Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΩΝ 27% ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ!

Published

on

Δεν χρειάζονται ιδιαίτερα λόγια, προκειμένου, να γίνει κατανοητή η αναγκαιότητα οικονομίας των φυσικών πόρων του πλανήτη και της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.

Τα σημεία των καιρών είναι σαφή. Οι άμεσες επιπτώσεις, είναι εμφανείς και τις βιώνουμε όλοι, σε όλη τη Γη. Με κύριο φαινόμενο την κλιματική αλλαγή, η προοπτική εξαφάνισης ειδών ή ειδών των οποίων ο πληθυσμός έχει φθάσει σε οριακά σημεία, σε βαθμό διαταραχής της ισορροπίας του οικοσυστήματος, η φύση προειδοποιεί πως η ανθρώπινη δραστηριότητα πρέπει να οριοθετηθεί και να εξορθολογισθεί.

Σε αυτό, πρώτης γραμμής άμυνα προφανώς είναι η εντατικοποίηση της ανακύκλωσης. Η αξιοποίηση υλικών όπως το χαρτί, τα μέταλλα (αλουμίνιο κ.λπ.), το γυαλί, υλικών δηλαδή, τα οποία απαιτούν όχι μόνον την σπατάλη μεγάλων ποσοτήτων εκ των φυσικών πόρων, αλλά και απαιτούν για την μετατροπή τους σε χρησιμοποιήσιμα υλικά μεγάλες ποσότητες ενέργειας και συνεπώς, επιβαρύνουν σημαντικά, τα ποσοστά ρύπανσης του πλανήτη, είναι μία πρακτική η οποία μπορεί να αποτελέσει μία αποδοτική επιλογή προστασίας και του περιβάλλοντος και εξοικονόμησης φυσικών πόρων.

Για όλους αυτούς τους λόγους, ο Δήμαρχος της Αγίας Βαρβάρας, κ. Λάμπρος Μίχος, από τις πρώτες ημέρες της ανάληψης καθηκόντων του σε κάθε σχετικό φόρουμ επιμένει και υποστηρίζει με πάθος την συνολική προσπάθεια της Περιφέρειας, αλλά και της χώρας, για την μεγιστοποίηση των ποσοστών ανακύκλωσης.

Πράγματι, φαίνεται ότι η ευαισθητοποίηση του κ. Μίχου έχει βρει ανταπόκριση όχι μόνον στα αρμόδια στελέχη της Διοίκησης, αλλά και στους υπαλλήλους και τους πολίτες.

Όταν, περίπου, στις αρχές του περασμένου Οκτώβρη, σε σύσκεψη της Περιφέρειας με την συμμετοχή των Δημάρχων του Λεκανοπεδίου, ο Λάμπρος Μίχος έβαζε στοίχημα ότι τέλη της τρέχουσας θητείας της Δημοτικής Αρχής ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας θα πετύχαινε ποσοστό 50% στην ανακύκλωση, πολλοί χαμογελούσαν λέγοντας ότι επιτέλους ο Μίχος θα χάσει στοίχημα. Εκείνοι, όμως που γνωρίζουν την προσωπικότητα και τις ικανότητές του, ήξεραν ότι όχι μόνο θα κάλυπτε το ποσοστό, αλλά, θα το υπερέβαινε κιόλας.

Και ομολογουμένως, είναι, πράγματι, εντυπωσιακή η σύγκριση των ποσοστών ανακύκλωσης τα οποία σημειώνονται κατά τον τελευταίο χρόνο. Και εδώ δεν χωράνε ερμηνείες. Είναι τα καθαρά, αδιαμφισβήτητα στοιχεία τα οποία παρουσιάζει η Περιφέρεια.

Διαβάστε επίσης: Μήνυμα δημάρχου Λάμπρου Μίχου για την καταδίκη της Χρυσής Αυγής

Βάσει αυτών είναι φανερή η προσπάθεια και ενδεικτική της σοβαρότητας με την οποία η σημερινή Δημοτική Αρχή αντιμετωπίζει το θέμα. Στον πίνακα που ακολουθεί βλέπουμε την διαφορά μεταξύ πρώην και νυν Διοίκησης. Η σύγκριση αφορά στο χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου 2018 – Ιουνίου 2020 (Σ.Σ. η Διοίκηση άλλαξε τον Σεπτέμβριο 2019).

Με τα ίδια μέσα και λιγότερο προσωπικό, σήμερα βλέπουμε ότι με την νέα Διοίκηση, με τον Λάμπρο Μίχο στην θέση του Δημάρχου το ποσοστό ανακυκλούμενων υλικών (αφορά στα υλικά συσκευασίας, όσα δηλαδή, συλλέγονται στους μπλε κάδους) παρουσιάζει σημαντική αύξηση και σχεδόν προσεγγίζει το 30%. Δηλαδή, πολύ κοντά στον στόχο που ο Δήμαρχος έθεσε στις αρχές της θητείας του.

Ο Δήμαρχος με το κύρος του και την ικανότητά του να εμπνέει έχει σημαντικό, καίριο ρόλο στην επιτυχία του προγράμματος. Όμως, περισσότερο από κάθε ενέργεια των υπηρεσιών και της Διοίκησης, το κρίσιμο σημείο το οποίο θα κάνει την διαφορά και θα συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάσχεση των επιβαρυντικών επιπτώσεων της ρύπανσης εξ αιτίας της ανθρώπινης δραστηριότητας είναι η συμμετοχή των πολιτών.

Ήδη, από την χρονιά αυτή, ο Δήμος ξεκινά πρόγραμμα ευαισθητοποίησης των κατοίκων, με έμφαση στα σχολεία και βέβαια, θα γίνεται τακτική αποκομιδή του περιεχομένου των μπλε κάδων. Πρέπει να σημειωθεί στο σημείο αυτό, ότι η προηγούμενη διοίκηση άφηνε τους μπλε κάδους δίχως τακτική αποκομιδή με συνέπεια, οι κάτοικοι, σιγά-σιγά, να τους χρησιμοποιούν για την τοποθέτηση οικιακών απορριμμάτων.

Αυτό το φαινόμενο, όπως δείχνουν τα πρώτα στοιχεία, έχει αρχίσει να υφίεται, μένει, όμως, αρκετή δουλειά να γίνει ακόμη.

Ευχόμαστε κάθε επιτυχία και δεσμευόμαστε ότι θα στηρίξουμε κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση, μιας και αντιλαμβανόμαστε και εμείς την αλήθεια η οποία υπάρχει στην γνωστή φράση: «Τον πλανήτη δεν τον κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας. Τον δανειστήκαμε από τα παιδιά μας».

Χρέος όλων μας είναι η συμβολή στην βιωσιμότητά του…

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Παραπολιτικά: Το εκτεταμένο έργο του Λάμπρου Μίχου στην Αγία Βαρβάρα στο επίκεντρο

Published

on

Ιδιαίτερη αναφορά στο έργο που υλοποιείται στον Δήμο Αγίας Βαρβάρας υπό τη διοίκηση του δημάρχου Λάμπρου Μίχου κάνει η εφημερίδα Παραπολιτικά, η οποία φιλοξενεί δημοσίευμα για τον απολογισμό της δημοτικής αρχής και τις σημαντικές παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη στην πόλη.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο απολογισμός πεπραγμένων για το 2025 αποτυπώνει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα έργων και επενδύσεων που, όπως αναφέρεται, ξεπερνά τα 65 εκατομμύρια ευρώ, με παρεμβάσεις που αγγίζουν σχεδόν κάθε πτυχή της καθημερινότητας των πολιτών.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις μεγάλες αναπλάσεις, στις ασφαλτοστρώσεις, στην ενεργειακή αναβάθμιση των σχολικών μονάδων, στην υλοποίηση του Open Mall, στη δημιουργία νέων κοινωνικών δομών, αλλά και στην Ακαδημία Τεχνών, έργα που, σύμφωνα με το δημοσίευμα, αλλάζουν σταδιακά την εικόνα της Αγίας Βαρβάρας μέσα από έναν οργανωμένο και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι η δημοτική αρχή δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα σε κρίσιμους τομείς όπως η Παιδεία, η κοινωνική πολιτική, ο πολιτισμός και η ασφάλεια, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Η αναφορά μιας πανελλαδικής εφημερίδας όπως τα Παραπολιτικά αποτελεί μια ακόμη ένδειξη ότι το έργο που εξελίσσεται στην Αγία Βαρβάρα έχει αρχίσει να προσελκύει το ενδιαφέρον και πέρα από τα όρια της πόλης, με τον Λάμπρο Μίχο να πιστώνεται, σύμφωνα με το δημοσίευμα, μια διοίκηση που δίνει έμφαση στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την παραγωγή μετρήσιμου αποτελέσματος για την τοπική κοινωνία.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Ένας δήμος με σημαία την αλληλεγγύη!

Published

on

Όταν ένας Δήμος έχει κοινωνική πολιτική αυτή φαίνεται κάθε μέρα στα ζητήματα ουσίας!

Γιατί η κοινωνική πολιτική δεν είναι λόγια που τα παίρνει ο άνεμος αλλά πράξεις που μένουν, αφήνουν αποτύπωμα και παράγουν λύσεις που τις έχει ανάγκη ο κόσμος της δουλειάς, ο κόσμος που ζει στην πόλη και δεν μιλάει περί ανέμων και υδάτων από κήπους στην… Κερατέα και μπαλκόνια στην Πεντέλη!

Η κοινωνική πολιτική φαίνεται στην ενημέρωση των πολιτών για την ρύθμιση οφειλών σε κόκκινα δάνεια όπως αυτή που γίνεται σε συνεργασία Δήμου – ΕΚΠΟΙΖΩ, στην υποδειγματική λειτουργία των ΚΑΠΗ που έχουν γίνει πόλοι συνάντησης και εστίες ζεστασιάς, με τις διαλέξεις, τα δημιουργικά αλλά και ευχάριστα προγράμματα, την πρόληψη προβλημάτων υγείας, τις εκδρομές και τα μπάνια.

Φαίνεται στις δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, σε προγράμματα όπως το «Στέγαση και Εργασία για Αστέγους III» που με την ολοκλήρωση του θα λύσει -όχι στα λόγια αλλά στην πράξη- τα επιβιωτικά προβλήματα 14 οικογενειών, στις διαγενεακές δράσεις, τις αιμοδοσίες ζωής και τις ποικίλες δράσεις κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων, στην καθημερινή στήριξη των πιο ευάλωτων, των ρομά και των γυναικών.

Η υποδειγματική κοινωνική πολιτική του Δήμου Αγίας Βαρβάρας φαίνεται στα ΚΑΠΗ που είναι υποδειγματικά για όλη τη Δυτική Αθήνα, στο Κέντρο Φιλίας και Αλληλεγγύης, στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων και βέβαια στο επιτυχημένο πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι».

Όπως φαίνεται και στο Κοινωνικό Φροντιστήριο όπου περισσότεροι από 100 μαθητές βρήκαν τη στήριξη που είχαν ανάγκη και μέσω αυτής τον δρόμο για την εξέλιξή τους, το Κοινωνικό παντοπωλείο από το οποίο λαμβάνουν άμεση στήριξη εκατοντάδες συμπολίτες μας, το Κοινωνικό Φαρμακείο με τακτική χορήγηση ειδών σε 200 άτομα.

Και βέβαια κοινωνική πολιτική σημαίνει παροχή συσσιτίου σε περισσότερα από 70 άτομα καθημερινά αλλά και η παροχή υπηρεσιών υγιεινής και φροντίδας σε όποιους συμπολίτες μας δεν έχουν ούτε αυτή τη στοιχειώδη δυνατότητα.

Γιατί «Αγία Βαρβάρα Πρώτη ξανά» και Λάμπρος Μίχος σημαίνουν ότι η αξιοπρέπεια και η κοινωνική αλληλεγγύη είναι πάλι εδώ, σε πείσμα όσων θέλουν την πόλη μας καθηλωμένη για να μπορούν να παρλάρουν σαν κομμένες κεφαλές!

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πανήγυρη των Αγίων Αναργύρων στο Ιερό Παρεκκλήσιο του πρώην Νοσοκομείου Λοιμωδών

Published

on

Με θρησκευτική κατάνυξη και σύμφωνα με την εκκλησιαστική παράδοση θα εορταστεί και φέτος η μνήμη των Αγίων και Θαυματουργών Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού στο Ιερό Παρεκκλήσιο των Αγίων Αναργύρων, που βρίσκεται στον χώρο του πρώην Νοσοκομείου Λοιμωδών, υπό την Ιερά Μητρόπολη Νικαίας.

Οι λατρευτικές εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 30 Ιουνίου και την Τετάρτη 1η Ιουλίου, με τη συμμετοχή κληρικών και πιστών που θα προσέλθουν για να τιμήσουν τους δύο Αγίους, οι οποίοι αποτελούν σύμβολα ανιδιοτελούς προσφοράς, αγάπης και θεραπείας προς τον συνάνθρωπο.

Το πρόγραμμα της πανηγύρεως ξεκινά την Τρίτη 30 Ιουνίου στις 18:30 με τον Μέγα Πανηγυρικό Εσπερινό, ενώ θα ακολουθήσει η λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας. Την Τετάρτη 1η Ιουλίου στις 07:00 θα τελεστεί ο Όρθρος και η Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ενώ στις 18:30 της ίδιας ημέρας θα ψαλεί η Ιερά Παράκληση προς τους Αγίους και Θαυματουργούς Αναργύρους.

Η Ιερά Μητρόπολη Νικαίας απευθύνει ανοικτή πρόσκληση στους πιστούς να συμμετάσχουν στις ιερές ακολουθίες, τιμώντας τη μνήμη των Αγίων Κοσμά και Δαμιανού και λαμβάνοντας την ευλογία τους.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή