Με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή και έντονο πολιτικό ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 19 Ιουνίου η καλοκαιρινή εκδήλωση της ΔΗΜ.Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Κορυδαλλού και της ΟΝΝΕΔ Κορυδαλλού, στον πολυχώρο «The Palazzo», στην Πλατεία Ελευθερίας.
Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του προέδρου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Κορυδαλλού, Σπύρου Μάρκου, και του προέδρου της ΟΝΝΕΔ Κορυδαλλού, Παναγιώτη Αντωνάρου, συγκέντρωσε πλήθος στελεχών, μελών και φίλων της παράταξης, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα δυναμική ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τον χώρο να κατακλύζεται από πολίτες που έσπευσαν να δώσουν το «παρών». Η μεγάλη συμμετοχή προκάλεσε αυξημένη κίνηση στην ευρύτερη περιοχή, με ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις να βρίσκονται επί τόπου για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας και την ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης.
Τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς ήταν ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο οποίος συμμετείχε στις εργασίες και στις πολιτικές συζητήσεις που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης. Παράλληλα, το «παρών» έδωσαν βουλευτές της Β’ Πειραιά, ευρωβουλευτές, αντιπεριφερειάρχες, δήμαρχοι, αυτοδιοικητικά στελέχη και εκπρόσωποι της παράταξης από ολόκληρη την περιοχή.
Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν οι πολιτικές εξελίξεις, οι προκλήσεις της επόμενης περιόδου, καθώς και οι οργανωτικές δράσεις της Νέας Δημοκρατίας σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Παράλληλα, η εκδήλωση αποτέλεσε ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων, ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των στελεχών και αποτύπωση του κλίματος ενότητας που επικρατεί στους κόλπους της παράταξης.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε μέσα σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με τους παρευρισκόμενους να κάνουν λόγο για μία από τις μαζικότερες πολιτικές συγκεντρώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στην περιοχή του Κορυδαλλού, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική παρουσία της ΔΗΜ.Τ.Ο. και της ΟΝΝΕΔ στην τοπική κοινωνία.

