τώρα; Που θα βάλετε κι άλλες στάσεις, στα πεζοδρόμια τα ήδη αποκλεισμένα από τις κατασκευές παροδίων, κολονάκια, φύτευση, σκαλοπάτια, ζαρντινιέρες, επέκταση και κλείσιμο προβολών καταστημάτων με δικαιολογία την πρασιά; Κατάληψη από τα συνεργεία τα οποία έχουν μεταφέρει μόνιμα τις εργασίες τους στα πεζοδρόμια (Κύπρου-Πλαστήρα-Λ. Αθηνών-Ιερά Οδός).Την σήμανση τους καθρέπτες και τους κάδους τους οποίους η ίδια υπηρεσία έχει νομική υποχρέωση να χωροθετεί με μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες και πραγματικές μελέτες.Αληθινές!!για αληθινούς ανθρώπους και τις πραγματικές ανάγκες για την ασφαλή διέλευση και απρόσκοπτη πρόσβαση. Και σύμφωνα με οδηγίες Σχεδιασμού για όλους και Εγκυκλίους. Για τους ευάλωτους στο δρόμο δημότες. Παιδιά, ΑμεΑ, ηλικιωμένους, άτομα με πρόσκαιρα κινητικά προβλήματα, γονείς με καροτσάκια.
Ηρώων Πολυτεχνείου, 8ο δημοτικό σχολείο και απέναντι ακριβώς κατάστημα -φούρνος. Δρόμος διπλής κυκλοφορίας.Σε πραγματικές συνθήκες, μόνο ένα λεωφορείο χωρά, να περάσει. Και στο πεζοδρόμιο , κανένας δεν χωρά…
Βγείτε από τα Γραφεία, δείτε την πραγματικότητα και δουλέψτε για το κοινό καλό
Όλα είναι δυνατά και η εκπόνηση και εφαρμογή μελετών, με απομάκρυνση εμποδίων και πειθάρχηση των παραβατών. Αλλά αν οι Αντουανέτες εκπονούν μελέτες, τότε ναι, τίποτα δεν είναι εφικτό.
οδος Πλαστήρα, η παράνομη στάθμευση παντού αλλά η Τεχνική Υπηρεσία θεωρεί ότι οι δρόμοι επαρκούν για τη διέλευση των λεωφορείων…στα χαρτιά ναι….
Όσο ξέρετε από μελέτες τόσα ξέρετε για την πόλη και την χωροθέτηση σύμφωνα με τον Νόμο. Και για την χρηματοδότηση από τον ΦΙΛΟΔΗΜΟ πάλι “Κατασκευή ραμπών και χώρων υγιεινής για την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ σε σχολικές μονάδες»***, Κάποιο νέο; ή πάλι ξεχαστήκαμε για τα Τεχνικά Δελτία; ε, πως έχουμε και δουλειές, διανομή καθρεπτών σε ιθαγενείς, είπαμε…Και δείτε πόσα παιδιά χρησιμοποιούν τα ποδήλατά τους. Βγείτε και δείτα και τα πατίνια μέσα στο δρόμο , δείτε το οδόστρωμα το οποίο είναι παντού φθαρμένο και επικίνδυνο. Βγείτε επιτέλους από τα γραφεία σας. Δείτε, με μάτια ανοικτά και μυαλά ..καθαρά!
Και επί πλέον, χωρίς την μελέτη για Βιώσιμη Κινητικότητα ή την υπάρχουσα κυκλοφοριακή μελέτη την οποία έχετε κρύψει, όλες οι άλλες μελέτες είναι ελλιπείς. Γιατί δεν γίνεται να εκπονείς μελέτη χωρίς σύνδεση και αναφορά, βάσει μελέτης κυκλοφοριακής η οποία αφορά ολόκληρη την πόλη, την οποία έπρεπε να λαμβάνετε υπόψιν για την εκπόνηση όλων των σχετικών μελετών. Δεν γίνεται να βάζεις σε μια οικοδομή οτιδήποτε χωρίς να λαμβάνεις υπόψιν τα αρχικά σχέδια, τις βάσεις, την στήριξη.
Η όραση είναι το πρόβλημα, ο πρώην δημοτικός σύμβουλος κος Κίμων Φουντούλης, έχει επισημάνει. Και βέβαια ότι οι δημοτικοί σύμβουλοι πρέπει να εγκρίνουν τις μελέτες. Ποιος-α τις διαβάζει ; Ποιος -α ξέρει και θέλει να υπερασπιστεί την Ποιότητα Ζωής και την Ασφάλεια όλων; Την αρχή της νομιμότητας; Την ισότιμη πρόσβαση στον κοινόχρηστο χώρο;Η αρχή της Ισότητας όλων των πολιτών; άρθρο 25 του Συντάγματος κυρίες και κύριοι για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία.
Στάση αλά Χαϊδάρι-λεωφόρος Αθηνών
Δήμος Αλίμου 2020
Ναι, ο Δήμος Αλίμου έχει αποφασίσει για την διαφημιστική εκμετάλλευση των στάσεων και έχει και δημοτική συγκοινωνία. Έχει έσοδα γιατί θέλει να προοδεύει η πόλη. Και κάνει οικονομία, μέσω ηλεκτροκίνησης.
Συγκεκριμένα με την απόφαση 4/2019 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής έχει ορίσει συγκεκριμένα τις στάσεις λεωφορείων, μετά από μελέτη “” Οι προτεινόμενες θέσεις των στεγάστρων αστικής συγκοινωνίας εντός των ορίων του Δήμου Αλίμου επί των κοινοχρήστων χώρων των στάσεων αναμονής επιβατών που πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις για την τοποθέτηση διαφημιστικών πλαισίων, περιγράφονται στον παρακάτω πίνακα. Στον πίνακα αυτόν αναγράφεται η διεύθυνση του κοινοχρήστου χώρου, η ονομασία της στάσης (όπως αυτή έχει καθοριστεί από τον ΟΑΣΑ) και η ζώνη στην οποία αυτή ανήκει βάσει του συντελεστή της εμπορικότητας του κοινοχρήστου χώρου.”*******
Συγχαρητήρια Δήμαρχε και Αντιδήμαρχε, για την νέα Δημοτική Συγκοινωνία. Με γεια μας. Στα χαρτιά μας……………
Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής η ανοιχτή συνάντηση διαλόγου που διοργάνωσε η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας στο Enigma Café, στο Χαϊδάρι. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο έντονης πολιτικής κινητικότητας και προεκλογικών διεργασιών στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που προσέδωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη συζήτηση και συνέβαλε στη μαζική προσέλευση μελών, στελεχών, φίλων της παράταξης και πολιτών.
Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν ιδιαίτερα θερμή, με τους παρευρισκόμενους να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση, καταθέτοντας απόψεις, προβληματισμούς και προτάσεις για ζητήματα που απασχολούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου, με βασικό στόχο την ουσιαστική επικοινωνία με τους πολίτες και την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τις προκλήσεις της καθημερινότητας, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αναδείχθηκε η σημασία της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στη δημόσια ζωή, ενώ επισημάνθηκε πως ο ανοιχτός διάλογος αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διαμόρφωση υπεύθυνων και αποτελεσματικών λύσεων στα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία.
Οι διοργανωτές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη μαζική παρουσία του κόσμου και ευχαρίστησαν όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιου είδους συναντήσεις ενισχύουν τη συμμετοχικότητα, την ανταλλαγή απόψεων και τη συνεργασία με την τοπική κοινωνία.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Λοβέρδος, η αν. υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Μπάμπης Αλεξανδράτος, η αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής Αθανασία Παπασπύρου, η υποδιοικήτρια του Νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα» Αλεξάνδρα Γεωργακάκου, οι υπ. βουλευτές Μπάμπης Καραθάνος και Τάσος Καλιάφος και ο Ευρωβουλευτής Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Τσιόδρας.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση ότι ο διάλογος με τους πολίτες θα συνεχιστεί, με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας και την ανάδειξη των θεμάτων που απασχολούν τους κατοίκους του Χαϊδαρίου.
Με νέο βίντεο ο πρώην Δήμαρχος Χαϊδαρίου, Βαγγέλης Ντηνιακός, επανέρχεται σε ένα σημείο του δήμου, και συγκεκριμένα το εθνικό οδικό δίκτυο και τους παράπλευρους δρόμους, όπου η κατάσταση με την ανεξέλεγκτη απόθεση απορριμμάτων εξακολουθεί να προκαλεί έντονο προβληματισμό.
Στο βίντεο προβάλλονται αποσπάσματα από αντίστοιχες δημοσιεύσεις που είχαν πραγματοποιηθεί από τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης τόσο το 2024 όσο και το 2025, αποδεικνύοντας έτσι ότι το πρόβλημα είχε τονιστεί εγκαίρως. Ωστόσο, δύο χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη.
Ο κ. Ντηνιακός υπογραμμίζει ότι, από το 2024, η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο έχει μεταφερθεί στον Δήμο Χαϊδαρίου, γεγονός που καθιστά σαφές ποιος έχει πλέον την αρμοδιότητα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
«Η εικόνα μιλάει από μόνη της.»
Παράλληλα, απαντά προκαταβολικά σε όσους επιχειρούν να μεταφέρουν τη συζήτηση στη δική του δημοτική θητεία, επισημαίνοντας ότι κατά την περίοδο της διοίκησής του η συγκεκριμένη αρμοδιότητα δεν ανήκε στον Δήμο αλλά στην Περιφέρεια.
«Το επαναλαμβάνουμε για να γίνει κατανοητό από κάθε καλοπροαίρετο δημότη. Η ευθύνη για το συγκεκριμένο σημείο ανήκει στον Δήμο από το 2024. Στη δική μας θητεία η αρμοδιότητα δεν ήταν δημοτική. Σήμερα, όμως, είναι. Και μαζί με την αρμοδιότητα υπάρχει και η ευθύνη», τονίζει.
Ανοιχτή συνάντηση διαλόγου με τα μέλη, τους φίλους της παράταξης και τους πολίτες διοργανώνει η Δημοτική Τοπική Οργάνωση (ΔΗΜ.Τ.Ο.) Χαϊδαρίου της Νέας Δημοκρατίας, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στις 19:30, στο Enigma Cafe (Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, Χαϊδάρι).
Η εκδήλωση έχει ως στόχο την ανταλλαγή απόψεων και την ανάπτυξη ενός ουσιαστικού διαλόγου γύρω από ζητήματα που αφορούν τόσο την τοπική κοινωνία όσο και τις γενικότερες πολιτικές εξελίξεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εκφράσουν τις θέσεις και τους προβληματισμούς τους.
Στην πρόσκληση που απευθύνει η ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου επισημαίνεται ότι η παρουσία των πολιτών θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τους διοργανωτές, ενώ η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στη συζήτηση, συμβάλλοντας με τις απόψεις και τις προτάσεις τους στα θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 19:30, στο Enigma Cafe, επί της οδού Στρατηγού Καραϊσκάκη 57, στο Χαϊδάρι.