Connect with us

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΙΧΟΣ 2019-2021 – ΜΙΑ ΔΙΕΤΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ

Published

on

Δύο χρόνια πριν, τον Σεπτέμβριο του 2019, ανελάμβανε ξανά τα καθήκοντα Δημάρχου ο κ. Λάμπρος Μίχος. Η πόλη την οποία ο Λάμπρος Μίχος και η νέα Δημοτική Αρχή στην οποία είναι επικεφαλής, παρουσίαζε εικόνα παρακμιακή, εικόνα πόλης εγκαταλελειμμένης, ακάθαρτης και με τις υποδομές διαλυμένες.
Την αυτή εικόνα σχημάτιζαν και οι πολίτες οι οποίοι απευθύνονταν στις υπηρεσίες του Δήμου, οι οποίες είχαν περιέλθει σε κατάσταση διάλυσης και κάθε άλλο, παρά εξυπηρετούσαν και έδιναν λύσεις στα προβλήματα των πολιτών.
Σε αυτή την κατρακύλα, οι δημότες της Αγίας Βαρβάρας έβαλαν τέλος επιλέγοντας τον Λάμπρο Μίχο για την θέση του Δημάρχου και ανέθεσαν σε αυτόν και την παράταξή του «Αγία Βαρβάρα-Πρώτη Ξανά», την ευθύνη της διαχειρίσεως των υποθέσεων της πόλης.
Τούτο, διότι οι κάτοικοι της Αγίας Βαρβάρας έχοντας την εμπειρία της πρώτης θητείας Μίχου, γνώριζαν πολύ καλά ότι ο Λάμπρος Μίχος το 1994, παρέλαβε μία υποτιμημένη πόλη, της οποίας ανέδειξε την καλλίτερη εικόνα, εργαζόμενος άοκνα και σκληρά, αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα και ευκαιρία είτε όσον αφορά στο έμψυχο δυναμικό είτε στην διαμόρφωση του δημόσιου χώρου και την ανακάλυψη και απορρόφηση οικονομικών πόρων από κάθε δυνατή πηγή (Ευρωπαϊκά προγράμματα, προγράμματα της Ελληνικής Κυβέρνησης κ.λπ.).


Σε αυτή την νέα θητεία, η οποία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019, ο Λάμπρος Μίχος είχε ακόμη δυσκολότερη αποστολή. Συναισθανόμενος την ευθύνη που του ανετέθη από τους πολίτες, γνώριζε ότι έπρεπε να ανασχέσει την πτωτική, την παρακμιακή πορεία στην οποία είχε οδηγήσει την πόλη η προηγούμενη διοίκηση.
Παραλαμβάνοντας τεράστια οικονομικά ελλείμματα, υποδομές σε κατάσταση αποσύνθεσης, κτήρια τα οποία επί μία δεκαετία εγκαταλείφθηκαν δίχως καμία συντήρηση και φροντίδα, υπηρεσίες δίχως οργάνωση και μεθοδικότητα στην εργασία και την δημιουργία ομάδας οκνηρών και αδιάφορων υπαλλήλων οι οποίοι με την ανοχή της προηγούμενης δημοτικής αρχής είχαν μετατραπεί σε χειροκροτητές της διοίκησης, η οποία με την σειρά της ανταπέδιδε, επιτρέποντας την εργασιακή διάλυση των υπηρεσιών.
Την διετία αυτή (2019-2021), ο Δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή της πόλης είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι ξεπέρασαν τον ίδιο τους τον εαυτό. Δεκάδες καθημερινά προβλήματα τα οποία απαιτούσαν την διορθωτικές παρεμβάσεις και τα οποία είχαν καταστεί σχεδόν χρόνια, με την επισταμένη φροντίδα και οργανωμένη, μεθοδική δουλειά της σημερινής Δημοτικής Αρχής, βρήκαν λύση, με συνέπεια η εικόνα της πόλης να έχει αλλάξει ριζικά και να απομακρύνεται από την παρακμή και την υποβάθμιση.


Εξοπλισμός και οχήματα συντηρήθηκαν και ανέλαβαν και πάλι υπηρεσία βοηθώντας σημαντικά στην εκτέλεση του έργου για το οποίο προορίζονταν.
Στον τομέα καθαριότητας και στην ανάπτυξη-συντήρηση του πρασίνου η Διοίκηση Μίχου έχει δώσει δείγμα γραφής. Με μειωμένο προσωπικό συγκριτικά με προηγούμενα έτη, εξοπλισμό και οχήματα γερασμένα (καθώς η προηγούμενη διοίκηση δεν είχε φροντίσει να προχωρήσει σε ανανέωση του εξοπλισμού), η πόλη σήμερα «λάμπει», όσο και αν κάποιοι επιχειρούν να «γκριζάρουν» αυτό το γεγονός. Παρτέρια φυτεύτηκαν, αλλάζοντας και αισθητικά την εικόνα της Αγίας Βαρβάρας, αλλά και δημιουργώντας ένα περιβάλλον ανθρώπινο.
Η πανδημία ήρθε να πολλαπλασιάσει τα προβλήματα και τις δυσκολίες. Όμως, σε καμία περίπτωση δεν αιφνιδίασε τον μηχανισμό πολιτικής προστασίας του Δήμου. Πολύ έγκαιρα ο Δήμαρχος είχε συλλάβει το μέγεθος του προβλήματος και έλαβε πρόνοιες για την περιφρούρηση της δημόσιας υγείας και της αποτροπής διάδοσης του covid-19. Στα σχολεία, τις δημοτικές υπηρεσίες και όλα τα κτήρια τα οποία ανήκουν στον Δήμο, αντισηπτικά, εξοπλισμός και μέτρα προστασίας τοποθετήθηκαν άμεσα, ενώ, έγινε προμήθεια κατάλληλου εξοπλισμού για την απολύμανση και τους αναγκαίους ψεκασμούς στους δημόσιους χώρους (σχολεία, στάσεις λεωφορείων κ.λπ.), ώστε να πραγματοποιούνται συνεχώς και με ίδια μέσα από τις υπηρεσίες, εξοικονομώντας έτσι και χρήμα και να επιτυγχάνεται η άμεση επέμβαση.
Πρέπει να επισημανθεί ότι και στις περιπτώσεις εκδηλώσεως ακραίων καιρικών φαινομένων (π.χ., «Μήδεια» κ.λπ.), η αντίδραση των εθελοντών, των εργαζομένων και των στελεχών της Διοίκησης υπήρξε άμεση και απόλυτα αποτελεσματική. Η πρόληψη ήταν το κύριο μέλημα, ενώ όπου χρειάστηκε να παρέμβουν διορθωτικά και να επιλύσουν προβλήματα που δημιουργούσε η κακοκαιρία, αυτό έγινε με απόλυτη επιτυχία.


Τέλος πρέπει να σημειωθεί ότι τα τεχνικά συνεργεία του Δήμου μας έχουν επιμεληθεί την συντήρηση των κτήριων (π.χ., σχολή χορού, Πνευματικό Κέντρο, Δημαρχείο κ.ά.), αποκαθιστώντας μεθοδικά τις φθορές και βλάβες, οι οποίες προκλήθηκαν ως συνέπεια της αδιαφορίας και της εγκατάλειψης στις οποίες είχε διακριθεί η προηγούμενη διοίκηση.
Πράγματι. Η συνεχής, καθημερινή προσπάθεια να συμμαζευτεί η κατάσταση στην πόλη ήταν εργώδης και αναγκαία. Τα αποτελέσματα είναι απτά και ορατά, από όλους -τουλάχιστον, όσους δεν στέκονται με μικροψυχία, ιδιοτελή σκοπιμότητα απέναντι στον Δήμαρχο και την Δημοτική Αρχή.

Επίσης, απολύτως αποτελεσματική και σημαντική υπήρξε και η ανασυγκρότηση των Κοινωνικών Υπηρεσιών, οι οποίες με ιδιαίτερη στοργή υλοποίησαν δράσεις και προγράμματα για την υποστήριξη αδυνάμων συμπολιτών μας είτε με την παροχή επισιτιστικής ενίσχυσης (με την προσφορά χιλιάδων δωρεάν γευμάτων σε οικονομικά ασθενείς και την άψογη λειτουργία του κοινωνικού παντοπωλείου), αλλά και με την βοήθεια στις μετακινήσεις για εμβολιασμό όσων αδυνατούσαν ή στερούνταν ιδίων μέσων, αλλά και με την διανομή κατ’ οίκον των αγαθών στους δικαιούχους ΤΕΒΑ, προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός και η διάδοση covid-19.
Τέλος, έργα τα οποία λόγω κάκιστης προετοιμασίας και ανεπαρκών μελετών παρέμεναν στα συρτάρια των αρμοδίων, με την ανάληψη καθηκόντων του Λάμπρου Μίχου, ξεκίνησαν και υλοποιούνται, ενώ κάποια άλλα, ήδη έχουν ολοκληρωθεί, όπως το αποχετευτικό έργο της γέφυρας της οδού Σαράφη, το γήπεδο στα Ριμινίτικα (το οποίο πλέον, αποτελεί και την έδρα της ομάδας μας ΑΠΕ-Αγία Ελεούσα), οι παρεμβάσεις στα οικόπεδα 668-669 στην Π.Π.Γερμανού, απέναντι από τον «ΛΙΘΟ».
Εκσυγχρονισμός και συμπλήρωση των παιχνιδιών σε παιδικές χαρές, εξορθολογισμός δαπανών και προστασία των οικονομικών πόρων του Δήμου και των χρημάτων που καταβάλλουν οι πολίτες απαιτώντας -δικαίως- από τους κατασκευαστές την τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεών τους.
Οι παιδικοί σταθμοί ανακαινίσθηκαν, εξοπλίσθηκαν με σύγχρονα εκπαιδευτικά μέσα, ενώ για πρώτη φορά έγιναν δεκτά όλα τα παιδιά των οποίων οι γονείς υπέβαλλαν αίτημα εγγραφής.
Σε κάθε τομέα έχει επιτευχθεί ένα άθλος. Βέβαια, κανείς δεν περίμενε κάτι λιγότερο από τον Δήμαρχο που με πραγματικό ενδιαφέρον και αγάπη για την πόλη και τους ανθρώπους της κοπιάζει και εργάζεται για να επανέλθει η Αγία Βαρβάρα στην θέση που αξίζει: Πρώτη ξανά!
Κλείνοντας, ας επιτραπεί η παράθεση δημοσίευσης του Δημάρχου με αφορμή την ολοκλήρωση της πρώτης, αυτής διετίας:
«ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ακατάπαυστου αγώνα και ειλικρινούς προσπάθειας να συμμαζέψουμε την πόλη και να την πάμε μπροστά, συμπληρώνονται σήμερα. Πιστέψαμε στην αγάπη και την δύναμη των πολλών και δεν διαψευστήκαμε. Βάλαμε οδηγό μας την ηθική της ευθύνης και νομίζω ότι δεν παρεκκλίναμε. Μένουν πολλά ακόμη να γίνουν και θα γίνουν, όμως δεν αμελήσαμε, δεν διστάσαμε, δεν χαριστήκαμε, δεν αδρανήσαμε. Συνεχίζουμε λοιπόν όλο και πιο πολλοί, γιατί όσο πιο πολλοί, πολύ πιο δυνατοί!»
Σίγουρα, η επιτυχημένη προσπάθεια ανασύνταξης προοιωνίζει ότι στο προσεχές διάστημα η Διοίκηση του Δήμου, επιφυλάσσει πολλές, όμορφες εκπλήξεις και η πόλη θα μπει σε τροχιά ανάπτυξης και προόδου …

 

 

 

 

 

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πράξη προσφοράς ζωής η εθελοντική αιμοδοσία στο Α’ ΚΑΠΗ Αγίας Βαρβάρας

Published

on

Με ικανοποιητική συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου η εθελοντική αιμοδοσία της Δημοτικής Ομάδας Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος» του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, στους χώρους του Α’ ΚΑΠΗ (Καλαντζάκου 7).

Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός» και το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου, με δεκάδες εθελοντές αιμοδότες να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα προσφοράς, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία και την αλληλεγγύη που διακρίνουν την τοπική κοινωνία.

Από τις πρωινές ώρες, οι πολίτες προσέρχονταν στον χώρο της αιμοδοσίας, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε για την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας. Ανάμεσα στους αιμοδότες βρέθηκαν τόσο παλαιοί όσο και νέοι εθελοντές, στέλνοντας το μήνυμα ότι η αιμοδοσία αποτελεί μια απλή πράξη που μπορεί να χαρίσει ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας.

Η Δημοτική Ομάδα Αιμοδοσίας «Χρήστος Παπαδόπουλος», η οποία πραγματοποιεί τακτικές αιμοδοσίες κάθε χρόνο, συνεχίζει με συνέπεια το κοινωνικό της έργο, συμβάλλοντας στη διατήρηση επαρκών αποθεμάτων αίματος για έκτακτες και προγραμματισμένες ανάγκες.

Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και το προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» για τη συνεργασία, υπογραμμίζοντας ότι κάθε μονάδα αίματος μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για κάποιον συνάνθρωπο που τη χρειάζεται.

Ένα ακόμη ραντεβού ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Αγία Βαρβάρα, ανανεώνοντας το μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας: «Δίνω αίμα, χαρίζω ζωή».

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Εξαρθρώθηκε συμμορία διακίνησης ναρκωτικών στην Αγία Βαρβάρα – Είχαν μετατρέψει διαμέρισμα σε «φρούριο»

Published

on

Τέσσερα άτομα συνελήφθησαν από την ΕΛ.ΑΣ. – Τραυματίστηκε αστυνομικός κατά την επιχείρηση, ενώ προηγήθηκε επεισόδιο με πυροβολισμούς μεταξύ μελών της ομάδας.

Σημαντικό πλήγμα στη διακίνηση ναρκωτικών στην ευρύτερη περιοχή της Αγίας Βαρβάρας κατάφερε η Ελληνική Αστυνομία, προχωρώντας στην εξάρθρωση συμμορίας που φέρεται να είχε οργανώσει πλήρως τη δράση της μέσα από διαμέρισμα το οποίο είχε μετατραπεί σε πραγματικό «φρούριο».

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα μέλη της ομάδας είχαν εγκαταστήσει σύστημα παρακολούθησης με κάμερες ασφαλείας, ενώ η είσοδος του διαμερίσματος ήταν προστατευμένη με θωρακισμένη πόρτα και ειδικό άνοιγμα μέσω του οποίου πραγματοποιούνταν οι συναλλαγές. Οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι το σημείο λειτουργούσε σε 24ωρη βάση, με συνεχή προσέλευση ατόμων που προμηθεύονταν ναρκωτικές ουσίες.

Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγίας Βαρβάρας, το οποίο έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών και παρακολούθηση της δράσης των εμπλεκομένων προχώρησε στην επέμβαση και τη σύλληψη τεσσάρων ατόμων. Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης σημειώθηκε ένταση, καθώς ένας από τους συλληφθέντες φέρεται να αντιστάθηκε σθεναρά και να τραυμάτισε αστυνομικό.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, λίγη ώρα πριν από την έφοδο των Αρχών είχε προηγηθεί σοβαρό επεισόδιο μεταξύ δύο μελών της συμμορίας, τα οποία φέρονται να πυροβόλησαν το ένα το άλλο, αποκαλύπτοντας το κλίμα έντασης που επικρατούσε στο εσωτερικό της εγκληματικής ομάδας.

Η υπόθεση προκαλεί έντονο προβληματισμό, καθώς αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οργανωμένα κυκλώματα επιχειρούν να εγκαθιστούν σημεία διακίνησης ναρκωτικών μέσα στον αστικό ιστό, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των κατοίκων.

Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζεται για την πλήρη διερεύνηση της δράσης της συμμορίας και τυχόν διασυνδέσεις της με άλλα κυκλώματα διακίνησης ναρκωτικών.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Continue Reading

ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

Μ. Χατζηευσταθίου: Είμαστε σοκαρισμένοι με την είδηση της απώλειας του Γυμναστή μας

Published

on

Αγαπητές κι αγαπητοί φίλοι του σχολείου μας. Όλες κι όλοι είμαστε σοκαρισμένοι με την είδηση της απώλειας του Γυμναστή μας, του Φίλου μας, του Γιώργου Καλλή, του Ανθρώπου που τα Παιδιά λάτρευαν και κρέμονταν πάνω του, συνεχώς. Δεν.. δεν… χωράνε οι λέξεις.
Θα σταθούμε δίπλα στη Σοφία και τα κορίτσια σου, Γίγαντα.
Πάντα θα πλανιέται η μορφή σου στην αυλή του σχολείου μας…
Πάντα!.
.
.
.
.
.

Continue Reading

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

RADIO LIVE

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Ετικέτες

Δημοφιλή