Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ

Published

on

«… γνωρίζουμε ότι το παραδημοσιογραφικό παιχνίδι σας που υπηρετεί συγκεκριμένες ιδιοτέλειες.»

Σκληρή η απάντηση του γραφείου τύπου του Δήμου στην προκλητική συμπεριφορά του Π. Βαμβακόπουλου, ιδιοκτήτη της «ενημερωτικής» ιστοσελίδας «Προοδευτική». Ο εν λόγω συντάκτης και ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας, κατηγορείται για πρακτικές  ανηθικότητας, ιδιοτέλειας, εμπάθειας, φαιδρότητας.

Αιτία για την απάντηση αυτή, υπήρξε δημοσίευμα του κ. Βαμβακόπουλου, το οποίο ουσιαστικά αλλοιώνει την πραγματικότητα, σχετικά με την διοργάνωση της εκδήλωσης για την αποκατάσταση του αφιερωμένου στους μάρτυρες του Ποντιακού Ελληνισμού, μνημείου θυσιών και αγώνων.

Όπως, αναφέρεται στην επιστολή του γραφείου Τύπου του Δήμου μας, ο συντάκτης του δημοσιεύματος, παρέβλεψε –προφανώς σκοπίμως- αν και γνώριζε την αλήθεια για την διοργάνωση, αφήνοντας τεχνηέντως, να εννοηθεί ότι η επιτυχία της εκδήλωσης δεν οφείλεται στον Δήμο, αλλά σε άλλο φορέα, υποτιμώντας, έτσι, την εργασία των πραγματικών συντελεστών, του Δήμου και των στελεχών του.

Παραθέτουμε αυτούσια της επιστολή και ο αναγνώστης ας βγάλει τα συμπεράσματά του για την λειτουργία των μέσων ενημέρωσης της πόλης.

Αξιότιμε κ. Βαμβακόπουλε,

Γνωρίζετε καλά ότι την σπουδαία εκδήλωση αναγέννησης του μνημείου αγώνων και θυσιών του ποντιακού ελληνισμού την διοργάνωσε ο δήμος μας και συγκεκριμένα το «Σχολείον Παράδοσης και Λαογραφίας» του δήμου μας υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του κορυφαίου καλλιτέχνη Ηλία Υφαντίδη, ο οποίος είναι δάσκαλος ποντιακής λύρας στο ανασυγκροτημένο Ωδείο μας και διευθυντής του Σχολείου Παράδοσης και λαογραφίας.

Τα παραπάνω τα παραβλέψατε και αφήσατε εντέχνως να φανεί ότι οφειλόταν σε άλλους η επιτυχημένη παράσταση-δρώμενο, θέλοντας ( παλιά μου τέχνη κόσκινο) να υποτιμήσετε τους πραγματικούς συντελεστές, τον δήμο και τα στελέχη του.

Δεν είμαστε αφελείς, γνωρίζουμε το παραδημοσιογραφικό παιχνίδι σας που υπηρετεί συγκεκριμένες ιδιοτέλειες. Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση εμπλέξατε και την πρόεδρο του συλλόγου «Ο Φάρος», στην οποία πιστώσατε την επιτυχία της εκδήλωσης, πράγμα εντελώς ανήθικο, διότι έγινε εν αγνοία της και διότι έχει αναγνωριστεί και επαινεθεί για τις δικές της επιτυχημένες παραστάσεις και δεν χρειαζόταν να κλέψει την δουλειά κάποιου άλλου για να δοξασθεί, ούτε χρειαζόταν το δικό σας φαιδρό δημοσίευμα για να επαινεθεί.

Ατυχήσατε πολλαπλώς, όπως συμβαίνει κατ’ εξακολούθηση, δηλαδή φέρνετε αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιδιώκετε!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Γιορτή του Κλήδονα στην Αγία Βαρβάρα – Αναβιώνει ένα από τα ομορφότερα λαϊκά έθιμα

Published

on

Με μουσική, παράδοση και τη ζωντάνια της ελληνικής λαϊκής κληρονομιάς, ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας προσκαλεί τους δημότες και τους επισκέπτες στην καθιερωμένη Γιορτή του Κλήδονα, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 και ώρα 20:00 στην πλατεία Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, στην περιοχή της Παναγίας Ελεούσας.

Η εκδήλωση διοργανώνεται από το «Σχολείο Παράδοσης & Λαογραφίας» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας και έχει στόχο τη διατήρηση και ανάδειξη ενός από τα πιο αγαπημένα έθιμα του ελληνικού λαϊκού πολιτισμού, που συνδέεται με τον εορτασμό του Αγίου Ιωάννη του Κλήδονα.

Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τη μαγεία της παράδοσης μέσα από μουσικές, τραγούδια και δρώμενα που αναβιώνουν τα έθιμα του Κλήδονα, σε μια βραδιά γεμάτη νοσταλγία, κέφι και πολιτισμό.

Η καλλιτεχνική επιμέλεια της εκδήλωσης ανήκει στον Ηλία Υφαντίδη, ενώ η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

Ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας συνεχίζει να επενδύει στον πολιτισμό και στην ανάδειξη των λαϊκών παραδόσεων, προσφέροντας εκδηλώσεις που ενώνουν τις γενιές και κρατούν ζωντανές τις ρίζες και τα έθιμα του τόπου μας.

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Η νέα εποχή του Σινέ Πάνθεον – Χρήστος Μπεχτσής: «Το σινεμά είναι εμπειρία που δεν αντικαθίσταται»

Published

on

Ο Χρήστος Μπεχτσής μιλά για μια διαδρομή που δεν ξεκίνησε απλώς από επαγγελματική επιλογή, αλλά από μια βαθιά, σχεδόν προσωπική σχέση με το σινεμά. Από τα παιδικά του χρόνια μέχρι τη σημερινή του δραστηριοποίηση σε εμβληματικές αίθουσες και θερινούς κινηματογράφους, περιγράφει μια πορεία όπου η αγάπη για την κινηματογραφική εμπειρία έγινε τρόπος ζωής και δημιουργίας.

Στη συνέντευξη που ακολουθεί, αναφέρεται στο πώς οδηγήθηκε από τον ρόλο του θεατή σε εκείνον του επιχειρηματία του χώρου, αλλά και στο όραμά του για το μέλλον του θερινού κινηματογράφου και ειδικά για το Σινέ Πάνθεον, το οποίο ετοιμάζεται να περάσει σε μια νέα, αναβαθμισμένη εποχή.

Δ: Ποια είναι η προσωπική σας διαδρομή στον χώρο του κινηματογράφου και πώς ξεκίνησε η σχέση σας με τις κινηματογραφικές αίθουσες;

Μπ.: Η σχέση μου ξεκινά από την παιδική μου ηλικία , όπου ως μόνιμος και συχνός θεατής , έβλεπα όλες τις ταινίες ,( ακόμα και αυτές που δεν επιτρεπόταν για την ηλικία μου..).
Αυτή ακριβώς η σχεδόν ερωτική σχέση με την αίθουσα και τις ταινίες , καθόρισε και τις επαγγελματικές μου επιλογές και έτσι δεν ασχολήθηκα ποτέ με την αξιοποίηση του πανεπιστημιακού μου πτυχίου , αλλά από τα νεανικά μου χρονιά , τέλη της δεκαετίας 80, δραστηριοποιήθηκα ποικιλόμορφα με τον κινηματογραφικό χώρο.
Επαγγελματικά η πρώτη αίθουσα που αναλάβαμε μαζί με την κόρη μου Σοφία, ήταν το 2015 το θερινό Σινε Αλεξάνδρα στο Χαλάνδρι.

Δ: Τι ήταν αυτό που σας έκανε να επενδύσετε στους θερινούς κινηματογράφους;

Μπ.: Επενδύουμε γενικότερα και σε κλειστές αίθουσες όπως CINOBO OΠΕΡΑ & CINOBO ΠΑΤΗΣΙΩΝ και σε θερινές όπως το CINE PARIS, ΣΙΝΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΣΙΝΕ ΦΛΕΡΥ, ΣΙΝΕ ΚΗΠΟΣ και σύντομα CINOBO MASKOT και φυσικά ΣΙΝΕ ΠΑΝΘΕΟΝ. Θεωρώ ότι εμπειρία της ομαδικής θέασης μια ταινίας , είτε σε μια σκοτεινή κλειστή αίθουσα , ειτε σε ένα θερινό σινεμά με ανοιχτό ουρανό και πράσινο , είναι μοναδική και αναντικατάστατη.

Δ: Τι σημαίνει για εσάς ο θερινός κινηματογράφος;

Μπ.: Όμορφες βραδιές με εύκολες εξορμήσεις από την σκληρή καθημερινότητα , κοινωνικότητα και προσβάσιμη διασκέδαση, ψυχαγωγία, αλλά και ρομαντισμό

Δ: Τι ήταν αυτό που σας κέρδισε και σας οδήγησε στην απόφαση να αναλάβετε το Σινέ Πάνθεον;

Μπ.: Η επίμονη και γεμάτη όραμα πρόταση του Δήμαρχου Λάμπρου Μίχου, του Νίκου Βουρλιώτη και ο επαγγελματισμός που επέδειξαν σε ολες τις απαιτούμενες συνεννοήσεις. Θέλουν να δουν το θερινό σινεμά της περιοχής τους ξανά σε λειτουργία, αποτελώντας έναν πλεον αναβαθμισμένο χώρο προσέλευσης θεατών και ψυχαγωγίας των κατοίκων.

Δ: Τι ξεχωρίζετε περισσότερο σε αυτόν τον κινηματογράφο;

Μπ.: Το αμφιθεατρικό του σχήμα , που είναι σπάνιο και μοναδικό για θερινό.

Δ: Ποιο είναι το βασικό σας όραμα για το μέλλον του χώρου;

Μπ.: Ένα αναβαθμισμένο λειτουργικά, τεχνικά και αισθητικά σινεμά, το οποίο θα προφέρει ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα ταινιών, φιλόξενο και προσβασιμο σε ολο τον κόσμο.

Δ: Ποιες αλλαγές ή βελτιώσεις σχεδιάζετε;

Μπ.: Ανακαίνιση του χώρου και του κυλικείου, νέος εξοπλισμός ήχου και εικόνας, νέα τραπεζοκαθισματα.

Δ: Πώς φαντάζεστε το Σινέ Πάνθεον τα επόμενα χρόνια;

Μπ.: Να γίνει ένα τοποσημο για περιοχή και ευρύτερα . Στολίδι του Δήμου και αγαπημένος προορισμός όλων των κατοίκων της περιοχής.

Δ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το μεγαλύτερο στοίχημα αυτής της νέας προσπάθειας;

Μπ.: Να επανασυστήσουμε το Σινέ Πάνθεον στο κοινό, αναδεικνύοντας τις δυνατότητές του και σηματοδοτώντας τη μετάβασή του σε μια νέα εποχή, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες και να πείσουμε το κοινό ότι περνά σε μια νέα εποχή, που σέβεται τους θεατές του και αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό για νέους, παιδιά, οικογένειες, συνταξιούχους και γενικότερα για όλο τον κόσμο.

 

 

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή