Connect with us

Κοινωνία

Φωτογραφία – σοκ: Κουκουλοφόροι πέρασαν ταμπέλα στο λαιμό του πρύτανη της ΑΣΟΕΕ

Published

on

Εισβολή στο γραφείο του πρύτανη το πρωι της Πέμπτης – Σάλος στο Διαδίκτυο από την πράξη φασισμού – Τέτοιες εικόνες ούτε την εποχή που εφαρμόστηκε ο νόμος «Περί τεντιμποϊσμού»

Εικόνα ντροπής που αποτυπώνει μια φανατική και φασιστική νοοτροπία αναρτήθηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, από την εισβολή που έκαναν στο γραφείο του πρύτανη της ΑΣΟΕΕ.

Σάλος έχει προκληθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με χιλιάδες χρήστες να καταδικάζουν την πράξη αλητείας εντός πανεπιστημιακού χώρου. Οι περισσότεροι μιλούν για μια κίνηση που όχι μόνο δείχνει ασέβεια αλλά και σκοταδισμό.

Τέτοιες εικόνες δεν είχαν δει φως της δημοσιότητας ούτε την εποχή (1958) που εφαρμόστηκε ο νόμος 4000 «Περί τεντιμποϊσμού». Η αστυνομία, τότε, συνελάμβανε όσους νεαρούς θεωρούσε ότι διέπρατταν εξύβριση, και τους οδηγούσε στο κρατητήριο, όπου γινόταν σε αυτούς κούρεμα με την ψιλή, τους έσκιζαν τα παντελόνια και εν συνεχεία τους περιέφεραν στο δρόμο εξευτελίζοντάς τους.

Στην εμπρηστική ανακοίνωσή τους οι αναρχικοί που εσέβαλαν στην ΑΣΟΕΕ γράφουν, μεταξύ άλλων, ότι επέλεξαν να στοχοποιήσουν τον συγκεκριμένο πρύτανη επειδή «οραματίζεται εξευρωπαϊσμό των πανεπιστημίων στα πρότυπα αποστειρωμένων και επιτηρούμενων ιδρυμάτων».

Οι καταληψίες των πανεπιστημίων, εισέβαλαν, συγκεκριμένα, το πρωί της Πέμπτης στο γραφείο του Δημήτρη Μπουραντώνη.

Στη φωτογραφία που ανέβασαν δείχνουν τον πρύτανη περικυκλωμένο από αναρχικούς που του περνούν στο λαιμό μια ταμπέλα που γράφει «αλληλεγγύη στις καταλήψεις»

Ειρωνεύονται μάλιστα τον κ. Μπουραντώνη λέγοντας το εξής απίστευτο: «ευχαριστούμε τον πρύτανη που έδειξε την αλληλεγγύη του με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο».

Φρίκη προκαλεί το γεγονός ότι όπως παραδέχθηκαν οι ίδιοι οι καταληψίες, επέλεξαν να στοχοποιήσουν τον συγκεκριμένο πρύτανη, γιατί «φροντίζει να αφήνει παντού το νεοφιλελεύθερο στίγμα του στον δημόσιο διάλογο, μέσα από άρθρα και συγγράμματα στα οποία υπεραμύνεται της ευρωενωσιακής πολιτικής και της δολοφονικής συμμαχίας του ΝΑΤΟ»(!) καθώς και γιατί «οραματίζεται έναν εξευρωπαϊσμό των πανεπιστημίων στα πρότυπα αποστειρωμένων και επιτηρούμενων ιδρυμάτων»…

«Ο βανδαλισμός και η εκκένωση του γραφείου του Μπουραντώνη είναι μία απάντηση σε μια λογική ελάχιστης αναλογίας στην πρακτική της κατ’ εξακολούθηση παραβίασης και εκκένωσης των δικών μας χώρων» έγραψαν , ακόμη στην ανακοίνωσή τους οι αναρχικοί.

Στις αρχές του μήνα, σκηνές βίας, εντός ακαδημαϊκού χώρου, που προκάλεσαν κατακραυγή, εκτυλίχθηκαν στο ΕΜΠ. Άγνωστοι μπήκαν στο γραφείο του πρύτανη, έριξαν μπογιές και πέταξαν φέιγ βολάν που έγραφαν «Κάτω τα χέρια από το κτίριο Γκίνη και το κάτω Πολυτεχνείο».

Κεραμέως μετά την εικόνα-σοκ στην ΑΣΟΕΕ: Ο τραμπουκισμός και ο φασισμός δεν θα μείνουν ατιμώρητοι

Μήνυμα μηδενικής ανοχής σε φαινόμενα βίας εντός ακαδημαϊκού χώρου έστειλε η υπουργός Παιδείας. «Όσοι νομίζουν ότι με τραμπουκισμούς, φασισμό και άσκηση βίας θα τρομοκρατήσουν τον ακαδημαϊκό χώρο και θα μείνουν ατιμώρητοι, πλανώνται πλάνη οικτρά», το μήνυμα της Νίκης Κεραμέως.

«Η εικόνα του πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που κυκλοφόρησε σήμερα από την εισβολή κουκουλοφόρων στο γραφείο του είναι αποτρόπαια. Η κυβέρνησή μας αποκατέστησε το άσυλο στην πραγματική του έννοια, προβλέποντας την αυτεπάγγελτη επέμβαση των αρχών για κάθε αξιόποινη πράξη που λαμβάνει χώρα στο Πανεπιστήμιο. Και ο νόμος θα εξακολουθήσει να εφαρμόζεται μέχρι και οι τελευταίες φασιστικές ομάδες να εκδιωχθούν από τα πανεπιστήμιά μας», τόνισε η κ. Κεραμώς μετά την επαίσχυντη επίθεση σε βάρος του Δημήτρη Μπουραντώνη.

«Όσοι νομίζουν ότι με τραμπουκισμούς, φασισμό και άσκηση βίας θα τρομοκρατήσουν τον ακαδημαϊκό χώρο και θα μείνουν ατιμώρητοι, πλανώνται πλάνη οικτρά. Και όσοι από τον ακαδημαϊκό χώρο επιδεικνύουν ανοχή στην παραβίαση του πανεπιστημιακού ασύλου και την καταπάτηση της ακαδημαϊκής ελευθερίας, οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Καλούμε όλα τα κόμματα να καταδικάσουν τον προπηλακισμό του Πρύτανη. Η Ελληνική Αστυνομία θα κάνει το καθήκον της, ώστε οι δράστες να οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη. Αδιαπραγμάτευτος στόχος μας πανεπιστήμια ελεύθερα, ασφαλή, σύγχρονα, εξωστρεφή, μακριά από νοσηρά φαινόμενα που δεν έχουν καμία θέση στον ακαδημαϊκό χώρο», τόνισε ακόμη η υπουργός Παιδείας.

πηγή: protothema.gr

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Ένας δήμος με σημαία την αλληλεγγύη!

Published

on

Όταν ένας Δήμος έχει κοινωνική πολιτική αυτή φαίνεται κάθε μέρα στα ζητήματα ουσίας!

Γιατί η κοινωνική πολιτική δεν είναι λόγια που τα παίρνει ο άνεμος αλλά πράξεις που μένουν, αφήνουν αποτύπωμα και παράγουν λύσεις που τις έχει ανάγκη ο κόσμος της δουλειάς, ο κόσμος που ζει στην πόλη και δεν μιλάει περί ανέμων και υδάτων από κήπους στην… Κερατέα και μπαλκόνια στην Πεντέλη!

Η κοινωνική πολιτική φαίνεται στην ενημέρωση των πολιτών για την ρύθμιση οφειλών σε κόκκινα δάνεια όπως αυτή που γίνεται σε συνεργασία Δήμου – ΕΚΠΟΙΖΩ, στην υποδειγματική λειτουργία των ΚΑΠΗ που έχουν γίνει πόλοι συνάντησης και εστίες ζεστασιάς, με τις διαλέξεις, τα δημιουργικά αλλά και ευχάριστα προγράμματα, την πρόληψη προβλημάτων υγείας, τις εκδρομές και τα μπάνια.

Φαίνεται στις δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, σε προγράμματα όπως το «Στέγαση και Εργασία για Αστέγους III» που με την ολοκλήρωση του θα λύσει -όχι στα λόγια αλλά στην πράξη- τα επιβιωτικά προβλήματα 14 οικογενειών, στις διαγενεακές δράσεις, τις αιμοδοσίες ζωής και τις ποικίλες δράσεις κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων, στην καθημερινή στήριξη των πιο ευάλωτων, των ρομά και των γυναικών.

Η υποδειγματική κοινωνική πολιτική του Δήμου Αγίας Βαρβάρας φαίνεται στα ΚΑΠΗ που είναι υποδειγματικά για όλη τη Δυτική Αθήνα, στο Κέντρο Φιλίας και Αλληλεγγύης, στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων και βέβαια στο επιτυχημένο πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι».

Όπως φαίνεται και στο Κοινωνικό Φροντιστήριο όπου περισσότεροι από 100 μαθητές βρήκαν τη στήριξη που είχαν ανάγκη και μέσω αυτής τον δρόμο για την εξέλιξή τους, το Κοινωνικό παντοπωλείο από το οποίο λαμβάνουν άμεση στήριξη εκατοντάδες συμπολίτες μας, το Κοινωνικό Φαρμακείο με τακτική χορήγηση ειδών σε 200 άτομα.

Και βέβαια κοινωνική πολιτική σημαίνει παροχή συσσιτίου σε περισσότερα από 70 άτομα καθημερινά αλλά και η παροχή υπηρεσιών υγιεινής και φροντίδας σε όποιους συμπολίτες μας δεν έχουν ούτε αυτή τη στοιχειώδη δυνατότητα.

Γιατί «Αγία Βαρβάρα Πρώτη ξανά» και Λάμπρος Μίχος σημαίνουν ότι η αξιοπρέπεια και η κοινωνική αλληλεγγύη είναι πάλι εδώ, σε πείσμα όσων θέλουν την πόλη μας καθηλωμένη για να μπορούν να παρλάρουν σαν κομμένες κεφαλές!

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

Κοινωνία

«Υπερ-δεξαμενή» 350 τόνων στο όρος Αιγάλεω: Νέα ισχυρή ασπίδα πυροπροστασίας από τον ΠεΣυΔΑΠ

Published

on

Με ένα ακόμη σημαντικό έργο ενισχύεται η αντιπυρική θωράκιση του όρους Αιγάλεω, καθώς ο ΠεΣυΔΑΠ ολοκλήρωσε την εγκατάσταση μιας νέας «υπερ-δεξαμενής» πυρασφάλειας χωρητικότητας 350 τόνων νερού, της μεγαλύτερης του είδους της που έχει τοποθετηθεί μέχρι σήμερα στα βουνά της Αττικής.

Η νέα δεξαμενή αποτελεί μία ακόμη ουσιαστική παρέμβαση στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού του ΠεΣυΔΑΠ για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου πρόληψης και αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών στο όρος Αιγάλεω. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου, η χωρητικότητά της αντιστοιχεί σε 43 συμβατικές πλαστικές δεξαμενές πυρασφάλειας των 8 τόνων, γεγονός που αναδεικνύει το μέγεθος και τη σημασία του έργου.

Η νέα υποδομή θα λειτουργεί ως κεντρικός κόμβος υδροδότησης, τροφοδοτώντας τις τέσσερις μεγάλες ανοιχτού τύπου δεξαμενές ανεφοδιασμού ελικοπτέρων, τις υδροφόρες που θα μεταφέρουν νερό στα πυροσβεστικά οχήματα, αλλά και το σύνολο των κλειστών δεξαμενών που έχουν εγκατασταθεί σε διάφορα σημεία του βουνού. Παράλληλα, η δεξαμενή μπορεί να αξιοποιηθεί και για την άρδευση αναδασωτέων εκτάσεων, την υποστήριξη περιβαλλοντικών δράσεων, καθώς και για την καλύτερη αξιοποίηση διαθέσιμων υδατικών πόρων στο μέλλον.

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημά της είναι ότι πρόκειται για εύκαμπτη και αναδιπλούμενη κατασκευή, γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά της σε διαφορετικό σημείο του βουνού, ανάλογα με τις επιχειρησιακές ανάγκες. Η πλήρωσή της πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και των όμορων δήμων, αποδεικνύοντας στην πράξη τη σημασία της διαδημοτικής συνεργασίας στην πολιτική προστασία.

Ο πρόεδρος του ΠεΣυΔΑΠ, Γρηγόρης Γουρδομιχάλης, ευχαρίστησε δημόσια τους δημάρχους Αγίας Βαρβάρας, Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Κορυδαλλού, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Περάματος και Χαϊδαρίου, καθώς και τον Περιφερειάρχη Αττικής Νίκο Χαρδαλιά και τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη, για την άμεση ανταπόκριση και τη συμβολή τους στην ολοκλήρωση του έργου.

Ο κ. Γουρδομιχάλης υπογράμμισε ότι ο ΠεΣυΔΑΠ έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα πυροπροστασίας, το οποίο συνδυάζει σύγχρονες τεχνολογίες, όπως κάμερες επιτήρησης, τεχνητή νοημοσύνη και 24ωρη παρακολούθηση, με εκτεταμένο δίκτυο δεξαμενών, πυροφυλακίων, περιπόλων και εθελοντών.

Τα τελευταία χρόνια, ο ΠεΣυΔΑΠ έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στην πρόληψη, δημιουργώντας ένα από τα πλέον οργανωμένα συστήματα πυροπροστασίας στην Αττική.

Η νέα «υπερ-δεξαμενή» αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της ασφάλειας του όρους Αιγάλεω, επιβεβαιώνοντας ότι η πρόληψη και η έγκαιρη επιχειρησιακή ετοιμότητα αποτελούν την αποτελεσματικότερη άμυνα απέναντι στις δασικές πυρκαγιές.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

Κοινωνία

Το πρωτοποριακό σύστημα πυρανίχνευσης του ΠεΣυΔΑΠ τραβά τα βλέμματα – Στο επίκεντρο το έργο του Γρηγόρη Γουρδομιχάλη

Published

on

.
.
.
.
.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή