Connect with us

Δημοτικά Νέα

Δήμαρχος Κερατσινίου: Στο νοσοκομείο με έμφραγμα

Published

on

Στο νοσοκομείο Νίκαιας μεταφέρθηκε ο Δήμαρχος Κερατσινίου Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος. Ο Δήμαρχος ύστερα από μία αδιαθεσία διακομίστηκε στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ότι υπέστη ελαφρύ έμφραγμα.

Πιο συγκεκριμένα, η βλάβη στην αρτηρία αντιμετωπίστηκε επιτυχώς και άμεσα από τους θεράποντες γιατρούς, ο δήμαρχος θα παραμείνει τις επόμενες μέρες στο νοσοκομείο, είναι καλά στην υγεία του και σύντομα αναμένεται να επιστρέψει υγιής και δυνατός στα καθήκοντα του.

Σε ανακοίνωση της η Δημαρχία αναφέρει: «Ευχαριστούμε τη διοίκηση, τους γιατρούς και το προσωπικό του νοσοκομείου που από την πρώτη στιγμή έδειξαν αμέριστο ενδιαφέρον.
Επίσης, ευχαριστούμε όλες και όλους για τα μηνύματα αγάπης και συμπαράστασης.»

Λίγα λόγια για τον Δήμαρχο

O Χρήστος Βρεττάκος γεννήθηκε το 1964 στο Κερατσίνι και μεγάλωσε στην Αμφιάλη. Τελείωσε το 1ο Λύκειο Κερατσινίου και συνέχισε τις σπουδές του στο Οικονομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επέλεξε, όμως, να αλλάξει προσανατολισμό σπουδών και στράφηκε στην Παιδαγωγική Ακαδημία, απ’ όπου αποφοίτησε το 1987.

Εργάστηκε για αρκετά χρόνια σε διάφορες δουλειές και το 1994 διορίστηκε ως Δάσκαλος. Αφού γύρισε τα νησιά του Αργοσαρωνικού, το 1998 διορίστηκε σε σχολείο της Δραπετσώνας, στην οποία ζει μόνιμα από τότε. Από τα μαθητικά του χρόνια ανέπτυξε κοινωνική και πολιτική δράση. Το 1978 έγινε μέλος της ΚΝΕ και λίγο αργότερα του ΚΚΕ. Από το 1989 συνεχίζει την πολιτική του δράση ως ανένταχτος Αριστερός.

Ήταν εκλεγμένος για πολλά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Δασκάλων Πειραιά και εκπροσωπούσε το Σύλλογό στην Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Δραπετσώνας και στην Επιτροπή Παιδείας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση του Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας. Το 2012, μαζί με άλλους συναγωνιστές που τα προηγούμενα χρόνια είχαν επιλέξει να ασχολούνται με την ανάδειξη των προβλημάτων της πόλης και τις προσπάθειες για την επίλυσή τους μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο, δημιούργησαν την Δημοτική Κίνηση Πολιτών Κερατσινίου – Δραπετσώνας “ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ”.

Στις Δημοτικές Εκλογές του 2014 ο “Άλλος Δρόμος” με επικεφαλής το Χρήστο Βρεττάκο, αναδείχθηκε δημοτική αρχή. Ανέλαβε καθήκοντα δημάρχου τον Σεπτέμβρη του 2014. Στις Δημοτικές Εκλογές του 2019, ο “Άλλος Δρόμος” αναδείχθηκε εκ νέου δημοτική αρχή και ο Χρήστος Βρεττάκος δήμαρχος της πόλης για δεύτερη φορά.

πηγή: aftodioikisi.gr

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Δωρεάν προβολή της «Αμελί» στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον

Published

on

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά προσφέρει ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας στους δημότες, με ελεύθερη είσοδο για τη δωρεάν προβολή της πολυβραβευμένης ταινίας «Αμελί», την Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 21:00, στο ανακαινισμένο Cine Πάνθεον.

Η αγαπημένη γαλλική ταινία του Ζαν-Πιερ Ζενέ αφηγείται την ιστορία της Αμελί Πουλέν, μιας νεαρής γυναίκας με πλούσια φαντασία, η οποία αποφασίζει να αλλάξει προς το καλύτερο τη ζωή των ανθρώπων γύρω της. Μέσα από μια σειρά μικρών αλλά καθοριστικών πράξεων καλοσύνης, ανακαλύπτει τελικά και η ίδια τον δρόμο προς την αγάπη και την προσωπική ευτυχία.

Πρόκειται για μία από τις πιο δημοφιλείς και πολυβραβευμένες ευρωπαϊκές ταινίες των τελευταίων δεκαετιών, που έχει αγαπηθεί από το κοινό σε όλο τον κόσμο. Η προβολή αποτελεί παράλληλα μια πρόσκληση προς τους δημότες να γνωρίσουν το ανανεωμένο Cine Πάνθεον, τον θερινό κινηματογράφο της πόλης, ο οποίος περνά σε μια νέα εποχή.

Το αμφιθεατρικό «Πάνθεον», που εντάχθηκε το 1998 στο δίκτυο θερινών κινηματογράφων του Υπουργείου Πολιτισμού και συμπληρώνει φέτος 28 χρόνια λειτουργίας, αναβαθμίζεται αισθητικά και λειτουργικά, διατηρώντας παράλληλα τον μοναδικό του χαρακτήρα. Χτισμένο στο κατάφυτο πρανές του βουνού, με πανοραμική θέα προς την Ακρόπολη και μέσα σε ένα δροσερό φυσικό περιβάλλον, το Cine Πάνθεον φιλοδοξεί να προσφέρει μια αναβαθμισμένη κινηματογραφική εμπειρία στους κατοίκους της Αγίας Βαρβάρας.

Η συνεργασία με ανθρώπους που αγαπούν και γνωρίζουν σε βάθος την τέχνη του κινηματογράφου δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα ποιοτικό πρόγραμμα προβολών και νέες πολιτιστικές εμπειρίες για το κοινό.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους δημότες, σε μια βραδιά που συνδυάζει τον ποιοτικό κινηματογράφο με τη γνωριμία του ανακαινισμένου θερινού σινεμά της πόλης.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πρόληψη, υγεία και ποιότητα ζωής στην τρίτη ηλικία – Ενημερωτική εκδήλωση στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μεγάλη συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας η ενημερωτική ομιλία με θέμα «Προληπτική Ιατρική Αγωγή και Ψυχική Υγεία στην Τρίτη Ηλικία», μια δράση που διοργάνωσε ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναπτύχθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα και την υγεία των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας, όπως τα συχνότερα προβλήματα ψυχικής υγείας, η μοναξιά και η σημασία ενός υποστηρικτικού κοινωνικού περιβάλλοντος, οι επιδράσεις περιβαλλοντικών παραγόντων στην εκδήλωση δερματολογικών νοσημάτων, καθώς και η πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ζάλης, αστάθειας και ιλίγγου.

Οι εισηγητές παρουσίασαν χρήσιμες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για την πρόληψη προβλημάτων υγείας, ενώ ακολούθησε γόνιμος διάλογος με τους παρευρισκόμενους, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες απαντήσεις.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα Αθηνών Χαράλαμπος Αλεξανδράτος και ο Αντιδήμαρχος Αγίας Βαρβάρας Χρήστος Βασιλείου, οι οποίοι υπογράμμισαν τη σημασία της πρόληψης, της ενημέρωσης και της διαρκούς στήριξης των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες.

Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο των ενεργειών που υλοποιεί ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας για την προαγωγή της υγείας και της ευεξίας των ηλικιωμένων δημοτών, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους και την ενίσχυση της ενεργούς συμμετοχής τους στην κοινωνική ζωή της πόλης.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή