Connect with us

Κοινωνία

Ο Μάριος με την Ελευθερία στους ώμους του πάτησαν την κορυφή του Ολύμπου

Published

on

Συγκίνηση στο πανελλήνιο από την υπερπροσπάθεια του Μάριου Γιαννάκου που κουβάλησε στην πλάτη του την Ελευθερία και πάτησαν στην κορυφή Μύτικας στον Όλυμπο

Συγκλονιστικές στιγμές ζουν τα μέλη της ομάδας του Μάριου Γιαννάκου στέλνοντας δυνατό μήνυμα ζωής και αλληλεγγύης σε όλο τον κόσμο. Ο νεαρός δρομέας κουβάλησε στην πλάτη του την Ελευθερία και στις 09:02 σήμερα (5/10) το πρωί πάτησαν στην κορυφή του Μύτικα στον Όλυμπο σε υψόμετρο 2.917 μέτρα.

«Τίποτα πιο αληθινό»

«Δεν υπάρχει τίποτα πιο αληθινό από το όνειρο. Η ώρα είναι 09:02. Φτάσαμε στην κορυφή της Ελλάδας μαζί με την Ελευθερία και την ομάδα μας», έγραψε ο Μάριος Γιαννάκου στον λογαριασμό του στο facebook μαζί με μία φωτογραφία από τη βουνοκορφή του Ολύμπου. Η συγκίνηση είναι μεγάλη, καθώς εκατοντάδες χρήστες του διαδικτύου τούς δίνουν κουράγιο, δύναμη και φυσικά συγχαρητήρια.

https://www.facebook.com/marios.giannakou.9/posts/2782862171945905

Πώς ξεκίνησαν όλα

Ο Μάριος Γιαννάκου γνώρισε την Ελευθερία πριν από δύο εβδομάδες σε ένα καφέ που διατηρεί κοινή τους φίλη στην πόλη της Δράμας. Ο Μάριος μιλούσε για τα κατορθώματα του και τότε η Ελευθερία του είπε πως θα ήθελε κάποτε να ανέβει στην κορυφή του Ολύμπου. Ετσι ξεκίνησε η κουβέντα και σήμερα έγινε πράξη το όνειρο της.

Φοιτήτρια της βιολογίας με κινητικά προβλήματα, η Ελευθερία ήταν διστακτική στην αρχή αλλά ο Μάριος κατάφερε να την πείσει και έτσι σήμερα το πρωί έκαναν πραγματικότητα το ξεχωριστό εγχείρημα τους που πραγματικά συγκινεί το πανελλήνιο. Την προσπάθεια τους υποστήριζε ομάδα ειδικών ορειβατών, γιατρών, μετεωρολόγων αλλά και δύο πεζοναύτες. Αυτή την ώρα έχει ξεκινήσει η κατάβαση προς το καταφύγιο.

«Ανεβήκαμε αρκετά γρήγορα το πρώτο κομμάτι και μετά περάσαμε στο δύσκολο κομμάτι, που είναι πολύ τεχνικό και είναι αρκετά εκτεθειμένο και 9 η ώρα περίπου φτάσαμε πάνω στην κορυφή της Ελλάδας. Ξεκινήσαμε από το καταφύγιο στο οποίο κατασκηνώναμε τις τελευταίες δύο ημέρες, από τα 2.400μ. και φτάσαμε στα 2.918. Εγώ ήμουν περίπου δύο ημέρες πριν ώστε να τσεκάρω τη διαδρομή, η Ελευθερία ήρθε χθες», είπε ο Μάριος Γιαννάκου στο ethnos.gr.

Ευχαρίστησε επίσης όσοι βοήθησαν στο να πάρει «σάρκα και οστά» το όνειρο της Ελευθερίας και συγκεκριμένα την ομάδα που τους συνόδευε, αλλά και την Ένωση Αστυνομικών Ελλάδος, τη μονάδα βατραχανθρώπων, για την υλικοτεχνική υποδομή αλλά και την παρουσία του εκπαιδευτή Διονύση Πετρίδη, ο οποίος «βοήθησε τα μέγιστα να μην χάνω την ισορροπία μου».

Μητσοτάκης: Μας δίνετε δύναμη

Τα συγχαρητήρια στο μοναδικό αυτό επίτευγμα έσπευσε να δώσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος συνδέθηκε ηλεκτρονικά και συνομίλησε με την Ελευθερία που αντιμετωπίζει με θάρρος μια σπάνια ασθένεια και σήμερα κατάφερε, με τη βοήθεια του Μάριου, να κάνει ένα όνειρό της, πραγματικότητα: Να ανέβει στην υψηλότερη κορυφή της Ελλάδας, στον Όλυμπο.
5161034

Η 22χρονη Ελευθερία, με καταγωγή από τη Δράμα, σπουδάζει Βιολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ο Μάριος καταγράφει εξίσου τη δική του ξεχωριστή ιστορία. Μια ιστορία που, όπως είπε ο Πρωθυπουργός είναι, απλά, «φανταστική».

«Μας δίνετε έμπνευση και δύναμη», συνέχισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενώ κατά τη διάρκεια της ολιγόλεπτης βιντεοκλήσης από το ορειβατικό καταφύγιο που βρέθηκαν για να επικοινωνήσουν με τον Πρωθυπουργό, συζήτησαν για τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν κατά την ανάβασή και την κατάβασή τους αλλά και για το πώς επιτεύχθηκε ο άψογος συνδυασμός όλων των παραγόντων που οδήγησε στην επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος.

Ο κ. Μητσοτάκης συζήτησε, ακόμη, με τον Μάριο για τις δικές του αθλητικές δραστηριότητες, του ευχήθηκε να έχει μια καλή συνέχεια αποδίδοντας παράλληλα τα εύσημα για τον σπουδαιότερο και ωραιότερο αγώνα της ζωής του έως τώρα και ευχήθηκε στην Ελευθερία να έχει καλή συνέχεια στις σπουδές της. «Ήταν μία καταπληκτική ιδέα και χαιρόμαστε πάρα πολύ που την υλοποιήσετε. Μας κάνετε πολύ υπερήφανους. Μου δώσατε δύναμη», σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

πηγή: ethnos.gr

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Ένας δήμος με σημαία την αλληλεγγύη!

Published

on

Όταν ένας Δήμος έχει κοινωνική πολιτική αυτή φαίνεται κάθε μέρα στα ζητήματα ουσίας!

Γιατί η κοινωνική πολιτική δεν είναι λόγια που τα παίρνει ο άνεμος αλλά πράξεις που μένουν, αφήνουν αποτύπωμα και παράγουν λύσεις που τις έχει ανάγκη ο κόσμος της δουλειάς, ο κόσμος που ζει στην πόλη και δεν μιλάει περί ανέμων και υδάτων από κήπους στην… Κερατέα και μπαλκόνια στην Πεντέλη!

Η κοινωνική πολιτική φαίνεται στην ενημέρωση των πολιτών για την ρύθμιση οφειλών σε κόκκινα δάνεια όπως αυτή που γίνεται σε συνεργασία Δήμου – ΕΚΠΟΙΖΩ, στην υποδειγματική λειτουργία των ΚΑΠΗ που έχουν γίνει πόλοι συνάντησης και εστίες ζεστασιάς, με τις διαλέξεις, τα δημιουργικά αλλά και ευχάριστα προγράμματα, την πρόληψη προβλημάτων υγείας, τις εκδρομές και τα μπάνια.

Φαίνεται στις δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, σε προγράμματα όπως το «Στέγαση και Εργασία για Αστέγους III» που με την ολοκλήρωση του θα λύσει -όχι στα λόγια αλλά στην πράξη- τα επιβιωτικά προβλήματα 14 οικογενειών, στις διαγενεακές δράσεις, τις αιμοδοσίες ζωής και τις ποικίλες δράσεις κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων, στην καθημερινή στήριξη των πιο ευάλωτων, των ρομά και των γυναικών.

Η υποδειγματική κοινωνική πολιτική του Δήμου Αγίας Βαρβάρας φαίνεται στα ΚΑΠΗ που είναι υποδειγματικά για όλη τη Δυτική Αθήνα, στο Κέντρο Φιλίας και Αλληλεγγύης, στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων και βέβαια στο επιτυχημένο πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι».

Όπως φαίνεται και στο Κοινωνικό Φροντιστήριο όπου περισσότεροι από 100 μαθητές βρήκαν τη στήριξη που είχαν ανάγκη και μέσω αυτής τον δρόμο για την εξέλιξή τους, το Κοινωνικό παντοπωλείο από το οποίο λαμβάνουν άμεση στήριξη εκατοντάδες συμπολίτες μας, το Κοινωνικό Φαρμακείο με τακτική χορήγηση ειδών σε 200 άτομα.

Και βέβαια κοινωνική πολιτική σημαίνει παροχή συσσιτίου σε περισσότερα από 70 άτομα καθημερινά αλλά και η παροχή υπηρεσιών υγιεινής και φροντίδας σε όποιους συμπολίτες μας δεν έχουν ούτε αυτή τη στοιχειώδη δυνατότητα.

Γιατί «Αγία Βαρβάρα Πρώτη ξανά» και Λάμπρος Μίχος σημαίνουν ότι η αξιοπρέπεια και η κοινωνική αλληλεγγύη είναι πάλι εδώ, σε πείσμα όσων θέλουν την πόλη μας καθηλωμένη για να μπορούν να παρλάρουν σαν κομμένες κεφαλές!

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

Κοινωνία

«Υπερ-δεξαμενή» 350 τόνων στο όρος Αιγάλεω: Νέα ισχυρή ασπίδα πυροπροστασίας από τον ΠεΣυΔΑΠ

Published

on

Με ένα ακόμη σημαντικό έργο ενισχύεται η αντιπυρική θωράκιση του όρους Αιγάλεω, καθώς ο ΠεΣυΔΑΠ ολοκλήρωσε την εγκατάσταση μιας νέας «υπερ-δεξαμενής» πυρασφάλειας χωρητικότητας 350 τόνων νερού, της μεγαλύτερης του είδους της που έχει τοποθετηθεί μέχρι σήμερα στα βουνά της Αττικής.

Η νέα δεξαμενή αποτελεί μία ακόμη ουσιαστική παρέμβαση στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού του ΠεΣυΔΑΠ για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου πρόληψης και αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών στο όρος Αιγάλεω. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου, η χωρητικότητά της αντιστοιχεί σε 43 συμβατικές πλαστικές δεξαμενές πυρασφάλειας των 8 τόνων, γεγονός που αναδεικνύει το μέγεθος και τη σημασία του έργου.

Η νέα υποδομή θα λειτουργεί ως κεντρικός κόμβος υδροδότησης, τροφοδοτώντας τις τέσσερις μεγάλες ανοιχτού τύπου δεξαμενές ανεφοδιασμού ελικοπτέρων, τις υδροφόρες που θα μεταφέρουν νερό στα πυροσβεστικά οχήματα, αλλά και το σύνολο των κλειστών δεξαμενών που έχουν εγκατασταθεί σε διάφορα σημεία του βουνού. Παράλληλα, η δεξαμενή μπορεί να αξιοποιηθεί και για την άρδευση αναδασωτέων εκτάσεων, την υποστήριξη περιβαλλοντικών δράσεων, καθώς και για την καλύτερη αξιοποίηση διαθέσιμων υδατικών πόρων στο μέλλον.

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημά της είναι ότι πρόκειται για εύκαμπτη και αναδιπλούμενη κατασκευή, γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά της σε διαφορετικό σημείο του βουνού, ανάλογα με τις επιχειρησιακές ανάγκες. Η πλήρωσή της πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και των όμορων δήμων, αποδεικνύοντας στην πράξη τη σημασία της διαδημοτικής συνεργασίας στην πολιτική προστασία.

Ο πρόεδρος του ΠεΣυΔΑΠ, Γρηγόρης Γουρδομιχάλης, ευχαρίστησε δημόσια τους δημάρχους Αγίας Βαρβάρας, Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Κορυδαλλού, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Περάματος και Χαϊδαρίου, καθώς και τον Περιφερειάρχη Αττικής Νίκο Χαρδαλιά και τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη, για την άμεση ανταπόκριση και τη συμβολή τους στην ολοκλήρωση του έργου.

Ο κ. Γουρδομιχάλης υπογράμμισε ότι ο ΠεΣυΔΑΠ έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα πυροπροστασίας, το οποίο συνδυάζει σύγχρονες τεχνολογίες, όπως κάμερες επιτήρησης, τεχνητή νοημοσύνη και 24ωρη παρακολούθηση, με εκτεταμένο δίκτυο δεξαμενών, πυροφυλακίων, περιπόλων και εθελοντών.

Τα τελευταία χρόνια, ο ΠεΣυΔΑΠ έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στην πρόληψη, δημιουργώντας ένα από τα πλέον οργανωμένα συστήματα πυροπροστασίας στην Αττική.

Η νέα «υπερ-δεξαμενή» αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της ασφάλειας του όρους Αιγάλεω, επιβεβαιώνοντας ότι η πρόληψη και η έγκαιρη επιχειρησιακή ετοιμότητα αποτελούν την αποτελεσματικότερη άμυνα απέναντι στις δασικές πυρκαγιές.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

Κοινωνία

Το πρωτοποριακό σύστημα πυρανίχνευσης του ΠεΣυΔΑΠ τραβά τα βλέμματα – Στο επίκεντρο το έργο του Γρηγόρη Γουρδομιχάλη

Published

on

.
.
.
.
.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή