Connect with us

Κοινωνία

Νίκαια: Καθηγητής μαχαίρωνε με μανία σκύλο στη μέση του δρόμου – Φαίνεται να ανακάμπτει μετά την εγχείρηση

Published

on

Σύμφωνα με πληροφορίες από την σελίδα του προέδρου του ΠΕΣΥΔΑΠ Γρηγόρη Γουρδομιχάλη το αδέσποτο ζώο μετά το χειρουργείο φαίνεται σιγά σιγά να ανακαμπτει.

Η ανάρτησή του: 

Πριν λίγο με ενημέρωσαν από το ΔΙΚΕΠΑΖ ότι νωρίς το πρωί σηκώθηκε και μάλιστα οτι έφαγε λίγο….

Ελπίζουμε.

Το ιστορικό:

Αποτροπιασμό προκαλεί ακόμη μία ειδεχθής κακοποίηση ζώου στη χώρα μας, αυτή την φορά εντός Αττικής – Προσοχή: Το ρεπορτάζ περιέχει σκληρές εικόνες

Ακόμη ένα τραγικό περιστατικό κακοποίησης σημειώθηκε στη χώρα μας και συγκεκριμένα στη Νίκαια καθώς σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες που προχώρησαν σε καταγγελία καθηγητής μαχαίρωνε στη μέση του δρόμου και με μανία έναν λευκό σκύλο. Το συγκεκριμένο περιστατικό έρχεται να προστεθεί στη μακρά λίστα κακοποιήσεων στην Ελλάδα και λίγες μόλις ημέρες μετά τον 55χρονο υπάλληλο της ΔΕΗ που ακρωτηρίασε με τανάλια τον σκύλο του στα Χανιά.

Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα που προχώρησε σε καταγγελία, το πρωί στις 8:30 περίπου επί της οδού Άγγελου Σικελιανού στην Άνω Νεάπολη Νικαίας είδε τον φερόμενο ως δράστη πεσμένο στην άσφαλτο και τον δικό του δεσποζόμενο σκύλο τρία τετράγωνα μακριά να σέρνει το λουρί του. Έτρεξε για να τον συνδράμει νομίζοντας ότι έπεσε και τότε διαπίστωσε, όπως είπε στο SKAI.gr, ότι είχε κάνει κεφαλοκλείδωμα με το δεξί του χέρι σε ένα λευκό μεγαλόσωμο σκύλο και με το αριστερό του χέρι μαχαίρωνε τα πλευρά του σκύλου από την αριστερή πλευρά. Μαχαίρωνε το άτυχο ζώο με τέτοιο μένος που τρύπησε τον πνεύμονα του σκύλου. Ο σκύλος ήταν ημιλιπόθυμος γιατί είχε χάσει πάρα πολύ αίμα, ωστόσο, ο δράστης δεν σταματούσε.

 

Ένας άλλος γείτονας εκείνη την στιγμή χτυπούσε το σκυλί με σιδερένιο σκουπόξυλο στο κεφάλι. Σύμφωνα με τον αυτόπτη μάρτυρα και όσα καταγγέλλει στο SKAI.gr, ότι δεν σταματούσαν να μαχαιρώνουν και να χτυπάνε το σκυλί μέχρι που χτύπησαν δύο εκ των παρευρισκομένων. Μετά ήρθε η αστυνομία που είχε φωνάξει κατόπιν δύο τηλεφωνημάτων, ο ένας πέταξε το σκουπόξυλο και απομακρύνθηκε λέγοντας ότι δε γνωρίζει κάτι για το περιστατικό και ο άλλος πήρε το σουγιά, τον έβαλε στην τσέπη του και πήγε στο σπίτι του.

Η αστυνομία πήγε στην πόρτα του σπιτιού και του χτυπούσε το κουδούνι και αυτός έλεγε ότι δεν ανοίγει και ότι δε γνωρίζει γιατί τον αναζητούν. Τότε ήρθε η σύζυγός του, η οποία είναι δασκάλα σε δημοτικό σχολείο της περιοχής, και άνοιξε την πόρτα του γκαράζ και μπήκε μαζί της και ένας αστυνομικός. Ο αστυνομικός έπεισε τον φερόμενο ως δράστη να βγει από το σπίτι και ακολούθησε η αυτόφωρη διαδικασία.

Η σύζυγός του τον δικαιολογούσε, έλεγε στους αστυνομικούς ότι “το κωλόσκυλο φταίει που επιτέθηκε” ενώ η ίδια δεν ήταν μπροστά και ο σύζυγός της κυκλοφορεί, σύμφωνα πάντα με τους γείτονές του, μονίμως με σουγιά. Σημειωτέον ότι το σκυλί το είχαν δει στη γειτονιά λίγη ώρα πριν, ήταν εξαιρετικά φιλικό με άλλα ζώα και ανθρώπους. Ακόμη και μετά τον τραυματισμό του ήταν πολύ συνεργάσιμο για να το πιάσουν και όπως μας τόνισε αυτόπτης μάρτυρας, του πιέζαν την πληγή για να ανακόψουν την αιμορραγία κι εκείνο ενώ πονούσε πολύ δεν έκανε ούτε καν απόπειρα να τους δαγκώσει. Επίσης, ούτε ο δεσποζόμενος σκύλος του φερόμενου ως δράστη είχε την παραμικρή αμυχή.

Όπως τονίζουν γείτονες του φερόμενου ως δράστη, ο συγκεκριμένος καθηγητής απειλεί τους φιλόζωους κατοίκους και έχει προβεί σε μήνυση γιατί ταΐζουν τα αδέσποτα ζώα. Μάλιστα μετά την έλευση της Αστυνομίας και την καταγγελία που βρισκόταν σε εξέλιξη, ο φερόμενος ως δράστης απειλούσε τους αυτόπτες μάρτυρες λέγοντας: “Εγώ έχω πάντα πάνω μου σουγιά γιατί έχω κακούς γείτονες και πρέπει να προσέχω”.

Χαρακτηριστικό είναι ότι είχαν σταματήσει δεκάδες κόσμου, όμως πλην των ανθρώπων που τον κατήγγειλαν κανείς άλλος δεν κάλεσε την αστυνομία. Αυτή τη στιγμή το σκυλί βρίσκεται στο ΔΙΚΕΠΑΖ σε κρίσιμη κατάσταση και χειρουργείται και ο φερόμενος ως δράστης έχει συλληφθεί με την διαδικασία του αυτοφώρου. Το σκυλί φορούσε μπλε λουρί, είναι λευκού χρώματος και μεγαλόσωμο και ίσως το αναζητά κάποιος.

Η ανάγκη για την δημιουργία ενός σύγχρονου νομοθετικού πλαισίου πλέον είναι αναγκαία όσο ποτέ.

Πηγή: skai.gr

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Ένας δήμος με σημαία την αλληλεγγύη!

Published

on

Όταν ένας Δήμος έχει κοινωνική πολιτική αυτή φαίνεται κάθε μέρα στα ζητήματα ουσίας!

Γιατί η κοινωνική πολιτική δεν είναι λόγια που τα παίρνει ο άνεμος αλλά πράξεις που μένουν, αφήνουν αποτύπωμα και παράγουν λύσεις που τις έχει ανάγκη ο κόσμος της δουλειάς, ο κόσμος που ζει στην πόλη και δεν μιλάει περί ανέμων και υδάτων από κήπους στην… Κερατέα και μπαλκόνια στην Πεντέλη!

Η κοινωνική πολιτική φαίνεται στην ενημέρωση των πολιτών για την ρύθμιση οφειλών σε κόκκινα δάνεια όπως αυτή που γίνεται σε συνεργασία Δήμου – ΕΚΠΟΙΖΩ, στην υποδειγματική λειτουργία των ΚΑΠΗ που έχουν γίνει πόλοι συνάντησης και εστίες ζεστασιάς, με τις διαλέξεις, τα δημιουργικά αλλά και ευχάριστα προγράμματα, την πρόληψη προβλημάτων υγείας, τις εκδρομές και τα μπάνια.

Φαίνεται στις δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, σε προγράμματα όπως το «Στέγαση και Εργασία για Αστέγους III» που με την ολοκλήρωση του θα λύσει -όχι στα λόγια αλλά στην πράξη- τα επιβιωτικά προβλήματα 14 οικογενειών, στις διαγενεακές δράσεις, τις αιμοδοσίες ζωής και τις ποικίλες δράσεις κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων, στην καθημερινή στήριξη των πιο ευάλωτων, των ρομά και των γυναικών.

Η υποδειγματική κοινωνική πολιτική του Δήμου Αγίας Βαρβάρας φαίνεται στα ΚΑΠΗ που είναι υποδειγματικά για όλη τη Δυτική Αθήνα, στο Κέντρο Φιλίας και Αλληλεγγύης, στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων και βέβαια στο επιτυχημένο πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι».

Όπως φαίνεται και στο Κοινωνικό Φροντιστήριο όπου περισσότεροι από 100 μαθητές βρήκαν τη στήριξη που είχαν ανάγκη και μέσω αυτής τον δρόμο για την εξέλιξή τους, το Κοινωνικό παντοπωλείο από το οποίο λαμβάνουν άμεση στήριξη εκατοντάδες συμπολίτες μας, το Κοινωνικό Φαρμακείο με τακτική χορήγηση ειδών σε 200 άτομα.

Και βέβαια κοινωνική πολιτική σημαίνει παροχή συσσιτίου σε περισσότερα από 70 άτομα καθημερινά αλλά και η παροχή υπηρεσιών υγιεινής και φροντίδας σε όποιους συμπολίτες μας δεν έχουν ούτε αυτή τη στοιχειώδη δυνατότητα.

Γιατί «Αγία Βαρβάρα Πρώτη ξανά» και Λάμπρος Μίχος σημαίνουν ότι η αξιοπρέπεια και η κοινωνική αλληλεγγύη είναι πάλι εδώ, σε πείσμα όσων θέλουν την πόλη μας καθηλωμένη για να μπορούν να παρλάρουν σαν κομμένες κεφαλές!

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

Κοινωνία

«Υπερ-δεξαμενή» 350 τόνων στο όρος Αιγάλεω: Νέα ισχυρή ασπίδα πυροπροστασίας από τον ΠεΣυΔΑΠ

Published

on

Με ένα ακόμη σημαντικό έργο ενισχύεται η αντιπυρική θωράκιση του όρους Αιγάλεω, καθώς ο ΠεΣυΔΑΠ ολοκλήρωσε την εγκατάσταση μιας νέας «υπερ-δεξαμενής» πυρασφάλειας χωρητικότητας 350 τόνων νερού, της μεγαλύτερης του είδους της που έχει τοποθετηθεί μέχρι σήμερα στα βουνά της Αττικής.

Η νέα δεξαμενή αποτελεί μία ακόμη ουσιαστική παρέμβαση στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού του ΠεΣυΔΑΠ για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου πρόληψης και αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών στο όρος Αιγάλεω. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου, η χωρητικότητά της αντιστοιχεί σε 43 συμβατικές πλαστικές δεξαμενές πυρασφάλειας των 8 τόνων, γεγονός που αναδεικνύει το μέγεθος και τη σημασία του έργου.

Η νέα υποδομή θα λειτουργεί ως κεντρικός κόμβος υδροδότησης, τροφοδοτώντας τις τέσσερις μεγάλες ανοιχτού τύπου δεξαμενές ανεφοδιασμού ελικοπτέρων, τις υδροφόρες που θα μεταφέρουν νερό στα πυροσβεστικά οχήματα, αλλά και το σύνολο των κλειστών δεξαμενών που έχουν εγκατασταθεί σε διάφορα σημεία του βουνού. Παράλληλα, η δεξαμενή μπορεί να αξιοποιηθεί και για την άρδευση αναδασωτέων εκτάσεων, την υποστήριξη περιβαλλοντικών δράσεων, καθώς και για την καλύτερη αξιοποίηση διαθέσιμων υδατικών πόρων στο μέλλον.

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημά της είναι ότι πρόκειται για εύκαμπτη και αναδιπλούμενη κατασκευή, γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά της σε διαφορετικό σημείο του βουνού, ανάλογα με τις επιχειρησιακές ανάγκες. Η πλήρωσή της πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και των όμορων δήμων, αποδεικνύοντας στην πράξη τη σημασία της διαδημοτικής συνεργασίας στην πολιτική προστασία.

Ο πρόεδρος του ΠεΣυΔΑΠ, Γρηγόρης Γουρδομιχάλης, ευχαρίστησε δημόσια τους δημάρχους Αγίας Βαρβάρας, Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Κορυδαλλού, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Περάματος και Χαϊδαρίου, καθώς και τον Περιφερειάρχη Αττικής Νίκο Χαρδαλιά και τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη, για την άμεση ανταπόκριση και τη συμβολή τους στην ολοκλήρωση του έργου.

Ο κ. Γουρδομιχάλης υπογράμμισε ότι ο ΠεΣυΔΑΠ έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα πυροπροστασίας, το οποίο συνδυάζει σύγχρονες τεχνολογίες, όπως κάμερες επιτήρησης, τεχνητή νοημοσύνη και 24ωρη παρακολούθηση, με εκτεταμένο δίκτυο δεξαμενών, πυροφυλακίων, περιπόλων και εθελοντών.

Τα τελευταία χρόνια, ο ΠεΣυΔΑΠ έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στην πρόληψη, δημιουργώντας ένα από τα πλέον οργανωμένα συστήματα πυροπροστασίας στην Αττική.

Η νέα «υπερ-δεξαμενή» αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της ασφάλειας του όρους Αιγάλεω, επιβεβαιώνοντας ότι η πρόληψη και η έγκαιρη επιχειρησιακή ετοιμότητα αποτελούν την αποτελεσματικότερη άμυνα απέναντι στις δασικές πυρκαγιές.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

Κοινωνία

Το πρωτοποριακό σύστημα πυρανίχνευσης του ΠεΣυΔΑΠ τραβά τα βλέμματα – Στο επίκεντρο το έργο του Γρηγόρη Γουρδομιχάλη

Published

on

.
.
.
.
.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή