Connect with us

Δημοτικά Νέα

Σύγκληση Σ.Ο.Π.Π. στην Περιφερειακή Ενότητα του Δυτικού Τομέα Αθηνών για σχεδιασμό και δράσεις αντιπλημμυρικών φαινομένων και χιονοπτώσεων

Published

on

Πραγματοποιήθηκε σήμερα με τηλεδιάσκεψη συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας του Δυτικού Τομέα Αθηνών υπό την προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη κ. Ανδρέα Λεωτσάκου, με στόχο τον απολογισμό της τρέχουσας Αντιπυρικής Περιόδου και το βέλτιστο σχεδιασμό και συντονισμό δράσεων για την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων και από χιονοπτώσεις και παγετό ενόψει της χειμερινής περιόδου.

Στη διαδικτυακή συνεδρίαση, στην οποία συμμετείχαν Περιφερειακοί Σύμβουλοι,  εκπρόσωποι των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας του Δυτικού Τομέα Αθηνών, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της Ελληνικής Αστυνομίας, της Τροχαίας, των εθελοντικών ομάδων, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες από την Περιφέρεια και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, συζητήθηκαν τα εξής θέματα:

  • Σύντομος μερικός απολογισμός (έως την ημερομηνία σύγκλησης) της αντιπυρικής περιόδου 2021.
  • Σχεδιασμός και δράσεις Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων κατά την περίοδο 2021-2022.
  •  Σχεδιασμός και δράσεις Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων από χιονοπτώσεις και παγετό κατά την περίοδο 2021-2022.

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Α. Λεωτσάκος τόνισε την ετοιμότητα των Υπηρεσιών της Περιφέρειας, το σχεδιασμό δράσεων και τον προσδιορισμό μέτρων πρόληψης και ετοιμότητας για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών, καθώς και την άμεση διαχείριση των συνεπειών τους, με την αναγκαία συνδρομή των εθελοντών.

Υψηλής προτεραιότητας στόχος του Περιφερειάρχη Αττικής, κ. Γ. Πατούλη, είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής και του φυσικού περιβάλλοντος. Η Περιφέρεια Αττικής, με οργανωμένο συντονισμό όλου του μηχανισμού αντιμετώπισης καιρικών φαινομένων και με τη συνεργασία της Πολιτικής Προστασίας, των Δήμων και των συναρμόδιων φορέων, βρίσκεται σε συνεχή επαγρύπνηση, λαμβάνοντας τα αναγκαία μέτρα για την αντιπλημμυρική θωράκιση της Αττικής.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πρόληψη, υγεία και ποιότητα ζωής στην τρίτη ηλικία – Ενημερωτική εκδήλωση στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μεγάλη συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας η ενημερωτική ομιλία με θέμα «Προληπτική Ιατρική Αγωγή και Ψυχική Υγεία στην Τρίτη Ηλικία», μια δράση που διοργάνωσε ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναπτύχθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα και την υγεία των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας, όπως τα συχνότερα προβλήματα ψυχικής υγείας, η μοναξιά και η σημασία ενός υποστηρικτικού κοινωνικού περιβάλλοντος, οι επιδράσεις περιβαλλοντικών παραγόντων στην εκδήλωση δερματολογικών νοσημάτων, καθώς και η πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ζάλης, αστάθειας και ιλίγγου.

Οι εισηγητές παρουσίασαν χρήσιμες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για την πρόληψη προβλημάτων υγείας, ενώ ακολούθησε γόνιμος διάλογος με τους παρευρισκόμενους, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες απαντήσεις.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Χαράλαμπος Αλεξανδράτος και ο Αντιδήμαρχος Αγίας Βαρβάρας Χρήστος Βασιλείου, οι οποίοι υπογράμμισαν τη σημασία της πρόληψης, της ενημέρωσης και της διαρκούς στήριξης των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες.

Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο των ενεργειών που υλοποιεί ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας για την προαγωγή της υγείας και της ευεξίας των ηλικιωμένων δημοτών, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους και την ενίσχυση της ενεργούς συμμετοχής τους στην κοινωνική ζωή της πόλης.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

“Άγνωστοι ” πέταξαν διαχωριστικά μέσα σε φρεάτιο του Δημαρχείου – Άμεση η παρέμβαση των υπηρεσιών

Published

on

Ένα πρωτοφανές περιστατικό βανδαλισμού διαπιστώθηκε το πρωί της Παρασκευής στον περιβάλλοντα χώρο του Δημαρχείου Αγίας Βαρβάρας, όταν οι υπηρεσίες του Δήμου εντόπισαν την απουσία των πλαστικών διαχωριστικών που είχαν τοποθετηθεί για την οριοθέτηση του χώρου.

Αμέσως ξεκίνησε έρευνα από τα συνεργεία του Δήμου, προκειμένου να διαπιστωθεί τι είχε συμβεί.

Πολύ γρήγορα αποκαλύφθηκε η αιτία της εξαφάνισής τους: άγνωστοι είχαν ανοίξει το καπάκι φρεατίου που βρίσκεται δίπλα στο κτίριο του Δημαρχείου και είχαν πετάξει στο εσωτερικό του μεγάλο αριθμό πλαστικών διαχωριστικών, καθώς και άλλα αντικείμενα που βρίσκονταν στον χώρο.

Παράλληλα, διαπιστώθηκαν ζημιές στον περιβάλλοντα χώρο, με μετακινημένες πλάκες και σπασμένο νεαρό δέντρο, εικόνες που μαρτυρούν μια ενέργεια χωρίς κανέναν σεβασμό προς τη δημόσια περιουσία και τις προσπάθειες αναβάθμισης της πόλης.

Τα συνεργεία του Δήμου κινητοποιήθηκαν άμεσα, απομάκρυναν τα αντικείμενα από το φρεάτιο και αποκατέστησαν τις ζημιές, επαναφέροντας τον χώρο στην αρχική του κατάσταση.

Το περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα του σεβασμού των κοινόχρηστων χώρων και της δημόσιας περιουσίας.

Η προστασία τους δεν αποτελεί μόνο ευθύνη των δημοτικών υπηρεσιών, αλλά υπόθεση ολόκληρης της κοινωνίας.

Η οικογένεια, το σχολείο και η τοπική κοινότητα καλούνται να καλλιεργούν καθημερινά στα παιδιά και στους νέους τις αξίες της υπευθυνότητας, του σεβασμού και της συνύπαρξης, ώστε τέτοιες εικόνες να μην έχουν θέση στην πόλη μας.

«Ο δημόσιος χώρος είναι το κοινό μας σπίτι και η φροντίδα του είναι ευθύνη όλων μας», επισημαίνουν στελέχη του Δήμου μετά το συμβάν.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή