Connect with us

Κοινωνία

Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος: Συγκλονιστικό βίντεο μέσα από το νοσοκομείο

Published

on

«Μη φοβού αλλά πίστευε». Αυτό ήταν το μήνυμα που είχε στείλει ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιοςμέσα από το νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου νοσηλεύεται με κορονοϊό.

Ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος παραμένει στην ΜΕΘ του Ευαγγελισμού και η κατάσταση της υγείας του είναι σταθερή και αλβανικά δίκτυα μεταδίδουν εικόνες από την επίσκεψη που δέχθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας από την πρέσβειρα της γειτονικής χώρας στην Αθήνα.

Τον επισκέφθηκε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου, μεταφέροντας του τις ευχές του αλβανικού λαού για γρήγορη ανάρρωση.

 

Η κάμερα κατέγραψε εικόνες από τον ηλικιωμένο Ποιμενάρχη, ο οποίος έδειχνε να είναι σε καλή κατάσταση, ευχαρίστησε την Πρέσβειρα της Αλβανίας και εξέφρασε την σιγουριά του ότι αυτή η δοκιμασία θα περάσει και η ανθρωπότητα σύντομα θα κινήσει την πανδημία.

Ακόμη, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στους γιατρούς, το νοσηλευτικό προσωπικό και όλους όσοι εξέφρασαν την αγάπη τους.

Δείτε τις συγκλονιστικές εικόνες

πηγή: newsit.gr

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Αιχμές Μίχου για την κριτική στους καθαρισμούς: «Όσοι πραγματικά νοιάζονται, τους περιμένουμε σε νυχτερινή βάρδια στο πυροφυλάκιο»

Published

on

Με αιχμηρό ύφος και σαφείς αποδέκτες απαντά ο δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας, Λάμπρος Μίχος, στις επικρίσεις που διατυπώνονται για τους καθαρισμούς οικοπέδων και κοινόχρηστων χώρων ενόψει της αντιπυρικής περιόδου.

Μέσα από νέα ανάρτησή του παρουσιάζει τη συνεχή προσπάθεια των συνεργείων του Δήμου, υπογραμμίζοντας ότι οι εργασίες αποψίλωσης βρίσκονται στο τελικό τους στάδιο, ενώ παράλληλα έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία το πυροφυλάκιο στο όρος Αιγάλεω.

Ο δήμαρχος, απαντώντας σε όσους αμφισβητούν το έργο της δημοτικής αρχής, αναφέρει: «Ολοκληρώνουμε την αποψίλωση και στα ιδιωτικά ακαθάριστα οικόπεδα και από χτες λειτουργεί και το πυροφυλάκιο στο βουνό. Όσους πραγματικά νοιάζονται για το αν τα κάνουμε καλά, τους περιμένουμε για μια νυχτερινή βάρδια στο φυλάκιο αφού προηγουμένως λάβουν μία στοιχειώδη εκπαίδευση (όχι σοβαρότητας, αυτή δεν διδάσκεται).

» Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν την ανάρτηση αποτυπώνουν τις εκτεταμένες παρεμβάσεις καθαρισμού σε οικόπεδα, πρανή και χώρους πρασίνου, καθώς και τις εργασίες συντήρησης στο άλσος και στις δασικές εκτάσεις της πόλης. Παράλληλα, η λειτουργία του πυροφυλακίου ενισχύει το πλέγμα πρόληψης και επιτήρησης για την αντιπυρική προστασία της περιοχής.

Με την τοποθέτησή του, ο Λάμπρος Μίχος στέλνει το μήνυμα ότι η δημοτική αρχή επενδύει στην πρόληψη με ουσιαστικές παρεμβάσεις και όχι με εντυπώσεις, καλώντας όσους ασκούν κριτική να διαπιστώσουν από κοντά την έκταση και τη δυσκολία του έργου που πραγματοποιείται καθημερινά.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Ένας δήμος με σημαία την αλληλεγγύη!

Published

on

Όταν ένας Δήμος έχει κοινωνική πολιτική αυτή φαίνεται κάθε μέρα στα ζητήματα ουσίας!

Γιατί η κοινωνική πολιτική δεν είναι λόγια που τα παίρνει ο άνεμος αλλά πράξεις που μένουν, αφήνουν αποτύπωμα και παράγουν λύσεις που τις έχει ανάγκη ο κόσμος της δουλειάς, ο κόσμος που ζει στην πόλη και δεν μιλάει περί ανέμων και υδάτων από κήπους στην… Κερατέα και μπαλκόνια στην Πεντέλη!

Η κοινωνική πολιτική φαίνεται στην ενημέρωση των πολιτών για την ρύθμιση οφειλών σε κόκκινα δάνεια όπως αυτή που γίνεται σε συνεργασία Δήμου – ΕΚΠΟΙΖΩ, στην υποδειγματική λειτουργία των ΚΑΠΗ που έχουν γίνει πόλοι συνάντησης και εστίες ζεστασιάς, με τις διαλέξεις, τα δημιουργικά αλλά και ευχάριστα προγράμματα, την πρόληψη προβλημάτων υγείας, τις εκδρομές και τα μπάνια.

Φαίνεται στις δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, σε προγράμματα όπως το «Στέγαση και Εργασία για Αστέγους III» που με την ολοκλήρωση του θα λύσει -όχι στα λόγια αλλά στην πράξη- τα επιβιωτικά προβλήματα 14 οικογενειών, στις διαγενεακές δράσεις, τις αιμοδοσίες ζωής και τις ποικίλες δράσεις κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων, στην καθημερινή στήριξη των πιο ευάλωτων, των ρομά και των γυναικών.

Η υποδειγματική κοινωνική πολιτική του Δήμου Αγίας Βαρβάρας φαίνεται στα ΚΑΠΗ που είναι υποδειγματικά για όλη τη Δυτική Αθήνα, στο Κέντρο Φιλίας και Αλληλεγγύης, στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων και βέβαια στο επιτυχημένο πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι».

Όπως φαίνεται και στο Κοινωνικό Φροντιστήριο όπου περισσότεροι από 100 μαθητές βρήκαν τη στήριξη που είχαν ανάγκη και μέσω αυτής τον δρόμο για την εξέλιξή τους, το Κοινωνικό παντοπωλείο από το οποίο λαμβάνουν άμεση στήριξη εκατοντάδες συμπολίτες μας, το Κοινωνικό Φαρμακείο με τακτική χορήγηση ειδών σε 200 άτομα.

Και βέβαια κοινωνική πολιτική σημαίνει παροχή συσσιτίου σε περισσότερα από 70 άτομα καθημερινά αλλά και η παροχή υπηρεσιών υγιεινής και φροντίδας σε όποιους συμπολίτες μας δεν έχουν ούτε αυτή τη στοιχειώδη δυνατότητα.

Γιατί «Αγία Βαρβάρα Πρώτη ξανά» και Λάμπρος Μίχος σημαίνουν ότι η αξιοπρέπεια και η κοινωνική αλληλεγγύη είναι πάλι εδώ, σε πείσμα όσων θέλουν την πόλη μας καθηλωμένη για να μπορούν να παρλάρουν σαν κομμένες κεφαλές!

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

Κοινωνία

«Υπερ-δεξαμενή» 350 τόνων στο όρος Αιγάλεω: Νέα ισχυρή ασπίδα πυροπροστασίας από τον ΠεΣυΔΑΠ

Published

on

Με ένα ακόμη σημαντικό έργο ενισχύεται η αντιπυρική θωράκιση του όρους Αιγάλεω, καθώς ο ΠεΣυΔΑΠ ολοκλήρωσε την εγκατάσταση μιας νέας «υπερ-δεξαμενής» πυρασφάλειας χωρητικότητας 350 τόνων νερού, της μεγαλύτερης του είδους της που έχει τοποθετηθεί μέχρι σήμερα στα βουνά της Αττικής.

Η νέα δεξαμενή αποτελεί μία ακόμη ουσιαστική παρέμβαση στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού του ΠεΣυΔΑΠ για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου πρόληψης και αντιμετώπισης των δασικών πυρκαγιών στο όρος Αιγάλεω. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου, η χωρητικότητά της αντιστοιχεί σε 43 συμβατικές πλαστικές δεξαμενές πυρασφάλειας των 8 τόνων, γεγονός που αναδεικνύει το μέγεθος και τη σημασία του έργου.

Η νέα υποδομή θα λειτουργεί ως κεντρικός κόμβος υδροδότησης, τροφοδοτώντας τις τέσσερις μεγάλες ανοιχτού τύπου δεξαμενές ανεφοδιασμού ελικοπτέρων, τις υδροφόρες που θα μεταφέρουν νερό στα πυροσβεστικά οχήματα, αλλά και το σύνολο των κλειστών δεξαμενών που έχουν εγκατασταθεί σε διάφορα σημεία του βουνού. Παράλληλα, η δεξαμενή μπορεί να αξιοποιηθεί και για την άρδευση αναδασωτέων εκτάσεων, την υποστήριξη περιβαλλοντικών δράσεων, καθώς και για την καλύτερη αξιοποίηση διαθέσιμων υδατικών πόρων στο μέλλον.

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημά της είναι ότι πρόκειται για εύκαμπτη και αναδιπλούμενη κατασκευή, γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά της σε διαφορετικό σημείο του βουνού, ανάλογα με τις επιχειρησιακές ανάγκες. Η πλήρωσή της πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και των όμορων δήμων, αποδεικνύοντας στην πράξη τη σημασία της διαδημοτικής συνεργασίας στην πολιτική προστασία.

Ο πρόεδρος του ΠεΣυΔΑΠ, Γρηγόρης Γουρδομιχάλης, ευχαρίστησε δημόσια τους δημάρχους Αγίας Βαρβάρας, Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Κορυδαλλού, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Περάματος και Χαϊδαρίου, καθώς και τον Περιφερειάρχη Αττικής Νίκο Χαρδαλιά και τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη, για την άμεση ανταπόκριση και τη συμβολή τους στην ολοκλήρωση του έργου.

Ο κ. Γουρδομιχάλης υπογράμμισε ότι ο ΠεΣυΔΑΠ έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα πυροπροστασίας, το οποίο συνδυάζει σύγχρονες τεχνολογίες, όπως κάμερες επιτήρησης, τεχνητή νοημοσύνη και 24ωρη παρακολούθηση, με εκτεταμένο δίκτυο δεξαμενών, πυροφυλακίων, περιπόλων και εθελοντών.

Τα τελευταία χρόνια, ο ΠεΣυΔΑΠ έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στην πρόληψη, δημιουργώντας ένα από τα πλέον οργανωμένα συστήματα πυροπροστασίας στην Αττική.

Η νέα «υπερ-δεξαμενή» αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της ασφάλειας του όρους Αιγάλεω, επιβεβαιώνοντας ότι η πρόληψη και η έγκαιρη επιχειρησιακή ετοιμότητα αποτελούν την αποτελεσματικότερη άμυνα απέναντι στις δασικές πυρκαγιές.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή