Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Λάμπρος Μίχος: Θέλουμε πίσω το νοσοκομείο μας

Published

on

Το «Αγία Βαρβάρα» ένα από τα μεγαλύτερα εμβολιαστικά κέντρα

[«…Μαζί με τη διοίκηση του νομαρχιακού νοσοκομείου βοηθάμε να ετοιμαστούν οι χώροι για τα εργαστήρια και τα εξωτερικά ιατρεία.
Ταυτόχρονα ξεκινάμε ανένδοτο αγώνα για το νοσοκομείο μας, με σύνθημα: «θέλουμε πίσω το νοσοκομείο μας»].
Το ανωτέρω απόσπασμα από ανάρτηση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δημάρχου κ. Λάμπρου Μίχου είναι απολύτως ενδεικτικό του οράματος που έχει για την λειτουργία του νοσοκομείου μας. Και πράγματι, στο πρόσωπο του Δημάρχου κ. Λάμπρου Μίχου, η διοίκηση του Νοσοκομείου «Αγία Βαρβάρα», έχει βρει έναν πραγματικό υποστηρικτή της προσπάθειας για την αναβάθμιση και την αποκατάσταση των εγκαταστάσεών του.


Κατ’ επανάληψη, ο Δήμαρχος έχει τονίσει την ανάγκη να λειτουργήσει το νοσοκομείο σε πλήρεις ρυθμούς. Και πράγματι, έχει -και συνεχίζει- προβεί σε σειρά παραστάσεων προς τους αρμόδιους. Όμως, δεν στέκεται παθητικός θεατής. Προχωράει σε ουσιαστικές δράσεις και συμβάλλει στην όλη προσπάθεια για την βελτίωση των κτηριακών υποδομών και των εγκαταστάσεων.
Με εντολή του και επιστασία του αρμόδιου αντιδημάρχου, συνεργεία της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, ανταποκρίνονται άμεσα, οποτεδήποτε η Διοικητής του Νοσοκομείου υποβάλει κάποιο σχετικό αίτημα.
Εργαζόμενοι της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου με διάφορες ειδικότητες και με τον εξοπλισμό τους (χωματουργικά μηχανήματα, εργαλεία κ.λπ.), σηκώνουν τα μανίκια και επιλαμβάνονται των προβλημάτων και αναγκών, διεκπεραιώνοντας τις απαιτούμενες εργασίες και μάλιστα με τον καλλίτερο τρόπο.
Έτσι αφ’ ενός, εξοικονομούνται πολύτιμα χρήματα από τον προϋπολογισμό του Ιδρύματος και αφ’ ετέρου, οι εγκαταστάσεις συντηρούνται και επισκευάζονται ταχέως, δίχως να σπαταλάται πολύτιμος χρόνος με τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις. Ταυτοχρόνως, εκπέμπεται ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς την κεντρική κυβέρνηση: Ο Δήμος μπορεί να υποστηρίξει και να διαχειριστεί την υπόθεση της λειτουργίας ενός νοσηλευτικού ιδρύματος αυτού του μεγέθους.


Ίσως, έχει έρθει η στιγμή να τεθεί επί της τραπέζης το ζήτημα υπαγωγής των νοσοκομείων στους ΟΤΑ. Θα ήταν ευχής έργο να αναλάμβαναν οι Δημοτικές ή Περιφερειακές αρχές την ευθύνη λειτουργίας τους. Με τους αναγκαίους πόρους, βέβαια ή την θεσμική κατοχύρωση της δυνατότητας εξεύρεσής των.
Πρέπει, τέλος, να σημειωθεί και να υπογραμμισθεί ότι η βεβαιότητα στης πολύπλευρης στήριξης από πλευράς Δήμου ήταν το σημείο, το οποίο έπεισε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και όρισε το «Αγία Βαρβάρα» ως εμβολιαστικό κέντρο έναντι του covid-19, με δυναμικό 10 θαλάμων για την πραγματοποίηση εμβολιασμών. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα εμβολιάζονται περί τους 500 προσερχόμενους ανά ημέρα.
Αν όχι για το μεγαλύτερο, σίγουρα, πρόκειται για ένα εκ των τριών μεγαλύτερων εμβολιαστικών κέντρων στην χώρα.
Βέβαια, πρέπει να σημειώσουμε ότι η απομάκρυνση της παιδιατρικής κλινικής και η δημιουργία ψυχιατρικού τομέα, προκαλεί την δυσαρέσκεια παραγόντων της πόλης και στελεχών της δημοτικής αρχής. Να υπενθυμίσουμε ότι το 2007 είχε επιχειρηθεί η σύσταση ψυχιατρικής κλινικής στο νοσοκομείο και απετράπη από ενέργειες του Δημάρχου.

Έχοντας δείγματα της μεθοδικότητας και της επιμονής του Λάμπρου Μίχου, θεωρούμε σίγουρη την λειτουργία του νοσοκομείου στα προηγούμενα επίπεδα, πλήρους λειτουργίας, εις τρόπον ώστε να προσφέρονται υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας στους πολίτες της Αγίας Βαρβάρας, αλλά και της Δυτικής Αθήνας γενικώτερα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Αγία Βαρβάρα: Στοπ στα εγκληματικά κυκλώματα

Published

on

Η αντιμετώπιση φαινομένων παραβατικότητας που σχετίζονται με τη μη τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αλλά και πιο σημαντικών προβλημάτων εγκληματικότητας σε σχέση κυρίως με τη διακίνηση ναρκωτικών είναι οι στόχοι τακτικών αστυνομικών ελέγχων αλλά και επιχειρήσεων στον Δήμο Αγίας Βαρβάρας.
Όπως έχει επισημάνει και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης που έχει ιδιαίτερη ευαισθησία για την πόλη αλλά και ευρύτερα τη Δυτική Αθήνα καθώς εκλέγεται βουλευτής στον Β2 Δυτικό Τομέα Αθηνών, στόχος της κυβέρνησης είναι «να μειώσουμε την καθημερινή εγκληματικότητα και να είμαστε πολύ κοντά στους πολίτες, αλλά και να δώσουμε ισχυρά πλήγματα εναντίον του σκληρού και σοβαρού εγκλήματος, ενώ βέβαια θα συνεχίσουμε τις δράσεις της κοινωνικής αστυνόμευσης».

Συχνές επιχειρήσεις της Τροχαίας και παραβάσεις ΚΟΚ
Στο πλαίσιο της κοινωνικής αστυνόμευσης πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα εκτεταμένοι έλεγχοι από δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας και της Τροχαίας στο κέντρο και σε βασικούς οδικούς άξονες της Αγίας Βαρβάρας, με στόχο την τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
Όπως καταγράφεται στους απολογισμούς αυτών των ελέγχων διαπιστώνονται δεκάδες παραβάσεις μέσα σε λίγες ώρες, όπως οδήγηση χωρίς άδεια ικανότητας, μη χρήση ζώνης ασφαλείας ή κράνους, φιμέ τζάμια και τεχνικές παραβάσεις οχημάτων.
Ενδεικτικά, τον προηγούμενο μήνα, σε έλεγχο βεβαιώθηκαν 48 παραβάσεις, οπότε καταλογίστηκαν πρόστιμα και έγιναν αφαιρέσεις διπλωμάτων οδήγησης αλλά και ακινητοποιήσεις οχημάτων.

Στοχευμένη δράση κατά κυκλωμάτων ναρκωτικών
Παράλληλα, γίνονται και σημαντικότερες αστυνομικές επιχειρήσεις όπως η πρόσφατη που οδήγησε σε εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που είχε μετατρέψει κατοικία σε… κατάστημα πώλησης ναρκωτικών!
Η επιχείρηση, στην οποία συνελήφθησαν δύο άτομα ενώ σχηματίστηκε δικογραφία για ακόμα δύο, πραγματοποιήθηκε έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών και ειδικές ανακριτικές ενέργειες, ενώ στην είσοδο στο οίκημα συνέδραμαν και ειδικές δυνάμεις.
Κατά την επιχείρηση, στην οποία συμμετείχε και ειδικά εκπαιδευμένος σκύλος, μέλη του κυκλώματος προσπάθησαν ανεπιτυχώς να καταστρέψουν αποδεικτικά στοιχεία.

«Κόκκινη κάρτα» στους βάνδαλους!
Ξεχωριστό πρόβλημα, αλλά διαπλεκόμενο με τη δράση κυκλωμάτων που θέλουν την πόλη έρμαιο των παραβατικών δραστηριοτήτων τους, είναι οι βανδαλισμοί σε σχολεία, παιδικές χαρές και γενικότερα σε δημόσιους χώρους, με τις λάμπες, τα παγκάκια ακόμα και τα δέντρα να γίνονται στόχος.
Ως «Δικαιοσύνη» έχουμε επανειλημμένα επισημάνει τη σοβαρότητα τέτοιων περιστατικών και την ανάγκη αντιμετώπισης τους με τη συντονισμένη δράση φορέων και πολιτών του Δήμου μας.
Γιατί τα άλση, οι πλατείες, οι παιδικές χαρές, τα σχολεία, ανήκουν σε όλους μας και όχι βέβαια στους λίγους που θεωρούν… σπορ και «εξωσχολική δραστηριότητα» ή «διασκέδαση» τους βανδαλισμούς.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Κατεψυγμένα Θαλασσινά Δημήτρης Κοκκινέλος: Η ποιότητα της θάλασσας στο τραπέζι σας

Published

on

Για όσους αναζητούν ποιοτικά κατεψυγμένα θαλασσινά, μεγάλη ποικιλία και άριστη εξυπηρέτηση, το κατάστημα «Κατεψυγμένα Θαλασσινά Δημήτρης Κοκκινέλος» αποτελεί μία από τις πιο αξιόπιστες επιλογές στην Αγία Βαρβάρα.

Με πολυετή παρουσία στον χώρο και γνώμονα την ποιότητα, το κατάστημα προσφέρει καθημερινά επιλεγμένα προϊόντα που διατηρούν αναλλοίωτη τη φρεσκάδα, τη γεύση και τη διατροφική τους αξία. Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν μια πλούσια γκάμα από θαλασσινά και οστρακοειδή, καλύπτοντας κάθε ανάγκη της καθημερινής κουζίνας αλλά και κάθε ιδιαίτερη γαστρονομική περίσταση.

Στα ψυγεία του καταστήματος θα βρείτε γαρίδες, καλαμάρια, σουπιές, χταπόδια, θράψαλα, μύδια, καραβίδες και πολλές ακόμη εκλεκτές επιλογές, επιλεγμένες με αυστηρά ποιοτικά κριτήρια. Είτε πρόκειται για ένα οικογενειακό τραπέζι, είτε για ένα καλοκαιρινό γεύμα με φίλους, τα προϊόντα του Δημήτρη Κοκκινέλου αποτελούν εγγύηση για γευστικό αποτέλεσμα.

Η φιλοσοφία της επιχείρησης βασίζεται στη συνέπεια, στην άμεση εξυπηρέτηση και στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Το έμπειρο προσωπικό βρίσκεται πάντα στη διάθεση του κοινού, προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές για την επιλογή, την προετοιμασία και το σωστό μαγείρεμα των προϊόντων, ώστε κάθε συνταγή να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Χάρη στη μεγάλη ποικιλία, τις ανταγωνιστικές τιμές και τη σταθερή ποιότητα, το κατάστημα έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για τους κατοίκους της Αγίας Βαρβάρας και των γύρω περιοχών που αναζητούν αξιόπιστα κατεψυγμένα θαλασσινά.

📍 Κατεψυγμένα Θαλασσινά Δημήτρης Κοκκινέλος
Π. Π. Γερμανού 82, Αγία Βαρβάρα (απέναντι από το Κρεαμάρ)
☎️ 215 5304780

🕗 Ώρες λειτουργίας:
08:00 – 14:00 & 17:30 – 20:30

Αν αγαπάτε τις γεύσεις της θάλασσας και αναζητάτε προϊόντα υψηλής ποιότητας, επισκεφθείτε τα “Κατεψυγμένα Θαλασσινά Δημήτρης Κοκκινέλος”. Εκεί όπου η φρεσκάδα, η ποιότητα και η άψογη εξυπηρέτηση συναντώνται καθημερινά, για να φέρουν τα καλύτερα θαλασσινά στο τραπέζι σας.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Μάξιμος Μουμούρης: Η Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης της Αγίας Βαρβάρας συνεχίζει μια πρωτοποριακή πολιτιστική διαδρομή

Published

on

Σημαντικό κεφάλαιο στην πολιτιστική ταυτότητα της πόλης αποτελεί η Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης του Δήμου Αγία Βαρβάρα, η οποία λειτουργεί από το 1999 και θεωρείται η πρώτη δημοτική δραματική σχολή στην Ελλάδα.

Για τη διαδρομή, τον ρόλο και τη φιλοσοφία της σχολής μίλησε στην εκπομπή «Εν Δήμω» ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Μάξιμος Μουμούρης, ο οποίος είναι διευθυντής της σχολής.

Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε στο κινηματοθέατρο Κινηματοθέατρο Γιάννης Ρίτσος, έναν από τους βασικούς χώρους φιλοξενίας των μαθημάτων και των ετήσιων παραστάσεων των σπουδαστών.
Όπως ανέφερε ο κ. Μουμούρης, η ίδρυση της σχολής αποτέλεσε μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία που ξεκίνησε το 1999 από τον τότε και νυν δήμαρχο Λάμπρος Μίχος σε συνεργασία με τον συγγραφέα Ιάκωβος Καμπανέλλης.

Ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα στη σημασία της αποκέντρωσης του πολιτισμού, σημειώνοντας ότι οι περισσότερες δραματικές σχολές λειτουργούν στο κέντρο της Αθήνας, ενώ η σχολή της Αγίας Βαρβάρας δημιουργήθηκε με στόχο να φέρει το θέατρο πιο κοντά στις λαϊκές συνοικίες της Δυτικής Αθήνας.

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι βασική αποστολή της σχολής είναι τόσο η καλλιτεχνική εκπαίδευση όσο και η δημιουργία επαγγελματιών ηθοποιών που μπορούν να σταθούν με αξιώσεις στον χώρο του θεάτρου. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, πολλές φορές η επιμονή και η συστηματική δουλειά αποδεικνύονται σημαντικότερες ακόμη και από το αρχικό ταλέντο.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στις ευρύτερες πολιτιστικές δομές που αναπτύσσει ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας, όπως το ωδείο, οι σχολές χορού και εικαστικών, αλλά και στη δημιουργία νέας Ακαδημίας Τεχνών στο παλιό εργοστάσιο της Βιοχρώμ, όπου σχεδιάζεται να στεγαστούν όλες οι πολιτιστικές δραστηριότητες της πόλης.

Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στην εκπομπή, ο Δήμος επιχειρεί τα τελευταία χρόνια να επενδύσει συστηματικά στον πολιτισμό και στη σύνδεσή του με την τοπική κοινωνία, δίνοντας έμφαση στη συμμετοχή των νέων και στην εξωστρέφεια των καλλιτεχνικών δομών.

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή