Connect with us

Κοινωνία

Πρόστιμο σε όσους φορούν ασπίδα αντί για μάσκα -Ποιοι εξαιρούνται

Published

on

Κανονικά επιβάλλεται το πρόστιμο σε όσους φορούν ασπίδες αντί για μάσκες. Αυτό τόνισε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα κατά τη σημερινή ενημέρωση των υπουργείο Υγείας. «H χρήση των ασπίδων δεν αντικαθιστά τη χρήση μάσκας και επισύρει πρόστιμο», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χαρδαλιάς.

Πρόσθεσε, πάντως, ότι σε περιπτώσεις χρόνιων νοσημάτων του αναπνευστικού, όπως το άσθμα «οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι πιο επιεικείς».

Αναλυτικά η απάντηση Χαρδαλιά:

Ν. ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ: Σε σχέση με την ασπίδα νομίζω ότι και οι επιδημιολόγοι έχουν ξεκαθαρίσει ότι η ασπίδα δεν αντικαθιστά για κανένα λόγο την μάσκα. Και δεν είναι καθόλου ασφαλής, σε σχέση με τις δυνατότητες που μας παρέχει μια μάσκα. Ως εκ τούτου, η χρήση των ασπίδων δεν θεωρείται χρήση μάσκας και υπόκειται σε διαδικασία του προστίμου.

Παρά ταύτα, υπάρχουν περιπτώσεις που υπάρχουν χρόνια νοσήματα που αφορούν σε άσθμα και σε κάποια άλλα θέματα που συνοδεύουν τον άνθρωπο ο οποίος θα ελεγχθεί για την χρήση της ασπίδας και εκεί οι ελεγκτικοί μηχανισμοί προφανώς είναι και πιο επιεικείς.

Σε κάθε περίπτωση όμως, ισχυρή σύσταση για την αποφυγή των ασπίδων και όλοι να υιοθετήσουμε τις μάσκες τις επόμενες μέρες για να μπορέσει να έρθει πραγματικό αποτέλεσμα

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΟΔΥ:

Σήμερα ανακοινώνουμε 1490 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων 25 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 58187, εκ των οποίων το 54.2% άνδρες.

4456 (7.7%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 15977 (27.5%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

239 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 66 ετών. 59 (24.7%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 87.0%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 329 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, έχουμε 41 ακόμα καταγεγραμμένους θανάτους και 825 θανάτους συνολικά στη χώρα. 335 (40.6%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 79 έτη και το 96.5% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

πηγή: aftodioikisi.gr

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Ένας δήμος με σημαία την αλληλεγγύη!

Published

on

Όταν ένας Δήμος έχει κοινωνική πολιτική αυτή φαίνεται κάθε μέρα στα ζητήματα ουσίας!

Γιατί η κοινωνική πολιτική δεν είναι λόγια που τα παίρνει ο άνεμος αλλά πράξεις που μένουν, αφήνουν αποτύπωμα και παράγουν λύσεις που τις έχει ανάγκη ο κόσμος της δουλειάς, ο κόσμος που ζει στην πόλη και δεν μιλάει περί ανέμων και υδάτων από κήπους στην… Κερατέα και μπαλκόνια στην Πεντέλη!

Η κοινωνική πολιτική φαίνεται στην ενημέρωση των πολιτών για την ρύθμιση οφειλών σε κόκκινα δάνεια όπως αυτή που γίνεται σε συνεργασία Δήμου – ΕΚΠΟΙΖΩ, στην υποδειγματική λειτουργία των ΚΑΠΗ που έχουν γίνει πόλοι συνάντησης και εστίες ζεστασιάς, με τις διαλέξεις, τα δημιουργικά αλλά και ευχάριστα προγράμματα, την πρόληψη προβλημάτων υγείας, τις εκδρομές και τα μπάνια.

Φαίνεται στις δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, σε προγράμματα όπως το «Στέγαση και Εργασία για Αστέγους III» που με την ολοκλήρωση του θα λύσει -όχι στα λόγια αλλά στην πράξη- τα επιβιωτικά προβλήματα 14 οικογενειών, στις διαγενεακές δράσεις, τις αιμοδοσίες ζωής και τις ποικίλες δράσεις κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων, στην καθημερινή στήριξη των πιο ευάλωτων, των ρομά και των γυναικών.

Η υποδειγματική κοινωνική πολιτική του Δήμου Αγίας Βαρβάρας φαίνεται στα ΚΑΠΗ που είναι υποδειγματικά για όλη τη Δυτική Αθήνα, στο Κέντρο Φιλίας και Αλληλεγγύης, στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων και βέβαια στο επιτυχημένο πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι».

Όπως φαίνεται και στο Κοινωνικό Φροντιστήριο όπου περισσότεροι από 100 μαθητές βρήκαν τη στήριξη που είχαν ανάγκη και μέσω αυτής τον δρόμο για την εξέλιξή τους, το Κοινωνικό παντοπωλείο από το οποίο λαμβάνουν άμεση στήριξη εκατοντάδες συμπολίτες μας, το Κοινωνικό Φαρμακείο με τακτική χορήγηση ειδών σε 200 άτομα.

Και βέβαια κοινωνική πολιτική σημαίνει παροχή συσσιτίου σε περισσότερα από 70 άτομα καθημερινά αλλά και η παροχή υπηρεσιών υγιεινής και φροντίδας σε όποιους συμπολίτες μας δεν έχουν ούτε αυτή τη στοιχειώδη δυνατότητα.

Γιατί «Αγία Βαρβάρα Πρώτη ξανά» και Λάμπρος Μίχος σημαίνουν ότι η αξιοπρέπεια και η κοινωνική αλληλεγγύη είναι πάλι εδώ, σε πείσμα όσων θέλουν την πόλη μας καθηλωμένη για να μπορούν να παρλάρουν σαν κομμένες κεφαλές!

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

Κοινωνία

«Υπερ-δεξαμενή» 350 τόνων στο όρος Αιγάλεω: Νέα ισχυρή ασπίδα πυροπροστασίας από τον ΠεΣυΔΑΠ

Published

on

Με ένα ακόμη σημαντικό έργο ενισχύεται η αντιπυρική θωράκιση του όρους Αιγάλεω, καθώς ο ΠεΣυΔΑΠ ολοκλήρωσε την εγκατάσταση μιας νέας «υπερ-δεξαμενής» πυρασφάλειας χωρητικότητας 350 τόνων νερού, της μεγαλύτερης του είδους της που έχει τοποθετηθεί μέχρι σήμερα στα βουνά της Αττικής.

Η νέα δεξαμενή αποτελεί μία ακόμη ουσιαστική παρέμβαση στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού του ΠεΣυΔΑΠ για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου πρόληψης και αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών στο όρος Αιγάλεω. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου, η χωρητικότητά της αντιστοιχεί σε 43 συμβατικές πλαστικές δεξαμενές πυρασφάλειας των 8 τόνων, γεγονός που αναδεικνύει το μέγεθος και τη σημασία του έργου.

Η νέα υποδομή θα λειτουργεί ως κεντρικός κόμβος υδροδότησης, τροφοδοτώντας τις τέσσερις μεγάλες ανοιχτού τύπου δεξαμενές ανεφοδιασμού ελικοπτέρων, τις υδροφόρες που θα μεταφέρουν νερό στα πυροσβεστικά οχήματα, αλλά και το σύνολο των κλειστών δεξαμενών που έχουν εγκατασταθεί σε διάφορα σημεία του βουνού. Παράλληλα, η δεξαμενή μπορεί να αξιοποιηθεί και για την άρδευση αναδασωτέων εκτάσεων, την υποστήριξη περιβαλλοντικών δράσεων, καθώς και για την καλύτερη αξιοποίηση διαθέσιμων υδατικών πόρων στο μέλλον.

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημά της είναι ότι πρόκειται για εύκαμπτη και αναδιπλούμενη κατασκευή, γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά της σε διαφορετικό σημείο του βουνού, ανάλογα με τις επιχειρησιακές ανάγκες. Η πλήρωσή της πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και των όμορων δήμων, αποδεικνύοντας στην πράξη τη σημασία της διαδημοτικής συνεργασίας στην πολιτική προστασία.

Ο πρόεδρος του ΠεΣυΔΑΠ, Γρηγόρης Γουρδομιχάλης, ευχαρίστησε δημόσια τους δημάρχους Αγίας Βαρβάρας, Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Κορυδαλλού, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Περάματος και Χαϊδαρίου, καθώς και τον Περιφερειάρχη Αττικής Νίκο Χαρδαλιά και τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη, για την άμεση ανταπόκριση και τη συμβολή τους στην ολοκλήρωση του έργου.

Ο κ. Γουρδομιχάλης υπογράμμισε ότι ο ΠεΣυΔΑΠ έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα πυροπροστασίας, το οποίο συνδυάζει σύγχρονες τεχνολογίες, όπως κάμερες επιτήρησης, τεχνητή νοημοσύνη και 24ωρη παρακολούθηση, με εκτεταμένο δίκτυο δεξαμενών, πυροφυλακίων, περιπόλων και εθελοντών.

Τα τελευταία χρόνια, ο ΠεΣυΔΑΠ έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στην πρόληψη, δημιουργώντας ένα από τα πλέον οργανωμένα συστήματα πυροπροστασίας στην Αττική.

Η νέα «υπερ-δεξαμενή» αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της ασφάλειας του όρους Αιγάλεω, επιβεβαιώνοντας ότι η πρόληψη και η έγκαιρη επιχειρησιακή ετοιμότητα αποτελούν την αποτελεσματικότερη άμυνα απέναντι στις δασικές πυρκαγιές.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

Κοινωνία

Το πρωτοποριακό σύστημα πυρανίχνευσης του ΠεΣυΔΑΠ τραβά τα βλέμματα – Στο επίκεντρο το έργο του Γρηγόρη Γουρδομιχάλη

Published

on

.
.
.
.
.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή